Sari la conținut

Problema electrica Kawasaki KLE 500


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cine stie de ce ramane cuplat electromotorul dupa pornire (Kawasaki KLE 500) si raman fara faza scurta/lunga?

Nu e de la bendix pentru ca am scos lantul prin care electromotorul antreneaza motorul si tot cuplat ramane.

O patesc a doua oara. Prima data am schimbat releul de pornire si releul de faza lunga/scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

Intrebare: E normal ca atunci cand mergi pe deal si pici pe jos cu KLE ul si e in pozitie cu rezervorul la vale sa cuga niste ulei din motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred. Am scapat-o de cateva ori cu capu' la vale si nu mi-a curs niciodata decat putina benzina.

Motocicleta are cap?! Si tu ce ai, far in loc de cap? Kollarule, de ce nu reusesti sa folosesti corect limba romana? Greu cu tine, gresesti la fiecare postare, dar totusi cresti la numar...interesant. O sa-mi aloc timp sa te corectez continuu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are cap?!

Cum, nu i-ai vazut capu' niciodata?!

 

Hai sa lasam topicul omului in pace. Vara e lunga!

» Post actualizat in 25 May 2015 06:12

Cum e, Dutule, ai aflat pe unde curge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iese prin carcasa filtrului de aer.

In cazul asta, nu e nimic grav. Se pare ca ai lasat motorul cam mult cu "capul" in jos... E bine ca din cand in cand sa mai cureti incinta filtrului de aer si sa fii mai atent la cantitatea de ulei pusa in motor. Daca depasesti maximul sau esti foarte aproape de max., o sa ai in permanenta ulei in filtrul de aer, asta daca nu s-au dus cumva segmentii...

Recomand un test de compresie si o sincronizare a carburatoarelor.

Dar esti tare inversunat de iesi cu kleu pe dealuri. Asa eram si eu la inceput, pana am indoit pedala de frana...si era sa il abandonez intr-o viroaga (eram singur in padure, dar am avut noroc sa treaca cineva care m-a ajutat). Apoi n-am mai parasit drumurile.

Cu toate astea, kleu a mers impecabil si nu m-a lasat.

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, nu e nimic grav. Se pare ca ai lasat motorul cam mult cu "capul" in jos... E bine ca din cand in cand sa mai cureti incinta filtrului de aer si sa fii mai atent la cantitatea de ulei pusa in motor. Daca depasesti maximul sau esti foarte aproape de max., o sa ai in permanenta ulei in filtrul de aer, asta daca nu s-au dus cumva segmentii...

Recomand un test de compresie si o sincronizare a carburatoarelor.

Dar esti tare inversunat de iesi cu kleu pe dealuri. Asa eram si eu la inceput, pana am indoit pedala de frana...si era sa il abandonez intr-o viroaga (eram singur in padure, dar am avut noroc sa treaca cineva care m-a ajutat). Apoi n-am mai parasit drumurile.

Cu toate astea, kleu a mers impecabil si nu m-a lasat.

Bafta maxima!

lol

 

deci sincronizarea e de baza, daca nu p[orneste sincronizare, daca curge olei ...sincronizare, daca nu incarca.... sincronizare, daca iese din viteza ... sincronizare

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol

 

deci sincronizarea e de baza, daca nu p[orneste sincronizare, daca curge olei ...sincronizare, daca nu incarca.... sincronizare, daca iese din viteza ... sincronizare

 

:)

Pai vezi cum ne sincronizam? Ce ne-am face noi, fara cei ca voi?

 

P.S. Sfatul cu sincronizarea era legat de verif. compresiei. Daca tot merge la mecanic, sa faca si sincronizarea, ca are o leaca de influenta asupra cantitatii de ulei scuipat in filtru de aer.

Dar las' ca mecanicii stiu mai bine.

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi cum ne sincronizam? Ce ne-am face noi, fara cei ca voi?

 

P.S. Sfatul cu sincronizarea era legat de verif. compresiei. Daca tot merge la mecanic, sa faca si sincronizarea, ca are o leaca de influenta asupra cantitatii de ulei scuipat in filtru de aer.

Dar las' ca mecanicii stiu mai bine.

 

hai ilumineaza-ma... cum are sincronizarea vietii legatura cu uleiul din filtrul de aer... :)

 

sau zici de presetupa de la mitrofax?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

hai ilumineaza-ma... cum are sincronizarea vietii legatura cu uleiul din filtrul de aer... :)

 

sau zici de presetupa de la mitrofax?

Parca am zis ca ii las pe mecanici sa detalieze...

Daca vrei iluminare... mergi la un templu, fa yoga sau... baga degetele in priza. ;)

 

Pls, nu fii hater cu mine, ca si asa viata e grea... Sa zicem ca am glumit, amandoi.

 

P.S. Declar ca sunt un mincinos si nimic din cepostez nu e adevarat. (E mai bine asa?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carterul superior al cutiei de viteze este un "recuperator de vapori" practic un stut pe care este montat un furtun care duce in filtrul de aer. pe acolo, daca motorul e cu susul in jos curge contiinutul carterului, adica ulei. daca furtunul este la locul lui, ajunge in filtrul de aer. daca nu ajunge direct pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca revin putin offtopic...

Superbec, deci ai acum cu cine sa te iei la tranta.

Era cum bine spuneai: presetupa de la coclenderul mitrofaxului de pe carterul superior al cutiei de viteze e de vina!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci vorbiti limbi straine pentru mine.

Ideea e ca vreau sa stiu cat de grav e si ce de facut.

Stai calm, nu-i nimic grav! Ideea este sa nu ti se imbacseasca prea tare filtrul de aer, ca apoi nu mai trage motorul. Verifici mai des filtrul de aer si cureti incinta de ulei.

Mai departe il las pe superbec sa explice...

 

P.S. Nu lua in calcul post-ul meu anterior! E din categoria "Jules Verne".... Dar nu m-am putut abtine.

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Verifica si nivelul uleiului, daca zici ca ti-a curs vei avea nevoie de completare, mai mult ca sigur. Eu chiar l-as schimba.

 

2. Cativa colegi ti-au spus: verifica furtunele epuratorului sa fie corect conectate la airbox; filtrul de aer ar fi bine sa-l schimbi acum.

 

3. Nu mai merge cu motoreta pana ce nu rezolvi cele de mai sus.

 

4. Sincronizarea carburatoarelor e in alt film.

 

5. Partea cauciucata in jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Verifica si nivelul uleiului, daca zici ca ti-a curs vei avea nevoie de completare, mai mult ca sigur. Eu chiar l-as schimba.

 

2. Cativa colegi ti-au spus: verifica furtunele epuratorului sa fie corect conectate la airbox; filtrul de aer ar fi bine sa-l schimbi acum.

 

3. Nu mai merge cu motoreta pana ce nu rezolvi cele de mai sus.

 

4. Sincronizarea carburatoarelor e in alt film.

 

5. Partea cauciucata in jos

Uleiul l am schimbat de curand.

De curs a curs putin, e la nivel uleiul.

Am mers cat sa ajung acasa si o sa merg la un prieten care mai repara motoare.

O sa comand filtrul de aer sa il schimb si o sa verific si furtunele mentionate.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...