Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

Degeaba incercati la scutere de 49 sa scoateti din c...t bici nu o sa scoateti mare lucru din 49 cc e un amarat de piston cat un banut ....eu am incercat ceva si chiar mi-a iesit am pus pe o chinezarie in 4 timpi un kit de 63cc si de la 60 prinde 90 deci merita un chit nu am schimbat absolut nimic la transmisie sau la carburator numai am pus chitu :kiss: si merita investitia daca vreti ceva frumos.....

Eu chiar nu am inteles ce ai vrut sa zici......in fine,iti spun eu ca daca mai pui un carburator mai mare si un filtru de aer sport...iei mai mult de 90

BlackRiderGeorge.....stai calm sa nu cumva sa-ti fiarba apa in radiator,Redeye e mai :wink: asa,nu trebuie sa o iei in nume de rau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce vreau eu sa va intreb ... daca pui un kit de 63-65 cmc nu trebuie sa bagi si alt ... carburator ... trasmisie ... abielaj ... ambreiaj etC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce vreau eu sa va intreb ... daca pui un kit de 63-65 cmc nu trebuie sa bagi si alt ... carburator ... trasmisie ... abielaj ... ambreiaj etC?

Nu neaparat. Eu am pus set de 70 si merge bine cu restul stock

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce vreau eu sa va intreb ... daca pui un kit de 63-65 cmc nu trebuie sa bagi si alt ... carburator ... trasmisie ... abielaj ... ambreiaj etC?

 

Nu am schimbat absolut nimic scuter cand am pus kitu de 63cc doar am montat chitu si atat (aa un pic reglat carburatoru atat)si nici nu mai schimb ca nu se merita...e ok cu 63cc poate doar daca vrea altcineva puteri mai mari sa isi puna cava mai mare .mie imi ajunge .pt chinezariile alea merg kiturile boboc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vladul ... da-mi idu tau de mess pls :) si app :lol: msi de inf .. :lol: deci pot sa pun linistit si kit de 70 cu restu stock? misto :lol: daca cu stocku de 49,5 ia 65-70 :) cu 70 ia 100 :P sper :blbl: :wink: :kiss: :) :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat. Eu am pus set de 70 si merge bine cu restul stock

de mers merge bine... :kiss: ...pui alte piese doar daca vrei putere mai mare :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi spune si mie cineva cum se delimiteaza un kymco agility 50 cc va rog (as dori putin mai detaliat daca se poate) si daca are cineva delimitat pana la ce viteza ajunge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa il delimitezi nu stiu cum, dar stiu ca am un vecin de garaj cu un kymco agility 50 si l-a delimitat. a fost cu el pana la timisoara, deci un drum cam lung petrosani-timisoara. nu a avut deloc probleme dar desi este delimitat nu a prins mai mult de 70 km/h si asta la vale, pe drum drept mai mult de 60 nu ii merge, ca l-am testat si eu, bn inteles dupa ce a facut 1000 km rodaj l-a delimitat

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie care pe unde ar putea fi la piaggio/gilera typhoon limitari? la toba nu am ... in rest unde ar trebui sa caut? la variator? a, gasit o poza in care cica arata delimitarea .. dar e valabil si la typhoon? si daca da parte dintre cel 2 discuri(roti) cum se demonteazA? adica limitarea? e explicatie mi-ar fi de mare ajutor sau o poza ... ms anticipat ...:jump: :) :P :) :D

derestricting.htm_txt_derestrict_variator_2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai mi-am scos delimitarea de la toba, anume teava aia de vreo 10-12 cm sudata de teava principala a tobei stock. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.

Dar lucrul care nu l-am gasit pomenit nicaieri (poate n-am cautat destul) este faptul ca teava respectiva nu este doar simplu sudata de toba, ba mai mult, ea continua in interiorul tobei (radial) reducind practic sectiunea prin care se evacueaza gazele.

Daca doar tai partea exterioara a tevii si astupi gaura (cu autogenul) ai facut treaba pe jumatate ptr ca partea interioara a acelei tevi ramane in toba continuind sa-si faca treaba pacatoasa. Am auzit unii plangandu-se ca dupa ce au scos delimitarea de la toba n-au observat mare diferenta. Poate asta este un motiv.

Eu am taiat acea teava cu faiul chiar pe sudura si din intimplare am vazut partea interioara si am scos-o. Daca nu te uiti cu atentie nu o vezi, cu atit mai mult daca tai teava mai de sus, iar in interior totul e negru de la funingine.

Deocamdata nu pot sa va spun rezultate pentru ca scuter-ul meu e desfacut tot. Ii fac citeva reparatii si mai scot din limitarile pe care le gasesc. Mai dureaza pina pun totul la loc.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai mi-am scos delimitarea de la toba, anume teava aia de vreo 10-12 cm sudata de teava principala a tobei stock. Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.

Dar lucrul care nu l-am gasit pomenit nicaieri (poate n-am cautat destul) este faptul ca teava respectiva nu este doar simplu sudata de toba, ba mai mult, ea continua in interiorul tobei (radial) reducind practic sectiunea prin care se evacueaza gazele.

Daca doar tai partea exterioara a tevii si astupi gaura (cu autogenul) ai facut treaba pe jumatate ptr ca partea interioara a acelei tevi ramane in toba continuind sa-si faca treaba pacatoasa. Am auzit unii plangandu-se ca dupa ce au scos delimitarea de la toba n-au observat mare diferenta. Poate asta este un motiv.

Eu am taiat acea teava cu faiul chiar pe sudura si din intimplare am vazut partea interioara si am scos-o. Daca nu te uiti cu atentie nu o vezi, cu atit mai mult daca tai teava mai de sus, iar in interior totul e negru de la funingine.

Deocamdata nu pot sa va spun rezultate pentru ca scuter-ul meu e desfacut tot. Ii fac citeva reparatii si mai scot din limitarile pe care le gasesc. Mai dureaza pina pun totul la loc.

Succes.

 

ms ms ... stiam si eu si de toba exterioara si de cea interioara ... dar cea interioara cum o scoti? adica cum o tai? ca nu prea poti ... doar daca tai toba in doua ... sau vre'un capat ... dar oricum ... cat de curand o inlocuiesc cu una handmade :) si aia sigur no sa aiba nici o delimitare:):P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms ms ... stiam si eu si de toba exterioara si de cea interioara ... dar cea interioara cum o scoti? adica cum o tai? ca nu prea poti ... doar daca tai toba in doua ... sau vre'un capat ... dar oricum ... cat de curand o inlocuiesc cu una handmade :) si aia sigur no sa aiba nici o delimitare:):P;)

 

Nu stiu daca neaparat aici e vorba de toba interioara ci mai degraba de partea interioara a unei limitarii din toba. Am auzit ca ar mai fi niste 'site' in toba. Nu stiu, nu ma mai bag sa tai toba in doua.

 

Se scoate usor partea interioara pentru ca ea practic nu este sudata. Sudura e pe partea exterioara iar daca reusesti sa tai cu faiul exact la baza sudurii ramane nelipita partea interioara si se desprinde usor. Asa am facut eu din intimplare. Am vrut sa tai la baza sudurii ca sa nu fiu nevoit sa incarc zona respectiva si sa am o 'boalfa' prea mare acolo. Daca as fi taiat mai sus de sudura nu mai aveam cum sa o scot pentru ca continua sa existe sudura care fixa partea interioara de toba.

Eu am scos partea interioara prin gaura pe unde intra gazele in toba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

first bike tornado, 49cc, delimitat tot, plus inca o gaura in bloc pt evacuare fortata.........rezultat 110 km/h si set cilindri in buzunar :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

si set cilindri in buzunar :))

 

adik ti`sa stricat?:P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

adik ti`sa stricat?:))

 

lu unu de aici din cartier de la mine i s-a bulit un FB care cica din fabrica a fost cu set de 70cc,cica FB-ul ar face niste faze dastea,mai baga seturi de 70 in loc de 50cc...prindea gagiul cica peste suta...si la luat cam la o luna dupa ce mi-am luat eu scuterul...faza naspa ca deja a ajuns in service,sa ai skimbe ambielajul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie careva ce limitari are un Rieju RS2 Matrix 50CC in 2T?

 

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 22:40 -------------
stie careva ce limitari are un Rieju RS2 Matrix 50CC in 2T?

post-24787-1204058402_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

GeorGEBlaCKRidER fii mai atent scrie mai sus...

 

daca tot ziceti k prin FBurile peste suta inseamana k nu mai e nici o limitare ... aici vine intrebarea: toba la prindere pe cilindru are o buza sau ceva care sa o ingusteze ?

a desfacut cineva si acolo ?

la mine o avea ? am kymco

Share this post


Link to post
Share on other sites

GeorGEBlaCKRidER fii mai atent scrie mai sus...

 

daca tot ziceti k prin FBurile peste suta inseamana k nu mai e nici o limitare ... aici vine intrebarea: toba la prindere pe cilindru are o buza sau ceva care sa o ingusteze ?

a desfacut cineva si acolo ?

la mine o avea ? am kymco

 

da bun ... dar printr-o gaura de 5-6 cm pot eu scoate teava acea? si daca da ... cum o tai? ca flexul nu intra... de aceea am intrebat ... pt ca singura sol ar fi so tai in 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cat de curand o inlocuiesc cu una handmade :) si aia sigur no sa aiba nici o delimitare:):P;)

degeaba te apuci tu sa faci,nu o sa iti iasa,in silenceru din toba are niste vata ,care functioneaza ca opritoare pentru gaze,nu sunt lasate sa iasa asa libere....e cu cap treaba aia acolo,si in toba principala tot asa are niste ansambluri care conduc intr-un fel gazele,nu le lasa sa curga liber,altfel nu ar functiona,ai mare grija. !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da bun ... dar printr-o gaura de 5-6 cm pot eu scoate teava acea? si daca da ... cum o tai? ca flexul nu intra... de aceea am intrebat ... pt ca singura sol ar fi so tai in 2

 

Intii sa ne lamurim ca vorbim de acelasi lucru. Eu am descris cum se scoate 'ciotul' ala de teava 'infipta' perpendicular in toba si apoi indoita de-a lungul tobii, in exterior, de lungime cam 10 cm. S-au mai postat pe forum poze cu acea parte, lumea intrebind la ce-i buna. Altii au spus ca-i limitare si ca e bine sa o dai jos si sa astupi gaura ramasa. Exista si altfel de limitari in tobe la care trebuie sa tai toba ca sa le scoti.

La limitarea de care vorbeam eu nu trebuie sa tai toba dar trebuie sa fii atent sa scoti si prelungirea tevii din interiorul tobei.

 

Hai sa explic cum se face acea limitare si asa o sa intelegi mai usor si cum se da jos. Presupunem ca ai doua tevi, una mai groasa, toba, si una mai subtire, limitarea :). Iei un burgiu de grosime cit teava mai subtire si dau gaura perpendicular in teava mai groasa. Dupa ce-ai dat gaura bagi acolo teava subtire, normal ca o parte din ea va fi in interior iar cealalta in exterior. Ai realizat un fel de T. Acum, sudezi la exterior teava subtire de cea groasa. Acum, practic, ai pus o 'piedica' in interiorul tevei mari (toba). Piedica asta, ar putea actiona in doua feluri. O data impiedica evacuarea si a doua oara impiedica gazele reflectate de capatul gros al tobii care ar trebui sa ajunga pina aproape de evacuarea din cilindru, sa impinga inapoi carburantul care a iesit la sfirsitul evacuarii. Aici sunt doar presupunerile mele, nu le lua neaparat de bune, poate gresesc.

 

Acum, sa zicem ca vrei sa scoti teava subtire din cea groasa. Daca tai cu faiul deasupra sudurii n-ai nici o sansa sa scoti partea din teava care a ramas in interior din cauza ca ea inca se tine in sudura (ramasa intacta). Daca tai exact la baza sudurii, partea de teava ramasa in interior nu va mai fi prinsa in sudura si poate fi trasa in exterior prin aceeasi gaura prin care a fost bagata.

 

Mai sunt niste deltalii dar nu le mai pun aici ca si-asa am scris prea mult. Inca o data, explicatia cum ar actiona aceasta limitare este presupunerea mea, nu o luati neparat de buna, mai intrebati si pe la altii. Limitarea am scos-o exact cum am explicat mai sus.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la Gilera Runner SP 50 model 2007 stie cineva in ce consta mai exact delimitarea? (foto: http://www.scooter-infos.com/model_pics/25...a-Runner-50.jpg )

 

a, si inca o chestie: care dintre voi a fost prins de politie cu scuterul delimitat (ex. luat de radar, depistat cand a oprit etc.) si care au fost consecintele? stiu ce spune legea dar ma intereseaza sa stiu si cat de drestici sunt politistii in astfel de cazuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu m-ar prinde radarul ,nu prea as avea de ce sa imi fac griji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intii sa ne lamurim ca vorbim de acelasi lucru. Eu am descris cum se scoate 'ciotul' ala de teava 'infipta' perpendicular in toba si apoi indoita de-a lungul tobii, in exterior, de lungime cam 10 cm. S-au mai postat pe forum poze cu acea parte, lumea intrebind la ce-i buna. Altii au spus ca-i limitare si ca e bine sa o dai jos si sa astupi gaura ramasa. Exista si altfel de limitari in tobe la care trebuie sa tai toba ca sa le scoti.

La limitarea de care vorbeam eu nu trebuie sa tai toba dar trebuie sa fii atent sa scoti si prelungirea tevii din interiorul tobei.

 

Hai sa explic cum se face acea limitare si asa o sa intelegi mai usor si cum se da jos. Presupunem ca ai doua tevi, una mai groasa, toba, si una mai subtire, limitarea :). Iei un burgiu de grosime cit teava mai subtire si dau gaura perpendicular in teava mai groasa. Dupa ce-ai dat gaura bagi acolo teava subtire, normal ca o parte din ea va fi in interior iar cealalta in exterior. Ai realizat un fel de T. Acum, sudezi la exterior teava subtire de cea groasa. Acum, practic, ai pus o 'piedica' in interiorul tevei mari (toba). Piedica asta, ar putea actiona in doua feluri. O data impiedica evacuarea si a doua oara impiedica gazele reflectate de capatul gros al tobii care ar trebui sa ajunga pina aproape de evacuarea din cilindru, sa impinga inapoi carburantul care a iesit la sfirsitul evacuarii. Aici sunt doar presupunerile mele, nu le lua neaparat de bune, poate gresesc.

 

Acum, sa zicem ca vrei sa scoti teava subtire din cea groasa. Daca tai cu faiul deasupra sudurii n-ai nici o sansa sa scoti partea din teava care a ramas in interior din cauza ca ea inca se tine in sudura (ramasa intacta). Daca tai exact la baza sudurii, partea de teava ramasa in interior nu va mai fi prinsa in sudura si poate fi trasa in exterior prin aceeasi gaura prin care a fost bagata.

 

Mai sunt niste deltalii dar nu le mai pun aici ca si-asa am scris prea mult. Inca o data, explicatia cum ar actiona aceasta limitare este presupunerea mea, nu o luati neparat de buna, mai intrebati si pe la altii. Limitarea am scos-o exact cum am explicat mai sus.

Spor.

nu intelegi ca nu am nici un fel de teava in exterior ... am pur si simplu galeria care iese din cilindru si dilatarea (toba finala) atat ... nici o teaa greoasa sau subtire :P)) scz daca nu am inteles dar dupa cum ai explicat u ar veni ca in interioru galeriei sa am o teava mai subtire nu? asta nu stiu dar eu banuoiesc ca ar fi o teava in toba finala iar eu intreb daca este ... cum as putea sa o scot prin locul unde e sudata toba finala de galerie ... pun o poza si un video sa pricepi ... in video vezi ca insist pe la sfarsit acolo la sudura ... unde se imbina toba finala cu galeria (prima poza) ... daca este cv in toba finala numa pe acolo sau taiat in doua se poate scoate o eventuala limitare http://www.youtube.com/watch?v=jUIGpw9T0cM

post-31723-1204113535_thumb.jpg

post-31723-1204113548_thumb.jpg

Edited by GeorGEBlaCKRidER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...