Nicolaie Florin Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salutare tuturor! De mult caut un motor (primul meu motor) care să se înscrie în lista criteriilor mele. După multe cercetărti am gasit ceva enduro-touring (până în 35kw dică pentru A2): Honda SLR 650/ FX 650, sau NX 250 Domi. SLR și FX au un design super, însă consumul este un criteriu la care țin foarte mult (sau poate nu ar trebui) iar aceste două motoare de 650 consumă 5-6l/100km. Pe de altă parte acel Domi de 250, nu arată la fel de bine si nu trage la fel de tare (are doar 23cp), însă consumă doar 3l/100km. De ce criteriu ar trebui să țin cont mai mult? Aș fi bucuros să aud câteva opinii despre aceste modele chiar de la posesori. Deasemenea primesc cu căldură și sugestii. Multumesc! Florin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Consum bun la clasa asta (si pret ok - maxim 1400-1500 in stare buna) gasesti la F650 de la bmw. Nu stiu de slr/fx, dar e cam nasol sa te bata tot vantul fix in cap sa iti zbarnaie casca Un parbriz si o carena, mai 'arunca' un pic vantul in jumatatea superioara a castii si nu e la fel. Doar daca nu cumva esti inalt si iti baga tot vantul sub casca, sa vezi ce marfa e La bmw se rezolva cu un parbriz touring. Touring sub 500cc (singur) sau 600 si mai multi cilindri (cu pasager) nu prea se face in conditii de confort rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolaie Florin Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 M-am uitat la bmw funduro f650 și consumă cam tot așa, spre 6l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Gresit. Media e cca. 4,5 mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Și SLR-ului și Fx(Nx)-ului li se pot monta parbrize de diverse dimensiuni iar ca fiabilitate și preț la piese de schimb și accesorii bat BMW-ul. Eu am 2 Nx-uri și un Xr la activ iar motoarele astea acceptă și îndură multe. Viteza maximă e mai mică decât la BMW cu vreo 10-20km dar eu m-am simțit mai bine pe Honde decât pe F (chestie de gust). Nx-ul mic e fiabil, răcit cu lichid, consumă puțin și e foarte ușor (~50kg mai puțin decât Hondele de 650). Ca prim motor și pentru ceva joacă ar fi bun ăsta mic. Pentru km mai mulți pe stradă (navetă, ture mai lungi) astea mari. Ăăă, părerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) E adevarat, se zice ca ar fi fiabile, totusi sunt mai rare fata de bmw si nu stiu prea multe despre ele. Cred ca am vazut un singur SLR prin C-ta, in schimb la grecotei, spanioli erau ceva mai multe, dar bmw-urile erau chiar si mai si. Viteza maxima oricum e relativa la mobrele de genul, cu un mono la 120 maxim te simti bine pe el. BMW-ul are ceva probleme printre care vestitul frai de pornire, dar per total nu e mobra rea si pt. ca sunt atat de multe, ai si de unde sa iti alegi una buna, dar tot asa sunt sanse si sa iei o teapa Editat Aprilie 11, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolaie Florin Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Eu chiar vreau să fac ture mai lungi precum: Transfăgărășan sau Transalpina, dar mi se mare cam mare consumul la SLR: 5l, adica cu încă un litru ajung la consumul mașinii. Credeți ca e un consum relativ bun? » Post actualizat in 11 Apr 2015 17:06Nu pot să fac km mulți și cu nx 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Acum depinde și de tine și de mașină. Dacă mergi cu vreun Smart ceva s-ar putea să ieși mult mai bine la consum. Xr-ul meu ia cam 7 litri da' eu rânjesc non stop în cască ceea ce nu prea mi se întâmplă cu mașina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca o motocicleta de 200 kg consuma cat o masina de 1200 kg. Tipul Mobrei a trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 mdaaaaa, vreau sa traga, vreau sa aiba zvac, vreau sa nu ma bata vantu, vreau sa consume 3(ca doar e motocicleta dom-le nu maisna) si sa fie extrem de fiabila... eventual sa nici nu ii schimb uleiul.... AVEM SOLUTIA PERFECTA DOMNILOR : LUATI TRENUL, INDEPLINESTE TOATE CRITERIILE!!! motoarele de 400-600cmc consuma cam 5l/100km, motoarele mai mici consuma uneori mai mult, deoarece merg in turatii mai mari pentru a atinge aceleasi viteze vorba olteanului cand a vazut prima oara marea neagra "...asa ceva nu iegzista!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Ia-ti un F 650 si daca nimeri una in firea ei, vei zimbi mereu in casca, iar consumul nu va sari de 6l/100km nici daca mergi incarcat cum merg io, cu bagaje (am botezat-o ulterior "camila"), cu pasager si fugarita mereu spre rosu! Mers frumos, nu trece de 4,5 l/100km...iar blana sare de 160km/h. ... vorba olteanului cand a vazut prima oara marea neagra "...asa ceva nu iegzista!!!" Iar olteanu' cind a vazut marea a zis "muicaaa, ce de Jiii!" (de la riul Jiu)...iti zice unu' autentic, nu din auzite, de le mitici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Ia-ti un F 650 si daca nimeri una in firea ei, vei zimbi mereu in casca, iar consumul nu va sari de 6l/100km nici daca mergi incarcat cum merg io, cu bagaje (am botezat-o ulterior "camila"), cu pasager si fugarita mereu spre rosu! Mers frumos, nu trece de 4,5 l/100km...iar blana sare de 160km/h. Iar olteanu' cind a vazut marea a zis "muicaaa, ce de Jiii!" (de la riul Jiu)...iti zice unu' autentic, nu din auzite, de le mitici! "...asa ceva nu iegzista!!!" a zis la zoo când a văzut girafa, îl cunosc bine pe respectivul oltean. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) vorba olteanului cand a vazut prima oara marea neagra "...asa ceva nu iegzista!!!" Eu ştiam că asta a exclamat olteanul cînd a văzut girafa Dar ai dreptate în comentariul tău l.e. Văd că Penetru confirmă Editat Aprilie 11, 2015 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Dominatorul,daca sti cum sa reglezi carburatorul si motoresti cu pricepere,nu sa stai ca motalaul dupa toate pitipoancele care merg cu a 2a cu telefonul la ureche,il scoti la 4,maxim 5. Vorbesc pe probate,dupa ce am testat carburatia la mai multe reglaje. Salta fata de mai mare dragul,dar sa nu ai pretentia sa o ti 800 de kilometri la 140,ca nu are racire pe lichid. Daca mergi cuminte,il scoti la consum de scuter,numai ca ne cam gadila mansonul de gaz in palma.. Depinde ce vrei sa faci cu el. Daca vrei doar asfal si drumuri lungi,ia un Bmw F650,Suzuki Freewind sau un Transalp. Daca vrei sa faci si un forestier fara sa iti zdruncine oasele prea tare,dar sa o poti scoate din noroaie,mergi pe Dominator,Drz,Husaberg. Daca vrei distractie,ia un Ktm de la LC4 in sus,Yamaha Wr sau Honda XR. Totul e de cat te tine buzunarul si ce vrei sa faci cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 SLR-ul e cel mai ok din lista....e mai de strada si daca vrei iesi cu el si pe camp. Domi e cam aceeasi mobra doar cu suspenia mai inalta si semicarenele alea. 250 nu iti recoman d decat daca nu iesi din oras. Consumul la mobre il faci doar ca sa stii daca iti merge mobra in paramettrii sau daca faci peste 15.000 pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maco Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 De ce nu te uiti si dupa Honda NC 700 x? Consumul e pe la 3,2 - 3,5 iar motoreta are 48 HP. Anul trecut, impreuna cu un prieten, am mers pe doua NC-uri pana la Nordkapp. Intra pe FB si vezi intreaga poveste pe www.facebook.com/thenordkappadventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 (editat) Nu uitati ca are A2. Nu mai sugerati motoare de peste 35KW. Monocilindrele de 650 sunt la limita. Unele au un pic peste, altele au un pic sub. De ex LC4 are 37 KW iar DR are 34KW. Tenere are 35KW. A2 e PANA in 35KW. Editat Aprilie 12, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicolaie Florin Postat Aprilie 12, 2015 Autor Share Postat Aprilie 12, 2015 Multumesc pentru răspunsuri! Luând în considerare ce am văzut am să mă orientez către SLR 650 Pentru că din câte înțeleg, e greu să faci un Transfăgărășan cu un Domi de 250, nu? Cheers! PS: M-am uitat la nc700x,. E super, nimic de spus dar nu prea mai e enduro-touring și depășește cu mult bugetul meu (1500). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Motorul de honda slr/dominator/fmx este "tanc"...indistructibi...eu personal am avut honda fmx si mi am batut joc de acel motor forja si burnout uri la greu fara schimburi de ulei cand trebuie ,ulei de unde am apucat si nimic mergea f bine nu am avut nici o problema...asa ca recomand...in schimb daca vrei sa stai pe coclaauri mai mult recomand dominator...iar cu consumul...sa fim seriosi este dintre cele mai mici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 (editat) Eu am avut honda Slr si am mers cu el mai mult de 35000 km in doi ani si va pot spune urmatoarele: Probleme tehnice... spre deloc, un motor foarte bun, simplu usor de reparat si intretinut, eu inafara de ulei, benzina si restul consumabilelor ( cauciucuri, frane, lant) nu am schimbat. Consum pana in 110 km/h 4.5 in afara Suspensii bune spre foarte bune, furca daca era mai groasa deja era alta clasa, are garda la sol mai mare ca dominatorul si cursa la spate mai lunga cred, daca nu e ingrijit amortizorul spate o sa curga, are tija groasa si e predispus sa adune mizeria. Frane brembo, suspensii showa, roti aluminiu akront, daca vine si cu discuri sunstar e ok. Se poate face touring foarte ok cu ea, eu am fost pana in spania si inapoi cu ea, e usoara 165 kg deci poti sa o scoti de pe sosea usor. Partile mai nasoale: Greu de gasit una buna la noi, au fost rare inainte, acum sunt aproape inexistente. piesele de la honda sunt in general mai scumpute, piese din dezmembrari gasesti in afara Protectie la vant inexistenta, cu parbriz o faci sa arate hidos, insa acest aspect e compensat de faptul ca nu ai carene, e un enduro naked, pe coclau sau cand o scapi te scapa de niste costuri. La slr e posibil sa nu iti ajunga un rezervor sa faci transfagarasanul, sa iei si o canistra Editat Aprilie 14, 2015 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 pt alti bani te poti uita si la drz400 sau xt660r/x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Sau la un XT600. Fiabila spre indestructibila, ciclistica extrem de buna, cca 157kg la gol, 45cp (se incadreaza bine la categoria A2). Consumul difera in functie de cum reglezi carburatorul dar variaza undeva intre 4 -5l, mers normal. Am facut cu ea ture si pe forestiere, noroaie, etc si prin tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.