Error Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Un motociclist a intrat într-un autoturism care nu a acordat prioritate în zona Podgoria. Incidentul s-a petrecut ca urmare a faptului că şoferul autoturismului nu a acordat prioritate. Acesta venea dinspre Polivalentă şi a ieşit în intersecţie fără a se asigura că din partea dreaptă vine vreun participant la trafic. Impactul dintre motocicletă şi maşină a fost unul uşor, datorită motociclistului care a frânat. Editat Mai 18, 2015 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) nu vreau sa fiu rau sau altceva, dar cred ca motociclistul adormise la ghidon, pentru ca s-a vazut de la o posta ca ala s-a bagat. LE: ce-i drept e ca de asta nu poate spune nimeni ca nu avea gume Editat Mai 18, 2015 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 E clara treaba ca era atent in alta parte si s-a speriat. Nu avea viteza mare iar daca observa cu 2-3 secunde mai devreme, ar fi oprit in siguranta. Din pacate se intampla cand nu te astepti. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Un accident gasit recent pe trafictube http://www.trafictube.ro/accident-motocicleta/ PS: Sanatate baiatului insa freeze-frame-ul e comic rau de tot. Editat Mai 18, 2015 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 nu vreau sa fiu rau sau altceva, dar cred ca motociclistul adormise la ghidon, pentru ca s-a vazut de la o posta ca ala s-a bagat. LE: ce-i drept e ca de asta nu poate spune nimeni ca nu avea gume In acelasi spirit, nu vreau sa fac pe experimentatul sau pe grozavul, cred insa ca era suficient sa reduca gazul, ca doar urma sa treaca printr-o intersectie, asta ca tot zicea cineva pe alt topic, ca incepatorii nu primesc sfaturi. Pentru rider, sanatate si asfalt uscat, sper sa nu ii fi cazut motorul pe picior, caci asa se vede din filmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 " a ieşit în intersecţie fără a se asigura că din partea dreaptă vine vreun participant la trafic" Deci are frane bune gixeru ) Ala e un quote de pe un site de stiri local, stii cat de buni sunt astia ce scriu online ) Eu sunt cel care a filmat, soferul nu schitat nici cea mai mica urma de regret. Tot a dat-o ca veneam ca nebunii si din alea pana cand a venit politia, le-am aratat filmarea, i-au zis ca ramane fara permis. Ca prin minune i-a parut rau si vroia "sa rezolvam cumva" pe amniabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 A fost dat si la tv aseara , sanatate baiatului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 secunda 0:01 colegul cu gsxr-ul a franat pe trecerea de pietoni, dupa care a deschis gazul secunda 0:04 tu erai pe banda 3 , gsxr-ul pe banda 1 cu gaz deschis si incepe sa avanseze. Fiat-ul era deja in intersectie , blocand banda 1. Distanta pare a fi undeva la 30 m. secunda 0:05 gsxr-ul deja era cu o lungime de moto in fata , iar masina ocupa si o parte din banda 2 de mers. franeaza in secunda 0:06 cand era la aprox 5 m de fiat, nemaiputand evita contactul. se putea evita incidentul zic eu, daca se cascau ochii si se mergea mai incet. pe de alta parte nu-l inteleg pe soferul fiatului de ce dreq a ramas in intersectie. avea suficient timp s-o traverseze daca tot s-a bagat. dar cred ca s-a speriat cand v-a vazut . mobra pare sa-i fi cazut pe gamba dreapta si nu pe glezna. zi-ne despre coleg daca este bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 gsxr-ul pe banda 1 cu gaz deschis si incepe sa avanseze. secunda 0:05 gsxr-ul deja era cu o lungime de moto in fata franeaza in secunda 0:06 cand era la aprox 5 m de fiat, nemaiputand evita contactul. Era deja cu o lungime pentru ca am inceput si eu sa franez mai repede decat el, la fel ca si accidentatul eu am crezut ca o sa-si continue drumul de aia am franat mai repede si cel cu gixerul mai tarziu. El crezuse ca o sa treaca ala din fata lui, aici e singura lui greseala. El e ok, are ceva dureri de coaste, un genunchi si ceva muschi de la picior dar nimic rupt.Mai sifonat a iesit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 fuck! omul a intrat in intersectie sa vada si el ceva, nu? oricum, mai usor cu franele de sportiva ca-si fac treaba bine de tot... ceva exercitiu la frnarea de urgenta nu ar strica. nu judec, sunt ultimul care sa faca asta... pe moment cand te trezesti cu neprevazutul in fata e altceva decat cand te uiti la filmare sau tastezi pe aici. Recuperere rapida. ce as fi facut eu daca nu as fi reusit sa evit? lasam fata cand incepea stoppie-ul, blocam spatele, si repuneam fata, daca nu era de ajuns intram frontal (cata viteza mai puteam avea) in portiera cu spatele blocat si fata libera. atentie, nu recomand blocarea spatelui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 eu nu stiu cum as reactiona in astfel de cazuri. d'aia nici nu mai merg in oras. dar daca sunt nevoit s-o fac am in permanenta 2 dejte pe levierul de frana. ma bucur ca este ok baiatul. las ca nici mobra nu e chiar avariata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Sincer si eu as fi zis ca soferul are de gand sa treaca la cat de hotarat a intrat in intersectie, si probabil ca asta ar fi facut dar a vazut motociclistul de pe banda 3 si a ramas ca popandaul in intersectie. Concluzia: erau 2 posibilitati - una era sa treaca, ceea ce are bine, a doua sa nu treaca ceea ce a fost mai rau. Deci e bine sa judeci ca soferul va lua decizia cea mai proasta (ceea ce de altfel s-a intamplat). Felicitari motociclistului de pe banda 3 care a anticipat corect si a redus viteza, putind evita un posibil impact in cazul in care soferul nu s-ar fi oprit. Bine ca riderul este intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baiatul este ok , mobra putin sifonata si soferul probabil ca va petrece o vara calduroasa in mijloacele de transport sau in taxi-uri . Daca tragea de gaz mai tare . . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Baiatul este ok , mobra putin sifonata si soferul probabil ca va petrece o vara calduroasa in mijloacele de transport sau in taxi-uri . Daca tragea de gaz mai tare . . . . . chiar daca soferul este vinovatul accidentului de aici, o vina morala o are si motociclistul. eu unul imi dadeam singur capace daca faceam un accident ca asta, pentru ca aici se putea incheia mult mai nasol pentru rider. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Ala e un quote de pe un site de stiri local, stii cat de buni sunt astia ce scriu online ) Eu sunt cel care a filmat, soferul nu schitat nici cea mai mica urma de regret. Tot a dat-o ca veneam ca nebunii si din alea pana cand a venit politia, le-am aratat filmarea, i-au zis ca ramane fara permis. Ca prin minune i-a parut rau si vroia "sa rezolvam cumva" pe amniabila. Eu incerc in general sa am o atitudine pacifista si sa acord si soferilor circumstante atenuante. Dar ma enerveaza rau mitocanismul. Cand e clar ca lumina zilei ca soferul masinii este in culpa, de bun simt era ca macar sa isi ceara scuze pentru ca boacana tot nu o mai poate lua inappi. Cand colo tot el cu gura mare. Accidentul in sine era usor de evitat, dar riderul n-a fost atent. Am patit si eu de multe ori sa ma trezesc cu un cascat din asta in fata mea. Deobicei, in cazuri asemanatoare, soferii isi dau seama ca au facut o prostie, dar isi dau seama prea tarziu. Se panicheaza si franeaza. In mintea lor se gandesc probabil ca daca opresc e mai bine, dar de fapt mai mult rau fac pentru ca blocheaza drumul. La fel si nenea asta - daca tot a intrat in intersectie trebuia sa-si continue drumul nu sa opreasca in mijloc ca un bolovan. In general am invatat sa-i depistez pe soferii nehotarati si prefer sa reduc eu preventiv viteza decat sa ma trezesc ca imi fac surpriza si se opresc brusc in fata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) fuck! omul a intrat in intersectie sa vada si el ceva, nu? oricum, mai usor cu franele de sportiva ca-si fac treaba bine de tot... ceva exercitiu la frnarea de urgenta nu ar strica. nu judec, sunt ultimul care sa faca asta... pe moment cand te trezesti cu neprevazutul in fata e altceva decat cand te uiti la filmare sau tastezi pe aici. Recuperere rapida. ce as fi facut eu daca nu as fi reusit sa evit? lasam fata cand incepea stoppie-ul, blocam spatele, si repuneam fata, daca nu era de ajuns intram frontal (cata viteza mai puteam avea) in portiera cu spatele blocat si fata libera. atentie, nu recomand blocarea spatelui. Nush daca ai observat, dar avand aderenta excelenta si frane foarte bune, odata ce s-a infipt in ele a a facut stoppie instantaneu. Dupa care a basculat si s-a infipt. De fapt, de cand a franat pana s-a infipt nu cred ca a trecut nicio secunda, adica putea sa fie si campion mondial de stunt, ca nu ar mai fi reusit sa faca ce ai fi facut tu. De fapt, de cand a optat pentru franare a ajuns la the point of no return. Din pur instinct si cu putin noroc a iesit in cel mai bun mod posibil din situatie. Daca alegea sa evite acum vorbeam de un near miss. Editat Mai 18, 2015 de WotRU2Me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pai, daca fiatul isi continua drumul....nu intra in prietenul nostru cu vstrom? Nu pentru ca eu am inceput sa franez mai repede si cand s-a oprit fiat-ul am lasat franele. Eu am anticipat ca si cel cu gsxr-ul ca isi va continua drumul de aia am franat mai repede iar celalalt mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Nush daca ai observat, dar avand aderenta excelenta si frane foarte bune, odata ce s-a infipt in ele a a facut stoppie instantaneu. Dupa care a basculat si s-a infipt. De fapt, de cand a franat pana s-a infipt nu cred ca a trecut nicio secunda, adica putea sa fie si campion mondial de stunt, ca nu ar mai fi reusit sa faca ce ai fi facut tu. man... cand simti ca te ridici dai drumul la fata...am fost in situatia aia. e naspha dar asta e, multe lucruri sunt naspha pe lumea asta. cum simti ca te ridici lasi frana si o pui din nou ... oi fi eu atat de bun incat nici nu-mi dau seama... glumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Poate un ABS ar fi ajutat? Mai ales astea noi care la o frinare brusca actioneaza frina fata + spate indiferent care din ele a fost actionata? Am avut un incident si am reusit sa opresc. E drept ca nu stiu cum ar fi fost fara ABS, senzatia mea a fost ca nu as fi putut opri in spatiu util si mai ales ramanand pe roti. Stiu ca exista parerea ca un motociclist adevarat nu are moto cu ABS..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Stiu ca exista parerea ca un motociclist adevarat nu are moto cu ABS..... o parere proasta de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Da, am mai auzit si eu asta. Urmatoarea mea motocicleta va avea ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 sunt situatii in care un rider care stie ce sa faca cu frana va oprii mai bine si mai repede decat unul care se bazeaza exclusiv pe abs / electronica mobrei. o parere insa proasta ar fi sa inveti pe ABS / CBD / CBS. Prima data cant te sui pe ceva fara si esti pus in situatii limita esti pe jos... nu zic ca un CBD / CBS nu ar ajuta sau ca in situatia de mai sus nu ar fi fost de 100 de ori mai bine pentru rider sa aibe aceste sisteme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 singurele situatii in care ai putea spune ca un rider cu experienta (dar cu experienta ca lumea), franeaza mai bine fara abs, sunt alea in care nu intervine neprevazutul. adica probabil pe o pista in care face de 30 de ori aceeasi tura, stie unde sa inceapa franarea, stie trasa, stie cat si pana unde tin franele. ABS-ul este pentru altceva. este pentru nenea ala care-ti taie fata si nu mai ai timp sa procesezi decat "FRANA". ABS-ul este pentru cazul ala extrem de ti se intampla odata pe an (sau mai des in cazul nostru al motociclistilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Mai oameni buni, el a inceput sa franeze exact inainte sa intre in itersectia cu strada de pe care venea Fiatul. Era cam la nivelul coltului trotuarului din dreapta cand s-a panicat si a stors levierul. Nici daca era Rossi folosind (sau nu) mama sistemelor nu reusea sa opreasca pana in masina (nici10m). Ca sa nu faca buf, trebuia sa ocoleasca. Franand a pierdut orice sansa. Noroc ca de frica a franat asa tare incat sa basculeze si sa pice aproape pe asfalt in loc sa se izbeasca frontal de masina. Si ca din instinct (cred) a facut in asa fel incat sa nu-i vina motoru' pe carca...Pe scurt, i-a trecut glontul pe la ureche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 singurele situatii in care ai putea spune ca un rider cu experienta (dar cu experienta ca lumea), franeaza mai bine fara abs, sunt alea in care nu intervine neprevazutul. adica probabil pe o pista in care face de 30 de ori aceeasi tura, stie unde sa inceapa franarea, stie trasa, stie cat si pana unde tin franele. ABS-ul este pentru altceva. este pentru nenea ala care-ti taie fata si nu mai ai timp sa procesezi decat "FRANA". ABS-ul este pentru cazul ala extrem de ti se intampla odata pe an (sau mai des in cazul nostru al motociclistilor). Este corect ce spui. Cu alte cuvinte, cind nu mai ai timp sa gandesti si sa reactionezi controlat, o face ABS-ul pentru tine. Cand ai ABS nu inseamna ca atunci cand frinezi te infigi cu piciorul/mana in pedala/maneta. Frinezi progresiv, controlat. Dar uneori poti avea surpriza sa constati ca la un moment dat ABS este de alta parere decit tine, respectiv il simti si il auzi cum lucreaza. Si jerry_mcrie, crede-ma ca atunci cand pe jos este ud (si aici ma refer la udul de Romania care de fapt este o mazga compusa din praf, ulei si apa) si ai ciupit frina de spate mai mult decat trebuie, fara ABS ai cazut instant. Personal am tinut sa am ABS, si consider ca atunci cand a trebuit m-a ajutat. In rest fiecare face cum considera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.