Sari la conținut

Oradea, 17.05.2015, Accident Yamaha xj 600


ValiBeschiu
 Share

Postări Recomandate

Aoleeeu, numai prostii! De unde le scoateti, fratilor p-astea cu "motorul e proprietatea ta, n-au cum sa ti-l ia" si alte asemenea?!

 

Cu dauna totala e asa: asiguratorul stabileste suma X (cat calculeaza el ca valoreaza fierul tau inainte de accident. Tu ai doua variante: ori primesti suma X si epava ramane la asigurator (ca doar iti da banii pe ea, doooh!), ori primesti 75 % din suma X si pastrezi si epava.

 

PS Dauna totala se numeste cand suma pe care asiguratorul o considera ca fiind valoarea mobrei tale inainte de accident este mai mica decat suma din devizul de reparatie pe care ti-l face un service moto agreat de asigurator ca sa-ti repare cele suferite de fier in accidentul in cauza.

1.In teorie lucrurile stau asa cum zici tu.... DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava pt ca asta ar insemna o gramada de fiare adunate la asigurator , care trebuie depozitate si care implica costuri. Eu nu stiu nici un caz in care epava sa fi ramas la asigurator ( si stiu cateva ) .

2. Iti spun din surse sigure( am avut dauna totala ) ca cel putin in Oradea nu exista nici un service autorizat pt reparatia motocicletelor ( nu e ca si la auto) , iar in ceea ce priveste devizul , eu nu am adus la asigurator nici un deviz de reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Penru inceput multumesc tuturor celor care mi-ati spus experientele orin care ati trecut si scuze ca n-am mai zis nimic dar n-am prea stat pe acasa.

Azi am ajuns la asigurator impreuna cu celalalt implicat in eveniment, am deschis dosar de dauna si urmeaza ca tot azi sa vina cei de la asigurari sa vada motoru si sa faca constatarea daunelor, tot asiguratorul a zis ca are service cu care colaboreaza.

Acum eu ma gandesc ce sa fac....in functie de suma pe care mi-o ofera......daca suma oferita este frumusica voi lua banii,vand epava (epava, care este a mea, nu o vor opri) si imi cumpar alt moto sau daca banii sunt putini aunci voi duce motoru' in service-ul lor.

Acum vine o parte interesanta asiguratorul m-a intrebat cu cine lucrez eu la moto pentru ca l-ar interesa o lista de preturi.....

DACA STITI PRETURI PENTRU CE IMI TREBUIE MIE VA ROG SA-MI SPUNETI.

post-88760-0-87652100-1432118854_thumb.jpg

post-88760-0-75428500-1432118856_thumb.jpg

post-88760-0-37187800-1432118858_thumb.jpg

post-88760-0-97470800-1432118859_thumb.jpg

post-88760-0-24727200-1432118862_thumb.jpg

post-88760-0-04109400-1432118864_thumb.jpg

post-88760-0-67160300-1432118865_thumb.jpg

post-88760-0-34292800-1432118867_thumb.jpg

post-88760-0-03807100-1432118869_thumb.jpg

post-88760-0-72017700-1432118870_thumb.jpg

post-88760-0-07272000-1432118897_thumb.jpg

post-88760-0-02087300-1432118899_thumb.jpg

post-88760-0-96004000-1432118901_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.In teorie lucrurile stau asa cum zici tu.... DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava pt ca asta ar insemna o gramada de fiare adunate la asigurator , care trebuie depozitate si care implica costuri. Eu nu stiu nici un caz in care epava sa fi ramas la asigurator ( si stiu cateva ) .

2. Iti spun din surse sigure( am avut dauna totala ) ca cel putin in Oradea nu exista nici un service autorizat pt reparatia motocicletelor ( nu e ca si la auto) , iar in ceea ce priveste devizul , eu nu am adus la asigurator nici un deviz de reparatii.

Serios? Ce tare! Si io care mi-am luat 75% din bani + epava de la Tiriac la propunerea lor.

» Post actualizat in 20 May 2015 10:54

Lucrezi cu Yamaha România dacă te întreabă. Da un mail la un dealer Yamaha și cere preturi pentru dauna. Și lista aia o dai asigurătorului.

Exact! Numai cu reprezentanta lucrezi in astfel de situatii. Si numai cu piese OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios? Ce tare! Si io care mi-am luat 75% din bani + epava de la Tiriac la propunerea lor.

» Post actualizat in 20 May 2015 10:54

Exact! Numai cu reprezentanta lucrezi in astfel de situatii. Si numai cu piese OEM.

E bine ca stii sa citesti , e mare pacat ca nu intelegi ceea ce citesti....

Eu am zis mai sus exact ceea ce zici tu "DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma vad si uleiul de acolo. Nasol, cumva s-a intamplat sa-ti atinge motorul pe aproape toate partile. Ghinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca stii sa citesti , e mare pacat ca nu intelegi ceea ce citesti....

Eu am zis mai sus exact ceea ce zici tu "DAR asiguratorul nu iti va propune niciodata sa iti dea toti banii si sa iti ia epava"

OK, nu m-am exprimat io cum trebuia: aia de la Tiriac mi-au oferit ambele variante si mi-au zis sa aleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Penru inceput multumesc tuturor celor care mi-ati spus experientele orin care ati trecut si scuze ca n-am mai zis nimic dar n-am prea stat pe acasa.

Azi am ajuns la asigurator impreuna cu celalalt implicat in eveniment, am deschis dosar de dauna si urmeaza ca tot azi sa vina cei de la asigurari sa vada motoru si sa faca constatarea daunelor, tot asiguratorul a zis ca are service cu care colaboreaza.

Acum eu ma gandesc ce sa fac....in functie de suma pe care mi-o ofera......daca suma oferita este frumusica voi lua banii,vand epava (epava, care este a mea, nu o vor opri) si imi cumpar alt moto sau daca banii sunt putini aunci voi duce motoru' in service-ul lor.

Acum vine o parte interesanta asiguratorul m-a intrebat cu cine lucrez eu la moto pentru ca l-ar interesa o lista de preturi.....

DACA STITI PRETURI PENTRU CE IMI TREBUIE MIE VA ROG SA-MI SPUNETI.

Hai tataie ca nu-i asa ciufulita ....o faci tu ! Nu te mai lua dupa nimeni . Filtreaza sfaturile bune si -ti aduc aminte o zicala ....,,daca vrei sa o duci bine ...zi ca toti si fa ca tine!"

Si cum zice francezu' bone courage!

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrezi cu Yamaha România dacă te întreabă. Da un mail la un dealer Yamaha și cere preturi pentru dauna. Și lista aia o dai asigurătorului.

Ti-am urmat sfatul si am contactat un dealer Yamaha si mi-a trimis lista asta:

1. Ghidon -70 euro
2.Oglinzi - 2 x 50 euro
3.Semnal dreapta fata- 36 euro
4.Semnal dreapta spate- 41 euro
5. Telescop fata dreapta - 495 euro
6.Carena fata- 201,50 euro
7. Parbriz - 128 euro
8. Toba dreapta - 633 euro
9. Pedala frana - 50 euro
10. Maneta frana - 17 euro
11. Scarita dreapta pilot - 30 euro
12. Chiuloasa - 2410 euro
Maine merg cu lista asta la Carpatica si vad ce se intampla.......oricum daca vor tine cont de lista mea cel mai probabil vor zice ca ii dauna totala.
Editat de ValiBeschiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ti-am urmat sfatul si am contactat un dealer Yamaha si mi-a trimis lista asta:

1. Ghidon -70 euro

2.Oglinzi - 2 x 50 euro

3.Semnal dreapta fata- 36 euro

4.Semnal dreapta spate- 41 euro

5. Telescop fata dreapta - 495 euro

6.Carena fata- 201,50 euro

7. Parbriz - 128 euro

8. Toba dreapta - 633 euro

9. Pedala frana - 50 euro

10. Maneta frana - 17 euro

11. Scarita dreapta pilot - 30 euro

12. Chiuloasa - 2410 euro

Maine merg cu lista asta la Carpatica si vad ce se intampla.......oricum daca vor tine cont de lista mea cel mai probabil vor zice ca ii dauna totala.

Exact. Asta e și ideea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva m-am uitat atent la chiuloasa si nu pare sparta, sunt rupte doar "urechiusele" pentru racire, asa ca am incercat sa ii dau o cheie sa vad ce face.....si sper stupoarea mea a pornit din prima. Sigur ca nu mi-am dat seama daca merge bine sau nu pt. ca mi-a curs foarte mult ulei si nu l-am lasat sa se incalzeasca nici n-am accelerat, dupa nici un minut l-am oprit. Oricum daca era sparta chiuloasa, n-ar fi trebuit sa porneasca.....NU?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva m-am uitat atent la chiuloasa si nu pare sparta, sunt rupte doar "urechiusele" pentru racire, asa ca am incercat sa ii dau o cheie sa vad ce face.....si sper stupoarea mea a pornit din prima. Sigur ca nu mi-am dat seama daca merge bine sau nu pt. ca mi-a curs foarte mult ulei si nu l-am lasat sa se incalzeasca nici n-am accelerat, dupa nici un minut l-am oprit. Oricum daca era sparta chiuloasa, n-ar fi trebuit sa porneasca.....NU?

Nu le spune celor de la Carpatica ca ai vazut tu ca , chiulasa e ok si ca motorul porneste. Echipament ai bagat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva m-am uitat atent la chiuloasa si nu pare sparta, sunt rupte doar "urechiusele" pentru racire, asa ca am incercat sa ii dau o cheie sa vad ce face.....si sper stupoarea mea a pornit din prima. Sigur ca nu mi-am dat seama daca merge bine sau nu pt. ca mi-a curs foarte mult ulei si nu l-am lasat sa se incalzeasca nici n-am accelerat, dupa nici un minut l-am oprit. Oricum daca era sparta chiuloasa, n-ar fi trebuit sa porneasca.....NU?

Completeaza ulei pana la nivel minim macar si vezi daca arunca undeva afara dupa cand pornesti motor. Initial mi s-a parut ca nu ai nimic grav acolo, dar apoi la a 2-a rand de poze se vede urme de ulei in acea zona. Ar fi bine sa-ti dai seamna de unde a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ai insomnie la noapte , dar la carpatica e ca si cum n-ai avea asigurare .

Ai sa alergi , ai sa te enervezi , ai sa cheltui bani si sunt slabe sanse sa recuperezi ceva de la firma asta ... de rahat .

Vorbesc din experienta .

Vezi ca e un topic cu un tip care zice pas cu pas ce e de facut pentru a scoate banii de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut ce echipament sa bag, doar casca, care n-a patit nimic..

Uite un om cinstit! Altii ar cerseau p-aici bonuri si facturi pentru echipamente cat mai scumpe... Nu ca i-as plange vreo secunda pe asiguratori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva m-am uitat atent la chiuloasa si nu pare sparta, sunt rupte doar "urechiusele" pentru racire, asa ca am incercat sa ii dau o cheie sa vad ce face.....si sper stupoarea mea a pornit din prima. Sigur ca nu mi-am dat seama daca merge bine sau nu pt. ca mi-a curs foarte mult ulei si nu l-am lasat sa se incalzeasca nici n-am accelerat, dupa nici un minut l-am oprit. Oricum daca era sparta chiuloasa, n-ar fi trebuit sa porneasca.....NU?

Salut Dupa culoare , ala este ulei de motor. Si ma indoiesc ca a ajuns acolo , in zona lovita, din intamplare. Pornitul motorului nu are nimic in comun cu pierderea aceea de ulei . Doar daca fisura merge pana in camera de ardere. Prezenta uleiului denota comunicarea carterului chiuloasei cu exteriorul. Deci, fisura peretelui chiuloasei in profunzime. Este reparabil in cazurile mai fericite, dar daca nu ai acces pentru realizarea sudurii, chiuloasa este buna pentru dezmembrare. Dupa cum arata motorul si dupa lista de preturi, este dauna totala. Vei primii undeva la 1300-1500 de euro si ramai si cu epava. Toate cele bune ~!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dupa culoare , ala este ulei de motor. Si ma indoiesc ca a ajuns acolo , in zona lovita, din intamplare. Pornitul motorului nu are nimic in comun cu pierderea aceea de ulei . Doar daca fisura merge pana in camera de ardere. Prezenta uleiului denota comunicarea carterului chiuloasei cu exteriorul. Deci, fisura peretelui chiuloasei in profunzime. Este reparabil in cazurile mai fericite, dar daca nu ai acces pentru realizarea sudurii, chiuloasa este buna pentru dezmembrare. Dupa cum arata motorul si dupa lista de preturi, este dauna totala. Vei primii undeva la 1300-1500 de euro si ramai si cu epava. Toate cele bune ~!

As fi cel mai fericit daca as primi o asa suma......dar nu stiu ce sa zic....

Acum am venit de la Carpatica le-am dat lista si nici macar nu s-au uitat la ea, au pus-o in dosar, au zis ca dosarul este complet si il trimit mai departe.....cica treaba lor s-a inchieat si intr-o saptamana jumate vor primi raspuns de la superiorii lor.

 

Uleiul care a curs in abundenta imediat dupa accident a curs de sub rezervor din "plasticul ala" in care este bagat filtrul de aer, ceva ulei curgea si din spartura din chiuloasa dar nu sunt sigur daca de acolo curgea sau s-a prelins de mai sus.

» Post actualizat in 22 May 2015 08:47

Acestea fiind spuse mai astept parerile voastre si ne mai auzim Duminica seara pentru ca plec din oras si nu voi avea net.

 

Sa aveti un week-end placut! Asfalt uscat!!

Editat de ValiBeschiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva m-am uitat atent la chiuloasa si nu pare sparta, sunt rupte doar "urechiusele" pentru racire, asa ca am incercat sa ii dau o cheie sa vad ce face.....si sper stupoarea mea a pornit din prima. Sigur ca nu mi-am dat seama daca merge bine sau nu pt. ca mi-a curs foarte mult ulei si nu l-am lasat sa se incalzeasca nici n-am accelerat, dupa nici un minut l-am oprit. Oricum daca era sparta chiuloasa, n-ar fi trebuit sa porneasca.....NU?

:crack: :crack: stupoare ....a pornit ! Hai ca ai luat curaj ! Asa tataie...asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Tocmai ce am sosit de la Carpatica, dosarul meu a fost incadrat ca fiind dauna totala si in zece zile imi for intra in cont 3330 lei adica 75% din valoarea de piata a motorului.

Nu am contestat, mi se pare o suma corecta avnd in vedere faptul ca am dat 3500 lei pe motor si n-am mai investit decat inr-o mica revizie (ulei, filtre si bujii) plus inca 600 lei pentru o lipire si revopsire de carenaj plus rezervor in urma unei alte cazaturi usoare (am realizat ca nu este de offroad).

Eu zic ca pot sa mi-l repar din banii astia si poate imi raman bani pentru o parte din echipament (sh).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Tocmai ce am sosit de la Carpatica, dosarul meu a fost incadrat ca fiind dauna totala si in zece zile imi for intra in cont 3330 lei adica 75% din valoarea de piata a motorului.

Nu am contestat, mi se pare o suma corecta avnd in vedere faptul ca am dat 3500 lei pe motor si n-am mai investit decat inr-o mica revizie (ulei, filtre si bujii) plus inca 600 lei pentru o lipire si revopsire de carenaj plus rezervor in urma unei alte cazaturi usoare (am realizat ca nu este de offroad).

Eu zic ca pot sa mi-l repar din banii astia si poate imi raman bani pentru o parte din echipament (sh).

 

Caz rezolvat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu banii aia plus ce mai scoti din epava iti iei alta. Te miri ce mai are atins si pe unde, unde mai pui munca si alergatura dupa piese.

Da, ai dreptate, urmeaza sa il duc la un mecanic, sa vad ce imi spune si pe urma sa vad ce fac cu el, il vand sau il repar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...