Andrei Babutanu Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Salut! Cati km are rodajul, si ce ar trebui sa am in vedere in aceasta perioada? Multumesc anticipat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George M. Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Citeste in manual. Ar trebui sa dureze 1000 de km, sa nu mergi blana cu motorul, adica mai subtire cu acceleratia si sa schimbi uleiul si filtrul dupa prima mie de km. Totodata, dupa schimbul de ulei, faci si o verificare tehnica generala a motocicletei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Babutanu Posted October 23, 2015 Author Share Posted October 23, 2015 Nu mai am manualul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claudeel Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Cauta aici, poate gasesti. http://www.manualedereparatie.info/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tesz Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Sau poti intreba la reprezentanta de unde ai luat-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Babutanu Posted October 25, 2015 Author Share Posted October 25, 2015 Am gasit un manual. Scrie acolo, ca rodajul are doar 500km. Mi se pare cam putin... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Contabil Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Tu fa-i pe aia cum scrie in carte si dupa aceea daca mai poti ..... lungeste-l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-eL Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Dacă nu mă înșel, ar trebui să ai un colant trabsparent lipit pe bord care îți arată regimul de turații care trebuie respectat în rodaj; in rest, ca și service, dacă mai vrei să ai garanție trebuie să te prezinți la reprezentanță pentru orice operațiune, inclusiv schimb de ulei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Babutanu Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 Contabil, si daca nu il lungesc, are ceva? Asta-i faza, ca 500km am facut deja ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Contabil Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) Nu trebuie lungit , la ambele mobre am respectat ce scria in carte si a fost ok ....... cum a scris si colegul de mai sus, reviziile cit esti in garantie le faci la reprezentanta. In rest multa bafta! Edited October 26, 2015 by Contabil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Babutanu Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 Multumesc! ;-) » Post actualizat in 26 Oct 2015 10:26 Multumesc! ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 trebuie sa-i schimbi uleiul si schimbat sau curatat filtrul de ulei, era bine daca faceai asta dupa prima 100km, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) trebuie sa-i schimbi uleiul si schimbat sau curatat filtrul de ulei, era bine daca faceai asta dupa prima 100km, Adica zici ca ar trebui sa dea jos capacul de la ambreiaj dupa prima suta, oil screen-ul ala nu se curata asa des, practic nu este un filtru de ulei in adevaratul sens, mai mult fereste recircularea spanului si mizeriilor grosiere. Edited October 26, 2015 by vlad58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Adica zici ca ar trebui sa dea jos capacul de la ambreiaj dupa prima suta, oil screen-ul ala nu se curata asa des, practic nu este un filtru de ulei in adevaratul sens, mai mult fereste recircularea spanului si mizeriilor grosiere. cam ce crezi tu ca face rodajul asta? poate are capac cu o-ring... nu stiu modelu, sa se uite in manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) cam ce crezi tu ca face rodajul asta? poate are capac cu o-ring... nu stiu modelu, sa se uite in manual Ei vezi asta e diferenta intre mine si tine. eu inainte ma documentez, cum o imitatie de a mea are motor cg125 si stiam ca sunt asemanatoare, cg-ul are un filtru centrifugal de ulei, cbr-ul nu-l are. Ce are ca "filtru"este cel de pompa. nu cred ca desface nimeni un motor dupa rodaj sa curete acel filtru. Acces ca sa vezi starea lui ai chiar prin gaura surubul de golire care este amplasat sub acest filtru. Edited October 26, 2015 by vlad58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Ei vezi asta e diferenta intre mine si tine. eu inainte ma documentez, c diferenta este ca eu nu umblu cu imitatii, nu trag concluzii dupa imitatiile mele... pentru ca n-am, ma documentez daca sunt platit sau am interes in ceva anume altfel sa se documenteze cine e direct interesat de problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) "ma documentez daca sunt platit sau am interes in ceva anume" interesant te aflii pe aici doar ca sa te distrezi. Dar nici sa pui pe cineva sa caute in balarii cum se curata sau schimba filtrul ala cand nu e cazul, pentru ca tu nu ai habar, nu se face. Daca vrei sa dai o mana de ajutor mai bine taci decat sa dezinformezi. Eu am interesul sa invat, cea mai mare bucurie este daca pot sa si ajut. Edited October 26, 2015 by vlad58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 deci pentru tine e greu sa desurubezi cateva surupe ca sa cureti un filtru dupa rodaj, in timpul rodajului avand acolo cea mai mare cantitate de span acumulata pe durata de viata a motorului.... bv nu degeaba esti inginer care se documenteaza pe forumul asta, nu curata pustiu filtru, nu schimba nici uleiu ca e original si tine 50k lejer, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 deci pentru tine e greu sa desurubezi cateva surupe ca sa cureti un filtru dupa rodaj, in timpul rodajului avand acolo cea mai mare cantitate de span acumulata pe durata de viata a motorului.... bv nu degeaba esti inginer care se documenteaza pe forumul asta, nu curata pustiu filtru, nu schimba nici uleiu ca e original si tine 50k lejer, Hai sa fim seriosi toate motoarele au acest filtru, nu e greu sa-l cureti, dar nu o face nimeni dupa rodaj, de la caz la caz la asta se umbla intre 10-15k. Este ca ti-e greu sa te abtii sa dai la gioale? Sincer tu dupa rodaj la-i curatat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Hai sa fim seriosi toate motoarele au acest filtru, nu e greu sa-l cureti, dar nu o face nimeni dupa rodaj, de la caz la caz la asta se umbla intre 10-15k. Este ca ti-e greu sa te abtii sa dai la gioale? Sincer tu dupa rodaj la-i curatat? "toate motoarele"... N_AU filtru ca asta... poate Multe scutere...sita aia e tot ce au fost in stare sa conceapa japonicii pentru c90 , vad ca inca folosesc acelasi sistem... dureaza 10 minute toata operatia... e greu cand esti injiner de interneti eu n-am avut motocicleta luata de noua pana acum, poate la anu, o sa primeasca schimb de ulei si filtru dupa 100-200km, apoi la 1000, apoi la cat scrie in carte, costa cativa europeni, dar stai linistit ca ai facut tot ce puteai, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) "toate motoarele"... N_AU filtru ca asta... poate Multe scutere...sita aia e tot ce au fost in stare sa conceapa japonicii pentru c90 , vad ca inca folosesc acelasi sistem... dureaza 10 minute toata operatia... e greu cand esti injiner de interneti eu n-am avut motocicleta luata de noua pana acum, poate la anu, o sa primeasca schimb de ulei si filtru dupa 100-200km, apoi la 1000, apoi la cat scrie in carte, costa cativa europeni, dar stai linistit ca ai facut tot ce puteai, Ba au, identic clar nu dar ianinte de pompa se pune un filtru de "sorb". Tocmai ti-ai retrogradat motorul la rang de scuter e greu sa-ti recunosti balbaiala. http://www.ebay.co.uk/itm/03-Yamaha-FZ1-FZ-1-FZS1000-FZS-1000-Fazer-engine-oil-pump-pickup-pick-up-sump-/400794531524 Edited October 26, 2015 by vlad58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Ba au, identic clar nu dar ianinte de pompa se pune un filtru de "sorb". Tocmai ti-ai retrogradat motorul la rang de scuter e greu sa-ti recunosti balbaiala. http://www.ebay.co.uk/itm/03-Yamaha-FZ1-FZ-1-FZS1000-FZS-1000-Fazer-engine-oil-pump-pickup-pick-up-sump-/400794531524 stai la o coada la carne, ceva mai productiv, ia cardu de sanatate si cauta-i pinu... voteaza cu udrea la prezidentiale ...dar mai important, vezi-ti de chinezariile tale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad58 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 stai la o coada la carne, ceva mai productiv, ia cardu de sanatate si cauta-i pinu... voteaza cu udrea la prezidentiale ...dar mai important, vezi-ti de chinezariile tale Mi-ai dovedit inca odata ca esti "off" si la propriu si la figurat, habarnist cat cuprinde, nici macar nu stii ce ai intre picioare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.