Sari la conținut

BMW GSA sau KTM 990 Adventure


Postări Recomandate

Salutare,

 

Deja sunt doua saptamani de cand mi-am vandut mobra cu gandul de a-mi cumpara rapid un GS Adventure si bat pasul pe loc negasind inca o motocicleta cu raport bun pret/calitate.

Tot cautand eu zilnic pe net, am dat peste niste KTM-uri 990 Adventure care mi-au trezit interesul.

KTM-ul 990 Adv mi se pare o motocicleta masculina care ar face fata cu brio oricarui tip de drum din Romania.

Pana acum nu am condus nici GSA-ul 2010, nici KTM-ul 990, iar din postura mea am incercat sa gasesc avantajele si dezavantajele ambelor utilaje, cu speranta ca pot face alege mai usor.

GSA:

Avantaje:

- cel mai vandut Adventure din lume;

- Aspect;

- Performante;

- Transmisia pe cardan;

- Capacitate rezervor de 33L;

- Protectie la vant, in special la picioare.

 

Dezavantaje:

- Pret de cumparare;

- Intretinere si accesorii scumpe;

- Multe pareri Pro si Contra privind fiabilitatea si ma cam influenteaza cele negative.

 

KTM:

Avantaje:

- Aspectul de care m-am indragostit;

- Pretul;

- Garda la sol;

- Sunetul produs de cele doua tobe de esapament.

 

Dezavantaje:

- Tramsmisia pe lant.

 

Lucrurile de care nu sunt convins la KTM si am nevoie de sfaturile posesorilor sau fostilor posesori de KTM, sau poate chiar din partea celor care le-au avut pe ambele:

- Protectia la vand la cap, umeri si picioare de care nu sunt convins daca este buna sau nu;

- Fiabilitatea si care sunt hibele motocicletei;

- Costurile de intretinere (daca se poate o comparatie cu ceva);

- Ce ar alege intre cele doua motociclete;

- Pana acum de la KTM cel mai mult mi-a atras atentia cel de 990. Ce sfat mi-ati da vis-a-vis de cel de 1190 (are rotile mai mici, iar protectia la vant mi se pare mai slaba)

- Eu merg 99% din timp cu pasager. Este o motocicleta buna pentru calatorit in doi (cate 7-800 km/zi)?

 

Cu cat mai multe raspunsuri, cu atat mai bine.

 

Multumesc,

Tiberiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu eram in balanta intre GS 2011 si 1190 NOU! (la aceeasi bani!)

 

Mai jos, cateva chestii legate de 1190 (advrider)

 

Am ales GS 2011 SH

 

The side stand spring was replaced under a recall Mostly complaints about the heat off the left side I had a small oil leak from the rear tappet cover. heat problem under the seat and the left side from the engine. lean running problem . Ktm service plug my bike in to Computer and reset all and I get better fuelling now. Brake light flickers constantly when riding, most likely the pressure switch in the abs unit I had my engine completely shut off yesterday while riding, I believe the cause may be the side stand spring, allowed the side stand switch to operated which I believe there is already a recall for. This has only happened once. Water / moisture in indicators has been developing inside the '' sealed indicators. key and side stand recalls Excessive fuel vapour coming from the bottom end of the fuel overflow pipe when the bike is hot. EDS failure Coolant leakage (loose hose to radiator!!) Battery depletion - Engine start troubles the speedometer suddenly stop working!. the ODO, ABS and THC stops as well brake fluid reservoir leak. Water now in fluid (must flush) I detected it with loss of power while riding and it ended up being the fuel filter. the air box wasn't sealing properly against dust. It wasn't properly screwed together. Air temp sensor failure Firmware was updated for cold weather starting Recommend you pay the extra for 2014 version. There are many changes, not just the airbox. Sidestand. Center stand. Some engine castings are different. Heavier duty starter/ battery cables. Comparing the parts lists between the two versions, there are a number of other differences as well. Noisiest LC8 i've heard 9 warranty repairs including a new engine due to the ridiculous air filtration gaffe Fuel tank vent blocked/obscured Steering damper bearing wear ECU update TOP BOLD FROM BACK SUSPENSION AND CHASIS

 

Printre cele mai importante (am dat copy-paste dintr-un excel..nu e cel mai elegant import de date aici)

 

Cum sa faci recall la arcul de la cric?

TOP BOLD FROM BACK SUSPENSION AND CHASIS - se DESURUBEAZA de la vibrati

si cireasa de pe tort..vezi sa nu iti cumperi cel mai scump ghiveci - intra praf prin airbox, face bypass la filtrul de aer si se duce in motor. e netul plin de problema asta. google it.

 

crede-ma ca am stat in balanta cateva luni. ce sa aleg. ktm sau bmw. raspunsul mai sus.

bafta.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 06:48

poti sa incepi de aici http://advrider.com/index.php?threads/ktm-1190-problems.906504/

Editat de laurwh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti intre GS si 990, ia GS direct. Oamenii ca isi iau 990 ADV il viseaza noaptea inainte, nici nu se gandesc la GS. Sunt doua tipologii de oameni care nu prea au legatura intre ei. Cand o sa il visezi noaptea, cauta-ma si iti recit cateva zile din el ca sa il visezi si mai rau. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

Destul de greu de ales deși eu am ktm 990 adv...m am dat si cu gs 2013.. ktm ul mai bun de enduro ,BMW mai bun pe sosea,frâne,tehnologie,suspensii deși furca de ktm s este f buna.

Sapt trecută am mers cu pasager vreo 300 km si a fost destul de obositor, in rest singur la 600 km e Ok , ktm ul are acel ceva ce te face sa razi ca "prostul " cand il vezi pe cand BMW ul pare șters ,poate din cauza ca e prea bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca esti sobru si serios ca un inginer neamt, vrei comfort si aventura eleganta, care nu trece in sectorul chinului - BMW.

Daca mergi ca un descreierat, crosetezi traficul ca o bila de biliard, esti innebunit dupa tobe sport si iti place sa fii ca un uragan dezlantuit cand ajungi prin zonele "civile", pline de terase din centrele oraselor, pline de fuste cochete, in timp ce tu esti plin de namol dupa ce ai coborat de pe creasta X, daca consideri TA si TF drumuri, in mare, pentru masini, nu te deranjeaza seaua ca o scandura fiindca si asa nu prea mergi pe ea, da, cred ca ai putea sa iti iei 990 :).

 

Off-topic: CrossTourer sau Triumph-ul mare nu te-au tentat?

Atat cat am mers eu cu 1200GS mi s-a parut slab. Toate boxerele sunt slabe, dpmdv, oricum as da-o.

Iar 990 mi s-a parut categoria bivol obez comparativ cu catarul silfid pe care mi-l doream eu.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Slab ca ceapa. Putina putere pentru atata cilindree. Drept ca nu era racit cu apa, dar eu ma asteptam la mult mai mult.

VFR-ul de 750 din 1996 ii dadea rusine maxima la demaraj/putere, de la 0 la 250 kmh. Bmw-ul la 210 kmh te asteptai sa bubuie ca in filme si sa zbori ca un pilot catapultat, atat de chinuit era motorul. Acolo era capatul lui. Eu nu am putut mai mult. 209 kmh.

VFR-ul am facut ceva drumuri lungi cu el. La 140 era la viteza de consum. Eu mergeam cam 160 croaziera cu varfuri la 180. Dupa 190 incepea sa se tureze si sa nu mai mearga frumos. Bmw-ul incepea sa se chinuie de la 140 in sus. I mean, wtf... :nono: .

Am ramas cu nostalgia 4-ului in V de la Honda, din cauza asta il intrebam de ce nu s-a gandit si la Tourer.

Plus n-urile chichite ale Bmw-ului - rulmenti cardan, supape de reglat, balans injectie, electromotor, etc, etc. Enervant. Am avut japoneze din 80 cu cardane si cutii de nspe mii de ori mai line decat a RT-ului.

Ca si cum in loc sa te combini cu o gagica alternativa, cu mintea in 2030 iti iei una din asta crescuta la curte domneasca/pension catolic care te astepti sa fie painea lui Dzeu iar ea in schimb iti *&% toata directia zi de zi.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 14:26


GSA:
Avantaje:
- Performante;
- Transmisia pe cardan;
- Capacitate rezervor de 33L;
- Protectie la vant, in special la picioare.


KTM:
Dezavantaje:
- Tramsmisia pe lant.

Lucrurile de care nu sunt convins la KTM si am nevoie de sfaturile posesorilor sau fostilor posesori de KTM, sau poate chiar din partea celor care le-au avut pe ambele:
- Protectia la vand la cap, umeri si picioare de care nu sunt convins daca este buna sau nu;
- Pana acum de la KTM cel mai mult mi-a atras atentia cel de 990. Ce sfat mi-ati da vis-a-vis de cel de 1190 (are rotile mai mici, iar protectia la vant mi se pare mai slaba)


Cu cat mai multe raspunsuri, cu atat mai bine.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 14:31

Performant BMW...hmm. Cred ca atu-ul ei este mai degraba comfortul si abundenta de gizmo-uri, multe dintre ele chiar utile.

Protectia la vant - data de parbriz - cred ca este la fel de irelevanta la amandoua. Eu am 1.90 si cu exceptia touringurilor mari (GL, K1600, etc) protectia in zona gatului/capului este doar un deziderat. Ce-i drept ca la KTM cred ca va fi si mai mare vajaiala decat la GS(A).

Lantul, da, este un minus la ture lungi. Ii pui un ungator si alini mare parte din suferinta.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 14:32

Ce ar fi la mine pe primul loc la un motor de tura lunga pe care mai duc si pasagerul? ABS-ul. Obligatoriu si de neconceput fara.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 14:35

33 de litri sunt marketing in Europa. Doar daca vrei sa pari asa, un fel de MadMax al cafenelelor alpine, in rest, eu nu cred ca in Europa (poate si pana pe la Ural) se justifica rezervoarele de peste 20 de litri. Sunt extra kilograme asezate sus, ce afecteaza centrul de greutate si manevrabilitatea.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 14:38

1190 merge 270 kmh. Mie asta imi place enorm :alcy: :hug:.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Deja sunt doua saptamani de cand mi-am vandut mobra cu gandul de a-mi cumpara rapid un GS Adventure si bat pasul pe loc negasind inca o motocicleta cu raport bun pret/calitate.

Tot cautand eu zilnic pe net, am dat peste niste KTM-uri 990 Adventure care mi-au trezit interesul.

KTM-ul 990 Adv mi se pare o motocicleta masculina care ar face fata cu brio oricarui tip de drum din Romania.

Pana acum nu am condus nici GSA-ul 2010, nici KTM-ul 990, iar din postura mea am incercat sa gasesc avantajele si dezavantajele ambelor utilaje, cu speranta ca pot face alege mai usor.

GSA:

Avantaje:

- cel mai vandut Adventure din lume;

- Aspect;

- Performante;

- Transmisia pe cardan;

- Capacitate rezervor de 33L;

- Protectie la vant, in special la picioare.

 

Dezavantaje:

- Pret de cumparare;

- Intretinere si accesorii scumpe;

- Multe pareri Pro si Contra privind fiabilitatea si ma cam influenteaza cele negative.

 

KTM:

Avantaje:

- Aspectul de care m-am indragostit;

- Pretul;

- Garda la sol;

- Sunetul produs de cele doua tobe de esapament.

 

Dezavantaje:

- Tramsmisia pe lant.

 

Lucrurile de care nu sunt convins la KTM si am nevoie de sfaturile posesorilor sau fostilor posesori de KTM, sau poate chiar din partea celor care le-au avut pe ambele:

- Protectia la vand la cap, umeri si picioare de care nu sunt convins daca este buna sau nu;

- Fiabilitatea si care sunt hibele motocicletei;

- Costurile de intretinere (daca se poate o comparatie cu ceva);

- Ce ar alege intre cele doua motociclete;

- Pana acum de la KTM cel mai mult mi-a atras atentia cel de 990. Ce sfat mi-ati da vis-a-vis de cel de 1190 (are rotile mai mici, iar protectia la vant mi se pare mai slaba)

- Eu merg 99% din timp cu pasager. Este o motocicleta buna pentru calatorit in doi (cate 7-800 km/zi)?

 

Cu cat mai multe raspunsuri, cu atat mai bine.

 

Multumesc,

Tiberiu

 

BMW:

Paralever, Unilever si dinamica/supletea pe curbe

Capacitate rezervor

FIabilitate

Sistem de franare

Raspandirea pe glob si bugs-uri putine

(nu vorbesc de LC, care nu ma atrage, e prea nou ca model, astpt sa se mai "rodeze: vreo 4-5 ani, boxerul clasic cu 2 axe e suficient)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ma amuza cand scriu oameni care au avut numai Bmw de cand se stiu.

@tsunami:

Ce au asa de special franele Bmw?

Vizavi de Paralever si Unilever - furca fata la RT-ul meu era la fel de proasta ca orice furca clasica standard. Avea un dive ca orice alta furca ieftina, desi ma asteptam ca toata complexitatea aceea metalica sa fie "the shit". Just another average fork.

Intamplarea face sa fi mers si pe motociclete strict enduro unde suspensia este vitala si sa vad si eu (pe motoarele altora) ce inseamna o "suspensie" si cum poate ea sa faca diferenta intre o zi superba cu urlete in casca si mers ca un apucat vs. mers in treapta 2a, dus de motor, catinel, nu cumva sa varsam benzina.

Pe motocicletele de serie, cu exceptia sportivelor si celor de enduro (si nici pe ele in totalitate) nu exista suspensii serioase, care sa te ajute sa exploatezi la potential maxim o motocicleta. Nici nu ar avea vreo logica montarea unor asemenea ansamble pentru orice average joe care isi ia si el un motor.

Daca Bmw are bug-uri putine, dude, c`mon. Drept ii ca odata ce ai cheltuit cam 700 de euro pe o verificare si remediere capitala nu mai ai taina cu ele km buni, dar inginerii Bmw au o logica de cremvuste bavarez.

Imi pare rau, nu sunt anti orice by default, imi place si acum la nebunie un RT si un boxer ca design (de achizitie nu mai poate fi vorba), dar hai sa punem cartile pe fata si sa nu trimitem omul pe camp.


» Post actualizat in 19 Jul 2015 20:48

Si raspandirea pe glob cred ca nu ar trebui confundata cu reteaua Bmw Europa (buna) vs reteaua Bmw in Romania (execrabila).

Ai doi mecanici in Romania - unul despre care zicea lumea ca e tata lor (Tibi - Bucuresti - nu il stiu, nu l-am cunoscut, nu am apelat la serviciile lui) si un adolescent in crestere (Dan de la Cluj). Despre reteaua KTM si agresivitatea ei globala, in special non-europeana, ma rog, poate stiu doar cei care au ajuns dincolo de capatul lumii sau cei care le citesc povestile aici sau pe AdvRider.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era unul Trica ce avea un shop KTM acum 6-7 ani si cand am fost le el, se uita el la mine si la pasagera cu care eram si zice: KTM-ul asta cand iti intra in sange nu mai ese. E o chestie pe care nu ai cum sa o explici.

Am KTM 990 adv, am facut multe ture lungi cam peste tot in europa cu pasagera si a mers fara probleme. Nu m-as baga inca la 1190 pentru ca e prea nou si o sa treaca ceva pana se repara toate problemele cu toate ca promite sa fie o motocicleta tare de tot. 990 adv arata si intr-un mare fel fata de 1190 si cam de-asta o sa-mi mai cumpar una.

 

Legat de alegerea ta, depinde de tine, daca esti inginer prea mult o sa-ti iei o motocicleta care trece excelul cu comparatii la feature-uri dar asta te va face fericit doar cand vei vorbi cu cei care sunt la fel de ingineri ca tine. Motociclismul se refera de feeling si asta nu se pune in excel, se simte. Se simte atunci cand mergi drumuri lungi si cand mai iesi pe off-road si o simti ca tine cu tine si vrea sa faca ce vrei tu sa faca. Cand la 50-60km/h pe asfalt rupt se simte ca dracu dar daca cresti la 90-100km/h incepe sa zboare peste gropi cu toate ca ai cutii pline si pasager.

 

Bafta,

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum nu am condus nici GSA-ul 2010, nici KTM-ul 990, iar din postura mea am incercat sa gasesc avantajele si dezavantajele ambelor utilaje, cu speranta ca pot face alege mai usor.

 

apai... eu zic ca testat ambele e primul pas...

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:09

Capacitate rezervor

 

asta e o chestie ff discutabila... te tine curu sa consumi un plin cap coada fara oprire, da, rezervor conteaza... te opresti oricum din 200 in 200? nu mai are nici o importanta!

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:19

Lucrurile de care nu sunt convins la KTM si am nevoie de sfaturile posesorilor sau fostilor posesori de KTM, sau poate chiar din partea celor care le-au avut pe ambele:

- Protectia la vand la cap, umeri si picioare de care nu sunt convins daca este buna sau nu;

 

asta tine si de configuratia ta... una e 1.65 si alta 1.95...

 

- Fiabilitatea si care sunt hibele motocicletei;

- Costurile de intretinere (daca se poate o comparatie cu ceva);

- Ce ar alege intre cele doua motociclete;

 

ultima din grupul de mai sus e cu cantec... practic toata lumea justifica decizia luata pt sine si reflecta mai departe... rar gasesti pe cineva sa zica: 'outze, mi-am luat motoreta nepotrivita pt mine'... o sa zica 'vreau mai mult' eventual.

 

despre mentenanta si fiabilitate... nu stiu ce sa zic... propitari scuza orice prin 'ready to race'... acum, sunt niste chestii care mie mi se par aberante.... gen, 36 de pasi si dezmembrat juma de mobra sau ceva de genul pt schimb de ulei... boxer otoh, pana la ambreiaj e mai simplu...

 

- Pana acum de la KTM cel mai mult mi-a atras atentia cel de 990. Ce sfat mi-ati da vis-a-vis de cel de 1190 (are rotile mai mici, iar protectia la vant mi se pare mai slaba)

- Eu merg 99% din timp cu pasager. Este o motocicleta buna pentru calatorit in doi (cate 7-800 km/zi)?

 

pozitia e destul de similara cu tenere... n-am mers pe 990 cat intrebi dar pe tenere da. merge, zic je.

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:20

33 de litri sunt marketing in Europa.

 

oriunde.

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:25

Atat cat am mers eu cu 1200GS mi s-a parut slab. Toate boxerele sunt slabe, dpmdv, oricum as da-o.

 

de la 160 in sus sa zic asa... dap... pe de alta parte... depinde de rider... eu am ajuns la concluzia ca nu vreau o mobra care sa mai traga ca apucata de acolo in sus... ca pe drumurile care-mi plac 160 e sinucidere si m-ar face doar so gornesc pe unde pana la urma nu e fun...

 

Iar 990 mi s-a parut categoria bivol obez comparativ cu catarul silfid pe care mi-l doream eu.

 

e mai slabutz ca boxerul... dar mda, pt ce e market-ata.... nu prea... eu n-as avea chef sa ridic 990 de 3-4 ori pe zi.

» Post actualizat in 19 Jul 2015 22:27

mie personal, GS(A) mi se pare ca are ciclistica mai buna de strada si ca e mai domol... 990 imi pare mai huligan... tre sa tii mai sus turele sa simti ceva si asa incepe treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma amuza cand scriu oameni care au avut numai Bmw de cand se stiu.

@tsunami:

Ce au asa de special franele Bmw?

Vizavi de Paralever si Unilever - furca fata la RT-ul meu era la fel de proasta ca orice furca clasica standard. Avea un dive ca orice alta furca ieftina, desi ma asteptam ca toata complexitatea aceea metalica sa fie "the shit". Just another average fork.

Intamplarea face sa fi mers si pe motociclete strict enduro unde suspensia este vitala si sa vad si eu (pe motoarele altora) ce inseamna o "suspensie" si cum poate ea sa faca diferenta intre o zi superba cu urlete in casca si mers ca un apucat vs. mers in treapta 2a, dus de motor, catinel, nu cumva sa varsam benzina.

Pe motocicletele de serie, cu exceptia sportivelor si celor de enduro (si nici pe ele in totalitate) nu exista suspensii serioase, care sa te ajute sa exploatezi la potential maxim o motocicleta. Nici nu ar avea vreo logica montarea unor asemenea ansamble pentru orice average joe care isi ia si el un motor.

Daca Bmw are bug-uri putine, dude, c`mon. Drept ii ca odata ce ai cheltuit cam 700 de euro pe o verificare si remediere capitala nu mai ai taina cu ele km buni, dar inginerii Bmw au o logica de cremvuste bavarez.

Imi pare rau, nu sunt anti orice by default, imi place si acum la nebunie un RT si un boxer ca design (de achizitie nu mai poate fi vorba), dar hai sa punem cartile pe fata si sa nu trimitem omul pe camp.

» Post actualizat in 19 Jul 2015 20:48

Si raspandirea pe glob cred ca nu ar trebui confundata cu reteaua Bmw Europa (buna) vs reteaua Bmw in Romania (execrabila).

Ai doi mecanici in Romania - unul despre care zicea lumea ca e tata lor (Tibi - Bucuresti - nu il stiu, nu l-am cunoscut, nu am apelat la serviciile lui) si un adolescent in crestere (Dan de la Cluj). Despre reteaua KTM si agresivitatea ei globala, in special non-europeana, ma rog, poate stiu doar cei care au ajuns dincolo de capatul lumii sau cei care le citesc povestile aici sau pe AdvRider.

 

 

CU ce vrei s-o luam?

E treaba ta ce crezi despre paralever / telelever, preia altfel socurile, are o dinamica imbunatatita

Mie imi place cu reactioneaza cand trec peste obstacole, imi place cum sta in curba, furca se foloseste doar pentru directie si cadrul pentru amortizare, confortul la drumuri lungi e grozav

Un model care se fabrica de 2000 de ani va avea INTOTDEAUNA bugs-uri mai putine decat unul facut ieri.

Asta nu credeam ca mai trebuie sa ti-o spun. Tu ce argumente imi aduci? "c'mon dude" nu e ceva de care sa tin seama

Mi se rupe de reteaua din Romania. Stiu ca daca in Argentina imi cade, gasesc un dealer care se ocupa sa-mi aduca piese.

Ce crezi e mai usor de gasit unul de KTM sau Triumph?

 

Franele?

Pai ii dau de maneta si franeaza si cu fata si cu spatele.

ABS-ul e grozav.

Ce nu ti se pare a fi grozav?

» Post actualizat in 20 Jul 2015 04:23

asta e o chestie ff discutabila... te tine curu sa consumi un plin cap coada fara oprire, da, rezervor conteaza... te opresti oricum din 200 in 200? nu mai are nici o importanta!

 

si daca nu ma opresc din 200 in 200?

si daca unde merg eu nu sunt statii de benzina din 200 in 200?

 

de acord, cand il alimentez, sa fiu politicos cu cei care nu sunt instariti cu un rezervor mare, ii pot pune benzina mai putina, tu insa nu-i poti pune benzina mai multa daca nu iei si-n rucsac

 

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai astepti sa iasa noua Africa Twin si sa vezi ce ofera in raport cu competitia existenta?

 

PS: la KTM990 un minus ar fi si consumul, ii cam palce benzina (discutii pe AdvRider).

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai astepti sa iasa noua Africa Twin si sa vezi ce ofera in raport cu competitia existenta?

 

PS: la KTM990 un minus ar fi si consumul, ii cam palce benzina (discutii pe AdvRider).

Trebuie sa mai astepti dupa 1 an sau 2 sa vezi ce bube are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(nu vorbesc de LC, care nu ma atrage, e prea nou ca model, astpt sa se mai "rodeze: vreo 4-5 ani, boxerul clasic cu 2 axe e suficient)

 

de-asta nu am vrut nici eu modelul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumessc pentru raspunsuri.

 

Daca as putea combina cele doua motoare, mi-ar satisface toate nevoile :). M-am hotarat sa merg in weekend sa vad un KTM 990 Adv si un BMW 1200 GSA 2010, iar daca proprietarii sunt de acord sa fac si un test drive, probabil ma voi decide repede.

 

Am testat un RT 2008 si un GSA 1200 LC si mi-au placut foarte mult franele si cuplul extrem de util in special la frana de motor.

 

Apropo, aveti idee KTM-ul are frana duala sau ABS simplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul e standard la 990.(decuplabil de la UN buton). La 990 R nu are ABS. Si saua de 990 nu e scandura, faci 500 km pe zi fara probleme. Exista si varianta cu gel. Merge si cu 5.5 L/100 daca mergi domol(medie 6-6.5 cu bagaje si pasajera---depinde de harta---EXISTA TUNEECU pana si pe android). Exista rezervoare mai mari de rally cu peste 40 de l.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tibi, stiu ca nu e frumos ce fac dar sint curios, gs-ul normal de ce nu e pe lista, de ce vrei neaparat gsa-ul?

mie sincer gsa-ul mi s-a parut inutil de mare si greu.

nu ma duc in desert sau prin cine stie ce zone sa am nevoie de un rezervor 30 L de benzina..

plus greutatea pe offroad...

eu am optat pentru un gs normal, cu parbriz de adv si roti spitate. sunt mega multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul tine de ce buget ai.

Eu personal mi-as lua KTM 1190, probabil o sa fie urmatoarea motocicleta

Boxerul, este o minune a tehnicii, din anii 30 :), iar costul pieselor la BMW, este cel putin exagerat.

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...