Sari la conținut

Sacele, jud. Brasov, 25.05.2015, accident mortal


xsebi
 Share

Postări Recomandate

Am cunoscut motociclistul, imi era prieten. :( Baiatul era rocker de moda veche, era linistit, avea chopper (nu stiu a cui e motocicleta cu care a avut accidentul), nu era tipul care face prostii pe drum... Desi nu stiu cum s-a intamplat accidentul, nu imi vine sa cred ca el, ori viteza lui era de vina. Rest in Peace, Robi! Keep on riding, wherever You are! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu am fost "impotriva" a ceea ce ai sris.

este doar gustul amar pe care mi-l lasa realitatea asta urata si refulam cumva impotiva "sortii".

se plateste prea scump din partea noastra. iar aia care gafeaza scapa ieftin.

si-mi vine sa urlu de furie.

 

Asta e.

Eu personal am stat aproape un an de zile si m-am gandit daca sa imi iau motor sau nu. Tot familionul si amicii s-au intrecut in argumente care mai de care cum ca motociclismul in Romania e nebunie curata. Am ajuns la concluzia ca riscurile sunt acceptabile, mi le asum in totalitate si m-am impacat sufleteste cu ideea ca intr-o buna zi as putea deveni leguma sau pamant de flori.

Furia am lasat-o de-o parte ca nu rezolv nimic daca ma enervez.

 

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, pare parcata. Cand esti la 5m de ea, boul o intoarce. Zi-mi tu ca franezi din paranoia pana la 30 la ora cand te apropii, zi-mi ca te uiti fix in oglinda lui, teava de esapament si pozitia rotilor inainte sa o depasesti.

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, in mers, pare sa vrea sa traga pe dreapta. Lasi gazul, te muti spre axul drumului, dai semnal, te asiguri. Cand mai ai fix 5m pana in dreptul lui, boul o intoarce.

 

Mergi cu 80 pe drum national cu o banda pe sens, ai vizibilitate beton, o masina in fata pe acelasi sens cu tine, la 50m, in mers. Te muti spre axul drumului, dai semnal, te asiguri, tragi gazul, cand esti aproape in paralel cu el, la vreun metru distanta, boul franeaza brusc si in acelasi timp trage stanga de volan ca a vazut tarziu santul/groapa sau i-a sarit un animal in fata.

 

Cum nu vorbesc din imaginatie, cum facem? Mai taiem un pic din aia 99% cazuri in care are si motociclistul o parte din vina? Cum sa imi pazesc pielea mai bine, sa opresc in spatele lui sa fiu sigur? Sa nu mai depasesc pe nimeni niciodata? Sa claxonez de fiecare data cand depasesc? Despre ce plm vorbim aici?

 

Da, ma uit la teava de esapament, ma uit sa vad daca soferul e in masina, ma uit daca cumva da semnal ca pleaca de pe loc (asta ar fi obligatoriu prin lege, dar nu ma bazez doar pe asta), ma uit la roata din fata daca se misca.

Nu reduc la 30 km/h decat daca simt ca probabilitatea sa plece de pe loc e foarte mare. De cele mai multe ori ma multumesc sa il ocolesc cat mai larg si atat. Ocolitul larg m-a ajutat pentru ca s-a intamplat ca masina sa plece brusc sau masina sa ramana pe loc, dar sa apara de dupa ea un pieton (soferul sau un copil).

 

Soferii care par ezitanti sunt cei mai periculosi.

Da cand vad ca un sofer pare ca vrea sa traga pe dreapta, dar nu o face ci intarzie pe drum incetinesc si eu pana ma lamuresc care ii sunt de fapt intentiile.

 

Am patit-o cand aveam 120 km/h nu 80. In fata mea coloana de masini. Pun semnal stanga si pe urma accelerez si ma bag in depasire. Depasesc o masina si vad ca mai am timp sa depasesc inca 2 masini pana sa intru din nou pe banda mea (din fata se vedea un TIR care se apropia leganat). Acclelerez si mai tare, mai depasesc o masina iar cand ajung paralel cu a treia masina pe care vroiam sa o depasesc ala se hotaraste brusc sa depaseasca si el. Fara semnal fara asigurare fara nimic. A tras de volan si a iesit chiar in fata mea.

Cum am scapat? Cred ca am avut putin noroc. Am franat cat am putut de tare. Am simtit ca se blocheaza roata fata asa ca am dat drumul la frana o fractiune de secunda. In fractiunea aia de secunda am si virat un pic stanga si am ajuns aproape de santul din partea stanga a drumului. Cred ca asta a fost norocul. Am dat drumul la frana exact la timp ca sa pot sa si ocolesc cat de cat. N-a trebuit sa franez pana la 0 pentru ca boul din fata, daca tot s-a bagat in depasire, a accelerat si el. Asta a fost din nou un noroc pentru mine ca a degajat destul de repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amândoi sunt vinovați din 2 motive:

- cel care a provocat accidentul este clar conducătorul autoturismului pentru că a încercat să întoarcă sau a ieșit de pe un drum lateral fără să se asigure

- motociclistul nu a condus preventiv și s-a împlântat în autoturism. Fiind un drum probabil nu prea circulat, a tras mai tare de gas, garantat.

 

Oricum, nu e important cine e de vină deoarece un om și-a pierdut azi viața. RIP.

Eu zic sa treci la culcare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O SCURTA POVESTE...O ardeam aiurea cu 80 - 100 prin localitate, nu erau masini stanga dreapta in circulatie ( eu zic ca nu este chiar exagerat tinand cont de vizibilitatea care o ai si de senzatia care o ai pe motor la viteza asta) si din senin fara semnalizare, fara nimic o dubita care pur si simplu statea parcata pe marginea drumului ( in 100 cazuri dintr-o 100 in situatia asta nu te astepti la asa ceva) ma trezesc ca ocupa ambele sensuri de mers......Intrebarea mea este daca intram si ma faceam praf in duba ce comentau toti? viteza excesiva cred ( la 80 - 100 fara reactie te faci praf), nu a fost atent, trebuia sa circule preventiv (SUNT FOARTE CURIOS CINE SE ASTEPTA)..... DE UNDE DUMNEZEU STITI CA ALA NU DADEA LA BUCI ACOLO SI TERMINA-SE BAIATUL SI A ZIS HAI SPRE CASA????? NICIODATA NU AI DE UNDE SA STII POVESTEA REALA, POATE EXACT CA SI IN CAZUL ASTA DE L-AM ZIS EU IN CARE NU MA CONSIDER VINOVAT A PATIT SI EL....POATE POATE SI IAR POATE, NU VA MAI DATI CU PAREREA AIUREA MAI ALES DACA NU ATI VAZUT ACCIDENTUL...

 

DUMNEZEU SA-L IERTE!!!

» Post actualizat in 26 May 2015 11:09

P.S....AM UITAT SA SPECIFIC, AM DOAR 23 ANI....NU CONTEAZA CA MERG DE MIC COPIL PE 2 ROTI.....MAJORITATEA PARERILOR IN CAZUL ASTA AR FI FOST, EXPERIENTA, VARSTA.....CUNOSC MOTOCICLISTI DE-O VIATA INTREAGA CARE INCA NU AU REACTIILE NECESARE PENTRU A EVITA UN ACCIDENT SIMPLU, DAR AU MUUUULTA EXPERIENTA (IN WEEKEND)...

 

 

Deaia e limita in localitati 50km/h, si se marge max 60. Sa stii ca intre 60km/h si 90/h, e diferenta imensa dpdv a posibilitatii de a putea anticipa, evita o manevra a altui idiot. De multe ori, si 10km /h in plus poate fi fatal.

Exista si situatii in care se merge cu 50 si se moare, dar astea-s intimplari foarte rare. Statistic, cele mai multe accidente ca in cel de care vorbim aici se intimpla si din cauza acelor 10km/h in plus.

Ianachim, cind o sa ai si tu copii de crescut, sa vad cit timp liber o sa mai ai sa faci kilometrii cu care te lauzi. Eu sincer sint invidios pe tine ca ai BANIIsi timpul sa-i faci. Eu, din pacate nu am posibilitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din link-ul cu stirea n-am inteles mare lucru - doar ca un motociclist a murit.

Cum s-a produs accidentul pot doar sa banuiesc dupa felul in care a fost lovita masina - adica masina i-a taiat calea motociclistului si acesta, din motive necunoscute, nu a putut frana si s-a infipt in portiera.

 

Pai motivele alea necunoscute nu sunt chiar asa de necunoscute. Le putem banui, nu? Ori a avut viteza foarte mare si oricat a franat n-a putut opri in siguranta ori n-a fost atent ori n-a stiut sa franeze ori avea motocicleta praf (cauciucuri naspa, placute de frana naspa).

Ar mai putea fi si alta explicatie?

 

 

Ocolitul larg m-a ajutat pentru ca s-a intamplat ca masina sa plece brusc sau masina sa ramana pe loc, dar sa apara de dupa ea un pieton (soferul sau un copil).

Soferii care par ezitanti sunt cei mai periculosi.

 

Am patit-o cand aveam 120 km/h nu 80. In fata mea coloana de masini. Pun semnal stanga si pe urma accelerez si ma bag in depasire. Depasesc o masina si vad ca mai am timp sa depasesc inca 2 masini pana sa intru din nou pe banda mea (din fata se vedea un TIR care se apropia leganat). Acclelerez si mai tare, mai depasesc o masina iar cand ajung paralel cu a treia masina pe care vroiam sa o depasesc ala se hotaraste brusc sa depaseasca si el. Fara semnal fara asigurare fara nimic. A tras de volan si a iesit chiar in fata mea.

Cum am scapat? Cred ca am avut putin noroc. Am franat cat am putut de tare. Am simtit ca se blocheaza roata fata asa ca am dat drumul la frana o fractiune de secunda. In fractiunea aia de secunda am si virat un pic stanga si am ajuns aproape de santul din partea stanga a drumului. Cred ca asta a fost norocul. Am dat drumul la frana exact la timp ca sa pot sa si ocolesc cat de cat. N-a trebuit sa franez pana la 0 pentru ca boul din fata, daca tot s-a bagat in depasire, a accelerat si el. Asta a fost din nou un noroc pentru mine ca a degajat destul de repede.

 

Deci ar mai putea exista si alte explicatii in afara scenariului deja clasic, ala cu copilul de 25 de ani calare pe racheta se infige cu 400 la ora in bietul conservar care intoarce si el ca tot omul.

 

Una peste alta, tu ai avut bulan, eu am avut bulan. Baiatul asta sigur n-a avut. Iar in situatii din astea (rare, recunosc) nu te mai ajuta nici mama cauciucurilor, nici mama echipamentului, nici mama reflexelor de pe circuit. Politia constata, popa numara banii, groparul sapa.

 

Daca tot pretindem ca incercam sa invatam din greselile altora, tot ce ramane dupa o intamplare din asta e o cruce pe marginea drumului. Acum ceva vreme, mergeam prea repede ca sa le vad. Acum vad crucile de pe marginea soselelor si cred ca ajuta. Mie unul imi aduc constant aminte ca ma aflu intr-un spatiu unic unde regulile nu se respecta si trebuie sa las o marja si de eroarea mea si de eroarea altora.

 

Vrei sa vezi cat de buna este marja asta pe care ne-o luam, noi si cei care conduc lucid? Numara crucile de pe marginea drumului.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deaia e limita in localitati 50km/h, si se marge max 60. Sa stii ca intre 60km/h si 90/h, e diferenta imensa dpdv a posibilitatii de a putea anticipa, evita o manevra a altui idiot. De multe ori, si 10km /h in plus poate fi fatal.

Exista si situatii in care se merge cu 50 si se moare, dar astea-s intimplari foarte rare. Statistic, cele mai multe accidente ca in cel de care vorbim aici se intimpla si din cauza acelor 10km/h in plus.

Ianachim, cind o sa ai si tu copii de crescut, sa vad cit timp liber o sa mai ai sa faci kilometrii cu care te lauzi. Eu sincer sint invidios pe tine ca ai BANIIsi timpul sa-i faci. Eu, din pacate nu am posibilitati.

:10: FORTE CORECT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S....AM UITAT SA SPECIFIC, AM DOAR 23 ANI....NU CONTEAZA CA MERG DE MIC COPIL PE 2 ROTI.....MAJORITATEA PARERILOR IN CAZUL ASTA AR FI FOST, EXPERIENTA, VARSTA.....CUNOSC MOTOCICLISTI DE-O VIATA INTREAGA CARE INCA NU AU REACTIILE NECESARE PENTRU A EVITA UN ACCIDENT SIMPLU, DAR AU MUUUULTA EXPERIENTA (IN WEEKEND)...

 

crezi ca motociclistii aia de o viata intreaga, asa fara reflexe, au supravietuit din bulan?

nu, aia sunt prevazatori, aia stiu ca daca o masina merge incet pe dreapta fara sa opreasca inseamna ca se uita dupa politie ca sa poate intoarce peste linia continua

aia stiu ca masina de pe dreapta poate pleca sau intoarce oricand

 

ei n-au nevoie de reflexe, ei sunt deja in franare atunci cand ceva de genul asta se intampla

de ce crezi ca aproape toti motociclistii care mor sunt de 18-25 de ani? de reflexe prea bune?

 

si nu te mai bate pe aici cu pumnul in piept ca erai tu pe tricicleta la 2 ani

daca vrei sa te respecte cineva la 23 de ani ca mare mester iesi pe circuit cu baietii si demonstreaza

 

de d-astia care stiu doar sa se dea mari si sa traga de gaz in linie dreapta e plin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ar mai putea exista si alte explicatii in afara scenariului deja clasic, ala cu copilul de 25 de ani calare pe racheta se infige cu 400 la ora in bietul conservar care intoarce si el ca tot omul.

 

Una peste alta, tu ai avut bulan, eu am avut bulan. Baiatul asta sigur n-a avut. Iar in situatii din astea (rare, recunosc) nu te mai ajuta nici mama cauciucurilor, nici mama echipamentului, nici mama reflexelor de pe circuit. Politia constata, popa numara banii, groparul sapa.

 

Daca tot pretindem ca incercam sa invatam din greselile altora, tot ce ramane dupa o intamplare din asta e o cruce pe marginea drumului. Acum ceva vreme, mergeam prea repede ca sa le vad. Acum vad crucile de pe marginea soselelor si cred ca ajuta. Mie unul imi aduc constant aminte ca ma aflu intr-un spatiu unic unde regulile nu se respecta si trebuie sa las o marja si de eroarea mea si de eroarea altora.

 

Vrei sa vezi cat de buna este marja asta pe care si-o iau cei care conduc lucid? Numara crucile de pe marginea drumului.

 

Da, norocul face parte din viata. Chestia e sa nu-l fortezi prea tare ca nu tine.

 

Cred ca mai e o chestie la mijloc despre care se vorbeste putin, dar cred ca este foarte importanta.

 

Eu consider ca cel mai mare noroc il am cu faptul ca reusesc sa ma concentrez foarte bine in situatii critice.

De cate ori am dat examene t (si am dat destule) am simtit ca mi se limpezeste mintea si imi aduc aminte chiar si lucruri pe care le citisem sau auzisem doar in treacat.

De cate ori am trecut printr-o situatie critica cu motocicleta (si am avut si din astea destule) am avut senzatia ca parca timpul se incetineste si tot asa, parca mintea mi se limpezeste, vad lucrurile mai bine, iau decizii rapide si stiu exact ce vreau sa fac.

 

Sunt oameni care sunt mai emotivi. De exemplu frati-miu. Intr-o situatie normala el e cu gura mare, el e zmeul zmeilor, el are tupeu mult mai mare ca mine. Intr-o situatie critica el se crispeaza, se emotioneaza se panicheaza, se blocheaza.

 

 

E un pic ciudat, nu? Aia care fac pe zmeii sunt tocmai aia care n-ar trebui s-o faca. Cel putin nu cu motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi vanduse chopperul.

 

Baiat super. Nu pot sa zic decat ... RIP.

 

 

Am cunoscut motociclistul, imi era prieten. :( Baiatul era rocker de moda veche, era linistit, avea chopper (nu stiu a cui e motocicleta cu care a avut accidentul), nu era tipul care face prostii pe drum... Desi nu stiu cum s-a intamplat accidentul, nu imi vine sa cred ca el, ori viteza lui era de vina. Rest in Peace, Robi! Keep on riding, wherever You are! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ce mi-a spus mie un batran motociclist odata candva???.CONSIDERA CA TOTI SUNT ORBI SI NUMAI TU VEZI!!!!

O fi spus bine???

Batranul ala era un om intelept!.... am sa incerc sa-mi aduc aminte de vorba lui cat mai mult atunci cand sunt pe motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am zis ca omul a gresit. Nu stim ce a fost acolo. Nici măcar nu m-am luat de aia care nu merg legal, pt ca nici eu nu o fac mereu. Dar daca pe un drum cu limitare de 90 sa zicem, tu vii cu 150, ce pretentii mai ai ca ala care iese de pe o laterala sau întoarce, sa-ti anticipeze tie viteza? Sau când te vede in oglinda si schimba banda anticipand ca mergi legal? Ma enervează astia care au pretentia ca altii sa respecte legea când ei nu o fac. Mergi tare, treaba ta, dar nu mai ai dreptul sa faci gălăgie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am zis ca omul a gresit. Nu stim ce a fost acolo. Nici măcar nu m-am luat de aia care nu merg legal, pt ca nici eu nu o fac mereu. Dar daca pe un drum cu limitare de 90 sa zicem, tu vii cu 150, ce pretentii mai ai ca ala care iese de pe o laterala sau întoarce, sa-ti anticipeze tie viteza? Sau când te vede in oglinda si schimba banda anticipand ca mergi legal? Ma enervează astia care au pretentia ca altii sa respecte legea când ei nu o fac. Mergi tare, treaba ta, dar nu mai ai dreptul sa faci gălăgie.

conform noilor informatii .....pe care le ai fi putut citi mai sus inainte sa scrii iar aiurea

retardul din conserva a intors masina in fata lui

amandoi avand acelasi sens de mers

faptul ca se afla pe o moto noua pentru el ma

determina sa cred ca nici nu a putut frana la

timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ooopaaaaa, deci, dpdv legal motociclistul e de vina. TA RAAAAAAA

ia ziceti iar bat campii sau citim regulamentul?!??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor.... cunosc... am cunoscut personal pe Robi. NU era vitezoman. a avut ghinion. ce poate ne va ajunge pe oricare dintre noi in urma la un moment dat. poti sa fii oricat de precaut esti in stare sa fii. REST IN PEACE, my brother. nu mai conteaza parerea nimanui, ca nu va aduce nimic inapoi pe prietenul nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ooopaaaaa, deci, dpdv legal motociclistul e de vina. TA RAAAAAAA

ia ziceti iar bat campii sau citim regulamentul?!??

opaaaa iar crezi ca esti pe camp.....

iti pare masina lovita din SPATE?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crezi ca motociclistii aia de o viata intreaga, asa fara reflexe, au supravietuit din bulan?

nu, aia sunt prevazatori, aia stiu ca daca o masina merge incet pe dreapta fara sa opreasca inseamna ca se uita dupa politie ca sa poate intoarce peste linia continua

aia stiu ca masina de pe dreapta poate pleca sau intoarce oricand

 

ei n-au nevoie de reflexe, ei sunt deja in franare atunci cand ceva de genul asta se intampla

de ce crezi ca aproape toti motociclistii care mor sunt de 18-25 de ani? de reflexe prea bune?

 

si nu te mai bate pe aici cu pumnul in piept ca erai tu pe tricicleta la 2 ani

daca vrei sa te respecte cineva la 23 de ani ca mare mester iesi pe circuit cu baietii si demonstreaza

 

de d-astia care stiu doar sa se dea mari si sa traga de gaz in linie dreapta e plin

nu stau sa intru in polemici cu tine...ies oricand pe circuit si ma dau cu baietii nu este o problema, nu ma bat cu pumnii in piept dar nu sunt rider de linie dreapta, si maimutat daca o sui pe motocicleta trage de gaz in linie dreata....sincer 5 ani pe ss si ma gandesc foarte tare sa schimb cu enduro sau supermoto, nu se merita la noi.....strict parerea mea iar tu nu-ti mai da cu parerea despre mine, doar spuneam o posibila varianta la accident pentru aia care tot acuza...NU POTI GARANTA CA ALA NU DADEA LA BUCI PE MARGINEA DRUMULUI....Iar pentru aia cu asa multa experienta care se asteptau sa faca ala stanga in cazul povestit, sa inteleg ca voi reduceti la fiecare masina si 50 localitate este sfant pentru voi..

Editat de yonustelystu1992
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat de atatea ori ca un vehicul cu viteza mica sa-mi taie calea incat m-am obisnuit sa merg cateva secunde cu viteza lor, daca e anormala pentru conditia drumului si sa depasesc numai dupa ce inteleg exact ce are in cap tractoristul/soferul sau cine-o mai fi la carma. Pe coborarea spre Nades a fost singura data cand am mers doar pe roata fata din cauza unuia care a zarit in ultima clipa o iesire in decor unde sa se pise.

Editat de Tik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monitorul Express are ora accidentului si drumul pe care s-a petrecut.

 

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=ultora_local&s_id=146834

 

Daca e adevarat ce scrie in articol...

 

Parca e o scena dintr-un film cu prosti. Din pacate soldata cu o tragedie.

 

Nu imi pot da seama ce a fost in capul soferului. Deci mergea el pe drum si deodata s-a gandit sa intoarca masina? Si nu s-a uitat si el in oglinda deloc deloc?

In amurg vizibilitatea e cea mai proasta, intr-adevar. Dar daca motociclistul avea farurile aprinse e imposibil sa nu se vada farurile in oglinda.

 

Mah, deobicei drumurile judetene sunt pustii de tot. Trece cate o masina cand si cand. Nu cred ca pe drumul asta lucrurile stau diferit. Cum puii mei, pe un drum pustiu sa nu aiba loc o masina si o motocicleta si sa se ajunga la accident mortal?

 

Chestia cu viteza si cu ”nu l-am vazut din cauza ca a venit ca glontul” este iarari greu de crezut. Cu cata viteza poti sa circuli cu un touring pe un drum ca asta? 100km/h? 120km/h? Mai mult nu cred. Pai cu aceeasi viteza ar merge si o masina.

 

Daca privim si din punctul de vedere al motociclistului. Ai in fata o masina. Nu vezi si tu ca ala franeaza? Nu ar trebui sa fii mai atent? Ca o masina nu poate intoarce brusc pe un drum judetean sa zici ca te ia chiar asa prin surprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi pot da seama ce a fost in capul soferului. Deci mergea el pe drum si deodata s-a gandit sa intoarca masina? Si nu s-a uitat si el in oglinda deloc deloc?

In amurg vizibilitatea e cea mai proasta, intr-adevar. Dar daca motociclistul avea farurile aprinse e imposibil sa nu se vada farurile in oglinda.

eu am patit asa ceva. a intors franand extrem de putin ca sa iasa de pe drum peste banda de separatie de pe mijloc pe partea ailalta...

injuraturi, tot calendarul.. etc. degeaba. data viitoare va face exact la fel. 100%. basca sunt sigur ca astia pe care-i "dojenim" mai mult se inraiesc.

Chestia cu viteza si cu ”nu l-am vazut din cauza ca a venit ca glontul” este iarari greu de crezut. Cu cata viteza poti sa circuli cu un touring pe un drum ca asta? 100km/h? 120km/h? Mai mult nu cred. Pai cu aceeasi viteza ar merge si o masina.

Pai cum sa-l vada daca nu se uita? E mai interesant mobilul, albumul lui guta sau alte chestii decat asigurarea si alte prostii dinasetea. Oricum omul a mai gafat si alta data, a fost ocolit sau a franat alalalt, asa ca s-a obisnuit sa fie evitat. Acum ca are camera frigorifica acasa ca sa-si tina toata carnea primita... nu-l doare si nici nu-l costa. Asa ca... da-i ca merge.

In plus se sufara des si major de boala economiei de secunde, de parca ar fi pe circuit.

Caruta lui oricum nu poate "scoate cinestie ce timpi" asa ca o asigurare cu 2 - 3 secunde mai temeinica sau asteptarea a inca 5 secunde sa poti estima corect cam cum vine ala din spate spre tine nu sr trebui sa fie o problema. Supraevaluarea abilitatilor personale a soferilor si mai ales increderea maxima in coaja vai de mama ei este alta problema... si incearca sa-ti taie fata sa "trteaca" ca "poate", trage masina ... sigur. vai de mama ei de coaja. tdi...

 

Cat despre TDM, ala pare a fi un 4tx, eu am 3vd. pe drumul ala pot merge 180 fara nici o grija. unde vitezana te scutura de scapi ghidonul a mea danseaza pe suspensii ...

Bine... constant pe autostrada am mers 160 - 180 ... Pe genul ala de drum peste 140 nu trag. Daca e trafic 120 cam asa. Cam in ritm cu lumea, nu?

Evident ca nu avea 150+ ca intra motorul in masina prin tabla aia ruginita de fauveu... si-l nenorocea pe ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...