Jump to content

Problema electrica Kawasaki KLE 500


Recommended Posts

Uleiul l am schimbat de curand.

De curs a curs putin, e la nivel uleiul.

Am mers cat sa ajung acasa si o sa merg la un prieten care mai repara motoare.

O sa comand filtrul de aer sa il schimb si o sa verific si furtunele mentionate.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Bre, n-are mobra nici pe dreaqu. In cel mai rau caz s-a cam "uleiat" filtrul de aer. Scoate-l, vezi cum se prezinta, daca e cazul curata-l si unge-l.

Si gata, da-i bataie!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2. Cativa colegi ti-au spus: verifica furtunele epuratorului sa fie corect conectate la airbox; filtrul de aer ar fi bine sa-l schimbi acum.

filtrul de aer de KLE se unge cu ulei de motor. Nu e cazul sa-l schimbi.

Link to post
Share on other sites

filtrul de aer de KLE se unge cu ulei de motor. Nu e cazul sa-l schimbi.

daca-l dai cu olei de motor nu faci nici o branza, cel mai bine folosesti un spray de filtru de aer, se asterne intr-o pelicula foarte subtire si e si lipicios, te tine mult timp continutul unui spray

 

Kle-ul merge cu amestec destul de bogat deci eu nu as recomanda sub nici o forma ulei de motor

Link to post
Share on other sites

Merge si cu ulei de floare. Ideea e sa fie lubrefiat filtrul, fara a fi PREA lubrefiat.

Normal ca cel mai bine e cu ulei de filtru, dar poti sa dai si cu ulei de motor, atata timp cat il scurgi/stergi/storci bine dupa. Cel mai bine cu niste servete de hartie.

Link to post
Share on other sites

Profit de traficul de pe acest topic sa-mi mai zic odata obsesia cu KLE-ul meu.

Curge benzina pe la furtunul (de scurgere?) ce vine din airbox. Stiu, Kollar si multi alti KLEisti imi zic ca e normal, dar nu au vazut cantitatea de care zic. Dar acum am si o poza sa va intreb daca e normal.

post-82534-0-65885000-1432646198_thumb.jpg

E normal? :) Si inca nu terminase tot de curs... (dupa mers in continuu vreo 150 de km, viteza 100km/h)

 

De asemenea alte simptome sunt: se cam gatuie (imi da in nas ca si cum si-ar pierde puterea pentru cateva secunde) pe la 8000 de ture, indiferent de viteza si viteza. Am incercat odata sa vad cat duce maxim, la 140 s-a plafonat. Ceea ce nu e normal. Trebuia minim 150.

 

Am fost la mecanic, mi-a curatat, suflat, sincronizat carburatoarele (servisare completa). Acum porneste mai greu cu socu decat fara. Curge la fel de multa benzina.

 

Tie Lucian iti curge vreun strop de benzina?

 

Si eu am scapat-o de multe ori pe noroaie dar nu am observat vreun pic de ulei. DOAR BENZINA!!! (care mie mi se pare pura benzina, fara niciun amestec cu ulei)

 

Si nu stiu ce ziceti voi ca KLE-ul nu tine la coclaur:

 

Edit: motoreta e destul de noua, am luat-o cu 15000 de km care pareau destul de reali (de exemplu cand mecanicul a deschis carburile erau virgine si nu aveau mizerie).

Edited by shumilica
Link to post
Share on other sites

Profit de traficul de pe acest topic sa-mi mai zic odata obsesia cu KLE-ul meu.

Curge benzina pe la furtunul (de scurgere?) ce vine din airbox. Stiu, Kollar si multi alti KLEisti imi zic ca e normal, dar nu au vazut cantitatea de care zic. Dar acum am si o poza sa va intreb daca e normal.

attachicon.gif20150525_033110-mic.jpg

E normal? :) Si inca nu terminase tot de curs... (dupa mers in continuu vreo 150 de km, viteza 100km/h)

 

De asemenea alte simptome sunt: se cam gatuie (imi da in nas ca si cum si-ar pierde puterea pentru cateva secunde) pe la 8000 de ture, indiferent de viteza si viteza. Am incercat odata sa vad cat duce maxim, la 140 s-a plafonat. Ceea ce nu e normal. Trebuia minim 150.

 

Am fost la mecanic, mi-a curatat, suflat, sincronizat carburatoarele (servisare completa). Acum porneste mai greu cu socu decat fara. Curge la fel de multa benzina.

 

Tie Lucian iti curge vreun strop de benzina?

 

Si eu am scapat-o de multe ori pe noroaie dar nu am observat vreun pic de ulei. DOAR BENZINA!!! (care mie mi se pare pura benzina, fara niciun amestec cu ulei)

 

Si nu stiu ce ziceti voi ca KLE-ul nu tine la coclaur:

 

Edit: motoreta e destul de noua, am luat-o cu 15000 de km care pareau destul de reali (de exemplu cand mecanicul a deschis carburile erau virgine si nu aveau mizerie).

Eu as verifica in ordinea asta: 1 robinetul de la rezervor - dai rezervorul jos si vezi daca picura

2 ca inchid cuiele in camera de nivel - desfaci carburatoarele de airbox, il scoti si vezi daca pe fanta de admisie e umed vre-unu

 

E cel mai simplu test pe care poti sa-l faci fara cunostinte mecanice, desi astea sunt probleme ce apar la cele mai vechi

Edited by zu1u
Link to post
Share on other sites

Salutare

Intrebare: E normal ca atunci cand mergi pe deal si pici pe jos cu KLE ul si e in pozitie cu rezervorul la vale sa cuga niste ulei din motor?

este normal sa picure ceva ulei;asa cum ti s-a explicat gazele din carter duc in cutia filtrului de aer ...

nu ti face probleme cateva picaturi sunt normale chiar si cand nu dai cu mobra pe jos

» Post actualizat in 26 May 2015 14:17

Profit de traficul de pe acest topic sa-mi mai zic odata obsesia cu KLE-ul meu.

Curge benzina pe la furtunul (de scurgere?) ce vine din airbox. Stiu, Kollar si multi alti KLEisti imi zic ca e normal, dar nu au vazut cantitatea de care zic. Dar acum am si o poza sa va intreb daca e normal.

attachicon.gif20150525_033110-mic.jpg

E normal? :) Si inca nu terminase tot de curs... (dupa mers in continuu vreo 150 de km, viteza 100km/h)

 

De asemenea alte simptome sunt: se cam gatuie (imi da in nas ca si cum si-ar pierde puterea pentru cateva secunde) pe la 8000 de ture, indiferent de viteza si viteza. Am incercat odata sa vad cat duce maxim, la 140 s-a plafonat. Ceea ce nu e normal. Trebuia minim 150.

 

Am fost la mecanic, mi-a curatat, suflat, sincronizat carburatoarele (servisare completa). Acum porneste mai greu cu socu decat fara. Curge la fel de multa benzina.

 

Tie Lucian iti curge vreun strop de benzina?

 

Si eu am scapat-o de multe ori pe noroaie dar nu am observat vreun pic de ulei. DOAR BENZINA!!! (care mie mi se pare pura benzina, fara niciun amestec cu ulei)

 

Si nu stiu ce ziceti voi ca KLE-ul nu tine la coclaur:

 

Edit: motoreta e destul de noua, am luat-o cu 15000 de km care pareau destul de reali (de exemplu cand mecanicul a deschis carburile erau virgine si nu aveau mizerie).

mergi cu poza la mecanic...stiu ca ofera garantie la lucrare.intr-adevar la tine face balta,la mine sunt cateva picaturi.

eu verific regulat:joc supape,carburatoare(curatare,reglare,sincronizare,etc) si nu am scapat de "picuri";ce-i drept nu e balta de la tine

nu are treaba cu robinetul si nici cu inchiderea plutitoarelor "balta" din filtru...verifica daca nu cumva curge si prin alte locuri nu doar pe la furtunul de drenaj din filtru.

legat de celelalte probleme :

verifica bujiile,s-ar putea sa fie amestecul prea bogat reglat

 

Edited by kappy666
Link to post
Share on other sites

daca-l dai cu olei de motor nu faci nici o branza, cel mai bine folosesti un spray de filtru de aer, se asterne intr-o pelicula foarte subtire si e si lipicios, te tine mult timp continutul unui sprayKle-ul merge cu amestec destul de bogat deci eu nu as recomanda sub nici o forma ulei de motor

tu vorbesti din stiinta populara. Eu vorbesc din carti. Scrie clar in manual. Se spala filtrul, se usuca, se imbiba cu ulei de motor si se stoarce bine. Cam asta este practica pentru toate filtrele de burete. Cu spray vei unge doar superficial, 2-3 mm din grosimea lui.Nu este un filtru de hartie sau pasla sa ul ungi cu 2 pufuri

» Post actualizat in 26 May 2015 15:13

Profit de traficul de pe acest topic sa-mi mai zic odata obsesia cu KLE-ul meu.Curge benzina pe la furtunul (de scurgere?) ce vine din airbox. Stiu, Kollar si multi alti KLEisti imi zic ca e normal, dar nu au vazut cantitatea de care zic. Dar acum am si o poza sa va intreb daca e normal.attachicon.gif20150525_033110-mic.jpgE normal? :) Si inca nu terminase tot de curs... (dupa mers in continuu vreo 150 de km, viteza 100km/h) De asemenea alte simptome sunt: se cam gatuie (imi da in nas ca si cum si-ar pierde puterea pentru cateva secunde)

problema este din cuiele pontou. Desi nu par uzate, nu mai inchid bine. Pana nu le-am schimbat pierdeam si 2 litrii de benzina peste noapte uneori. Tot din cauza asta iti merge bogat si pare ca da in nas.

Link to post
Share on other sites

Scrie clar in manual. Se spala filtrul, se usuca, se imbiba cu ulei de motor si se stoarce bine.

Nu stiu in ce manual ai citit asta, in al meu scrie asa, citez:

"After cleaning of the element, saturate it with high quality form air filter oil and squeeze out excess oil."

Nu zice nicaieri sa-l ungi cu ulei de motor.

» Post actualizat in 26 May 2015 15:17

Profit de traficul de pe acest topic sa-mi mai zic odata obsesia cu KLE-ul meu.

Curge benzina pe la furtunul (de scurgere?) ce vine din airbox. Stiu, Kollar si multi alti KLEisti imi zic ca e normal, dar nu au vazut cantitatea de care zic. Dar acum am si o poza sa va intreb daca e normal.

attachicon.gif20150525_033110-mic.jpg

E normal? :) Si inca nu terminase tot de curs... (dupa mers in continuu vreo 150 de km, viteza 100km/h)

 

De asemenea alte simptome sunt: se cam gatuie (imi da in nas ca si cum si-ar pierde puterea pentru cateva secunde) pe la 8000 de ture, indiferent de viteza si viteza. Am incercat odata sa vad cat duce maxim, la 140 s-a plafonat. Ceea ce nu e normal. Trebuia minim 150.

 

Am fost la mecanic, mi-a curatat, suflat, sincronizat carburatoarele (servisare completa). Acum porneste mai greu cu socu decat fara. Curge la fel de multa benzina.

La ce mecanic ai fost? Te intreb pentru ca la penultima curatare/sincronizare de caburi asa am patit si eu, nu mai pornea deloc cu soc. Am revenit la mecanicul corect si si-a revenit.

 

Si eu am zis ca mai curge cateodata benzina p-acolo, da' n-am stiut in ce cantitate curge la tine. La ditamai baltoaca aia din poza nu-i in regula.

E normal ca pe la 8500 rpm sa se plafoneze, acolo e puterea maxima. Dar sa nu treaca de 140 km/h e aiurea, eu am mers si 160+. Si a mea e mult mai batrana.

Edited by Kollar
Link to post
Share on other sites

Am fost la mecanicul recomandat de tine, Kollar :)

Stiu ca pe la 8500 e puterea maxima, dar ti-am mai spus, nu este o plafonare, ci imi da in nas, se opinteste, se opreste pentru o secunda apoi iar trage un pic, iar se opreste, iar trage. Cam asa pot eu sa explic prin cuvintele mele profane de domeniu.

 

 

@Bulinu'

Mie nu imi pierde peste noapte, doar cand merg...

Ok, daca stiti voi deja vreo sursa, de unde iau cuie pontou speciale pentru carburile astea? Din cate am vazut sunt cote diferite pentru cel de stanga fata de cel de dreapta (stiu ca s-a uitat mecanicul cand le-a pus la loc sa coincida).

Link to post
Share on other sites

Nasoala faza cu unsul filtrului de aer... Poate cu vaselina o fi mai eficient.... Numai sa fie de-aia grafitata. Lol

Exista ulei pt filtrul de aer din burete! Exista si spray! Problema e ca spray-ul e superlipicios si nu se spala prea usor dupa ce se imbacseste. Eu am folosit Castrol si parca era clei. Apoi am renuntat la spray. Doar cu putin ulei de FILTRU DE AER, stors apoi f bine. Mergea apoi beton!

Link to post
Share on other sites

Am fost la mecanicul recomandat de tine, Kollar :)

Stiu ca pe la 8500 e puterea maxima, dar ti-am mai spus, nu este o plafonare, ci imi da in nas, se opinteste, se opreste pentru o secunda apoi iar trage un pic, iar se opreste, iar trage. Cam asa pot eu sa explic prin cuvintele mele profane de domeniu.

 

 

@Bulinu'

Mie nu imi pierde peste noapte, doar cand merg...

Ok, daca stiti voi deja vreo sursa, de unde iau cuie pontou speciale pentru carburile astea? Din cate am vazut sunt cote diferite pentru cel de stanga fata de cel de dreapta (stiu ca s-a uitat mecanicul cand le-a pus la loc sa coincida).

Ciudat simptomul asta la 8000rpm... Mai cercetam. Dar eu zic sa ii dai un telefon lui Emil si sa vezi ce zice.

 

Cuie ponto(u) numai OEM. Eu am luat de la United, scumpe rau, parca vreo 25 de iepuroi bucata.

Link to post
Share on other sites

tu vorbesti din stiinta populara. Eu vorbesc din carti. Scrie clar in manual. Se spala filtrul, se usuca, se imbiba cu ulei de motor si se stoarce bine. Cam asta este practica pentru toate filtrele de burete. Cu spray vei unge doar superficial, 2-3 mm din grosimea lui.Nu este un filtru de hartie sau pasla sa ul ungi cu 2 pufuri

» Post actualizat in 26 May 2015 15:13

 

problema este din cuiele pontou. Desi nu par uzate, nu mai inchid bine. Pana nu le-am schimbat pierdeam si 2 litrii de benzina peste noapte uneori. Tot din cauza asta iti merge bogat si pare ca da in nas.

cu tot respectul, poate tu vorbesti din carti.. de tarot, nu stiu de unde ai ajuns tu la concluzia ca eu vorbesc din gura poporului, dar eu iti spun ca om care a citit manualul de kle si care a curatat si uns in repetate randuri filtrul de aer ca diferenta este mai mult decat notabila intre filtrul ce pare curat si uns si un filtru ce a fost curatat si uns corespunzator recent (cum s-a mai spus deja, in manual se recomanda ungerea cu ulei de filtru)

 

» Post actualizat in 26 May 2015 21:57

este normal sa picure ceva ulei;asa cum ti s-a explicat gazele din carter duc in cutia filtrului de aer ...

nu ti face probleme cateva picaturi sunt normale chiar si cand nu dai cu mobra pe jos

» Post actualizat in 26 May 2015 14:17

mergi cu poza la mecanic...stiu ca ofera garantie la lucrare.intr-adevar la tine face balta,la mine sunt cateva picaturi.

eu verific regulat:joc supape,carburatoare(curatare,reglare,sincronizare,etc) si nu am scapat de "picuri";ce-i drept nu e balta de la tine

nu are treaba cu robinetul si nici cu inchiderea plutitoarelor "balta" din filtru...verifica daca nu cumva curge si prin alte locuri nu doar pe la furtunul de drenaj din filtru.

legat de celelalte probleme :

verifica bujiile,s-ar putea sa fie amestecul prea bogat reglat

 

Kappy, fix problema asta am avut-o si eu, peste iarna m-am trezit cu o cantitate de benzina in airbox, cu motocicleta stationata vre-o 3 luni in conditii optime, zic eu, problema a fost exact cea descrisa de mine, robinet benzina care nu inchide corespunzator si creea o coloana suficient de puternica incat sa se pelinga pe preaplinul camerei carb din stanga, combinat cu o uzura la cuie se cam umple de benzina, am rezolvat doar robinetul si nu mai am problema, insa am cuiele cumparate pentru orice eventualitate

Link to post
Share on other sites

Am gasit pe unde curgea ulei. Era furtunul scurt de iese din motor si intra in carcasa filtrului de ulei.

Cu aceasta ocazie am spalat si filtrul de aer si l-am uns cu ulei.

Multumesc pentru sfaturi!

Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 26 May 2015 21:57

Kappy, fix problema asta am avut-o si eu, peste iarna m-am trezit cu o cantitate de benzina in airbox, cu motocicleta stationata vre-o 3 luni in conditii optime, zic eu, problema a fost exact cea descrisa de mine, robinet benzina care nu inchide corespunzator si creea o coloana suficient de puternica incat sa se pelinga pe preaplinul camerei carb din stanga, combinat cu o uzura la cuie se cam umple de benzina, am rezolvat doar robinetul si nu mai am problema, insa am cuiele cumparate pentru orice eventualitate

va tot certati cu uleiul special "de uns filtrul"...ce credeti ca are asa special acel ulei?adera la suprafata? nimic mai fals..este unul rosu,marca cu renume si dupa ce il aplici se scurge tare frumos :)

eu folosesc ulei de motor;dpmdv esential este ca filtrul sa fie uns.atentie deosebita la operatiune,dupa ungere este recomandata indepartarea excesului.

in legatura cu balta de benzina:motoreta in cauza este aproape noua(am vazut exemplarul),cu putini km,nu ii inunda cilindrii,nu face balta jos stand degeaba

treaba asta se intampla in mers,dupa un nr de km

asa cum am precizat,eu am desfacut cutia filtrului de aer si la "sprit" se observa cum o parte din amestec refuleaza in exterior(spre air box),amestecul nefiind absorbit in totalitate.schimbat bujii,am reglat jocul la supape,am schimbat cuiele,am verificat plutitoare,etc...dupa un nr de km parcursi, sub mobra gasesc o pata de cca 2-3 cm diametru.ultima chestiune ar fi sa verific scaunul la supape,dar va fi chiar ultimul lucru,atat timp cat mobra merge bine,trage bine,ralantiul sta ,revine din turatii constant,fara sa "agate",consumul nu a crescut,"balta" de sub ea nu s-a marit

"problema" am intalnit-o destul de des la kle.asta in cauza chiar are o problema,sub ea fiind balta.

Edited by kappy666
Link to post
Share on other sites

@Bulinu'

Mie nu imi pierde peste noapte, doar cand merg...

Ok, daca stiti voi deja vreo sursa, de unde iau cuie pontou speciale pentru carburile astea? Din cate am vazut sunt cote diferite pentru cel de stanga fata de cel de dreapta (stiu ca s-a uitat mecanicul cand le-a pus la loc sa coincida).

Toata aia nu e din mers. Ce pierde in mers curge pe drum, in airbox nu se acumuleaza. Tie nu ti se inchide cum trebuie cel putin unul din cuiele pontou. Benzina in cele din urma se opreste pentru ca incet-incet se inchide robinetul vacuumatic. Apoi iti curge doar ce mai este pe furtun. Daca ai sa lasi robinetul pe PRI, probabil ai sa gasesti balta mult mai mare.

 

cel putin pentru modelul pana in 2000, cuiele pontou sunt identice- 16030, float valve, 2 buc in schema de mai jos, poate de acolo ai problema:

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1999-a9-kle500_model12425/partslist/E1612.html#results

» Post actualizat in 27 May 2015 15:24

 

asa cum am precizat,eu am desfacut cutia filtrului de aer si la "sprit" se observa cum o parte din amestec refuleaza in exterior(spre air box),amestecul nefiind absorbit in totalitate.schimbat bujii,am reglat jocul la supape,am schimbat cuiele,am verificat plutitoare,etc...dupa un nr de km parcursi, sub mobra gasesc o pata de cca 2-3 cm diametru.

asta apare pentru ca nivelul in carburator este prea mare. nu e normal, amestecul este prea bogat in cazul acesta.

Edited by Bulinu'
Link to post
Share on other sites

Eu cand am luat-o (in februarie anul asta) mergeam cu ea pe PRI in loc de ON (cred ca am mers asa vreo 500-800 de km), asa era logic la mine in cap, la fosta motoreta nu aveam robinet si habar n-aveam setarile. Totusi, PRImary pare primary, nu? :) Iar ON la mine parea NO (e scris intr-o parte). Sa fi inceput de la asta? Nu a curs mai mult cand mergeam pe PRI decat acum cand merg pe ON. Iar baltoaca pozata e cea mai mare de cand o am. d-aia i-am facut si poza, de obicei are o raza de vreo 10-15 cm, dar a fost facuta dupa ce am mers incontinuu de la intorsura buzaului pana in otopeni (prin urlati, nu buzau)

 

Furtunuasul are un capat ca o suzeta, deci cred ca strange si din mers si scapa doar cand are o anumita cantitate pe el.

 

Cred ca incurc eu cuiele pontou cu altceva... cu jiglerele cred... :)

 

In concluzie tot nu prea am inteles ce tre sa fac... cred ca babeste, pe rand, de la ce e mai ieftin pana la ce e mai scump...

Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 27 May 2015 15:24

asta apare pentru ca nivelul in carburator este prea mare. nu e normal, amestecul este prea bogat in cazul acesta.

@bulinu: am desfacut bujiile ,cam la 5000km...una este usor alba(amestec sarac) cealalta este caramizie.nu cred ca este amestecul bogat

bujiile le schimb la fiecare sezon(indiferent ca au 5000km sau 15000km) si pun bujiile recomandate in manualul mobrei.

repet:mobra merge in parametrii,ralantiul la fel,revine din turatii mari fara sa "agate"

 

 

Link to post
Share on other sites

va tot certati cu uleiul special "de uns filtrul"...ce credeti ca are asa special acel ulei?adera la suprafata? nimic mai fals..este unul rosu,marca cu renume si dupa ce il aplici se scurge tare frumos :)

eu folosesc ulei de motor;dpmdv esential este ca filtrul sa fie uns.atentie deosebita la operatiune,dupa ungere este recomandata indepartarea excesului.

in legatura cu balta de benzina:motoreta in cauza este aproape noua(am vazut exemplarul),cu putini km,nu ii inunda cilindrii,nu face balta jos stand degeaba

treaba asta se intampla in mers,dupa un nr de km

asa cum am precizat,eu am desfacut cutia filtrului de aer si la "sprit" se observa cum o parte din amestec refuleaza in exterior(spre air box),amestecul nefiind absorbit in totalitate.schimbat bujii,am reglat jocul la supape,am schimbat cuiele,am verificat plutitoare,etc...dupa un nr de km parcursi, sub mobra gasesc o pata de cca 2-3 cm diametru.ultima chestiune ar fi sa verific scaunul la supape,dar va fi chiar ultimul lucru,atat timp cat mobra merge bine,trage bine,ralantiul sta ,revine din turatii constant,fara sa "agate",consumul nu a crescut,"balta" de sub ea nu s-a marit

"problema" am intalnit-o destul de des la kle.asta in cauza chiar are o problema,sub ea fiind balta.

Eu nu consider ca ma cert cu cineva, port o discutie..

Legat de uleiul de filtru, cel pe care il folosesc eu (motorex) e mai special pentru ca e intr-adevar lipicios, se lipeste pe orice si orice de el, tocmai asta e rolul lui, se unge ca sa adere mizeriile din aer pe el

Edited by zu1u
Link to post
Share on other sites

@bulinu: am desfacut bujiile ,cam la 5000km...una este usor alba(amestec sarac) cealalta este caramizie.nu cred ca este amestecul bogat

bujiile le schimb la fiecare sezon(indiferent ca au 5000km sau 15000km) si pun bujiile recomandate in manualul mobrei.

repet:mobra merge in parametrii,ralantiul la fel,revine din turatii mari fara sa "agate"

 

 

le schimbi de pomana, bujii originale de la orice fabricant si vor tine minim 50k km

 

bmw-urile(masini) noi au interval de schimb de bujii la 100.000 km

 

nici sa le desfaci foarte des nu e bine, se depune calamina pe filet si cand le scoti uzezi filetul din chiulasa.

Link to post
Share on other sites

le schimbi de pomana, bujii originale de la orice fabricant si vor tine minim 50k km

 

bmw-urile(masini) noi au interval de schimb de bujii la 100.000 km

 

nici sa le desfaci foarte des nu e bine, se depune calamina pe filet si cand le scoti uzezi filetul din chiulasa.

am avut surpriza ca anumite bujii sa nu functioneze sau sa functioneze prost.deh,traim in Ro,surse de aprovizionare nesigure,produse contrafacute,etc

in plus,bujiile pt kle sunt 20lei/2 buc(marca al carei nume are 3 litere)..

nu ti inchipui ca stau sa desfac la bujii din mie in mie :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...