Black_wolf Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 http://www.realitatea.net/directia-rutiera-motociclistii-vinovati-pentru-62prc-din-accidentele-in-care-au-fost-implicati_1678643.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Asa e dar eu zic să nu uitam contribuția infrastructurii rutiere la statistica asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Ca au provocat 62% din accidentele in care au fost implicati nu inseamna foarte mult. Ganditi-va altfel: 38% din accidentele in care au fost implicati au fost provocate de conducatorii de autoturisme/camioane/roabe si ce dreaq mai exista pe drumurile de la noi. Aia 38% ce vina au mai avut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Ca au provocat 62% din accidentele in care au fost implicati nu inseamna foarte mult. Ganditi-va altfel: 38% din accidentele in care au fost implicati au fost provocate de conducatorii de autoturisme/camioane/roabe si ce dreaq mai exista pe drumurile de la noi. Aia 38% ce vina au mai avut ? Aceeasi pe care au avut-o aia 62% conducatori de alte "atelaje"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Just to point out, ca daca nu ai contact fizic cu vinovatul moral al unui accident si "pierzi" controlul, ti se face dosar penal de auto-vatamare si esti inclus la accidente provocate din cauza ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Laudabila actiunea Politiei, "respectul trebuie sa fie reciproc" corect si adevarat! De multe ori, unii motociclisti doar cer respectul soferilor, fara sa ofere la randul lor....sper sa nu fiu acuzat prea dur pentru aceasta declaratie. Asfalt uscat tuturor! Editat Aprilie 19, 2015 de iulian-isaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Inseamna ca o JAWA350 merge cot la cot cu S1000RR? Ce rost are sa-ti mai iei motor de 180 cai la roata?Ca sa mergi cu 130km/h? Deci, cine-i de vina? Fabricantii de moto? Ca la droguri, vinzatorii sint arestati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Inseamna ca o JAWA350 merge cot la cot cu S1000RR? Ce rost are sa-ti mai iei motor de 180 cai la roata?Ca sa mergi cu 130km/h? Deci, cine-i de vina? Fabricantii de moto? Ca la droguri, vinzatorii sint arestati. in orice tara din europa de vest ,da! jawa merge cot la cot cu s1000rr acolo unde exista limitari de viteza iti iei 180 de cai sa ti rupi tu capul pe circuit,nu sa-l rupi pe al altora nevinovati vina apartinei frustratului cu puta mica care si ia 180 de cai sa-i foloseasca acolo unde are limitari de viteza la 130 vorbesc la modul impersonal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Campanie de constientizare ...de fapt o stire ca altele de cacao , si purtatorul de cuvant ..bla bla , de ani buni politia rutiera a scapat din mana controlul . Nu au nici oameni ,nici resurse (masini/benzina / etc..) si lipsa de interes in a preveni cu adevarat . ..plus ca cea mai mare vina este a natiei in sine ,mare parte nu sunt civilizati si nici nu vor fi vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Daa? Pai la 130 sunt in a1a...de multe ori pe o roata.. in orice tara din europa de vest ,da! jawa merge cot la cot cu s1000rr acolo unde exista limitari de viteza iti iei 180 de cai sa ti rupi tu capul pe circuit,nu sa-l rupi pe al altora nevinovati vina apartinei frustratului cu puta mica care si ia 180 de cai sa-i foloseasca acolo unde are limitari de viteza la 130 vorbesc la modul impersonal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Statistici... bleah. Sa scrie statistica si despre cate manevre fac motociclistii pentru a preveni accidentele. Ca eu deja m-am obisnuit cu conservele care depasesc din scurt in fata motociclistilor sau pur si simplu ignora prezenta lor. Claxonul nu ajuta, flashul cu farul este ignorat. Eu nu vreau tratament special sau "actiune a politiei de constientizare". Pur si simplu, respecta-ma, cum te respect si eu, si toate-s bune. Serios, imi pun camera video si o sa ii fac celebritati pe youtube. Sunt sigur ca asta ajuta mai mult decat "actiunea ministerului de interne". Cea mai tare faza a fost cand un camion cu remorca a intrat pe contrasens in fata mea pentru a ocoli o "insulita" - din aia care desparte sensurile de circulatie. Si asta brusc, fara reducerea vitezei si fara a semnaliza. Banda lui era libera, ii era doar mai comod sa intre pe contrasens. 62% asta va fi citit de catre conservar ca: pai da, ei fac accidentele si tot ei vor tratament special. Adica mai mult face rau decat ajuta. Iar statistica asta se bazeaza pe ce? Zi dom'le cu numere. Atatia motociclisti, din care atatia au fost loviti de catre auto, atatia au cazut, atatia si-au scrintit piciorul alunecand pe o pata de ulei. Atatia au murit. Ca sa stim, daca tot esti de partea noastra si vrei sa ne ajuti. Mintiti poporul cu statisticile voastre. Adresata bineinteles celui care a scris articolul respectiv, nu initiatorului. Editat Aprilie 19, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Daa? Pai la 130 sunt in a1a...de multe ori pe o roata.. sigur ca daaa...esti zmeu pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Parerea ta pt mine nu contează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 62% in titlu, 63% in reportaj. Pai cum este pana la urma? Imagini din Isle of Man TT care arata exact ce inseamna motociclismul in Romania. Potoliti-va, ma, ca stresati batranii. Asa zice tataie in filmulet. Foarte buna stirea! Inseamna ca o JAWA350 merge cot la cot cu S1000RR? Ce rost are sa-ti mai iei motor de 180 cai la roata?Ca sa mergi cu 130km/h? Deci, cine-i de vina? Fabricantii de moto? Ca la droguri, vinzatorii sint arestati. Asa este. Limitare obligatorie (la 130 km/h de ex.) pentru toate autovehiculele inmatriculate. Sa vezi 1000RR la mers economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Statistici... bleah. Sa scrie statistica si despre cate manevre fac motociclistii pentru a preveni accidentele. Ca eu deja m-am obisnuit cu conservele care depasesc din scurt in fata motociclistilor sau pur si simplu ignora prezenta lor. Claxonul nu ajuta, flashul cu farul este ignorat. Eu nu vreau tratament special sau "actiune a politiei de constientizare". Pur si simplu, respecta-ma, cum te respect si eu, si toate-s bune. Serios, imi pun camera video si o sa ii fac celebritati pe youtube. Sunt sigur ca asta ajuta mai mult decat "actiunea ministerului de interne". Cea mai tare faza a fost cand un camion cu remorca a intrat pe contrasens in fata mea pentru a ocoli o "insulita" - din aia care desparte sensurile de circulatie. Si asta brusc, fara reducerea vitezei si fara a semnaliza. Banda lui era libera, ii era doar mai comod sa intre pe contrasens. 62% asta va fi citit de catre conservar ca: pai da, ei fac accidentele si tot ei vor tratament special. Adica mai mult face rau decat ajuta. Iar statistica asta se bazeaza pe ce? Zi dom'le cu numere. Atatia motociclisti, din care atatia au fost loviti de catre auto, atatia au cazut, atatia si-au scrintit piciorul alunecand pe o pata de ulei. Atatia au murit. Ca sa stim, daca tot esti de partea noastra si vrei sa ne ajuti. Mintiti poporul cu statisticile voastre. Adresata bineinteles celui care a scris articolul respectiv, nu initiatorului. statistica spune clar:in accidentele in care au fost implicati,62 % au fost vinovati...cauza?pt mine conteaza mai putin mi am propus sa nu fac parte /devin o statistica.atat! » Post actualizat in 19 Apr 2015 18:49 Parerea ta pt mine nu contează mie mi te ai adresat sau iar ai emis o opinie in eter doar ca sa mai dai din "deshte" pe taste? ecoooou! Editat Aprilie 19, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 statistica spune clar:in accidentele in care au fost implicati,62 % au fost vinovati...cauza?pt mine conteaza mai putin mi am propus sa nu fac parte /devin o statistica.atat! 99% din motociclistii activi nu vor avea niciodata un accident. Poftim. E adevarat? Sigur ca da. Pot sa gasesc oricand 100 de motociclisti dintre care 1 sa aiba accident si restul nu. Doar ca am omis un mic detaliu. E vorba de astia 100 si nu de altii. (Oricum nu cred ca un procent prea mare de motociclisti fac accidente grave. Mai ales ca isi risca propria viata in primul rand). Nu neaparat cauza ma intereseaza, ci detaliile. Din pacate 63% asta spune mult prea putin din ce se intampla. Cine a fost inclus in aceasta statistica? Ce se considera accident? Ce se considera vinovatie? etc. etc. Sunt asa de multe detalii care pot schimba radical sensul cuvintelor incat aceasta nu are nici un rost. Statistica este doar un numar care nu spune nimic. Doar da un vinovat - in cazul asta motociclistul - si incheie discutia. Dar care nu face nimic pentru a preveni sau explica situatia accidentelor. In rest, de acord cu tine. Sunt pentru prevenirea accidentelor si impotriva teribilismelor. Vrei viteza si putere? Treci la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Dar ce oameni buni, Ferrari si Lamborghini si altele foarte puternice le vezi doar pe circuit?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Aaa... nu. Le vezi mergand cu viteza legala. De ce ti-ai cumpara Ferrari si Lamborghini ca sa mergi cu viteza legala? Pentru pitipoance. Merita sa dai sute de mii in valuta forte ca sa impresionezi o pitipoanca? Raspunsul il stie fiecare pentru el. Dar ce oameni buni, Ferrari si Lamborghini si altele foarte puternice le vezi doar pe circuit?... PS. Pentru una nu merita, dar pentru cateva sute .... Editat Aprilie 19, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Doiaru Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 in orice tara din europa de vest ,da! jawa merge cot la cot cu s1000rr acolo unde exista limitari de viteza iti iei 180 de cai sa ti rupi tu capul pe circuit,nu sa-l rupi pe al altora nevinovati vina apartinei frustratului cu puta mica care si ia 180 de cai sa-i foloseasca acolo unde are limitari de viteza la 130 vorbesc la modul impersonal Eu am moto de 180 de cai, dar pe drumurile noastre merg cu viteza legala si nu ma simt deloc frustat. Desigur, nu mi-am luat super-sport degeaba, dar d-asta exista circuite (ex. Adancata), singurul loc unde imi permit sa fortez morba. Poate ca nu sunt singurul cu o astfel de gandire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 99% din MOTOCICLISTII de tastatura NU VOR AVEA NICIODATA UN ACCIDENT pe strada LOGIC!!!!! poate vor suferi o mica inflamare a tendonului de la mana dreapta din cauza tastaturii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Zicea omul cu furie, butonand de zor pe tastatura. 99% din MOTOCICLISTII de tastatura NU VOR AVEA NICIODATA UN ACCIDENT pe stradaLOGIC!!!!!poate vor suferi o mica inflamare a tendonului de la mana dreapta din cauza tastaturii » Post actualizat in 19 Apr 2015 21:19 Eu am moto de 180 de cai, dar pe drumurile noastre merg cu viteza legala si nu ma simt deloc frustat. Desigur, nu mi-am luat super-sport degeaba, dar d-asta exista circuite (ex. Adancata), singurul loc unde imi permit sa fortez morba. Poate ca nu sunt singurul cu o astfel de gandire... Tot respectul. Dupa cum il inteleg eu pe kappy, nu cred ca s-a referit la tine. Vrem mai multi de astia ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintiliciucsergiu Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Buna an av si eu o honda sport.acum am trecut la road star.sincer eu nu sunt vitezan dar pur si simplu ma comportam nebunește când ieșeam in haita cate 7 .8.era nebunie nu țineam cont de nimic.acum ma mustra conștiința... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Buna an av si eu o honda sport.acum am trecut la road star.sincer eu nu sunt vitezan dar pur si simplu ma comportam nebunește când ieșeam in haita cate 7 .8.era nebunie nu țineam cont de nimic.acum ma mustra conștiința... Omul mai face si prostii cateodata. Macar ai invatat acum. Oricum, multe accidente moto se datoreaza faptului ca vrem sa mergem "mai tare" decat cel de langa noi. Sa fim mai cool. Este gresit si stupid, dar asa suntem. Editat Aprilie 20, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 din acei 62% care este procentul celor care se inscriu in categoria "mortul e de vina" ??? ieri de la SMAEB si pana in SB erau sa ma omoare 2... iar am avut skillobafta ... am tras destul de tare ca sa ajung si eu acasa dupa 3 zile de targ... da na, nu meritam sa ma intalnesc cu carute pe contrasens care au estimat gresit spatiul necesar pentru depasirea coloanei pe linie simpla si dubla continua. si eu trag mai tare, dar nu exagerez... si eu depasesc insa nu pe continua si numai daca VAD in fata... de multe ori am patit ca dupa ce depasesc TOT in drumul meu sa apara cate o masina din spate care ma face fara drept de apel in zone in care nu as depasi nici picat cu ceara la viteze pe care eu unu nu le risc pe drumurile noastre... imediat dupa il fac pentru ca el nu incape unde pot eu sa ma strecor. si nu-l mai vad in spate dupa. pur si simplu nu poate tine ritmul pentru ce e mai lat desi poate trage mai mult decat pot eu cu tedemica. multi risca aiurea. si scuze dar un pericol sunt eu la 300 - 350 de kile daca lovesc ceva la maxim 140 cat trag eu pe drum... si altul e riscul unei carute de 1500 - 2000 de kile la 100 - 150 la ora. macar eu mor si fac ceva daune dar ala cu "jepanu' sport" il omoara si pe celalalt. merg destul de mult pe drumurile patriei. motociclisti nebuni am vazut. soferi nebuni am vazut mult mai multi. azi vorbeam cu un amic care are viteza si e si sofer profesionist. o data in experienta lui a fost in situatia de a evita impactul cu un motociclist care a fortat nota cum nu trebuie. in schimb... numarul soferilor pe care nu i-a spulberat cu tiru ... este de sute de ori mai mare. si bine zicea cine a zis in primul reply. infrastructura ne omoara cu zile. mergem pe o banda pe sens 80% din tara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ca de obicei jurnalistii distorsioneaza realitatea ca sa obtina ei o stire bomba. Alo!!! AMR? Uite ceva in care te-ai putea implica daca ai fi intr-adevar asociatia motociclistilor. In titlu apare o expresie, dupa aceea, in corpul articolului o alta expresie care distorsioneaza si mai mult intelesul primeia. Titlu - vinovaţi pentru 62% din accidentele în care au fost implicaţi Aricol - au fost de vină pentru producerea a aproape 63% dintre accidentele grave în care au implicaţi. Eu cred ca realitatea e cu totul si cu totul alta. Nu contest statistica pentru ca nu am datele necesare, dar contest formularea. Eu presupun ca ar fi fost corect sa se spuna ca motociclistii au fost vinovati in 62% din accidentele in care au fost implicati. Vedeti vreo diferenta intre ”vinovati in 62%” si ”vinovat pentru 62%”? Bineinteles, e o diferenta enorma. Daca am folosi prima formulare (pe care eu o presupun a fi cea corecta) se intelege ca in 62% din accidente au fost de vina si motociclistii - cel mai probabil culpa comuna. Si probabil ca cea mai frecventa vina a fost nerespectarea vitezei legale. Daca mergi cu 100km/h cand ai voie doar cu 70km/h si iti taie unul calea se cheama ca esti si tu de vina chiar daca accidentul s-a produs de fapt din cauza neacordarii de prioritate. Daca se foloseste a doua formulare (vinovati pentru 62%) se intelege ca in cele 62% din cazuri a fost vina exclusiva a motociclistilor, iar in restul de 38% ar intra si vina comuna sau vina altora, ceea ce, dati-mi voie sa spun, mie mi se pare putin credibil. O singura prepozitie folosita neadecvat schimba cu totul intelesul frazei. De la politisti nici nu am mari pretentii. Ei au alte preocupari mai importante decat sa aleaga cum trebuie o amarata de prepozitie. Dar jurnalistii? Ca deh nene, ei sunt superprofesionisti, deontologi etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.