gabyshor Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) Imi pare rau atunci , nu stiam ca libera exprimare nu mai exista . e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici. lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva... costinell, mai bine testeaza ceva inainte. caprele alea de enduro sunt destul de inalte si tu la 1.68... "ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure" nu sunt sigur ca am inteles bine afirmatia asta. ai uitat vreo virgula care schimba sensul ei? ce inseamna ca te dai ca hobby? nu vrei concursuri si nici plimbari prin munti si padure? de ce mai vrei enduro atunci?!!? bugetul dat de tine mi se pare cam mic si nu stiu ce motor in mintile lui gasesti in banii aia. iar de surubait, nu cred sa fie motor sa scapi. Editat Septembrie 27, 2015 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici. lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva... Explica-mi si mie ce informatie falsa am oferit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 27, 2015 Autor Share Postat Septembrie 27, 2015 hai sa nu ne mai certam aici fiecare doreste probabil sa ofere informatii pe care le crede corecte si de ajutor, nu e nimeni rau intentionat ideea este sa comparam si sa tragem concluziile corecte, nu are nimeni de pierdut, doar de invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Explica-mi si mie ce informatie falsa am oferit ? "+apriliacluj Parca ma descrii pe mine , sa stii ca am a1 de 2 luni , si sunt destul de multumit pe 125cmc ca incepator la categoria A1 , si o sa raman in continuare pana voi implini varsta necesara obtinerii permisului de categorie A , pe clasa 125cc . As fi vrut sa fi avut si eu un enduro sa alerg pe camp , dar sunt multumit si cu MTB-ul din garaj" ai a1 de 2 luni si deja dai sfaturi si recomanzi motoare? nu-i cam devreme? deci mai citeste odata " e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici. lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva..." » Post actualizat in 27 Sep 2015 20:15 hai sa nu ne mai certam aici fiecare doreste probabil sa ofere informatii pe care le crede corecte si de ajutor, nu e nimeni rau intentionat ideea este sa comparam si sa tragem concluziile corecte, nu are nimeni de pierdut, doar de invatat daca tu vrei sfaturi de la cineva care are a1 de 2 luni, be my guest. si daca incepi cu comparatii si concluzii, nush zau, probabil vrei sa-ti iei motor pe la anu pe vremea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 28, 2015 Autor Share Postat Septembrie 28, 2015 vreau doar sa ramina topicul curat. o sa facem 20 de pagini din care 4 de informatie si restul ca postul de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Eu nu sunt vreaun expert dar sub drz400 ....motor care sa aibe si intervale service rare si fiabilitate ridicata nu cred ca sunt multe! .....parca fix drz400 tt600r si d astea sunt in categoria aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Daca nu mergeti la enduro si nu aveti nici o legatura cu fenomenul asta, de ce va bagati in discutii si va repeziti cu sfaturi? M-ati vazut pe mine comentand pe pagina vitezanelor, sau a chopper-istilor? Ce naiba tot ii dati tare cu DR, DRZ, TTR... Ce intervale de revizie? Aici, la coltul enduristilor, uleiul se schimba la 2-3 iesiri, sau o zi de cursa. Daca ai 2 T stai cu bujia de schimb in buzunar. Suspensia fata servisata azi poate sa curga dupa 2 zile de enduro. Placutele de frana, daca pui originale, franeaza tare, dar se consuma in 2-3 iesiri. La saracile in 2 T, la 100 ore schimbi pistonul. El saracul ar mai duce, dar il schimbi de frica. La o tranta mai temeinica, se duce dracu un radiator de 200 Euro, o toba de 500-1000, capul ala de carbon de la Akrapovik se sparge si daca scapi motorul de pe cric. Deci, important e sa mearga, nu ca ii schimbi uleiul o data pe an, si in rest completezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 28, 2015 Autor Share Postat Septembrie 28, 2015 uite ce ma intereseaza https://www.facebook.com/danvoicu.goganu/photos_albums Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Atunci ia-ti 2T. 125 - 96kg - 35 HP 250 -103kg - 50 HP 4T 250 - 108kg - 38 HP 450 - 114kg - 49 HP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Daca nu mergeti la enduro si nu aveti nici o legatura cu fenomenul asta, de ce va bagati in discutii si va repeziti cu sfaturi? M-ati vazut pe mine comentand pe pagina vitezanelor, sau a chopper-istilor? Ce naiba tot ii dati tare cu DR, DRZ, TTR... Ce intervale de revizie? Aici, la coltul enduristilor, uleiul se schimba la 2-3 iesiri, sau o zi de cursa. Daca ai 2 T stai cu bujia de schimb in buzunar. Suspensia fata servisata azi poate sa curga dupa 2 zile de enduro. Placutele de frana, daca pui originale, franeaza tare, dar se consuma in 2-3 iesiri. La saracile in 2 T, la 100 ore schimbi pistonul. El saracul ar mai duce, dar il schimbi de frica. La o tranta mai temeinica, se duce dracu un radiator de 200 Euro, o toba de 500-1000, capul ala de carbon de la Akrapovik se sparge si daca scapi motorul de pe cric. Deci, important e sa mearga, nu ca ii schimbi uleiul o data pe an, si in rest completezi... corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 30, 2015 Autor Share Postat Septembrie 30, 2015 CRF 230 F este cross? pe http://www.bikez.com/ este incadrat in enduro/offroad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) Este enduro usor, de forestiere, de facut naveta la tara. Sau maxim daca esti cabanier la Curmatura si vrei sa cobori in Zarnesti. Nu faci cu el ce fac baietii din pozele puse de tine. PS Termenati cu notiunea de cross. Cross-ul e foarte specific, se practica numai pe piste special amenajate si se incepe de mic copil. Editat Septembrie 30, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Bikez.com si alte site-uri de profil isi iau informatiile de ici-colo, si nu sunt cele mai exacte. De exemplu, eu am inceput enduro cu un tanc de Husqvarna TE610, de care eram tare mandru ca pe bikez apare ca avand doar 117 kg. Deci cat un EXC 450, nu? Mai incolo, punand mana pe diverse motoare, mi-am dat seama ca eu aveam un motor pe undeva pe la 125-130 kg. De asemenea, daca te uiti la specificatiile unui Husaberg FE500/2000, vei fi uimit ca pe bikez.com iti apare ca avand 105 kg. Mai usor decat un 2T, nu? Deci lasa site-ul ala ca are niste erori cat casa. Si, daca te uiti la diversi enduristi de aici, de pe forum, vei vedea ca mai toti au inceput cu 4T si au ajuns la 2T.. Nu ar fi timpul sa te uiti si in ograda 2T-ului? Ca poate pica ceva bun si nu o sa regreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 30, 2015 Autor Share Postat Septembrie 30, 2015 pai, cum am zis, in wend iesim la o plimbare cu un Beta300 2t, Scorpa 250 4T si Beta 350rr 4t Ieri m-am urcat "la rece" pe Scorpa si Beta 350 Pareri: Scorpa foarte ca greutate (are 96kg la gol si se simtea ca e usoara), saua ok (are 84cm) ... Beta in schimb mi s-a parut pamint (se zice ca are 116 kg gol), saua parca e de lemn (saua are 94cm in carte dar mi se parea mult mai inalt probabil din cauza ca era tare saus si nu se lasa deloc cind stai pe ea - si lata, de fapt rigida ma simteam cracanat) Vreau sa zic fara exagerare ca am avut impresia ca Beta 350rr era mai grea decat fostul DRZ400 (desi tehnic este imposibil) Sa fie din cauza centrului de greutate (DRZ fiind lasat cel putin cu 10 cm mai jos decat Beta)? Eu de obicei ma uit pe http://www.motorcyclespecs.co.za/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Da, si site-ul asta e la fel, plin de erori. Te uiti la un Husaberg FE400 din 97, uau, 104Kg. FE501/2000, 109Kg. Isi iau informatiile de la unul la altl, iar daca e vreo eroare, o propaga de la un site la altul. Vezi de cum simti fiecare motocicleta sub tine, ca aia e important, nu ce citesti pe ici si pe colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 30, 2015 Autor Share Postat Septembrie 30, 2015 deci nu e nici un site corect de unde sa iti faci o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) @initiator: deci dupa 3 pagini, ceva concret, 4T, cu electromotor, mai bun si mai usor decat DRZ-400 ai gasit? Editat Septembrie 30, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Este enduro usor, de forestiere, de facut naveta la tara. Sau maxim daca esti cabanier la Curmatura si vrei sa cobori in Zarnesti. Nu faci cu el ce fac baietii din pozele puse de tine. PS Termenati cu notiunea de cross. Cross-ul e foarte specific, se practica numai pe piste special amenajate si se incepe de mic copil. 230-ul de care zici, a fost fabricat cumva pt. Asia ?? ca nu prea am gasit de vinzare la noi si nici la nemti, as fi interesat si eu de unul. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Asa, rapid: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-crf%20230-din-2006-600537.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 30, 2015 Autor Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) @initiator: deci dupa 3 pagini, ceva concret, 4T, cu electromotor, mai bun si mai usor decat DRZ-400 ai gasit? da, Scorpa T-ride 250. Il pot ridica de spate cu o mina, ramine sa merg duminica ceva timp cu ea sa o vad si in teren singura chestie este cu piesele (nu pt motor ca e wr250) dar m-am interesat de o codita ca e crapata acum si ... cam greu am impresia ca Scorpa intre timp a fost preluat de Sherco (odata cu modelul T-ride 290 cred) » Post actualizat in 09 Oct 2015 18:47 WR450 exista si in varianta cu intretinerea la nr de km cum este WR250R? am vazut numai WR450F, care este la ore, nu? Editat Septembrie 30, 2015 de costinell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Mirciulica Cazaneci cam are dreptate...pt cross enduro adică forță, manevrabilitate cele mai ok motoare sunt de 250-300 cmc. Doar mărci consacrate fără chinezării și personal adaug fără mobre făcute de macaronari. Cât despre pasionații de 525 și motoare grele alea sunt bune de tură lungă, drumuri forestiere, mai un hop, o groapă...cîne vrea să facă motocros face cu un 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Da,macaronarii ăstia,au făcut si epavă asta - Beta 300rr care le cam da peste nas la vecinii lor austrieci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 300rr e 2T din cate stiu. De la 350 in sus sunt 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seba Barlutiu Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Cu Beta n am mers da aprilia sunt nașpa, cagiva la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Da cu TM ai fost? E super la ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.