Stefan Angel Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salutare,problema mea ar suna cam asa: Am un kawasaki zx4R,an 94 cumparat recent,sunt incepator am permisul de doua saptamani si fiind primul motor nu cunosc exact sintomele unuia pe carburatie. Daca ma duc si il pornesc la orice ora porneste fara probleme,chiar daca il opresc porneste din nou daca nu il turez.Aici este problema.Daca il turez si il opresc dupa trebuie sa astept aproximativ zece minute ca sa porneasca din nou pentru ca presupun eu ca se ineaca. Mergand tot pe o presupunere de a mea,pentru ca am mers si 200 km fara oprire iar motorul merge ok accelereaza bine nu se balbaie,nu intrerupe,nu are nici intarziere la acceleratie ,dar daca il opresc aceiasi poveste.Am oprit la benzinarie prin Sinaia iar eu am plecat din Ploiesti,nici o problema pana cand l-am oprit.Nu a mai plecat ,mirosea a benzina (probabil inecat) iar dupa 9 minute (cronometrat pe ceas) a plecat perfect. Intrebarile ar fi urmatoarele: 1.Sa fie oare nivelul mare de benzina care sa ude bujiile?(iar timpul ala de ~10 min sa reprezinte uscarea lor de la caldura degajata de motor) 2.Sau din cauza ca fostul proprietar a mers cu o toba sport goala ?(am inteles ca ar putea dauna supapelor iar compresia sa fie defectuasa din cauza ca motorul se incalzeste si implicit sa nu porneasca la cald ?).sper sa nu fie asta ,ma gandesc ca in 10 min nu prea se raceste prea mult fata de cand motorul este pornit. Tin sa precizez ca de fiecare data porneste dupa 8,9 minute de asteptare de la oprire,si porneste foarte bine indiferent de distanta parcursa. Astept pareri daca ati mai patit asa ceva sau auzit de la alti prieteni. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 De pe topicul cu fratiorul mai mare ZX9R din 99, citire. Plimbari placute de acum incolo si felicitari pentru ca ai ales un 400 cc pentru inceput! /index.php?/topic/717762-pornire-cu-probleme/ Explica-i omului ca atunci cand carburatoarele sunt fierbinti dupa oprire benzina se evapora iar vaporii se aduna in filtrul de aer, imbogatind prea mult amestecul. Dupa o perioada vaporii sunt dispersati sau, asa cum ai mentionat, deschizand un pic "gazul" ii dai mai mult aer la pornire.Daca nu sunt (si) alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Verifica filtrul de aer daca e curat! Un prieten patea asa, a schimbat filtrul e aer si s-a reparat problema. In mers intra aer fortat, cand sta pe loc, fiind f murdar, nu mai intra aer, doar benzina...si nu-i pleca decat dupa vreo 10 minute de lasat in pace. NU spun ca e asta, dar verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 mai ai de verificat jocul la supape - daca nu a fost facut de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Vezi si bateria. Daca invirte nu inseamna ca e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Vezi si socul sa nu fie blocat cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 Bateria este noua, dar filtrul de aer este foarte murdar o sa il schimb poate problema e mai simpla decat mi am imaginat. Revin cu mesaj daca am rezolvat in acest mod multumesc pentru raspunsuri. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Încearcă sa pornești ținând cam un sfert din cursa accelerației. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat August 3, 2015 Autor Share Postat August 3, 2015 Momentan nu am de unde sa cumpar filtru dar nu vrea nici cu acceleratie se ineaca imediat.dar dupa 10 minute a plecat fara probleme o sa fac un test pe loc fara filtru sa vad daca porneste imediat cum ajung acasaacasa ca acum sunt plecat la plimbare cu ea.va anunt cand rezolv ceva .asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Daca filtru e f murdar si nu intra aer, intra doar benzina o ineci, nu-i mai da cu acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat August 4, 2015 Autor Share Postat August 4, 2015 Salut,dupa un drum mai lung am ajuns acasa,problema fiind aceiasi,iar dupa ce am oprit motorul imediat i am scos filtrul de aer si i am dat cheie dar nu a pornit,tot s a inecat,urmeaza in zilele urmatoare sa merg la " medic" sa imi verifice nivelul de benzina,si o sincronizare a carburatoarelor.revin cu info peste cateva zile cand ies liber de la serviciu sa va spun ce am rezolvat.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Am avut acum cativa ani un zx4 cu aceeasi problema, l-am luat cam neingrijit(filtrul de aer era putred+ alte chitibusuri) dar mergea bine motorul, dupa ce i-am facut o servisare totala ... surpriza ... motorul facea fix ca al tau. Mi-am batut si eu capul cu: carburatie (pastrat reglajul amestecului intre valorile din manual), compresia, joc supape, bujii, etc etc etc , toate erau ok ... Pana la urma mi-a sugerat cineva sa ies cu reglajul carburatoarelor din valorile alea date de manual, si pana la urma asa i-am dat de cap. La final am verificat amestecul, bujiile erau caramizii cum trebuie sa fie, motorul a mers bine mersi la mine si la noul proprietar. Sper sa te ajute postarea mea. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 La final am verificat amestecul, bujiile erau caramizii cum trebuie sa fie, motorul a mers bine mersi la mine si la noul proprietar. Sper sa te ajute postarea mea. Ce ai verificat la amestec, cum l-ai reglat? Ca sa-l ajute postarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Ce ai verificat la amestec, cum l-ai reglat? Ca sa-l ajute postarea. Daca ma intrebi asa ceva ... un mecanic o sa inteleaga la ce ma refer. Am verificat ca bujiile sa fie caramizii => Amestec corect. Cum l-am reglat - din suruburile de amestec. Manualul da ca standard 1.5 si 1.75 ture la suruburile de reglaj, daca imi aduc aminte bine eu aveam la final reglaje intre 2,5 si 3 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Asa, ca sa stie cum sa faca. Nici eu nu stiu cum se regleaza, ca am injectie, dar pentru colegul, ca nu e mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Asa, ca sa stie cum sa faca. Nici eu nu stiu cum se regleaza, ca am injectie, dar pentru colegul, ca nu e mecanic. si cu ce-l ajuta informatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Asa, ca sa stie cum sa faca. asta merge cu filtrul, citez "foarte murdar" si te astepti sa inteleaga carburatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Aveti dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat August 7, 2015 Autor Share Postat August 7, 2015 asta merge cu filtrul, citez "foarte murdar" si te astepti sa inteleaga carburatia? Nu am avut de ales,pentru ca azi am urmeaza sa dau comanda de filtru .O sa ajunga miercuri sau joi zi in care o sa merg si la un mecanic sa verifice carburatoarele.Multumesc pentru informatii revin dupa cu ce am facut. O zi buna tuturor. » Post actualizat in 15 Aug 2015 13:28 Salutare tuturor. REZOLVAREA PROBLEMEI MELE A FOST ACEASTA: Am plecat la un mecanic care mi l-au recomandat cei mai multi dintre cei care i am intrebat,pana la el sa incalzit motorul si normal ca nu a mai plecat . Am incercat o cheie sa ii dau binenteles ca nu a pornit si mi a zis din start ca nu ii place cum invarte motorul. Am scos ELECTROMOTORUL si bineinteles toate lamele de la rotor erau ciupite...,si la cald nu mai invarte destul cat sa porneasca motorul. Am schimbat electromotorul si acum pleaca perfect . Cam asta a fost toata problema. Cost 200 lei alt electromotor (sh) Am scapat ieftin.Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.