Adrian Pintea Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 De o luna mi-am invelit tubul de esapament in banda termorezistenta si azi am sesizat ca tubul se inroseste foarte tare si incep sa se rupa sudurile. Ii normal sa se inroseasca asa tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 dece ai invelit sectiunea aia ? ?? banda termorezostenta tine caldura inauntru. caldura sta creste temperatura unde poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 11, 2015 Autor Share Postat Iulie 11, 2015 Nu am invelit doar sectiunea aia. Am invelit tubul de la iesirea din cilindruvpana la evacuare pw toba de esapament. Acolo se vede fierul gol deoarece fiind putin mai grosa acea sectiune nu am putut inveli perfect si o ramas sectiuni neacoperite. De aceea am putut vedea cat de tare se incinge teava. Inainte sa invelesc tuburile niciodata nu am vazut tuburile inrosite. Le-am invelit cu banda ca sa nu mai ma friga la picioare aerul fierbinte care desprindea tubul de esapament. Am crezut ca pot elimina problema supraincalzirii galeriilor care trece pe sub motor si urca printre picioarele mele si trece pe sub fund (esapamentul il am chiar sub sea..centrala, nu lateral ca alte motoare) modelul e Aprilia Shiver. » Post actualizat in 11 Jul 2015 20:33 In ritmul asta trebuie sa imi schimb toate tuburile. Is cam vechi si daca continua sa se inroseasca asa tare se vor rupe (deja o inceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 nu toate rezista in banda. daca citesti instructiunile vezi caproducatorul povesteste despre mentinerea temperaturii gazelor pt evacuare rapida etc. pt metal = going red si nu toate constructiile rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 (editat) Din ce vad pe net, motocicleta ta are o evacuare f. expusa. Probabil cu un scop. Nu mi se pare insa normala culoarea esapamentului. Editat Iulie 11, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 De o luna mi-am invelit tubul de esapament in banda termorezistenta si azi am sesizat ca tubul se inroseste foarte tare si incep sa se rupa sudurile. Ii normal sa se inroseasca asa tare? sudurile nu se rup asa usor ce motor e? cati cilindrii? cate bujii pe cilindru? cate bobine ai? motorul merge rotund? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 sudurile nu se rup asa usor ce motor e? cati cilindrii? cate bujii pe cilindru? cate bobine ai? motorul merge rotund? E un V2 de 750, o bujie pe cilindru imi pare. A fost umblat la setarile injectiei (power commander gen)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 12, 2015 Autor Share Postat Iulie 12, 2015 Nu a fost umblat la nimic. Motorul e stock. Toata evacuarea este invelita si sigurul loc unde se vede ceva metal din tuburi este chiar in basculantvpentru ca acolo o sectiune de vreo 15 cm sectiunea aceea de tub se mareste in diametru si nu am putut inveli calumea acea sectiune. Motor biciclindric. 4 valvule pe cilindru o bujie pe cilindru 2 cilindri si mororul merge rotunde pentru un v2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 valvule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 In primul rand ar trebui sa masori temperatura tevilor si sa verifici cu o specificatie de producator (posibil sa nu gasesti). Temperatura tevilor de esapament poate creste la mersul cu turatii foarte mari iar ca defect daca ai un dereglaj la axa cu came ceea ce iti poate deteriora si supapele. Am vazut intr-o zi un reportaj despre motoarele Audi si tinure pe stand de proba la turatie maxima tobele de esapament deveneau incandescente. Ideea ca depinde cum a fost motorul gandit: ceea ce la un motor e bine la altul poate fi rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 12, 2015 Autor Share Postat Iulie 12, 2015 Problema e cu valvulele e ca 12 ani am vorbit spaniola si acolo nu se numesc suspape ci valvule pana acuma nu se incalzea tubul la rosu. Poza e facuta dupa 200 km si turatii de 5000-6000 tura pentru ca mergeam relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Parerea mea este sa dai banda jos si enjoy the bike, asa cum este ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 filtrul de aer si toba sunt stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 12, 2015 Autor Share Postat Iulie 12, 2015 Azi am dat jos banda termorezistenta. (In 10 min o fost jos, cand am pus-o pe tevi am lucrat vreo 4 ore). Acum o sa vad cum se comporta in continuare. » Post actualizat in 12 Jul 2015 17:33 filtrul de aer si toba sunt stock? Da da. Sunt stock amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 De o luna mi-am invelit tubul de esapament in banda termorezistenta si azi am sesizat ca tubul se inroseste foarte tare si incep sa se rupa sudurile. Ii normal sa se inroseasca asa tare? Salut, Ce ai tu pe esapament, am si eu din aceasta primavara. Am circulat si cu 9-10.000 rot/min, in orase, etc, in toate regimurile si este motor de 1200 cmc, 178 CP, dar nu s-a inrosit evacuarea ! Sunt curios dupa demontare daca mai persista problema? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 galma" aia de pe evacuare este un catalizator, nu este deloc normal sa se incalzeasca asa tare la mer "linistit" sunt foarte multe cauze care iti pot creste temperatura pe evacuare, poate ai noroc si este vorba doar de izolatia termica pe care ai montat-o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Pintea Postat Iulie 12, 2015 Autor Share Postat Iulie 12, 2015 Azi pe la 12 am plecat din Baia Mare spre casa (Cluj) si inainte sa plec am scos banda termoizolanta de pe tubul care iese din cilindrul din fata. Cand am ajuns la Cluj nu mai era nimic inrosit. Dupa amiaza am reusit sa scot toata banda termoizolanta si o sa ramana asa si punct. Asta este o sa ma "frig" mai mult la picioare dar nu am ce face, nu vreau sa frig ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.