Ninu 2000 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Am o mare problema la scooter(suzuki burgman 400 din 99'').Manetele de frana sunt foarte moi...cursa lor ajunge aproape de mansoane (in special frana fata). Am incercat sa fac aerisirea dar pe furtun vin doar bule de aer printre care si ceva lichid.Metodele folosite la aerisire au fost (furtun transparent si o seringa de dimensiuni mai mari pentru extragerea lichidului )si(metoda in care las pur si simplu lichidul sa curga pe frutun fara a aplica presiune pe maneta )in ambele cazuri ies bule de aer . P.S.Sper ca m-am facut cat de cat inteles folosind termenii de mai sus,in caz contrar imi cer scuze ... Editat Mai 23, 2015 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Incearca si metoda reverse bleeding. Bagi de jos,dinspre etrier spre vasul cu lichid de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 insista mai mult pe pompare...........umple rezervorul cu lichid,pune furtunasul pe aerisitor si slabeste-l(aerisitorul) apoi pompeaza aprox 9-10 curse sa curga jet puternic de lichid.........strangi aerisitorul ,mai dai 5-6 curse si ar trebui sa simti o imbunatatire. » Post actualizat in 23 May 2015 22:53o chestie nu ai specificat............simptomele astea au aparut in rulaj sau dupa ce ai incercat schimbul de lichid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 23, 2015 Autor Share Postat Mai 23, 2015 (editat) @slim_rider.In rulaj. Am mai facut o data aerisirea in urma cu 2 luni pe acelas motiv(manetele moi)cu metoda pompare si fost o usoara imbunatatire .Dar in utima perioada au devenit iarasi moi,cel putin cea de pe fata daca o apas cu forta ating mansonul. @GBV.O sa incerc si metoda respectiva poate se schimba ceva . Am mai auzit de o metoda ....si anume sa leg cu sfoara manetele strans spre mason si sa le las asa peste noapte .Ar trebui sa forteze aerul sa ajunga in rezervor . Totusi de unde atata aer pe furtune ...vine aer de parca ii un mini compresor de acvariu. Editat Mai 23, 2015 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 verifica sa nu ai vreo pierdere de lichid pe undeva.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 23, 2015 Autor Share Postat Mai 23, 2015 (editat) O sa stau cu ochii mai atent pe nivelul din rezervoare cu toate ca o pierdere de lichid era sesizabila zic eu ...o pata pe asfalt unde parchez etc. Modelul acesta de maxiscooter are Combined Braking Sistem (asta ca o mentiune). P.S.Frana de urgenta nu functioneaza (o aplic si nu se intampla nimic)...nu stiu daca ar avea legatura . Editat Mai 23, 2015 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 o pierdere minora de lichid mareste cursa in timp a manetei,nu-ti face balta sub motor peste noapte si nici nu te lasa brusc fara frane.......eu cred totusi ca ar trebui sa aerisesti mai bine sau sa apelezi la un mecanic. inca o chestie-verifica ca aerisitoarele sa fie bine stranse si sa nu pierzi lichid pe la ele. placutele de frana/discurile sunt ok-marca dimensiune uzura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Arunca o privire si in manual (2-13 continuare pe 2-14) . http://www.burgman.ro/manuale/Suzuki%20AN400%20K1%20Burgman%20Workshop-Service%20Manual%20ENGLISH%201998-2002.pdf Editat Mai 23, 2015 de cozmino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Arunca o privire si in manual (2-13 continuare pe 2-14) . http://www.burgman.ro/manuale/Suzuki%20AN400%20K1%20Burgman%20Workshop-Service%20Manual%20ENGLISH%201998-2002.pdf f util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Placutele si discurile sunt ok.Totusi placutele urmeaza sa fie schimbate ... mai am de cumparat un set pt etrierul fata deoarece cand am facut comanda nu am stiut ca sunt necesare doua seturi . @Cozmino .Am citit, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 . Modelul acesta de maxiscooter are Combined Braking Sistem (asta ca o mentiune). P.S.Frana de urgenta nu functioneaza (o aplic si nu se intampla nimic)...nu stiu daca ar avea legatura . pai tocmai de aia e vital sa respecti procedura de aerisire data in manual......... spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Totusi de unde atata aer pe furtune ...vine aer de parca ii un mini compresor de acvariu.Intra pe linga filetul aerisitorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 24, 2015 Admin Share Postat Mai 24, 2015 Cateva topicuri cautate la repezeala, totusi functioneaza "search".. /index.php?/topic/711010-maneta-de-la-frana-fata-moale/?hl=%2Bmaneta+%2Bfrana+%2Bmoale /index.php?/topic/678771-nu-mai-am-frane/?hl=%2Bmaneta+%2Bfrana+%2Bmoale&do=findComment&comment=3142976 /index.php?/topic/718843-levier-frana-moale-de-unde-incep/?hl=%2Bfrana+%2Bmoale /index.php?/topic/711010-maneta-de-la-frana-fata-moale/?hl=%2Bfrana+%2Bmoale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 O sa stau cu ochii mai atent pe nivelul din rezervoare cu toate ca o pierdere de lichid era sesizabila zic eu ...o pata pe asfalt unde parchez etc. Modelul acesta de maxiscooter are Combined Braking Sistem (asta ca o mentiune). P.S.Frana de urgenta nu functioneaza (o aplic si nu se intampla nimic)...nu stiu daca ar avea legatura . la servis cu scuterul!!!! chiar nu ai gasit altceva pe care sa-ti incepi aventurile mecanice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 24, 2015 Autor Share Postat Mai 24, 2015 Thanks @L.U.V. Urmeaza o aerisire mai ca la carte si dupa acea vad cum se comporta .(chiar maine sunt liber si ma pun pe treaba ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) Din descrierea metodelor tale ori imi scapa mie ceva, ori tu combini prost 2 metode. Incearca sa lasi liber celalalt capat al furtunului transparent de la ventil, baga-l eventual intr-un recipient care sa nu fie inchis ermetic (seringa nu e buna). Nu cred ca mai are rost sa prezint eu apa calda, dar in fine: pompezi, mentii presiunea, desfaci ventilul, dupa ce maneta se duce la capat strangi ventilul, repeti. Tot timpul sa ai lichid in rezervor. Aerisirea o faci cand toate celelalte componente sunt in regula si instalatia e etansa. Altfel consumi timp si lichid degeaba. Daca nu ai pierderi de lichid si tot ramane moale maneta problema e din pompa centrala. Dupa cum vad, cred ca ar fi bine sa intervina un mecanic (fizic, nu virtual), fara suparare. Editat Mai 24, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 sa ne spuna initiatorul topicului daca a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 sa ne spuna initiatorul topicului daca a rezolvat problema Aha, esti nou venit , n-ai sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 26, 2015 Autor Share Postat Mai 26, 2015 Inca nu am reusit sa fac nimic la scooter...cu prima ocazie o sa si postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pun pariu ca furtunele de frana n-au fost schimbate in cei 16 ani de serviciu credincios al scuterului si sunt coapte cu vreun por minuscul, de obicei la imbinarea furtun-capat metalic pe unde prinde aer. Furtunele ar trebui schimbate, etrierii servisati, pompele de frana verificate/servisate alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.