Effect20CM Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 salutare , mi am ridicat din amortizorul spate motocicleta si bine inteles ca si unghiul baii de ulei s a modificat , si acum intervine o problema , nu mai pot masura corect nivelul uleiului deoarece baia de ulei si a modificat pozitia iar joja este in partea din spate a baii , am facut niste desene in paint sa intelegeti despre ce e vorba , cum as putea masura nivelul corect acum? sau trebuie sa pastrez nivelul pe joja idiferent de pozitia motorului ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Chiar atat ai modificat suspensia astlfel incat sa-ti afecteze semnificativ indicatia jojei? nu cred. In orice caz, daca vrei sa stii exact care e indicatia normala, la urmatorul schimb de ulei pui exact cantitatea de ulei indicata de constructor pentru cazul schimbului (cu filtru sau fara filtru) si vezi cat iti indica, acela fiind nivelul normal. Editat Iulie 27, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 27, 2015 Autor Share Postat Iulie 27, 2015 Chiar atat ai modificat suspensia astlfel incat sa-ti afecteze semnificativ indicatia jojei? nu cred. In orice caz, daca vrei sa stii exact care e indicatia normala, la urmatorul schimb de ulei pui exact cantitatea de ulei indicata de consructor pentru cazul schimbului (cu filtru sau fara filtru) si vezi cat iti indica, acela fiind nivelul normal. da la asta m-am gandit si eu , si da sunt cativa cm schimbati si inainte era la jumatatea jojei acum abia o atinge ....joja este pusa chiar la extremitatea din spate si este suficient cativa cm sa se modifice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) rogi un prieten sa apese in jos cu acei cm partea din spate pana revine la nivelul initial / normal apoi te uiti pe joja succes! Editat Iulie 27, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Dar cu cat ai ridicat spatele? Un reglaj normal nu ar trebui sa aibe un efect asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 27, 2015 Autor Share Postat Iulie 27, 2015 Dar cu cat ai ridicat spatele? Un reglaj normal nu ar trebui sa aibe un efect asa mare. sunt 5-6 cm daca nu ma insel » Post actualizat in 27 Jul 2015 10:20 rogi un prieten sa apese in jos cu acei cm partea din spate pana revine la nivelul initial / normal apoi te uiti pe joja succes! buna idee , mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 dupa logica mea.. poti pune sub roata din fata ceva ce aduce nivelul uleiului la normal. Pentru a afla unghiul corect, poti regla motocicleta cu un boloboc lipit cu scotch sub baia de ulei. Sporuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iulie 27, 2015 Autor Share Postat Iulie 27, 2015 pana la urma am adus motocicleta la reglajul initial al suspensiei spate (stock) am masurat uleiul , pe joja era la jumatate , apoi am inaltat inapoi spatele si se pare ca uleiul a ajuns pe joja in dreptul min , deci asta este diferenta , multumesc de ajutor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Ca sa afli diferenta de masurare pe joja, ia o ruleta si masoara distanta pe orizontala de la verticala jojei pana la verticala piulitei rotii spate. Probabil e undeva la 80cm - 1m. Apoi ia o creta si deseneaza pe asfalt un triungi dreptunghic cu o cateta de 80cm-1m (cat ai masurat) si o cateta de 5-6 cm (cat zici ca s-a ridicat mobra). Dupa ce ai desenat triunghiul, masoara cam la 10cm de la varful triunghiului distanta dintre cateta lunga si ipotenuza. Daca notezi cu x distanta de la joja la roata si cu y distanta cu cat ai inaltat, cu x1 distanta de la joja pana la marginea baii de ulei si cu Z cu cat s-a modificat nivelul ai formula: z = (y/x) * x1. Daca y = 5 cm, x =100 cm si x1 = 10cm rezulta z = 0,5 cm = 5 mm. Editat Iulie 27, 2015 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Ca sa afli diferenta de masurare pe joja, ia o ruleta si masoara distanta pe orizontala de la verticala jojei pana la verticala piulitei rotii spate. Probabil e undeva la 80cm - 1m. Apoi ia o creta si deseneaza pe asfalt un triungi dreptunghic cu o cateta de 80cm-1m (cat ai masurat) si o cateta de 5-6 cm (cat zici ca s-a ridicat mobra). Dupa ce ai desenat triunghiul, masoara cam la 10cm de la varful triunghiului distanta dintre cateta lunga si ipotenuza. Daca notezi cu x distanta de la joja la roata si cu y distanta cu cat ai inaltat, cu x1 distanta de la joja pana la marginea baii de ulei si cu Z cu cat s-a modificat nivelul ai formula: z = (y/x) * x1. Daca y = 5 cm, x =100 cm si x1 = 10cm rezulta z = 0,5 cm = 5 mm. deci la asta ne ajuta geometria din liceu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 bagi si tu o scandura cu diferenta de inaltime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Ca sa afli diferenta de masurare pe joja, ia o ruleta si masoara distanta pe orizontala de la verticala jojei pana la verticala piulitei rotii spate. Probabil e undeva la 80cm - 1m. Apoi ia o creta si deseneaza pe asfalt un triungi dreptunghic cu o cateta de 80cm-1m (cat ai masurat) si o cateta de 5-6 cm (cat zici ca s-a ridicat mobra). Dupa ce ai desenat triunghiul, masoara cam la 10cm de la varful triunghiului distanta dintre cateta lunga si ipotenuza. Daca notezi cu x distanta de la joja la roata si cu y distanta cu cat ai inaltat, cu x1 distanta de la joja pana la marginea baii de ulei si cu Z cu cat s-a modificat nivelul ai formula: z = (y/x) * x1. Daca y = 5 cm, x =100 cm si x1 = 10cm rezulta z = 0,5 cm = 5 mm. bagi si tu o scandura cu diferenta de inaltime! unde? in baia de ulei??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 scandur, rulete si geometrie..... BAAAAA da simplu nu stiti sa ganditi? 1) roata spate pe pamant moale,/nisip/pietris 2) Treapta 1+frana fata + BRRRRRRR si dat drumu la ambreiaj pana se ingroapa spatele nitel 3) masurat ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 problema mare cu masuratul uleiului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.