Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

nu intelegi ca nu am nici un fel de teava in exterior ... am pur si simplu galeria care iese din cilindru si dilatarea (toba finala) atat ... nici o teaa greoasa sau subtire :))) scz daca nu am inteles dar dupa cum ai explicat u ar veni ca in interioru galeriei sa am o teava mai subtire nu? asta nu stiu dar eu banuoiesc ca ar fi o teava in toba finala iar eu intreb daca este ... cum as putea sa o scot prin locul unde e sudata toba finala de galerie ... pun o poza si un video sa pricepi ... in video vezi ca insist pe la sfarsit acolo la sudura ... unde se imbina toba finala cu galeria (prima poza) ... daca este cv in toba finala numa pe acolo sau taiat in doua se poate scoate o eventuala limitare http://www.youtube.com/watch?v=jUIGpw9T0cM

 

Eu n-aveam de unde sa inteleg ca tu n-aveai teava in exterior, ca nu-s ghicitor. Dar puteai tu sa intelegi ca ce-am scris eu acolo nu se aplica in cazul tau ... si cu asta incheiam discutia si nu mai sudam pe aici tevi subtiri si groase in T si in X :P. Eu am postat pentru cei care au treaba respectiva la toba, si ca fapt divers ptr ceilalti.

In cazul tau nu stiu ce sa zic... n-am taiat in doua niciodata o toba sa vad ce mai are inauntru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-aveam de unde sa inteleg ca tu n-aveai teava in exterior, ca nu-s ghicitor. Dar puteai tu sa intelegi ca ce-am scris eu acolo nu se aplica in cazul tau ... si cu asta incheiam discutia si nu mai sudam pe aici tevi subtiri si groase in T si in X :lol:. Eu am postat pentru cei care au treaba respectiva la toba, si ca fapt divers ptr ceilalti.

In cazul tau nu stiu ce sa zic... n-am taiat in doua niciodata o toba sa vad ce mai are inauntru.

 

frate in posturile anterioare am specificat daca citesti mai atent ca limitarea la toba pica pt ca cel putin in exterior nu am :) citeste mai atent;)

 

--- Mesaj completat în 27 Feb 2008 15:41 -------------

degeaba te apuci tu sa faci,nu o sa iti iasa,in silenceru din toba are niste vata ,care functioneaza ca opritoare pentru gaze,nu sunt lasate sa iasa asa libere....e cu cap treaba aia acolo,si in toba principala tot asa are niste ansambluri care conduc intr-un fel gazele,nu le lasa sa curga liber,altfel nu ar functiona,ai mare grija. !

 

brick ... :D tata e inginer de 20 ani :lol:;) si are si masini ca sa faca :jump: are tot ce e nevoie intr-un atelier;) masina de gaurit ... presa ... strung ... si lista poate continua;) in momentul actual are 20 si de masini;) asa ca nu cred ca producerea va fi o problema;) nu crede ca e facuta din ciocan :) :P si cand o sa fie aia facuta o so tau pe asta ca sa vad si eu ce se ascunde in ea :>:haha: si toba aia o sa fie facuta pe principiul celor sport ... ^_^ ca surprusu de amestec sa reintre la ardere;) nu ai dc sa iti faci griji :eek:;) poate o sa fie ori ca in poza alaturata ori alt model ... in orice caz ... in maxim 1 sapt 2 e gt ... toata treaba dureaza maxim 2 zile;)

post-31723-1204119157_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

delimitari baotian merg beton

eu unu ma duc cu 65 70 si fara probleme(apropo scuteru este mai nou are 3000 de kilometri nici un ban bagat in el doar in cablu de la kilometraj ca se rupe mereu :burnout: )

 

--- Mesaj completat în 28 Feb 2008 12:42 -------------
la poza numaru 3 DOAR O SAIBA NU AMANDOUA

post-33098-1204195036_thumb.jpg

post-33098-1204195044_thumb.jpg

post-33098-1204195053_thumb.jpg

post-33098-1204195061_thumb.jpg

post-33098-1204195076_thumb.jpg

post-33098-1204195082_thumb.jpg

post-33098-1204195090_thumb.jpg

post-33098-1204195100_thumb.jpg

post-33098-1204195107_thumb.jpg

post-33098-1204195120_thumb.jpg

post-33098-1204195127_thumb.jpg

post-33098-1204195136_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Detin un scuter model Aprilia Scarabeo 50 cc. in 4 timpi fabricat in luna iulie 2007. Am 1200 km facuti cu el si as dori sa-i scot limitatoarele de viteza ca practic rodajul e facut. Am scos saiba de pe variator si intr-adevar s-a cunoscut diferenta: de la 50 km/h cat prindeam inainte am castigat inca fix 10 km si acum prind max 60 km/h. Din ce am mai citit pe forum mai are cel putin inca o limitare dar nu vreau sa ma apuc sa-l desfac degeaba daca nu stiu ce caut. De aceea am nevoie de ajutorul vostru - cei care aveti modele similare si le-ati delimitat va rog sa scrieti pe forum. Mersi anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa nu radeti :( dar nu stiu sincer, rolele alea care am obs ca difera in greutate..

Cum este ? cu cat sunt mai usoare , cu atat mai bine? :hug:

Si la magazin ce fac, ii spun omului ca vreau de o greutate anume sau le pun pe cantar? :cheers:

:burnout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal ma fratilor va cer sfatul am un vecin care si luat de curand ceva scuter chinezarie generic explorer si nu ii merge mai mult de 45 kmh siaba de la variator o are scoasa teva in toba nu are decat toba finala cat naiba si o teva directa din motor pina la ea ce poate sa aiba de nu merge mai tare unde mai are limitari ,,.....la carburator la jigler in aprindere ce ziceti......

Share this post


Link to post
Share on other sites

la carburator...clapeta de la acceleratie...admisia....pe aici uitete....daca le scoti si tot 45 merge..schimba CDI(aprinderea)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cine stie unde are limitare un malaguti f 12 phantom capirex model 2007 cu bord electronic??? i-am dat saiba de la variator jos dar nu se duce mai mult de 50 km/h... la cdi nu am gasit nimic... unde o fi?

arata la fel ca asta http://www.malagutiscooters.nl/f12Rlc.htm

 

in toba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
asta-i pt peugeot speed fight , nici nu are toba la fel... malaguti nu e peugeot :moto: :)

 

stiu ma da am zis ca trebuie sa ai o chestie in toba exact ca la peugeotu ala :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca ma bag, dar "tiptil": dupa ce ca omul te mai ajuta si tu mai esti si :moto: mai si pui semne de genu: :) . Eu zic ca ar trebui sa te controlezi unpic data viitoare. :blbl:

 

PS: Nu o lua in nume de rau...era doar un sfat. :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu un malaguti fifty si m-ar interesa unde ar putea sa aibe limitator...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hy all , sunt nou pe aici , am si eu un TGB ergon , merge doar cu 45-50 km/h si as vrea sa il delimitez , dar nu stiu cum :rusinica: , imi puteti spune si mie cum sa il delimitez ?

scuter1bv6.th.jpg

scuter2sc9.th.jpg

scuter3aw6.th.jpg aici is poze cu el

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hy all , sunt nou pe aici , am si eu un TGB ergon , merge doar cu 45-50 km/h si as vrea sa il delimitez , dar nu stiu cum :rusinica: , imi puteti spune si mie cum sa il delimitez ?

scuter1bv6.th.jpg

scuter2sc9.th.jpg

scuter3aw6.th.jpg aici is poze cu el

vezi la variator sa nu ai shaiba...la toba...vezi daca iti merge acceleratia la maxim...la carburator mai poti sa ai ...sau poate ai CDI limitat ex.la 5500 rtm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimabili domni citesc de ceva vreme si recitesc acest topic unele lucruri le inteleg altele mai putin .Ideeea generala este de genul :baga bani il el si mai storci ceva dar trebuie sa sti si ce si cum.Nimeni nu a vorbit de ce chei are nevoie oricare di noi pt. a putea desface "capacul" fuliei de la variatrorul cu role ,daca bine zic.Eu am incercat si inafara de a rupe o parte din una din pale nu am reusit nimic.Nu aven de unde cumpara cureaua aceia minune ce am vazut-o la prezentarea destre delimitare de pe youtube.Ca sa ajungi pe departe la ceea ce am vazut pe net , cursa aceea dintre un f3 si unscooter modificat ai nevoie de mai mult decat bani.Ideea de scooter dupa mine este de a face fata traficului fara efort (ne luam biciclete) sau trecerea la ceva mai puternic.Facind un calcul:un scooter second bun 500-700eur+tuning pe toate planurile inca minim 700-800eur total 1500eur=motocicleta enduro second si ai rezolvat tot.Pana la urma daca ajungi sa bagi bani in el pt.performanta tine de hobby sau nu?

 

Sper sa nu se supere nimeni pe mine dar cu tote ca sunt nou pe aici incerc sa itelg idea mai practic.

IN FOND FIECARE FACE CE VREA :rusinica:

 

Nu de alta dar incepem sa cautam tot felul de chichite cu multiple desfaceri a componentelor si cred ca o sa sfrsim prin a deteriora ce avem tot desfacand la el.

CINE STIE haide si scrie clar cati pasi sunt in delimitare si locurile in care trebuie sa cautam si sa nu mai bajbaim.

Cineva a facut acest lucru la un moment dat dar pe semne nu sa inteles.

Edited by suciucfi

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vreti sigur sa aibe demaraj mai mare si sa prinda o viteza mai mare si nu te deranjeaza sunetul...parerea mea ii sa iti dai jos filtrul de aer....si ai sa vezi o diferenta foarte mare ...

Dar fara filtru de aer s-ar putea sa gati de 3-4 ori motoru mai repde ....depinde doar de tine daca vrei sa mergi putin dar tare sau mult dar mai incet ! bafta la modificat si delimitari !!!

va spun astea din propria experienta !

Edited by Vlaaad

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca vreti sigur sa aibe demaraj mai mare si sa prinda o viteza mai mare si nu te deranjeaza sunetul...parerea mea ii sa iti dai jos filtrul de aer....si ai sa vezi o diferenta foarte mare ...

Dar fara filtru de aer s-ar putea sa gati de 3-4 ori motoru mai repde ....depinde doar de tine daca vrei sa mergi putin dar tare sau mult dar mai incet ! bafta la modificat si delimitari !!!

va spun astea din propria experienta !

 

pana la urma se subliniaza ideea ca limitarile(marea majoritate) sunt facute 80%pt.motor restul.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vlaaad : Cine te-a invatzat pe tine ca e mai bine sa mergi fara filtru de aer.. Exista filtru de aer SPORT !!!

Daca o sa faci ceea ce zici tu acolo .. o sa te alegi cu niste namol in carburator.. subtil asa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

si in cateva zile de mers fara filtru de aer ..va crapa pistonu si segmentii..asha am patit eu din propria experienta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

si sa zicem ca as scoate limitatorul de pe CDI ... nu as face mai rau motorului?

 

am gasit pe un site o metoda de a scoate limitatorul din CDI pentru modelul meu , prin taierea unui cablu roz sau maro de la firele care merg la CDI dar nu stiu daca ii sigura operatia :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu nu am zis ca se gata motoru ....adica iei nisip si fraf si de toate ...da mai tare tot merge ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...