Sari la conținut

E normal sa sa se inroseasca tubul de esapament


Postări Recomandate

Nu am invelit doar sectiunea aia. Am invelit tubul de la iesirea din cilindruvpana la evacuare pw toba de esapament. Acolo se vede fierul gol deoarece fiind putin mai grosa acea sectiune nu am putut inveli perfect si o ramas sectiuni neacoperite. De aceea am putut vedea cat de tare se incinge teava. Inainte sa invelesc tuburile niciodata nu am vazut tuburile inrosite.

 

Le-am invelit cu banda ca sa nu mai ma friga la picioare aerul fierbinte care desprindea tubul de esapament. Am crezut ca pot elimina problema supraincalzirii galeriilor care trece pe sub motor si urca printre picioarele mele si trece pe sub fund (esapamentul il am chiar sub sea..centrala, nu lateral ca alte motoare) modelul e Aprilia Shiver.

» Post actualizat in 11 Jul 2015 20:33

In ritmul asta trebuie sa imi schimb toate tuburile. Is cam vechi si daca continua sa se inroseasca asa tare se vor rupe (deja o inceput)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toate rezista in banda.

daca citesti instructiunile vezi caproducatorul povesteste despre mentinerea temperaturii gazelor pt evacuare rapida etc.

pt metal = going red :) si nu toate constructiile rezista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din ce vad pe net, motocicleta ta are o evacuare f. expusa. Probabil cu un scop.

Nu mi se pare insa normala culoarea esapamentului.

 

2009-Aprilia-Shiver-5.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o luna mi-am invelit tubul de esapament in banda termorezistenta si azi am sesizat ca tubul se inroseste foarte tare si incep sa se rupa sudurile. Ii normal sa se inroseasca asa tare?

 

sudurile nu se rup asa usor

ce motor e?

cati cilindrii?

cate bujii pe cilindru?

cate bobine ai?

motorul merge rotund?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sudurile nu se rup asa usor

ce motor e?

cati cilindrii?

cate bujii pe cilindru?

cate bobine ai?

motorul merge rotund?

 

E un V2 de 750, o bujie pe cilindru imi pare.

 

A fost umblat la setarile injectiei (power commander gen)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost umblat la nimic. Motorul e stock. Toata evacuarea este invelita si sigurul loc unde se vede ceva metal din tuburi este chiar in basculantvpentru ca acolo o sectiune de vreo 15 cm sectiunea aceea de tub se mareste in diametru si nu am putut inveli calumea acea sectiune.

 

Motor biciclindric. 4 valvule pe cilindru o bujie pe cilindru 2 cilindri si mororul merge rotunde pentru un v2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ar trebui sa masori temperatura tevilor si sa verifici cu o specificatie de producator (posibil sa nu gasesti). Temperatura tevilor de esapament poate creste la mersul cu turatii foarte mari iar ca defect daca ai un dereglaj la axa cu came ceea ce iti poate deteriora si supapele. Am vazut intr-o zi un reportaj despre motoarele Audi si tinure pe stand de proba la turatie maxima tobele de esapament deveneau incandescente. Ideea ca depinde cum a fost motorul gandit: ceea ce la un motor e bine la altul poate fi rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat jos banda termorezistenta. (In 10 min o fost jos, cand am pus-o pe tevi am lucrat vreo 4 ore). Acum o sa vad cum se comporta in continuare.

» Post actualizat in 12 Jul 2015 17:33

filtrul de aer si toba sunt stock?

Da da. Sunt stock amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o luna mi-am invelit tubul de esapament in banda termorezistenta si azi am sesizat ca tubul se inroseste foarte tare si incep sa se rupa sudurile. Ii normal sa se inroseasca asa tare?

Salut,

Ce ai tu pe esapament, am si eu din aceasta primavara. Am circulat si cu 9-10.000 rot/min, in orase, etc, in toate regimurile si este motor de 1200 cmc, 178 CP, dar nu s-a inrosit evacuarea ! Sunt curios dupa demontare daca mai persista problema?

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

galma" aia de pe evacuare este un catalizator, nu este deloc normal sa se incalzeasca asa tare la mer "linistit"

 

sunt foarte multe cauze care iti pot creste temperatura pe evacuare, poate ai noroc si este vorba doar de izolatia termica pe care ai montat-o .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi pe la 12 am plecat din Baia Mare spre casa (Cluj) si inainte sa plec am scos banda termoizolanta de pe tubul care iese din cilindrul din fata. Cand am ajuns la Cluj nu mai era nimic inrosit. Dupa amiaza am reusit sa scot toata banda termoizolanta si o sa ramana asa si punct. Asta este o sa ma "frig" mai mult la picioare dar nu am ce face, nu vreau sa frig ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...