Jump to content
Sign in to follow this  
myk3y

Delimitari

Recommended Posts

Idee buna cu tema :eek:

 

Cine are un Ludix si vrea sa-l bage pe steroizi instant: Dai jos variatorul de pe axul motorului, desfaci cele 3 suruburi care tin capacul de la role si bagi mai multe saibe/sau cate o piulita de metric 5/ pe fiecare surub sa tina capacul mai departat si rolele sa urce mai mult. Rezultatul: nu te mai prinde troleibuzul din urma :blbl: Dupa operatiune dracia fuge cu 70-75 cu 100 kile de animal pe ea. :D

PS daca nu puteti bloca variatorul sa desfaceti piulita, ete o smecherie de la comuniste: scoateti bujia, duceti pistonul in pmi, bagati pe gaura de la bujie o bucata de sfoara , aduceti pistonul pe compresie si se blocheaza motorul. Desfaceti, mesteriti, montati la loc si pe urma trageti sfoara afara.

 

spor ! :D

 

PS e valabil si pt alte modele :lol:

da nu merge sa`l dai jos de tot ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idee buna cu tema :D

 

Cine are un Ludix si vrea sa-l bage pe steroizi instant: Dai jos variatorul de pe axul motorului, desfaci cele 3 suruburi care tin capacul de la role si bagi mai multe saibe/sau cate o piulita de metric 5/ pe fiecare surub sa tina capacul mai departat si rolele sa urce mai mult. Rezultatul: nu te mai prinde troleibuzul din urma :D Dupa operatiune dracia fuge cu 70-75 cu 100 kile de animal pe ea. :blbl:

PS daca nu puteti bloca variatorul sa desfaceti piulita, ete o smecherie de la comuniste: scoateti bujia, duceti pistonul in pmi, bagati pe gaura de la bujie o bucata de sfoara , aduceti pistonul pe compresie si se blocheaza motorul. Desfaceti, mesteriti, montati la loc si pe urma trageti sfoara afara.

 

spor ! ;)

 

PS e valabil si pt alte modele :eek:

daca pui si niste poze ... ar fi perfect ... Aaa .. chestia e valabila si la SpeedFight 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca Gilera Runner 180 cmc are limitator?

180 FXR ????? !!!!! e cel mai suparat scuter de 2T...trebuie limitat sa mearga normal...sau scos in afara legii ;) ...face liniutze cu multe masini voinice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pareca scuterele chinezesti, inclusiv Go Popurile au un fir roz care merge la CDI cu informatia despre viteza. Se taie pur si simplu firul si se izoleaza capetele. Il voi cauta pe al meu. Daca are numai 5 fire la CDI, nu-l mai cautati ca nu exista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

180 FXR ????? !!!!! e cel mai suparat scuter de 2T...trebuie limitat sa mearga normal...sau scos in afara legii ;) ...face liniutze cu multe masini voinice!

Pe mine m-a intrebat cineva si nu am stiut ce sa-i zic, ma gandesc ca la un motor de 180 cmc nu ar trebui sa fie limitatoare.Mai astept pareri.Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fie limitat la 50 km/h trebuie sa aiba si cilindree de 50 cmc. Daca are peste 50 cmc, tot nu e moped!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut la toata lumea. am si eu o honda sh 50... are 100 in bord... dar eu prind doar 70... nu are saiba la variator... nici teava in toba. cand ii dau blana... ajunge la 70 si nu mai vrea sa urce... dupa cum se aude motoru'... ceva o limiteaza. daca aveti o idee va rog sa imi spuneti si mie. va multumesc :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut la toata lumea. Am un Yamaha Aerox luat de nou din magazin. Ma poate ajuta cineva cu limitarile. CAre sunt si cum pot fi indepartate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e nou nu-l delimita. Intai fa rodajul si apoi...daca il delimitezi, cel putin tu, dar cred ca si daca il delimitezi la ei, pierzi garantia...deci vezi ce faci :kiss:

 

Sincer, mai ales ca e nou nu prea stiu ce sa-ti zic de limitari. Iti dau doar ideile unde sa te uiti: saiba variator, garnitura toba-motor, daca are un brat in plus pe toba si CDI-ul...cam astea ar fi variantele. la primele 3 te poti uita, la CDI trebuie sa confirme cineva care stie sigur ca e...dar nu prea cred

 

Bafta :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care stie la modelele de piaggio typhoon de 50 :kiss: are vreo limitarE? cand a fost in service pt schimbare de bloc motor acu vrem buna ... tiu mi-a zis ca nu are limitator ... so fi uitat peste tot? stiti voi cv? bra suplimentare la toba nu am :kiss: astept pareri ms :kiss: :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care stie la modelele de piaggio typhoon de 50 :kiss: are vreo limitarE? cand a fost in service pt schimbare de bloc motor acu vrem buna ... tiu mi-a zis ca nu are limitator ... so fi uitat peste tot? stiti voi cv? bra suplimentare la toba nu am :kiss: astept pareri ms :kiss: :what:

Daca ti-e rusine sa zici pe forum macar da-mi un pm frate si iti cumpar eu un Dex si un Abecedar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ti-e rusine sa zici pe forum macar da-mi un pm frate si iti cumpar eu un Dex si un Abecedar....

sa nu te prind ca cheltui banii pe prostii ca :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care stie la modelele de piaggio typhoon de 50 :kiss: are vreo limitarE? cand a fost in service pt schimbare de bloc motor acu vrem buna ... tiu mi-a zis ca nu are limitator ... so fi uitat peste tot? stiti voi cv? bra suplimentare la toba nu am :eek: astept pareri ms :kiss: :kiss:

Care e viteza maxima? Limitari ar fi la transmisie la variator, la admisie, la evacuare, jiglor mai mic la carburator, cdi nu prea cred.

 

 

Bafta! :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e viteza maxima? Limitari ar fi la transmisie la variator, la admisie, la evacuare, jiglor mai mic la carburator, cdi nu prea cred.

Bafta! :what:

poi modelu e cam din 95 sau poate mai tanar sau batran :kiss: dar pt ca nu am avut C.I. nu stiu ... ultima oara cand am verificat ... la plan era 65 dar acuma cu filtru sport mie cel putin mi se pare ca trasge catre 70 ... dar in bord am 90 ... si multe typhoonuri vechi de 50 am vazut ca luatu si peste 90 ... care sa fie problema la mn?

 

--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 14:06 -------------

Care e viteza maxima? Limitari ar fi la transmisie la variator, la admisie, la evacuare, jiglor mai mic la carburator, cdi nu prea cred.

Bafta! :kiss:

poi modelu e cam din 95 sau poate mai tanar sau batran :kiss: dar pt ca nu am avut C.I. nu stiu ... ultima oara cand am verificat ... la plan era 65 dar acuma cu filtru sport mie cel putin mi se pare ca trasge catre 70 ... dar in bord am 90 ... si multe typhoonuri vechi de 50 am vazut ca luatu si peste 90 ... care sa fie problema la mn?

 

--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 14:13 -------------
scz pt greshelile de ortografie :eek: dar era 1 30 noapte si ma si grabeam :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cat vrei sa prinda? Daca trece de 50 nu mai are nici o limitare. Furat fiind si birjarit 13 ani s-a mai uzat si el, au mai scapt din caii aia putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi modelu e cam din 95 sau poate mai tanar sau batran :kiss: dar pt ca nu am avut C.I. nu stiu ... ultima oara cand am verificat ... la plan era 65 dar acuma cu filtru sport mie cel putin mi se pare ca trasge catre 70 ... dar in bord am 90 ... si multe typhoonuri vechi de 50 am vazut ca luatu si peste 90 ... care sa fie problema la mn?

<small>--- Mesaj completat în 11 Feb 2008 14:13 -------------</small><br/>scz pt greshelile de ortografie :eek: dar era 1 30 noapte si ma si grabeam :ok:

La anii lui si la uzura care sigur a inghitit-o, e normala viteza aia. Nu mai e "fata mare" de mult :kiss:

 

 

Bafta! :what:

 

 

Unde te grabeai asa la ora aia? :kiss:

Edited by VladuL

Share this post


Link to post
Share on other sites

in caz ca nu ai fost atent vladul ... la poze cu scuterele noastre am mentionat ca blocu motor i l-am schimbat acu 3-4 luni maxim ... deci ... repet intrebarea ... doar la variator ... jiglor ... admisie ar fi sanse sa gasesc cv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in caz ca nu ai fost atent vladul ... la poze cu scuterele noastre am mentionat ca blocu motor i l-am schimbat acu 3-4 luni maxim ... deci ... repet intrebarea ... doar la variator ... jiglor ... admisie ar fi sanse sa gasesc cv?

Daca ai pe la transmisie piese uzate poti sa ai si cel mai tare set ca tot nu merge cum trebuie. Verifica la evacuare sa nu fie ingustata din garnitura, la admisie cotul ala de cauciuc sa nu aiba limitare... Nu stiu ce sa-ti spun exact.

 

 

 

Bafta! :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca te referi la cotu de cauciuc de la admisia de aer ... pica varianta ... pt ca am filtru sport ... la toba iar nu am tzeava deaia ... in toba doar sa nu fie cv ... ar trebui sa verific si sa schimb rolele la variator cu unele de vitezxa si sa verific piesele de trasmisie ...? si la trasmisie ce piese ar trebui sa verific? cureaua? rotile ? sau doar in ansamblu? scz dar inca invatz ... :what: si abia acum incep sa desfac motorul :kiss: pana acum doar i-am facut o baie la carb cu benzina si schimbat filtrul ... dar sa nu fac offtopic :kiss: deci ce ar trebuit s averific la trasmisie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca te referi la cotu de cauciuc de la admisia de aer ... pica varianta ... pt ca am filtru sport ... la toba iar nu am tzeava deaia ... in toba doar sa nu fie cv ... ar trebui sa verific si sa schimb rolele la variator cu unele de vitezxa si sa verific piesele de trasmisie ...? si la trasmisie ce piese ar trebui sa verific? cureaua? rotile ? sau doar in ansamblu? scz dar inca invatz ... :kiss: si abia acum incep sa desfac motorul :kiss: pana acum doar i-am facut o baie la carb cu benzina si schimbat filtrul ... dar sa nu fac offtopic :kiss: deci ce ar trebuit s averific la trasmisie?

sa o luam incet :

1) >daca te referi la cotu de cauciuc de la admisia de aer ... pica varianta<aici nu ti-ai dat seama la ce se refera vladul,se refera (ca sa intelegi tu) la Urmatoarea Piesa dupa Carburator bineinteles inspre motor,este acel cot de cauciuc,nu este un simplu "cot" inauntru are niste lamele care dau drumul benzinei sa curga in cilindru,poti sa ai o limitare la acele lamele ! ramane sa dai jos sa te uiti ,eventual faci niste poze,dar deocamdata mai stai poate e din altceva.

2)ar trebui sa verific si sa schimb rolele la variator cu unele de vitezxa si sa verific piesele de trasmisie .

> Daca schimbi rolele,si vrei viteza poti pune role de peste 5 grame,chiar peste 6 grame...7,8...cum vrei dar vei pierde din demaraj

3)si la trasmisie ce piese ar trebui sa verific? cureaua? rotile ? sau doar in ansamblu?

> Ce roti ? :what: trebuie sa verifici ambreiajul,cureaua,si variatorul,altceva nu prea ai ce,eventual grupul rotii din spate,il poti schimba cu unul de viteza,daca vrei intr-adevar sa il schimbi.

4)pana acum doar i-am facut o baie la carb

>Degeaba ai facut o "baie" carburatorului , prin baie eu inteleg ca l-ai bagat intr-un recipient cu benzina si la revedere,trebuie sa il desfaci piesa cu piesa,jigler cu jigler si sa il cureti cu o pensula prin toate colturile,eventual sa il suflii cu aer comprimat,sau macar cu o pompa.

 

Asteptam raspunsuri !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa o luam incet :

1) >daca te referi la cotu de cauciuc de la admisia de aer ... pica varianta<aici nu ti-ai dat seama la ce se refera vladul,se refera (ca sa intelegi tu) la Urmatoarea Piesa dupa Carburator bineinteles inspre motor,este acel cot de cauciuc,nu este un simplu "cot" inauntru are niste lamele care dau drumul benzinei sa curga in cilindru,poti sa ai o limitare la acele lamele ! ramane sa dai jos sa te uiti ,eventual faci niste poze,dar deocamdata mai stai poate e din altceva.

2)ar trebui sa verific si sa schimb rolele la variator cu unele de vitezxa si sa verific piesele de trasmisie .

> Daca schimbi rolele,si vrei viteza poti pune role de peste 5 grame,chiar peste 6 grame...7,8...cum vrei dar vei pierde din demaraj

3)si la trasmisie ce piese ar trebui sa verific? cureaua? rotile ? sau doar in ansamblu?

> Ce roti ? :kiss: trebuie sa verifici ambreiajul,cureaua,si variatorul,altceva nu prea ai ce,eventual grupul rotii din spate,il poti schimba cu unul de viteza,daca vrei intr-adevar sa il schimbi.

4)pana acum doar i-am facut o baie la carb

>Degeaba ai facut o "baie" carburatorului , prin baie eu inteleg ca l-ai bagat intr-un recipient cu benzina si la revedere,trebuie sa il desfaci piesa cu piesa,jigler cu jigler si sa il cureti cu o pensula prin toate colturile,eventual sa il suflii cu aer comprimat,sau macar cu o pompa.

 

Asteptam raspunsuri !

uite ca a explicat cineva si pe intelesul lui :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e viteza maxima? Limitari ar fi la transmisie la variator, la admisie, la evacuare, jiglor mai mic la carburator, cdi nu prea cred.

Bafta! :wink:

 

Degeaba incercati la scutere de 49 sa scoateti din c...t bici nu o sa scoateti mare lucru din 49 cc e un amarat de piston cat un banut ....eu am incercat ceva si chiar mi-a iesit am pus pe o chinezarie in 4 timpi un kit de 63cc si de la 60 prinde 90 deci merita un chit nu am schimbat absolut nimic la transmisie sau la carburator numai am pus chitu :kiss: si merita investitia daca vreti ceva frumos.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba incercati la scutere de 49 sa scoateti din c...t bici nu o sa scoateti mare lucru din 49 cc e un amarat de piston cat un banut ....eu am incercat ceva si chiar mi-a iesit am pus pe o chinezarie in 4 timpi un kit de 63cc si de la 60 prinde 90 deci merita un chit nu am schimbat absolut nimic la transmisie sau la carburator numai am pus chitu :kiss: si merita investitia daca vreti ceva frumos.....

Sa schimbi setul motor cu unul mai mare nu mai e delimitare, e modificare radicala! Intra la tuning :)

Si mai vine problema legala, nu mai are 49cc :lol:

Stai linistit ca si 49cc au destula putere sa duca un scuter la 100km/h.

 

 

Bafta! :wink:

Edited by VladuL

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) >daca te referi la cotu de cauciuc de la admisia de aer ... pica varianta<aici nu ti-ai dat seama la ce se refera vladul,se refera (ca sa intelegi tu) la Urmatoarea Piesa dupa Carburator bineinteles inspre motor,este acel cot de cauciuc,nu este un simplu "cot" inauntru are niste lamele care dau drumul benzinei sa curga in cilindru,poti sa ai o limitare la acele lamele ! ramane sa dai jos sa te uiti ... ms de explicatie Brick :D acu stiu la cot se refra;)

 

2)ar trebui sa verific si sa schimb rolele la variator cu unele de vitezxa si sa verific piesele de trasmisie .

> Daca schimbi rolele,si vrei viteza poti pune role de peste 5 grame,chiar peste 6 grame...7,8...cum vrei dar vei pierde din demaraj ... nu ma prea intereseaza demarajul ... si acum ... are demaraj f bun si viteza la 65-70 :D da nu-mi ajunge:D vreau mai mult :blbl: :lol: :P :lol:

 

4)pana acum doar i-am facut o baie la carb

>Degeaba ai facut o "baie" carburatorului , prin baie eu inteleg ca l-ai bagat intr-un recipient cu benzina si la revedere,trebuie sa il desfaci piesa cu piesa,jigler cu jigler si sa il cureti cu o pensula prin toate colturile,eventual sa il suflii cu aer comprimat,sau macar cu o pompa. ms si aici ... asa o sa fak;)

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 14:50 -------------
ms ReDeYe ca sti sa iei la misto pe alti :( :( :( :( :wink: :kiss: :) :lol: :) :lol: :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

<small>--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 14:50 -------------</small><br/>ms ReDeYe ca sti sa iei la misto pe alti :) :P :blbl: :( :wink: :kiss: :) :) :lol: :lol: :lol: :lol:

npc :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...