MotoRocker Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salutari mocioclisti. Din octombrie sunt posesorul unui VTR si-mi place de mor.... Dupa 4 ani jumate pe 4L de 600 am vrut sa ma intorc la V2, numai ca de data asta nu pe chopper (am mai avut un Virago 535 si VN800) asa ca era clar....miar naked/sport-touring 2 in V... Optiunile erau VTR 1000, SV1000, Raptor 1000, TL1000. Dupa cateva SV-uri vazute si un TL1000 de care nu am fost prea multumit, am luat decizia sa iau un VTR postat de la SerMoto, din 2003, negru-mat cu (normal) 31.000 km fara sa-l vad live, doar din poze, desi nu prea sunt de acord cu metoda asta, dupa ce am citit o gramada de review-uri pozitive si am vb cu omu' la tel care mi-a zis ca nu tre' bagat niciun ban in mobra, ca tehnic e ok, ca aspect e bine si consumabilele sunt ok, am zis ca pare serios si mi-am asumat riscul....n-a fost bine. Nu ma asteptam la mobra giugiuc, ma asteptam sa fie revopsita (si e bine revopsita profi de italianu de-a avut-o) ...eh cand a ajuns mobra la mine am pornit-o, am ascultat motorul la rece - era ok, am verificat cadru, discurile - OK, furca (am vazut ca pisa un telescop, dar nu era problema mare, sa fie dreapta, ca tin franele cat-de-cat ma rog, cat poti verifica o mobra neinmatriculata am dat banu' si-am plecat cu actele la Pipera... DAR dupa prima tura prin oras si o verficare amanuntita: zornaiala de distributie (se manifesta alteatoriu si doar la peste 70 grade), furca plansa bine, etrieri pe fata blocati. Pe langa asta, semnalul pe dreapta(din oglinda, ca nu avea normale) nu mergea, oglinda in sine era oglinda de bricolaj taita pe forma, nu auto/concava...gumele erau vechi, cea pe spate era si si tocita si de alta dimensiune decat in talon. Pe langa asta, s-a dovedit ca de fapt mobra e fabricata in 2001 si prima inmatriculare e in 2003, si setul de tobe originale ce venea cu anuntul "sunt de fapt de pt un R6" ...dar ma rog, trecem peste.... Am reusit sa scot de la vanzator cam 30% din costul pt distributie, furca si frane, dar restul le-am pus de la mine + alte chestii estetice...astfel incat, acum, ~ 3000 lei mai tarziu, mobra chiar este giugiuc atat mecanic cat si estetic. Cand am luat-o arata asa: Ce i-am facut: - distributie (cateodata zornaiala pe revenire din turatii => intinzatoare noi noute + verificare minutioasa, lanturi si patine fara uzura) - simeringuri + ulei furca (a venit cu furca plansa) - garnituri noi + curatat etrieri + placute + lichid nou (a venit cu etrierii blocati si placutele imbibate de ulei de furca) - lichid ambreiaj nou (sa fiu sigur) - antigel nou (sa fiu sigur) - curatat filtru de aer (sport) + sincronizare carbelitoare (daca tot am umblat la distributie) - ulei + filtru nou - cauciuce noi noute Michelin Pilot Power (gumele erau vechi, spatele tocit si de 190, dupa ce-am pus gume noi si pe dim corecta mobra e mult mai manevrabila). pe ceas are 32.000 si maxim 50.000 reali (judecand dupa pastilele de supape si uzura din motor) + cateva chestii estetice: - 4 semnale identice, galbene, discrete dar nu prea mici (avea cu led pe spate cu geam transparent, pe fata doar in oglinzi, care pe dreapta nu mergeau) - oglinzi universale (vezi mai sus) - caut o stanga originala daca aveti, am pe dreapta... - mansoane (avea de spuma si nu mi-au placut, am pus de guma, dar o sa le schimb si pe astea ca nu ma dau pe spate) mobra a venit cu tobe after-market, no-name dar facute f bine (creca-s copiate dupa LeoVince), filtru de aer sport si kit Dynojet. Intr-o cutie am primit si: spoilerul original (inca nu l-am montat), jigloarele originale, niste semnale originale, o oglinda de dreapta si alte piesulici ce au fost date de italian samsarului odata cu mobra.... consumul, la mers nu f agresiv dar nici legal, nu mi-a sarit de 6.5 afara si 8-9 in oras... ceea ce e f bine pt mobra asta asa arata dupa "revigorare" Am vrut sa-i montez manete after-market reglabile negre de la Garcya (recomand, om de nota 10) dar nu mi s-a potrivit aia de frana si am returnat, o sa vad la vara daca am eu alta pompa sau a fost greseala de productie etichetare a manetei... Mobra imi place f mult cum trage, si traaaaageeeee, in orice viteza si la orice turatie , e f manevrabila (mi-am dat seama dupa ce i-am pus gume ok) si confortabila pt segmentul ei... Ce-mi place cel mai mult: cuplul + vibratiile + sunetul - mi-au lipsit! Stickerele alea mi s-au parut cam chicioase, asa ca le-am dat jos Dupa cateva ture am observat ca imi amorteste inchietura stanga, dar am pus problema pe faptul ca vin de pe naked....insa mi-am dat seama ca e ceva ciudat, si dupa ce am rasfoit netul putin, am gasit ca modelul 2 de VTR (2001), cum am eu, are semighidoanele la alt unghi, f putin mai sus si mai drept....si intr-adevar, se pare ca italianu a pus pe stanga semighidon de modelul 1 (1998) probabil fara sa stie de aceasta mica diferenta, care nu prea se vede cu ochiul liber. Am gasit semighidon de 2001 la un baiat din TM si cum vin temperaturi mai blande o sa-l montez.... in rest, vreau sa-i mai iau pe viitor: crashpaduri, manete reglabile, eventual scurte, si un suport de topcase....ah, si sa-i modific saua in stil Corbin, chiar daca asta inseamna sa renunt la capacul de monopost. in viitorul indepartat(2-3 ani), vreau s-o fac naked - faruri + masca/parbriz de Triumph Speed triple si kit de ghidon de cross/naked de la LSL. sa vina primavara/vara odata! ca n-am apucat sa fac nici macar 1000 km cu ea mai pun niste poze de la o tura in ziua de ajun chiar daca mobra era murdara, deh....dorinta mare asa ca am mers si pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salut! Frumoasa motocicleta, sa o stapanesti sanatos! Legat de sermoto niste tepari ordinari, am patit-o si eu cu o motoreta exact la fel ca tine! Numai bine si asfalt bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Cand am spus si eu acu 2 ani ca sunt tzepari.......mi-a sarit lumea in cap! Acum vad ca ne dam cu capul .....Asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Mai sunt si acuma destui amatori sa cumpere de la ei, asa ca lumea nu se invata minte. Fain VTR ul, mi ar place unul, asa de distractie de duminica sa simt cuplul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Nasoală aventură, dar bine că ai scos-o la capăt. Acum ar trebui să te fericească cum trebuie.În legătură cu "dezbrăcatul": ce faci cu radiatoarele laterale? Le lași la vedere? Să ții semicarenele laterale nu prea merge dacă îi pui moacă de SpeedTriple. Și altă chestie la care să te gândești: coada. Fața aia va cere o coadă scurtă. Nu prea merge s-o lași pe asta, va fi prea masivă pentru un naked/streetfighter. O să arate cam ca vitezanele astea de le dă băjeții pe jos de le sparge carenele, le pune o mască generică din târg de la Vitan și se dau mari că au streetfighter. Știu că SpeedTriple 955 avea coadă din-asta, da. Dar uită-te cât de bine arată SpeedTriple 1050 față de 955...Îmi dau și eu cu părerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Sa Corbin (wanna be) se poate face si fara sa renunti la capacul de monopost. La inceputul lui martie sunt programat la TM si o trimit pentru o retapitare si ceva asemanator cu ce au astia pe siteul oficial. http://corbin.com/honda/vtr.shtml Crashpadurile am vazut ca-s destul de scumpe, peste tot pe unde m-am uitat. S-ar putea sa iesi ok si cu niste capace de carbon aplicate peste cele de motor, pe ebay.de se gasesc si nu-s foarte-foarte scumpe. Stange bani de pe acum pt kitul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Frumos matul ala pe ea, ii scoate fiecare linie in evidenta. Revizia pe care i-ai facut-o e binevenita la orice moto luata sh, chiar daca nu se impune. Mai ales la etrieri/pompe frana unde cei mai multi se uita cand borseste mozol sau se gripeaza pistonasele. sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 9, 2015 Autor Share Postat Februarie 9, 2015 Salut! Frumoasa motocicleta, sa o stapanesti sanatos! Legat de sermoto niste tepari ordinari, am patit-o si eu cu o motoreta exact la fel ca tine! Numai bine si asfalt bun! Cand am spus si eu acu 2 ani ca sunt tzepari.......mi-a sarit lumea in cap! Acum vad ca ne dam cu capul .....Asta e. Mai sunt si acuma destui amatori sa cumpere de la ei, asa ca lumea nu se invata minte. Fain VTR ul, mi ar place unul, asa de distractie de duminica sa simt cuplul Merci! Asta e... pana nu o patim cativa nu li se duce vorba, io cetisem numai de bine, de acolo si increderea, numai ca la pomul laudat..... Or avea si mobre f bune, cine stie....d-aia sfatul meu e sa nu luati pe NV, daca va pica pe vreo mobra d-acolo, megeti si vedeti, testati ffff bine, tot!si la rece si la cald, si pe loc si pe drum, acte ce si cum, si luati o decizie... Nasoală aventură, dar bine că ai scos-o la capăt. Acum ar trebui să te fericească cum trebuie. În legătură cu "dezbrăcatul": ce faci cu radiatoarele laterale? Le lași la vedere? Să ții semicarenele laterale nu prea merge dacă îi pui moacă de SpeedTriple. Și altă chestie la care să te gândești: coada. Fața aia va cere o coadă scurtă. Nu prea merge s-o lași pe asta, va fi prea masivă pentru un naked/streetfighter. O să arate cam ca vitezanele astea de le dă băjeții pe jos de le sparge carenele, le pune o mască generică din târg de la Vitan și se dau mari că au streetfighter. Știu că SpeedTriple 955 avea coadă din-asta, da. Dar uită-te cât de bine arată SpeedTriple 1050 față de 955... Îmi dau și eu cu părerea. radiatoarele la vedere, clar! asta-mi pare si farmecul lor...ii dau un aspect industrial asa, de parca ar fi adaugate, nu puse din fabrica, dar curatita zona....fara mate/fire aiurea cat despre codita, asa e...cel putin aripa/suportul de nr zici ca lopata de zapada si ar da nasol fara carene....o sa vad atunci de aici m-as inspira mai multe http://s214.photobucket.com/user/saleiro_album/library/VTR?sort=3&page=1 sau cu faruri de triple nou...desi, meh Sa Corbin (wanna be) se poate face si fara sa renunti la capacul de monopost. La inceputul lui martie sunt programat la TM si o trimit pentru o retapitare si ceva asemanator cu ce au astia pe siteul oficial. http://corbin.com/honda/vtr.shtml Crashpadurile am vazut ca-s destul de scumpe, peste tot pe unde m-am uitat. S-ar putea sa iesi ok si cu niste capace de carbon aplicate peste cele de motor, pe ebay.de se gasesc si nu-s foarte-foarte scumpe. Stange bani de pe acum pt kitul de lant. Pai la sa vreau sa adaug un damb intre mine si mandra, sa nu mai alunece in mine la franari, d-aia zic ca nu mai mege capacul, oricum nu ma omor dupa el (la fel si cu pintenul desi ii inteleg utilitatea) Pai padurile le-as pune mai mult pt carene si mai ale radiatoare....capacele alea nu protejeaza calorifele. Daca ii pun paduri, ii pun din-alea cu extensie, sa nu gauresc carenele, deci mai scumpe, dar nu-i nimic, ca nu-i graba, punem usor bani de-oparte si s-aduna ei PS: Pt kitul de lant si guma de spate....ca placutele uitam de ele, la ce frana de motor are » Post actualizat in 09 Feb 2015 20:41 Frumos matul ala pe ea, ii scoate fiecare linie in evidenta. Revizia pe care i-ai facut-o e binevenita la orice moto luata sh, chiar daca nu se impune. Mai ales la etrieri/pompe frana unde cei mai multi se uita cand borseste mozol sau se gripeaza pistonasele. sa te bucuri de ea! multam! De mult voriam o mobra negru-mat, cu atat mai mult carenata negru-mat, altfel o faceam eu asa... ai dreptate cu liniile alea - zboara gandul la avioanele de vanatoare "invizibile" O revizie de baza oricum ii faceam, lichide si filtre, dar au fost multe deodata, si-n neconcordanta cu ce imi spusese omul la tilifon...sunt bucuros ca am e giugiuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Odata ce-i pui suport de topcase si cutie, o sa stea foarte bine pe moto, o sa aibe de ce sa se tina, nu va mai trebui sa stea calare peste tine. Vezi cum imi iese mie saua si apoi iei decizie Parca pe ebay America vazusem niste crashpaduri la preturi mai omenesti, dar oricum, radiatoarele alea nu sunt asa usor de pizdit. Cred ca tre' sa dai serios cu ea de planeta sa le distrugi, iar atunci cred ca ultima ta grija sunt radiatoarele Inca ceva: cand ai ceva bani, ia-ti de pe ebay un cadru de bord! Chiar si cand pica de pe cric, daca nu se pliaza oglinda, iti indoaie cadrul acela. E cam greu sa-l indrepti dupa aia, dar de schimbat, il schimbi singur intr-o ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 De mult voriam o mobra negru-mat, cu atat mai mult carenata negru-mat ... cu liniile alea - zboara gandul la avioanele de vanatoare "invizibile" exact asta e proiectul custom-paint de-l vreau pt a mea: stealth ... ish cu niste inscriptii army gri-verzui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Când văd poza asta, o singură întrebare îmi vine în minte: de ce nu ţi-ai luat SpeedTriple 955 de la început? Exact aşa arată stock. Da, nu e V2, dar şi 3L sună drăguţ şi trage similar cu V-ul. Iar preţul e tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Da corect.Iti dau eu un daytona . Legat de modificari,esti constient ca nu iti va aprecia nimeni munca si in plus la o revanzare,vei lua mai putin decat pe mobra stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 10, 2015 Autor Share Postat Februarie 10, 2015 Odata ce-i pui suport de topcase si cutie, o sa stea foarte bine pe moto, o sa aibe de ce sa se tina, nu va mai trebui sa stea calare peste tine. Vezi cum imi iese mie saua si apoi iei decizie Da' tu crezi ca stau cu frigiderul ala pe mobra...sau chiar si cu suportul, daca nu sunt intr-o tura de peste 3-4 zile? NO WAY! urasc cutiile si suportii! sunt urate cu spume...insa le inteleg utilitatea si le folosesc doar daca e sctrict necesar Si pe Bandit le puneam in ziua dinaintea plecarii...si le dadeam jos a doua zi dupa ce ajungeam, si le puneam doar daca tura dura mai mult de 2-3 zile/ 600 km...in rest, coburi de textil aruncate peste sea si tankbag...sau daca mergea si manrda cu mobra ei. legam un rucsac la ea si unul la mine... Nu stiu alta chestie...desi rezervorul e mai mare, sunt curios daca mai pot sa merg cu catelul pe rezervor , daca nu...tre' sa-mi iau candva si un tankbag dedicat oricum, radiatoarele alea nu sunt asa usor de pizdit. Cred ca tre' sa dai serios cu ea de planeta sa le distrugi, iar atunci cred ca ultima ta grija sunt radiatoarele Pai d-aia nici nu ma grabec cu ciupercile...le-oi lua eu cand le-oi lua.... Inca ceva: cand ai ceva bani, ia-ti de pe ebay un cadru de bord! Chiar si cand pica de pe cric, daca nu se pliaza oglinda, iti indoaie cadrul acela. E cam greu sa-l indrepti dupa aia, dar de schimbat, il schimbi singur intr-o ora. Bai...sa stii si asta are urme de indreptare....tzevile alea din dreptul oglinzilor pana la capat, cat poarta carena frontala, spre parbriz., deci ai dreptate. exact asta e proiectul custom-paint de-l vreau pt a mea: stealth ... ish cu niste inscriptii army gri-verzui Feldgrau, e o nunanta misto si mat o sa fie si mai misto. Când văd poza asta, o singură întrebare îmi vine în minte: de ce nu ţi-ai luat SpeedTriple 955 de la început? Exact aşa arată stock. Da, nu e V2, dar şi 3L sună drăguţ şi trage similar cu V-ul. Iar preţul e tot pe acolo. Era si el in lista, dar la coada... Am vrut neaparat V2. Oricum la un moment dat o sa am si un Triple...urmatoarea or va fi S4r ori Speed Triple Legat de modificari,esti constient ca nu iti va aprecia nimeni munca si in plus la o revanzare,vei lua mai putin decat pe mobra stock Nu vand/arunc nimic din ce dau jos de pe ea, si tot ce-i fac va fi reversibil la stoc. Demult mi-am dat seama ca aproape orice investitie facuta intr-o motocicleta e pieredere dpdv economic.... si ca motociclismul in general, dpdv strict pragmatic si economic, e o pierdere de bani (in caz ca nu ai un 125-250 cc pt naveta)... asa ca nu-mi mai bat capul. Cand oi vinde-o, daca cumparatorul o vrea si naked si carenata da banul...daca nu, las la pret si restul le vand separat. Daca nu-mi iau cat vreau pe mobra toata...o dezmembrez, macar iau ceva mai mult. Oricum, nu mai vand mobre la pret de dumping, am dat deja 2 asa si nu mai fac asta....nu ma mai grabesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Si eu am avut dilema v2-ului numai ca m-am indragostit de suzuki tlr. Asa ca am luat unul care inca nu e pus la punct, dar o sa fie. Sa te bucuri de ea atat cat vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 s'o stapanesti sanatos.. ai scapat de superglue, iar la V2 inca de acum 2 ani te batea gandul Vede nisip de vama in mai, sau o duci mai departe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 19, 2015 Autor Share Postat Februarie 19, 2015 Si eu am avut dilema v2-ului numai ca m-am indragostit de suzuki tlr. Asa ca am luat unul care inca nu e pus la punct, dar o sa fie. Sa te bucuri de ea atat cat vrei. m-am uitat si eu dupa TL, dar S, ca R-ul mi s-a parut prea vitezan... spor la treaba si sa duduie cat mai curand! s'o stapanesti sanatos.. ai scapat de superglue, iar la V2 inca de acum 2 ani te batea gandul Vede nisip de vama in mai, sau o duci mai departe? Daaaa...am scapat de SG De V2 ma batea gandul de vreo 3 ani...dupa ce mi-am facut damblaua cu 4L pe Bandit (care m-a servit onorabil si ramane o mobra de suflet pt mine, nu degeaba am tinut-o 4 ani jumate), V2 e pe locul 1, urmat de 2L/3L. Nu cred ca voi mai avea mobra 4L prea curand/vreodata. Vede nisip de vama in mai, sau o duci mai departe? Man, sincer sa fiu m-am cam plictisit de Vama pe 1 Mai... 7 ani la rand am mobrit acolo de 1 mai si am mers pe toate drumurile posibile, in toate configuratiile posibile. Devine din ce in ce mai aglomerat si mai aiurea in vama (ultima oara stii ca dupa ce am pus cortul am stat la Roata toata seara/noaptea si n-am mai plecat de acolo) iar la drumul spre/dinspre Vama (oricare ar fi el) nu mai e nimic de descoperit. Cred ca anul asta o iau spre munte undeva... PS: Voi puteti mentine traditia si sa organizati in continuare tura spre Vama » Post actualizat in 14 Mar 2015 11:43 Ieri am scos-o de la iernat. Pus bateria (cum am dat-o jos de craciun, fara s-o incarc, doar tinuta in casa la caldura), tras socu' si dupa 2 apasari a pornit giugiuc....dupa aproape 3 luni pe bara si cu baterie chinezeasca de 8Ah. Intre timp i-am montat si semighidonul bun si diferenta e majora, mult mai comod acum... am mers cu ea pan' la munca si inapoi, mai pe ocolite asa si eram numai un zambet in casca, imi place motorul asta mult! inca tre' sa ma obisnuiesc cu el dupa 4 ani jumate pe 4L 600 -naked... prea ma trezesc la viteze maricele, ma fura la viteza carenele si sunetul Ce mai am de facut e sa-i montez pintenul si s-o spal ca penultima oara m-a prins ploaia cu ea....eventual un polish la tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Autor Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) pt ca de dimineata era prea frig sa spal mobra, am sapat in gradina blocului si am pus gazon dupa care: - Am spalat-o bine cu o perie moale + carpa + PUR deoarece m-a prins o ploaie in Noiembrie cand abia o scosesem din service si era si "jegoasa de service" adica urma peste tot - a iesit bine, puteam sa insist mai mult la blocul motor, in fata unde arunca roata fata, cu o periuta de dinti...dar am folosit o periuta mai mare, pt ca e redundat sa faci luna acolo.... - Am deblocat bucsele de la discuri, spalat etrierii si dscurile cu spray de frane <etriele au fost servisate in toamna> - Am vrut sa polisez tobele...a iesit ok, iesea oglinda daca aveam si niste smirghel de apa, dar si asta e redundant, ca dupa prima ploaie se oxideaza la loc (asa am patit cu LV de la Bandit)...asa am aflat ca desi tobele sunt copii dupa LV, au totusi stanta cu E, ceea ce e bina si inca o chestie... la un moment dat toba de pe stanga a frecat de bascula binisor, acum la comprimarea suspensiei nu mai atinge, e un luft de vreo 5 mm... italianu asta de avut-o, desi cu intentii bune, cred ca era cam tantalau... - Am montat niste DBkillere venite in "cutia cu maruntisuri" care nu au asa mare efect dar mai sparg din bubuiala... - Am montat suportii si pintenul original, arata mai bine acum - Am rutat cablurile de la semnalele fata prin carena, ca le montasem cam direct, intr-o noapte cu frontala pe cap asta toamna si se vedeau firele cand te uitai din fata/jos...inca un motiv de "baga-mi-as plua in ele de carene" la cat de inghesuita si migaloasa e treaba cu ele (e prima mea <semi>carenata) - Am reizolat niste manunchiuri de cabluri pe la far/bord la care izolatia veche era obosita - Am spalat lantul si pinionul/butucul spate cu spray de frana, am uns cu spray de lant Repsol. - Am retusat niste mici zgarieturi/puncte pe ici pe colo cu marker negru...marker normal, permanent, Rotring, sa vad daca merita sa cumpar un marker de retus auto...iese bine, o sa cumpar un marker auto si o sa fac treaba chiar permanenta. pt ca m-a prins intunericul, n-am mai apucat sa fac poze... Editat Aprilie 5, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 - Am retusat niste mici zgarieturi/puncte pe ici pe colo cu marker negru...marker normal, permanent, Rotring, sa vad daca merita sa cumpar un marker de retus auto...iese bine, o sa cumpar un marker auto si o sa fac treaba chiar permanenta. Ia minimul de vopsea de la un magazin de vinde vopseluri (50 ml cred ca vine vreo 10 lei) + o perie de desen fina. Si retusezi asa. Marker auto sa fie rezistent nu prea am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Autor Share Postat Aprilie 5, 2015 Ia minimul de vopsea de la un magazin de vinde vopseluri (50 ml cred ca vine vreo 10 lei) + o perie de desen fina. Si retusezi asa. Marker auto sa fie rezistent nu prea am vazut. Am mai folosit metoda vopsea + pensula fina (gen pinstriping) la Bandit si a iesit ok. Ma gandeam ca e mai simplu cu markerul auto si ca la 25-30 lei bucata e bun si rezistent..bine de stiut ca nu e asa, merci de pont » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:52 » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:57 » Post actualizat in 11 Apr 2015 19:59 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:00 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:01 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:02 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:03 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:05 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:06 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:07 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:08 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:10 » Post actualizat in 11 Apr 2015 20:11 » Post actualizat in 25 Apr 2015 20:49 i-am taiat nitel din lopata de zapada, ca urata era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 4, 2015 Autor Share Postat Iunie 4, 2015 ce am/i-am mai facut cu/la mobra: - am mai comandat accesorii mi-a ajuns si mie suportul de topcase, ma rog...doar cracii, ca nu era ca in poze si mai am nevoie de piese - m-am mai plimbat cu ea: am bagat ieri o tura de vreo 450 km impreuna cu niste prieteni, si ei cu V2-uri mari in sfarsit am apucat si eu sa ma dau cum trebe cu VTRu si sunt f multumit am facut si schimb de mobre, pe locul 2 in preferinte e SV-ul naked DAR, VTR-ul a castigat la: confort (inclusiv la pasagere), manevrabilitate si...CONSUM VTR - 6/100 km TL - 6.5/100 km SVN - 6.8/100 km SVS - 7/100 km. Ca viteze 140-150 constant pe A3, cu sprinturi pe la 180-240. Pe DN1 pana pe la Comarnic 120-140, in localitati maxim 90. Pe curbe (pana ruta Comarnic-Predeal- Bran-Campunlung) gumele la cap. Toti am avut pasagere. - i-am pus manete after-market scurte si bec mai bun (Philips Xtreme Vision) poze: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/?p=3978117 Manetele Ai pus becu?E mult mai bun, nu dublu cum zic aia dar un 60-75% in plus are inca mai caut o parte din sculele originale Imi lipsesc: cheie inelara 10-12, imbus 6 si 8 si cheia de bujii. Daca de inelara si imbusuri fac rost usor, cheia de bujii de VTR/Varadero carburat/ Africa Twin se gaseste greu sau deloc SH. Noua e 85 de lei. - I-am pus suport si topcase, sunt multumit poze: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/?p=3988735 - si ma sacaie ca n-are cric central greu se mai unge/spala lantul la mobra asta...desi merita sa ai 2 tobe tre' sa-mi iau un stander in week-end bag o tura de ~800 km - abia astept, sunt f multumit de mobra asta, si...dupa o tura mica prin oras la ghidon si sotia s-a indrogostit de ea, asa ca daca nu-s pe faza e posibil sa plece dimineata cu VTR-ul si eu sa o ard in ziua respectiva cu CB500-ele in viitor s-ar putea sa mai luam una (VTR Firestorm) pt ea chipintaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Doar 6 consuma in conditiile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 4, 2015 Autor Share Postat Iunie 4, 2015 in conditiile alea, da, si eu m-am mirat mi s-a spus ca am scos consumul ala ca merg "prea liniar" pt V2...si ca in timp o sa ma inclin mai mult spre "stilul smuls"...posibil intr-adevar, demarajul si frana de motor sunt cireasa de tort la motoarele astea... am mai avut V-uri dar erau choppere si alea-s alta mancare de peste in oras variaza intre 7 si 9 /100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Iti dau niste carburatoare mai mici la schimb, sa consume mai putin? E mai usoara decat vaca mea, de asta si scoti consum mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 17, 2015 Autor Share Postat August 17, 2015 Iti dau niste carburatoare mai mici la schimb, sa consume mai putin? E mai usoara decat vaca mea, de asta si scoti consum mai mic. scot doar afara mai mic...in oras papa bine am numarat si eu dintii pinioanelor, se pare ca am -1 +1 fata de stock ceea ce imi da o eroare de cam 7-8% la kilometraj in bord. intre timp m-am mai plimbat cu ea si am folosit-o si in oras mai mult...merge si touring si sport, trage bine, super manevrabila si m-am onisnuit si cu pozitia pe ea...iar consumul e cam acelasi in ambele moduri...~6/100, in oras pe la 9 ca momente de suspans am avut unul singur, mi-a fugit spatele intr-un giratoriu la intrarea in Sibiu, a alunecat pe o dâră de smoala inmuiata de soare si cand a prins aderenta era cat p-aci sa ma arunce intr-un highside dar am ramas pe roti intre vanzarea mobrei vechi si venirea aleia noi, a pus nevasta-mea monopol pe ea ca nu prea le are cu volanu':) nota 10 si de la ea...ii place caracterul mai animalic/arhaic al mobrei in rest, nicio problema, mobra merge bine si in curand se apropie schimbul de ulei ce nu-mi place e caldura degajata in oras, mai ales in zilele astea toride...dar n-am mai avut carenate deci inca nu-s obisnuit sa fiu copt la oo cand astept verdele.... i-am pus oglinzi originale, in care vad perfect, alea after-market oricat le-as fi reglat tot nu ma satisfaceau....VTR-ul are un unghi ciudat la prinderile oglinzilor si nu prea merg alte oglinzi pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 salve scriu si eu aici in cazul in care mai avem VTRisti prin preajma deoarece am nevoie de vasul de expansiune si nu prea gasesc de cumparat prin dezmembrari asa ca daca are cineva si doreste sa il vanda sunt dispus sa il cumpar . si o ultima problema doresc sa schimb bordul cu un altul aftermarket a mai incercat cineva asa ceva se face relativ usor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.