Kinkey Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 O zi buna, A sosit timpul sa prezint a doua motocicleta. Pe ea o cheama Roșcățica si e un GSX-R600 din 2007. Prima inmatriculare facuta in 2008. Cumparata de la prima proprietara. Fosta motoreta, un F4i din 2002, numita Tanța i-a revenit fratelui meu. La scurt timp dupa ce am achizitionat Roșcățica am decis sa o aduc intr-o stare excelenta si asa a inceput un proces de rezolvare a problemelor aparute, proces pe care l-am terminat in mare parte sambata. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am luat-o a fost sa o duc la Cesar la GRG, si sa incepem cu o revizie mai mult sau mai putin completa. S-au efectuat urmatoarele in acea zi : Curatarea etrierilor Curatarea filtrului de aer Schimbarea uleiului Schimbarea lichidului de racire Schimbarea lichidului de frana S-au schimbat sau adaugat : Un filtru de ulei nou Discuri de frana noi (cele vechi erau facute PRAF) Placute de frana CL XBK-5 O baterie Yuasa noua Set nou de Anvelope Dunlop D211 GP Racer Medium Front / Endurance Rear Ca deobicei sunt foarte multumit de servicii si de cum a decurs manopera, dar motocicleta avea inca niste probleme. Curgea ulei pe la pompa de apa si la frig ralantiul nu statea constant (mentiunea ca toata treaba s-a intamplat in februarie) si motoreta tindea sa moara. S-a rezolvat intre timp treaba cu ralantiul. A trebuit neaparat sa merg sa o autentific si cu asta iar, Cesar m-a ajutat, cu transport pana la RAR si inapoi. Aveau oamenii de la RAR o fata cu motoreta din care curgea ulei in prostie ) Intre timp a trebuit sa plec in Anglia o saptamana. Intre timp Cesar m-a rezolvat rapid curgerea de ueli prin schimbarea simeringurilor si altor piese de la pompa de apa. Probleme de GSX-R ). Dar la intoarecere mi-a zis ca pompa de frana are probleme. Asta pentru ca la motocicleta nu s-a facut repararea pompei de frana conform recall-ului de la Suzuki. Reparat si asta, dar am optat sa se refaca si sa se curete complet etrierii fata. Intre timp, am decis sa schimb inca cateva chestii : Lant nou Pinionul de atac nou Foaia noua, de la roata spate Bujii noi Furtune de frana impletite pentru frana de fata. Dar totusi mai curgea ulei. Doua trei picaturi dupa ce mergeam cu ea. Era enervant. Sambata s-a rezolvat si asta prin inlocuirea unui simering la pinionul de atac si scoaterea cu mare maestrie a unui surub care a fost distrus de un "mecanic". Se misca fantastic si e o motoreta speciala pentru mine deoarece chiar ma simt "cum trebuie" pe ea. Am luat-o cu tot sufletul si nu simt banii dati ca fiind aruncati. Ea e copilasul meu si merita tot ce e mai bun O sa folosesc topicul acesta pentru a mai posta diverse lucrari care vor avea loc. Abia astept sa o scot pe SkatKart la Targul Secuiesc! Cu ocazia asta vreau sa ii multumesc mult lui Adi ( baiat de nota 1 milion) de la GRG, deoarece el s-a ocupat destul de mult de motoreta cat si lui Cesar pentru sprijinul in rezolvarea problemelor. Multumesc pentru timpul acordat! Geo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Sa o plimbi cu placere. Este foarte frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Superba ! Felicitari pentru atelajul din posesie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Super frumoasa,sa te bucuri cat mai mult de ea fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Etrierii aratau "perfect"...Mai vazusera vreo servisare inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Foarte frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UrsuFlorin93 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Foarte frumoasa.sa te bucuri de ea si sa nu aveti parte de evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Aha deci tu esti propietaru cu "gixxeru plangand". Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Cit ai dat pe ea? Cit te-au costat reparatiile, resupunind ca la Cesar ai fi putut avea cele mai mici preturi de pe piata? Ai stiut de problemele motoretei inainte de a o cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Multumesc pentru urari. @JAGI, pe motoreta am dat 3600. De probleme nu stiam, desi baiatul care a facilitat vanzarea e un mecanic in care aveam incredere cu care am mai discutat si in alte ocazii si mi-a zis ca motoreta nu avea probleme. Si adevarul e, ca atunci cand am fost si am verificat-o chiar nu erau vizibile "problemele", in afara de discuri, iar eu am fost un bou ca nu m-am uitat la discuri. Si problemele nu s-au manifestat nici dupa ce am pornit-o si toate cele. Reparatiile reale, adica simeringurile la pompa de apa, la pompa de frana si simeringul de la pinionul de atac + discuri m-au dus pe undeva la 500-600 de euro. Vorba aia "daca esti prost platesti". In rest, toate celelalte bucati de manopera si elemente schimbare erau lucruri pe care le-as fi facut indiferent ce motocicleta luam, pentru a avea eu linistea sufleteasca a faptului ca am o motocicleta in stare cel putin buna. Nu prea am eu incredere in astia care zic "mai merg anvelopele un sezon, maxim doua si la fel si placutele frana". @G B V.. posibil sa nu in ultima vreme. @survolaj hahahaa. da, sincer aproape ii simteam durerea. Va urma in curand o revizie a suspensiilor fata/spate. Editat Mai 12, 2015 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Salut , cati km are? intreb pt ca are discurile "praf" dupa cum ai zis tu Editat Mai 12, 2015 de dandan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Man, imi place cand vad o motocicleta de care se are grija cum trebuie. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multe drumuri numai la verticala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 @dandan. Can am luat-o avea in jur de 29150 in bord. Domnisoara de la care am luat motocicleta mi-a recunoscut ca a uitat sa schimbe placutele de frana si a inceput sa auda scartait iar cand le-a schimbat era prea tarziu. Unul din discuri inca e la Cesar, daca vrea cineva sa traga o tura sa vada cum e )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) O motocicleta second hand atrage ceva cheltuieli pentru a fi in stare buna. Asta e... banii se duc... nu mai petreci un weekend la mare DAR sti ca ai o motocicleta buna (si frumoasa). Felicitari pentru achizitie si s-o stapanesti sanatos ! » Post actualizat in 12 May 2015 06:24Ps: mai 'rupe' 150-200 euro si pune-i o toba ! Editat Mai 12, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Sa o stapanesti sanatos fara incidente si sa te poarte multi km pe circuit&strada. Ce pot sa remarc este ca a fost cam scumpa distractia 4200-4300E pt motoreta asta pt ca nu ai facut altceva decat sa o aduci pe linia de plutire ,lucrurile importante de care ai nevoie nu le-ai facut(dupa parerea mea puteai cumpara urmatorul model stoc cu banii acestia fara probleme intr-o stare cat mai buna).Nu ai cumparat o protectie pt motor,scarite,semighidoane sau ceva ca sa te ajute .Trebuia sa nu te grabesti cu frana fata si sa mai investesti 100e in schimbarea etrierilor cu cei de cbr 1000rr up de 08 ,r6-2006+,r1 04-05 asa cu etrierii astia frana calumea pt viitor tot nu o sa ai . Sperand ca esti la inceput sa zicem ca nu o sa-ti dai seama imediat de minusurile franei fata mai ales ca ai pus discuri noi,cu toate acestea eu iti spun ca ele exista ,sunt acolo si raman ,cand o sa incepi sa mergi putin mai tare decat acum sau o sa mergi cu o motocicleta cu frana mai buna o sa sesisezi imediat problema. Cumpara de la Bogdan sau de unde vrei un mosfet,ORICUM schimba pozitia releului de tensiune CAT MAI RPD POTI!!!!!o sa se arda mai mult ca sigur si o sa ramai cu ea in drum,pe targu secuiesc ai foarte mari sanse sa-l arzi din prima la cum se incalzeste motorul acolo. Daca-ti mai raman bani pe viitor investeste intr-o resoftare,in eliminarea exupului chiar daca pastrezi toba stoc. Ma bucur ca ai readus motocicleta pe linia de plutire ca sa te poti bucura de ea,felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Dupa cum zice si cmd,du-o la un mecanic adevarat,adica TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 ^agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 @Cmd Salut! Multumesc de parere. Ai foarte foarte mare dreptate in ceea ce zici. Din pacate, pentru mine motoreta e si mijlocul principal de transport de zi cu zi si a trebuit sa ma concentrez pe ce era urgent ca sa pot sa o folosesc acum in regim "touring". Am in vedere si tot ce ai mentionat. Din pacate, prin iunie plec in concediu si abia dupa ce ma intorc o sa pot sa fac lucrarile mai semnificative. Ca si prioritate, ar fi intai si intai schimbarea pozitiei releului. Poti sa-mi zici pentru ce as lua un mosfet? (intreb pentru ca nu stiu cu ce ar ajuta ). Apoi protectiile de motor. Pentru ele inca nu stiu ce sa aleg, asa ca daca imi poti recomanda ceva, ti-as fi tare recunoscator. Apoi frana. Ai dreptate, si intentionez sa schimb etrierii. cu ceva mult mai ok. Ultimul upgrade ar fi niste scarite reglabile, la care sa se poata schimba rapid piese in cazul in care se intampla ceva. In momentul asta, nu stiu cu ce mi-ar beneficia alte semighidoane, cu exceptia faptului ca as renunta la blocurile de comanda. Poti sa-mi zici, te rog? Multumesc, Geo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) De probleme nu stiam, desi baiatul care a facilitat vanzarea e un mecanic in care aveam incredere cu care am mai discutat si in alte ocazii si mi-a zis ca motoreta nu avea probleme. Ti-am mai zis ca 99% e vina fostei proprietare care era cam... zgarcita si voia consumabilele CELE MAI IEFTINE si rezolvarile CELE MAI IEFTINE Ca tine sunt foarte putin motociclisti. Cei mai multi sunt precum duduia care a avut motocicleta inaintea ta - rachetisti imaginari care taraie opinci de anvelope din '97 luate la oferta de la un prieten din gunoi, reparatii cu silicon la greu, sa facem cum s-o putea dar sa iasa 101% perfect... Asa o sa ajungem sa lucram toti pt chinezi Editat Mai 12, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Apoi frana. Ai dreptate, si intentionez sa schimb etrierii. cu ceva mult mai ok. schimba furtunele cu unele cu insertie,asta daca nu e facuta deja manevra si pune o pompa cu debit marit,asta ca sa nu iti dea :"gaura" prea mare in buget,de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Protectii motor ieftine si bune de la carbonadi ,putem da comanda amandoi sa ne faca un discount ,eu o sa comand pt mine cand ma intorc din concediu pe 21 mai oricum. Mai putem comanda ceva de la GSG moto de pe ebay pt cadru. Mai ai varianta de la Cesar cu R&G sau orice varianta pe care o vezi tu buna GB sau care mai sunt... Mosfetul nu se mai arde,folosesc astia si-n formula gp2,gp3 si care formule mai sunt ,semighidoanele in caz de cazatura nu cred ca-ti mai perforeaza cadrul(depinde foarte mult de mecanica accidentului deci nu se stie ex daca se va intampla asa ceva cu astea stoc) + sunt reglabile. SCHIMBA POZITIA RELEULUI cat mai rpd!Verifica inainte daca mai este bun,dupa aceea verifica si statorul. Editat Mai 12, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Mai 12, 2015 Autor Share Postat Mai 12, 2015 schimba furtunele cu unele cu insertie,asta daca nu e facuta deja manevra si pune o pompa cu debit marit,asta ca sa nu iti dea :"gaura" prea mare in buget,de la inceput Furtunele deja sunt schimbate cu unele cu insertie. Ti-am mai zis ca 99% e vina fostei proprietare care era cam... zgarcita si voia consumabilele CELE MAI IEFTINE si rezolvarile CELE MAI IEFTINE Ca tine sunt foarte putin motociclisti. Cei mai multi sunt precum duduia care a avut motocicleta inaintea ta - rachetisti imaginari care taraie opinci de anvelope din '97 luate la oferta de la un prieten din gunoi, reparatii cu silicon la greu, sa facem cum s-o putea dar sa iasa 101% perfect... Asa o sa ajungem sa lucram toti pt chinezi Nu am zis vreodata ca ar fi fost vina mecanicului respectiv. El a facut treaba cum i s-a zis. E oricum irelevant. Ce e relevant e ce zici tu cu cele mai ieftine piese si consumabile si rezolvari. Multi nu gandesc cum gandim noi si desi investesc initial o suma mai mica, in timp arunca bani degeaba mai mult sau mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Totusi, sunt chestiuni pe care si producatorul le cam rateaza. In cazul tau au fost urmatoarele: Simeringul axului cutiei de viteze: simeringul nou era cu totul altceva fata de cel veci. Alta constructie, alta calitate - vizibile cu ochiul liber. Pompa de frana... no comment. Pozitia releului de incarcare - deja o chestiune celebra. Si o chestiune pe care foarte putina lume o cunoaste - de ce sunt slabe franele de GSXR? Nu din cauza etrierilor, nu din cauza placutelor si prea putin din cauza pompei ci din cauza constructiei discurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 franta fata de la gsxr e varza oricum ,trebuie sa schimbi multe variabile ca sa-ti dea ceva bun,fiecare constructor are - si + ,crezi ca trebuia sa-i recomanzi sa-si cumpere discuri de 320 +distantiere si era mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oFF Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Superba motocicleta domnule Kinkey . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.