xsGhost Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Salut. Stiti sa-mi recomandat cateva locuri de unde va luati cauciucuri moto SH in Cluj? Sau poate si din alte judete daca livreaza. Eu caut cauciucuri sport 120/180, ceva gen Qualifier 2, Pilot Power 2CT, Rosso II, M5, BT016, dar informatiile cred ca pot fi utile si altora. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 de ce te chiniu sa pui guma second,dot vechi manopera o faci de 2 ori ca dupa scurt timp sa pui nou, mai bine nou de prima oara, daca cauciucul este vechi nu mai aderenta de nici un fel si nu te mai poti apleca in curbe recomand pe cei de aici http://anvelopemoto.eu/anvelope-motocicleta-si-scuter/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Mai 30, 2015 Autor Share Postat Mai 30, 2015 de ce te chiniu sa pui guma second,dot vechi manopera o faci de 2 ori ca dupa scurt timp sa pui nou, mai bine nou de prima oara, daca cauciucul este vechi nu mai aderenta de nici un fel si nu te mai poti apleca in curbe recomand pe cei de aici http://anvelopemoto.eu/anvelope-motocicleta-si-scuter/ aveam de gand sa-mi iau noi, dar mecanicul mi-a recomandat sa ma orientez catre second. si de-aia vroiam sa vad cam ce gasesc, din ce an, in ce stare, si la ce pret. daca gasesc ceva decent care sa ma tina vreo 2 ani, de ce nu? oricum, mersi pt link. in sfarsit un site bine gandit cu filtre ca lumea unde poti gasi si sorta exact ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 aveam de gand sa-mi iau noi, dar mecanicul mi-a recomandat sa ma orientez catre second. Fain mecanic, nu ti-a recomandat si placute second hand? Lasand gluma la o parte, nu vad cum iti poate recomanda asa ceva cineva care ar trebui sa inteleaga putin cum merge motocicleta. Primele 2 lucruri cu care nu te joci pe o motocicleta sunt anvelopele si franele. Poti sa-ti pui 20 de perechi de semnalizari cu leduri, tobe sport si tot felul imbunatatiri si cand trebuie sa te apleci intr-o curba sau sa pui o frana sa plece motocicleta de sub tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Iunie 1, 2015 Autor Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Fain mecanic, nu ti-a recomandat si placute second hand? Lasand gluma la o parte, nu vad cum iti poate recomanda asa ceva cineva care ar trebui sa inteleaga putin cum merge motocicleta. Primele 2 lucruri cu care nu te joci pe o motocicleta sunt anvelopele si franele. Poti sa-ti pui 20 de perechi de semnalizari cu leduri, tobe sport si tot felul imbunatatiri si cand trebuie sa te apleci intr-o curba sau sa pui o frana sa plece motocicleta de sub tine. Nu stiu daca-i chiar asa stres cu gumele noi. Inca mai merg cu cauciucurile cu care am cumparat motorul, si m-am uitat doar saptamana trecuta la ele. Si se pare ca am mers un an pe supercorsa-uri din 2006.. Ma gandesc ca prin comparatie, niste second-uri lipicioase bune din 2012-2013 ar fi ca noi Editat Iunie 1, 2015 de xsGhost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Sunt convins. Nu e stres pana nu dai cu tine de pamant din cauza lor. Acuma incearca sa-mi explici ca mergi cu aceasi siguranta si pe ud ca si cu un cauciuc nou. Nu stiu, poate la masina cum sunt 4 roti nu e asa mare stres cu anvelope vechi, dar la moto sunt de alta parere mai ales ca am vazut ce diferenta e intre o anvelopa noua, cu profil rotund, si una uzata care deja e "patratita". Dar vei vedea ca in caz de un eveniment nefericit, toata paguba va costa mai mult decat diferenta dintre sh si nou. PS: cei drept, de cand am auzit ca se cauta pana si chituri de lant uzate, am inteles mentalitatea colectiva a second handului rumanesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Problema cu gumele SH e cam asa : Gumele noi sunt scumpe, asa ca cine da jos niste gume si le schimba, are in general motive temeinice de a renunta la ele. Ca atare cei care folosesc gume SH isi asuma un risc major, risc pe care cei care le-au dat jos nu vor sa si-l asume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Adevarul e pe la mijloc, depinde ce fitze avea in cap si mai ales grosime de portofel cel care le-a dat jos. Pot sa fie foarte bune inca unul sau doua sezoane (unii le dau jos din cauza dot-ului) sau pot sa aiba diverse vicii (boalfe, excentricitati sau sarja proasta de cauciuc). Ii ca si cu femeia formata de altul, cum ti-e norocul! Prin tara mai umblu si eu cu sh-uri. Dar daca se pune problema unei ture externe, clar gume noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Stiti sa-mi recomandat cateva locuri de unde va luati cauciucuri moto SH in Cluj? Gume second in CJ, din cate stiu eu, ai sanse sa gasesti la SSPBike, la BCustoms sau la user-ul "The Game". Recomand totusi sa optezi pt anvelope noi, la pneurimoto.ro (MyMoto au magazin chiar in Cluj) sau anvelopemoto.eu, de exemplu, gasesti seturi de Pirelli Diablo sau Michelin PP 120/180 intre 700-800 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Intr-o tara in care munca nu este privita cu ochi buni si daca ai pretentia sa poti duce o viata decenta muncind cinstit atunci esti ultimul fraier , normal ca sh-ul este la putere. Eu a-m avut prima guma noua montata pe una din motociletele mele abia anul trecut. Toata viata a-m umblat cu sh-uri. De prin targuri( oser), de pe EBAY, de pe unde a fost. Cine ma cunoaste stie ca cel putin odata pe an din 2007 incoace fac o tura prin Europa, in speta Alpi. Si nu am o motocicleta usoara deloc. Cu toate astea nu a m avut nici macar o pana pana acum. Si credetima ca am rulat fest pe autostrazi adevarate, cu viteze de peste 140-150 km la ora. Asa ca nu aruncati cu pietre , ca nu este cazul ! Si viata are legile ei, exact ca in fizica: exista cazul "ideal", pur teoretic, si cazul real, specific situatiei fiecaruia. Normal ca cel care vinde , ar dorii din suflet sa cumpere toti de la el . Ca vinde noi, ca vinde second-hand. Si din pacate in tara asta , cu bani faci ce vrei. Cumperi si un legiuitor daca trebuie. Asta ca sa-ti poti realiza planul de afaceri pe care ti l-ai propus. Exemplele le stiti si le simtiti si voi :de la tot felul de impuneri gen truse medicale sofisticate care trebuie sa existe intr-o masina (pe care le-ar putea folosi eventual un chirurg) , lopeti de zapada, cauciucuri de iarna,si pana la a te impiedica sa-ti cumperi o amarata de masina, pe care ti-o permiti tu. Daca ar fi atat de periculos sa folosesti ceva second hand, atunci ar trebuii interzisa total comercializarea acestor bunuri. Ori nicaieri in lume, nu-si permite nimeni sa faca acest lucru. Peste tot in lumea civilizata functioneaza regula de baza a democratiei : esti liber sa faci ce vrei, dar esti obligat sa raspunzi pentru ceea ce faci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Iunie 2, 2015 Autor Share Postat Iunie 2, 2015 Gume second in CJ, din cate stiu eu, ai sanse sa gasesti la SSPBike, la BCustoms sau la user-ul "The Game". Recomand totusi sa optezi pt anvelope noi, la pneurimoto.ro (MyMoto au magazin chiar in Cluj) sau anvelopemoto.eu, de exemplu, gasesti seturi de Pirelli Diablo sau Michelin PP 120/180 intre 700-800 RON Mersi, Vallach. Primul raspuns on topic si o gramada de informatii utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntonioAntonio Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 O regula simpla: O anvelopa noua poate deveni sh in timp, dar una sh nu o sa fie noua niciodata. Binenteles sunt si anvelope sh mai bune ca cele noi din prezent dar sunt vechi oricum, aderenta e scazuta, riscul de derapaj este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.