bucurmarius Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salutare, dupa cum se vede in poze, la motorul unui prieten am gasit problema asta. In tot sistemul de racire(furtune, radiator, conducte, vas expansiune, etc...) Este combinat cu ulei. Ce cauze pot fii? Garnitura chiulasa sau chiar chiulasa fisurata sau semeringul de la pompa de apa. As putea verifica cumva sa stiu care este cauza? Motorul porneste fara probleme, merge bine. Oare ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iulie 21, 2015 Autor Share Postat Iulie 21, 2015 Ti-as ramane profund recunoscator GoodKat. Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 E vorba de termoflot - racitorul de ulei. https://www.google.ro/search?q=cbr+f2+oil+cooler&espv=2&biw=1440&bih=755&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4L_ZmMnsxgIVjDc-Ch1b5wRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Hai ca nu pot sa cred. Are CBR-ul termoflot? Dracia asta mi-a mancat zilele la Opel l-am schimbat de doua ori Abia dupa vreo 2 ani am scapat de uleiul din antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 ce este termoflot? ca nu-am auzit termenul si nu l-am vazut in nici un program auto! ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 ce este termoflot? ca nu-am auzit termenul si nu l-am vazut in nici un program auto! ms. oil cooler, e o saracie cilindrica din aluminiu , pe langa filtrul de ulei (in general) » Post actualizat in 21 Jul 2015 16:58 pe la pompa de apa o sa-ti bage in mod normal apa in ulei pentru ca nu ai presiune de ulei acolo in schimb apa sta la 1.2 bar cu motorul cald. probabil ca iti baga ulei pe la tiribomba sau garnitura de chiulasa... asta in cel mai fericit caz, altfel bloc/chiulasa fisurate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 (editat) Termoflot,schimbatorul de caldura,racitorul de ulei...toate aceste definifii se refera la piesa din poza de sus. Acolo are doua garnituri care cedeaza si lasa sa intre uleiul in apa. Editat Iulie 21, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iulie 21, 2015 Autor Share Postat Iulie 21, 2015 Bun! Va multumesc tuturor pt raspunsuri. Urmeaza la sfarsit de saptamana sa desfac si racitorul de ulei si sa schimb garniturile.oare cu ce solutie as putea curata usor "mustarul" din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Facut schimbul de cateva ori cu apa, pusa apa, incalzit bine motorul apoi dat drumu pe la furtunul de la pompa, sa curga repede. Daca faci asa de 3-4 ori ar trebui sa se curete, eu asa am facut in situatii de genu si a mers brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Iulie 22, 2015 Autor Share Postat Iulie 22, 2015 Ok, mersi ThunderByte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcutzsrj Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 salut. sunt noul posesor al unui Honda Hornet PC34 si nou pe acest forum. din pacate, trebuie sa imi incep aventura moto (atat cu motorul cat si pe forum) cu o veste proasta: am zis sa imi scot si eu sotia (care nu e prea mare fan moto ) la plimbare sa ii demostrez ce placut si frumos e sa mergi cu motorul. dupa 50 km, se incalzeste motorul maxim, opresc sa se raceasca si cand desfac busonul de la radiator dau de aceiasi problema ca cea descrisa aici. Apa amestecata cu ulei in tot sistemul de racire (dar asa grav de tot, ca nici nu mai era apa, doar substanta asta). Am reusit sa aduc motorul acasa, dar poate ma ajutati voi cu un raspuns la urmatoarele: 1. Pana la urma care a fost problema la tine ? 2. Cum ai reusit sa cureti sistemul de racire ? Mersi mult, asfalt uscat si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 (editat) Ai toate raspunsurile mai sus, informatia e valabila inca Editat Mai 5, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hestianaugustin Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 (editat) Asa arata la mine problema.Tin sa mentionez ca nivelu uleiului este in parametrii. Editat August 1, 2017 de hestianaugustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.