Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

De ceva timp planuiesc sa imi cumpar o motocicleta si evident am dat de o dilema. Aprilia Pegaso vs. BMW F650. Ca orice om inainte sa fac vreo decizie am ales sa ma informez putin despre ele. Am aflat ca amandoua sunt produse pana in anul 2000 in Italia de catre Aprilia, amandoua au motor Rotax (doar ca Aprilia are o supapa in plus), consumul este aprox. la fel, ca marime sunt aprox. la fel, amandoua au multa plasticaraie pe ele si am inteles ca multe dintre piese ar fi la fel. Bun, pana acuma am spune ca sunt la fel si nu ar conta pe care o iei doar ca Aprilia (pe langa faptul ca sunt mai frumoase) sunt mai ieftine decat BMW si am auzit tot felul de pareri si despre una si despre alta. Momentan la mine balanta se inclina spre :tempted: Aprilia din cauza pretului si ca-i mai frumoasa dar in acelasi timp am prieteni ce mi-o zis sa ma feresc ca de dracu de ele. :what:

 

As aprecia mult de tot putin feedback in legatura cu subiectul asta.

 

Numai bine si drum uscat! :thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de anu trecut am un pegaso, ma socheaza la fiecare drum(pozitiv), ignora povestile gen "nu porneste la frig" am reusit sa i dau drumu la aprox -18, fara mari eforturi. consum ok, consumabile ok ca pret, aspect...(unii o considera hidoasa) gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca vrei o parere avizata in legatura cu pegaso 650 intra aici : /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-460&do=findComment&comment=3926115 si te lamuresc baietii cu tot ce ai nevoie .

In principiu este un motor foarte fiabil. Diferenta este ca pegaso are 5 supape si o bujie iar bmw-ul are 2 bujii si 4 supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o pegaso din 96.

Avea furca pe fata usl si avea o ciclistica foarte buna.

Km avea inregistrati pe bord vreo 76000 si in 3000 km cat am mers cu ea nu consuma ulei.

Am vandut-o ca prostu pentru ca nu mai cupla electromotorul.

Problema era de la un arculet care cupla pe coroana(am aflat dupa) si care se remedia,desfacand si sucindu-l invers....

Ideea e ca la pana 1500 e iti gasesti una destul de bunicica.

Bmw are un + la revanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti interesat de aprilia iti pot da datele de contact ale unui amic care vine o Cube 3,pe injectie din 2002 parca.

Mobra e foarte intretinuta si cere doar 1500 pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XT 660 si i-ai spart pe toti.Motoarele Rotax nu sunt chiar cele mai reusite.

NU sunt cele mai reusite??!!?? Denota ca nu ai condus/desfacut niciunul.De aia le-au folosit toti constructorii constructorii de motociclete.KTM,BMW,APRILIA,CAN-AM,Bombardier(ski-jet),firme americane pe care nu le stim in Europa,etc chiar si MZ-ul.

Crezi ca astia le puneau de dobitoci?

Citeste istoria lor, motoare de aviatie usoare.Nu posta de dragul de a posta.

Si nu, cu XT 660 nu a spart pe nimeni....

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi mai ieftin decat Rotax-ul... :huh:


» Post actualizat in 03 Mar 2015 10:19

atunci de ce pe Pegaso de vreo 8-10 ani este motorul de 660 de la Yamaha?

O fi mai ieftin decat Rotax-ul... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati...

Ambele sunt motoare bune.

Conteaza cum au fost intretinute.

Degeaba e rotax sau yamaha.

Dupa 2 3 ani si o intretinere slaba se pot pune pe chituci foarte usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o pe cea mai ingrijita care se incadreaza in bugetul tau. Restul sunt detalii si nu merita sa-ti pierzi vremea cu ele...

 

 

Dupa 2 3 ani si o intretinere slaba se pot pune pe chituci foarte usor

cam asta e esenta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asta e esenta !

EXACT!

 

daca ai avea rabdare si ai mai strange niste banuti, ai putea gasi un dr650, un xr650r sau un xt660z...care sunt printre cele mai bune si fiabile(daca au fost ingrijite)

» Post actualizat in 03 Mar 2015 10:52

si kle-ul de la kavasaki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietenii astia ti-au dat si argumente de ce sa te feresti de Aprilia?

Sau e vorba de principiul: e Bmw si nu Aprilia sau Honda e Honda

Din pacate nu mi-o dat argumente prea concrete (ex. pretenul unui prieten si inca un prieten o avut si o fost foarte nemultumiti si ia-ti bmw ca-s mai bune). Sunt motociclisti si ei si am decis sa nu le ignor parerea.

» Post actualizat in 08 Mar 2015 08:01

Am gasit o Aprilia foarte ingrijita in zona care stau cu 31k km la bord. Trebuie doar incercata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca, fiind produse pe aceleasi benzi, diferente intre ele nu sunt, legat de fiabilitate etc., tinand cont ca multe piese sunt interschimbabile, iar "bolile" specifice sunt aceleasi (fraiul de pornire etc.).

Pegaso are un mic zvac in plus la acceleratie, in detrimentul unui consum usor mai mare (0,5-1 l la suta de km). Ergonomia e foarte buna la ambele, franele si suspensiile de buget (slabute), sunt moto potrivite pentru deplasari scurte pe orice fel de drumuri. Nu le place autostrada, vibreaza mult, la drum intins si drept se va simti lipsa calutilor, cutia de viteze e foarte dura si cere dese schimbari de trepte, fiind lipsita de elasticitate.

Sunt oameni care nu se impaca cu monocilindrul mare, dar asta o constati doar dupa ce faci cateva mii de kilometri, pentru inceput vei fi extaziat cu orice are 2 roti si un motor, asa am fost toti :)

Ca idee, cauta exemplarul cel mai ingrijit, intretinut. Fereste te de cele mai ieftine de pe piata, nu degeaba sunt asa.

Si daca se poate, sa aiba dotari utile incluse, caci separat costa multicel (cric central, crashbar, topcase, genti laterale etc.).

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te poți orienta și la un Transalp mai vechi și cu siguranță nu o să dai greș.

Referitor la cele două modele (am avut experiențe cu ambele) fără nici o logică... Pegasourile (3 la număr) se stricau mereu pe când F650 mergea perfect. Toate Pegasourile au fost bine intreținute dar mereu apărea ceva... garnitură de chiuloasă... probleme la etanșările de răcire... nu porneau... consumau considerabil mai mult (5.5 - 6 %) pe când BMW nu a trecut de 4.7 și știu că-i dădeam să zacă.

Pagasou are chestii parcă mai bine gândite dar (furca; aerul și-l trage de langa releul de incărcare - racindul mai bine; parcă senzor de nivel de benzină)... ceva tot se strică ceva pe la ele...

 

Sfatul meu e să-ți iei:

1. Transalp - mai vechi (cam același preț)

2. BMW F650 (eu am fost foarte mulțumit 60k km doar cu consumabile și consum foarte mic) dar tre' să faci mici modificări. Mutat releul de incărcare, prelungit aripa fata, montat voltmetru...

3. Ferește-te de Pegaso! (nu vreau să fiu criticat de cei cu Pegaso... e doar părerea mea!) Probabil că sunt prin țară Pegasouri care merg bine... dar eu nu am văzut nici unu până acum.

 

Fără nici o aluzie... uite ce am găsit aiurea prin anunțuri (nu fac reclama) ->/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-75 postul 1490 ... e la preț de f650 sau Pegaso... dar fără bătăi de cap.... Iar cu greutatea ceva mai mare o să te inveți repede și ciclistica e mult mai bună.

 

Decizia e a ta! Și acum o să-mi sară tot forumu in cap.....

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprilia vs bmw (Pegaso vs f650 clasic) modele pana in 2000

exista niste diferente intre cele 2 modele, datorate modului in care a inteles fiecare brand sa echipeze motocicleta respectiva.

Aprilia are 5 supape pe cilindru si 5 cai in plus fata de BMW. Asta face ca motorul sa fie mai stresat si in timp face diferenta - vezi probleme de etansare, consum, etc.

Instalatia electrica de la Aprilia contine repere indoielnice. Am vazut foarte multe cu tot soiul de nimicuri picate (intrerupatoare, relee, etc).

Datorita fortatii motorului - la aprilia pica si alte repere - exemplu am vazut cateva cu pana de la volanta distrusa (totusi imi e greu sa spun daca au fost surubarite prost sau nu de vre-un proprietar).

Aprilia are furca USD - poate fi un avantaj (sincer vorbind - la clasa asta de moto se poate ignora).

Aprilia are evacuare dubla - poate da mai bine in ochii unora

modelele dorespondente dupa 2000 - cele pe injectie - nu mai au legatura. Aprilia pastreaza potentialul de a face probleme datorat fortatii componentelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...