Sari la conținut

Sv-s sau f4i-s


rares_04cpl
 Share

Postări Recomandate

De cateva zile tot imi bat capul cam ce mobra sa-mi iau ,asa ca va cer o parere.Dupa ce am violat olx-u, bikeshopu si toate cele m-am fixat pe astea doua mobre . E un pic de diferenta de pret intre ele dar sv-u cu inmatriculat si toba schimbata cam tot la banii aia ajunge . help mee .

1. http://olx.ro/oferta/honda-cbr-f4i-sport-ID2gsQp.html#9c17669aa9

2. http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/s6353

edit , sper ca acum merg linkurile , daca nu o sa pun printscreen cu anunturile

Editat de rares_04cpl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din 2003 ,13,200!!! ba frate dapoi chiar nu s-a stiut omu oprii peundeva la 25000 sau macar 20000... io zic sa dai o fuga pana la gherla la cel care il vinde motomus ,acum depinde ce vrei ...v2 sau 4L is total diferite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar nu pui botul la ce a scris ala cu F4i Sport in descriere nu ? 13 mii de km, din italia adus, amuzant.

Nu mai spun ca pretul este prea mare pentru un F4i in anul 2015.

SV-ul... who knows ? Cum vei folosi motoreta, cum mergi cu ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg ambele linkuri. Ce iti doresti tu, sunt 2 motociclete destul de diferite. Depinde ce vrei sa faci, atata tot :)) Ca si puncte forte si puncte slabe ar fi cam asa treaba: CBR: motoare fiabile, ciclistica buna, aspect placut, viteza de top destul de mare. Dezavantaje: cuplul semnificativ doar de la turatie destul de mare, senzatia de "atipire la volan" fiind prea liniar modul cum trage. La SV treaba sta cam asa: motor fiabil, ciclistica buna, de asemenea, n-arata rau, viteza de top inferioara CBR-ului, sunet demential cu tobe potrivite, cuplu care mereu te surprinde. Dezavantaje ...? Mentionez ca este o comparatie subiectiva, eu am avut pana anul trecut CBR. Alege cu inima ! :))

Editat de dude123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu ce vreau , viteza aia de top o vreau si n-o vreau... ca ma mananca rau palma , pe de alta parte sunetu sv-ului e orgasm .


» Post actualizat in 21 Jun 2015 17:18

Sau cauti pe aici si iei in aceeasi bani SV-ul lui foxbatu'. De 1000.

e prea mare distanta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt două clase total diferite...comparația nu este una pertinentă!...dacă vrei consum bun, confort, alege SV-ul...de vrei altceva...ia o sportivă...băieții spun că nu ai cum să ai cu motorul 13-14-15.000 de km...vă spun eu...e ușor...în italia...90% din sportive sunt date pe pistă...și unele sunt exclusiv plimbate doar acolo...kilometri puțini=investiție mare! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar nu pui botul la ce a scris ala cu F4i Sport in descriere nu ? 13 mii de km, din italia adus, amuzant.

Nu mai spun ca pretul este prea mare pentru un F4i in anul 2015.

SV-ul... who knows ? Cum vei folosi motoreta, cum mergi cu ea ?

cand merg singur ma dau un pic mai tare , cand merg in grup 130 -140 o voi folosi si prin cluj cat sunt la faculta , in rest plimbari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut ocazia sa merg la un drivetest luna asta cu un bmw RnineT,acum avand un ninja de 600 din 2001. am reusit sa fac vreo 60 de km.....m-am udat tot, vazand ce inseamna si altceva afara de 4 linie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul ți-aș recomanda SV ul......... bine inteles parerea e subiectivă...... cele doua motoare sunt din clase total diferite........

CBR-ul e mai mult asa ca sa te dai mare ca ai motor de viteza, daca asta vrei e o optiune buna nu stiu sa zic mai multe despre ea

SV-ul e un sport turing, cu un cuplu bun la turatii mici, un motor care nu trebuie sa mergi cu el prin oraș in viteza intai si in 8000 de ture ca sa faca galagie, deoarece el raspunde foarte bine la turatii mici avand un cuplu bun,

la viteze mari iarași se coporta foarte bine mai ales ca daca mergi cu viteza constanta pe la 6 000 de ture ai 120 Km si consum de 4,5 - 5 la suta,

sa nu crezi ca nu te poti tine de cei care au vitezane daca pleci undeva cu mai multi prieteni,

insa sfatul meu final, cauta prin apropierea ta niste amici care sa aiba ambele tipuri de motoare si cerele sa iti dea sa faci o tura , sa vezi care sunt atuurile fiecarui motor, si apoi mergi si verifica motoarele care vrei sa le iei si iati ce crezi tu ca ti se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nici nu m-as uita la CBR-ul ala. Daca vrei CBR, mai cauta, sigur o sa gasesti altul in mintile lui. Sa nu te sperie daca o sa aibe 50-60.000 km.

Unu' care zice-n anunt "VAND SAU SCHIMB CU MOTO, MASINA, ATV +/- diferenta etc. / ... / Accept si schimburi cu ceva mai nou sau enduro sau auto plus diferenta" imi suna a "vand motocicleta asta sau o schimb cu orice, dau diferenta, primesc diferenta, numai sa scap de ea". :)

 

SV-ul, cum ti-au zis si cei de mai sus, e ok din toate punctele de vedere. Cu o toba calumea vei avea un ranjet permanent in casca din cauza sunetului. Cuplul V-ului la turatii joase o sa fie un deliciu. Intr-adevar, nu ai top speed-ul CBR-ului sau acceleratiile acestuia cand e in ture, dar daca ai cat de cat experienta si te inveti cu motorul, nu o sa ramai niciodata in urma sau nu o sa simti lipsa de putere la un mers normal. Daca iti place sa tragi ca disperatul de gaz si plimbarile la tine inseamna intotdeauna viteze de peste 200, atunci nici acel CBR nu o sa te satisfaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am discutat la telefon cu proprietaru de la cbr am ramas asa in ceata , ca o tinea sus si tare ca motorul e original nevopsit kilometri reali si faptul ca nu a vrut sa mai negocieze nimic din pret chiar mi-a dat de gandit . Dar pana la urma tot la sv ajung cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sv ul poți face lejer un 700 km pe zi. F4 I nu știu ce poziție are dar ma gândesc ca e mai obositor plus ca culoarea gri din linkul ce l-ai pus e foarte aiurea. Nu e pe placul meu deloc. As alege sv ul. Ca fost deținător de sv îți pot spune ca nu m-a dezamăgit cu nimic în primii 2-3 ani. Apoi mii s-a părut slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-ul e un motor de incepatori si de oras, cu cuplu ok dar putere mica.

CBR-ul e un sport-touring cu 100 de cai, mult mai comod decat un CBR-RR, pt mers.. touring.

 

Acum depinde de tine ce vrei sa faci cu el. Adevarata decizie e intre V2 si 4L. Mie imi place 4L si nu as fi niciodata multumit de un V2. Altii invers. Ar trebui sa petreci o juma de ora cu fiecare si apoi sa decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sv ul poți face lejer un 700 km pe zi. F4 I nu știu ce poziție are dar ma gândesc ca e mai obositor plus ca culoarea gri din linkul ce l-ai pus e foarte aiurea. Nu e pe placul meu deloc. As alege sv ul. Ca fost deținător de sv îți pot spune ca nu m-a dezamăgit cu nimic în primii 2-3 ani. Apoi mii s-a părut slab.

 

Singurul motiv pentru care am dat SV ul a fost lipsa totala a confortului, atat pentru pilot cat si pentru pasager. Sigur nu permite 700 km pe zi decat ca o tortura chinezeasca lenta.

In rest, numai de bine..

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ca fost posesor de SV as alege CBR pentru ca putere.

 

SV-ul e fiabil si tine la consum, e mai fain de condus in oras si personal consider ca suna si mai bine dar afara trebuie tras prea mult de el sa te tii dupa 4l.

Ca si putere, CBR-ul in turatii se tine dupa SV1000 lejer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVul e o mobra faina! dupa 6+ ani inca imi ofera satisfactii cu duiumul. Intr'adevar mai ales dupa 6 sezoane nu ma mai impresioneaza(rau) demarajul mai ales cu pasager, dar se descurca in toate situatiile. Consuma decent(eu merg cam sportiv si scot 7% in bucuresti, 5.5 in afara la viteze de 130-150), are cuplu de jos care iti contribuie enorm la fun-factor.. si DA, se tine dupa speeduri fara mari probleme(nu le depaseste, dar nu ramane in urma).

Iar fata de un CBR F4, avantaj detasat pt SV in oras.

 

La top speed mie nu mi se pare asa de rau sincer sa fiu, ca toata lumea "il plange".. se opreste undeva pe la 215-217 pe ceas, dar pana la 200 urca eroic in turatii dupa care incepe sa se mai leneveasca putin.. pt mine sincer chiar e destul, iar baietii care ii dau un 240+ or s-o tina asa maxim 5 minute dupa care obosesc si o lasa moale, ii prinzi din urma inainte sa iti treaca prin cap ca ai ramas ultimul.

 

Pe curbe sta super bine, are un sasiu de invidiat si mi s'a intamplat sa imping de la spate si miare pe care nu erau piloti foarte profi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...