sarpee Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) Intrucat urmeaza sa schimb placutele la agregat am ramas agatat intre cele doua, asadar imi poate spune cineva care ar fi cea mai buna optiune ? In ceea ce priveste pretul am observat ca este asemanator. Editat Martie 18, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Nu compara un model de la CL cu Brembo in general. La ce model de placute Brembo te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 (editat) atat pt strada cat si pt circuit pot sa-ti recomand xbk5 ,frana de la prima maneta.. Editat Martie 18, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 +1 CL SBK5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 +1 CL SBK5 Ai incercat si Brembo? Ce model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Sa inteleg ca Brembo sunt alea slabe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Martie 18, 2015 Autor Share Postat Martie 18, 2015 am uitat sa mentionez ca am nevoie pt frana spate.. daca are vre-o relevanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 CL are pentru fata XBX5 (nu SBK5) si pentru spate RX3. Materialele sunt diferite la ele, implicit si forta de franare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) Ai incercat si Brembo? Ce model? Am montat Brembo (nu mai retin ce model) acum ceva timp unui prieten si franele nu m-au impresionat! In schimb am montat CL SBK5 pe un Bandit si am ramas uimit cum frana... Editat Martie 19, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Cine foloseste placute Brembo, foloseste de fapt ATE. ATE este un producator mare si are si produse de inalta calitate pentru autoturisme, nu doar entry level. Totusi, parerea mea este ca, nu se ridica la nivelul la care sunt cativa producatori specializati pentru motociclete. Exista si producatori de placute de frana moto care pun pe piata placute execrabile, odioase... Daca se doreste o utilizare stradala, civilizata, se poate merge fara probleme pe ATE (Brembo). Cine doreste performante, parerea mea, ar fi indicat sa se orienteze catre placutele de top de la producatorii dedicati - Galfer, CL, SBS, Nissin, Vesrah, EBC. Nu TRW-Lucas, Goldfren, Ferodo sau chinezarii - au prostul obicei de a strica discurile si franeaza slab. » Post actualizat in 19 Mar 2015 07:50Din experienta mea cu Brembo, unii motociclisti s-au plans ca ar fi zgomotoase, altii ca ar uza prematur discurile. Orice placuta poate sa faca zgomot, nu e neaparat placuta de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Cesar ai incercat placute SC si RC de la Brembo? Cele race? Pentru stradal si civilizat sunt SA sau cele albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 De Vesrah (organic?) sunt chiar multimit pe GPZ900. CL (cred A3+) pe Guzzi nu franeaza satisfacator pana nu se incalzeste un pic, si lasa mult praf negru pe aripa fata si carena. Dar e material diferit etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) Cesar ai incercat placute SC si RC de la Brembo? Cele race? Pentru stradal si civilizat sunt SA sau cele albastre. Placutele cu suportul vopsit albastru nu sunt vreo minunatie dpdv al performantelor (am mers). Si cele negre sunt destul de slabute. Cele cu suport rosu sunt ok da mai slabe decat alte sinterizate - SA este road compound (am mers). SC nu am incercat dar citisem mai demult un review si nu erau in varf. Depinde acum si cine face clasamentul... (nu am mers) Despre RC nu cunosc nimic dar nu sunt pentru strada. » Post actualizat in 19 Mar 2015 08:17 Mare parte din parerea cuiva despre cum franeaza un tip de placute sau altul este subiectiva. Dincolo de aspecte ca uzura discurilor, zgomot, longevitate sunt lucruri care tin de fiecare motociclist in parte. Unii prefera o frana foarte agresiva de la inceput, altii o senzatie de liniaritate si feeling de control al manetei mai bun decat foarta bruta de franare. In timp si parerile astea se schimba si ajungi sa schimbi producatorul pt ca pur si simplu cauti altceva. Editat Martie 19, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Mergi pe Brembo sinter (rosii) am pus dupa ce am avut EBC HH , imi par mai bune ca EBC . Ramane de vazut la uzura discului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 am pus eu CL pe spate. e diferenta de la cer la pamant intre ce aveam si astea. deci recomand. de brembo nu stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 am CL XBK5 pe fata si CL RX3 pe spate.. n-am incercat brembo, dar nu schimb placutele astea nici batut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 » Post actualizat in 19 Mar 2015 08:17 Mare parte din parerea cuiva despre cum franeaza un tip de placute sau altul este subiectiva. Dincolo de aspecte ca uzura discurilor, zgomot, longevitate sunt lucruri care tin de fiecare motociclist in parte. Unii prefera o frana foarte agresiva de la inceput, altii o senzatie de liniaritate si feeling de control al manetei mai bun decat foarta bruta de franare. In timp si parerile astea se schimba si ajungi sa schimbi producatorul pt ca pur si simplu cauti altceva. Asta trebuia spus, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Vad ca initiatorul topicului are R6, sportiva pursinge. Modelele supersport au centrul de greutate in fata, la o frina "normala", roata spate tinde sa se ridice de pe sol. Practic ai nevoie de un sistem de frinare pe spate cit mai slab, pt a impiedica blocarea rotii spate. Unii chiar lasa o mica bula de aer in etrierul spate ca sa evite blocarea rotii. La chopper, supermoto, cross, chiar si touring-uri, e cu totul alta poveste, chiar ai nevoie de frina spate buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Ca sa fim obiectivi, hai sa ne uitam la coeficientul de franre pentru ambele branduri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) cam greu de tradus viteza in grade celsius, problema e ca la cele brembo ai dat doar graficul racing ceea ce cred ca presupune o incalzire a franelor in prealabil, pentru ca nu cred ca atunci cand franezi de la o viteza de 50km/h placutele ating 100 grd C Editat Martie 20, 2015 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Ca sa fim obiectivi, hai sa ne uitam la coeficientul de franre pentru ambele branduri: CL.JPG Brembo.jpg Foarte frumos din partea lor dar, ambii producatori ne aburesc Nu exista coeficiet de franare de sine statator. Atat timp cat nu este precizat tipul de disc de frana sau materialul acestuia, aceste grafice sunt doar niste unelte de aruncat praf in ochi. Respectivul coeficient este intotdeauna masurat intre doua materiale (suprafete). Schimbati discul de otel cu unul de fonta si respectivul numar poate trece de 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Schimbati discul de otel cu unul de fonta si respectivul numar poate trece de 1. Nu prea e cazul in practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Martie 20, 2015 Autor Share Postat Martie 20, 2015 (editat) Am luat brembo carbon ceramic(asa scrie pe ele) daca or fi bune de ceva sau nu ramane de vazut. Cesar ne vedem maine sa le punem Editat Martie 20, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Carbon ceramic albastre sau argintii? Sunt la capete opuse ale spectrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 In "practica" coeficientul asta creste si scade cu temperatura. Uzura are un rol extrem de important in variatia acestui numar. Uzura creste odata cu temperatura. Pe de alta parte transferul unei pelicule subtiri din materialul de frictiune pe discul de frana, reduce uzura si stabilizeaza (liniarizeaza) fortele de frecare (frictiunea prin abraziune, histerezisul, functiile de sarcina aplicata, etc). Dar deja ne ducem cam departe cu subiectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.