Jump to content

Recommended Posts

Citeste in manual. Ar trebui sa dureze 1000 de km, sa nu mergi blana cu motorul, adica mai subtire cu acceleratia si sa schimbi uleiul si filtrul dupa prima mie de km. Totodata, dupa schimbul de ulei, faci si o verificare tehnica generala a motocicletei.

Link to post
Share on other sites

Dacă nu mă înșel, ar trebui să ai un colant trabsparent lipit pe bord care îți arată regimul de turații care trebuie respectat în rodaj; in rest, ca și service, dacă mai vrei să ai garanție trebuie să te prezinți la reprezentanță pentru orice operațiune, inclusiv schimb de ulei

Link to post
Share on other sites

Nu trebuie lungit , la ambele mobre am respectat ce scria in carte si a fost ok ....... cum a scris si colegul de mai sus, reviziile cit esti in garantie le faci la reprezentanta. In rest multa bafta!

Edited by Contabil
Link to post
Share on other sites

trebuie sa-i schimbi uleiul si schimbat sau curatat filtrul de ulei, era bine daca faceai asta dupa prima 100km,

Adica zici ca ar trebui sa dea jos capacul de la ambreiaj dupa prima suta, oil screen-ul ala nu se curata asa des, practic nu este un filtru de ulei in adevaratul sens, mai mult fereste recircularea spanului si mizeriilor grosiere.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Adica zici ca ar trebui sa dea jos capacul de la ambreiaj dupa prima suta, oil screen-ul ala nu se curata asa des, practic nu este un filtru de ulei in adevaratul sens, mai mult fereste recircularea spanului si mizeriilor grosiere.

cam ce crezi tu ca face rodajul asta?

 

poate are capac cu o-ring... nu stiu modelu, sa se uite in manual

Link to post
Share on other sites

cam ce crezi tu ca face rodajul asta?

 

poate are capac cu o-ring... nu stiu modelu, sa se uite in manual

Ei vezi asta e diferenta intre mine si tine. eu inainte ma documentez, cum o imitatie de a mea are motor cg125 si stiam ca sunt asemanatoare, cg-ul are un filtru centrifugal de ulei, cbr-ul nu-l are. Ce are ca "filtru"este cel de pompa. nu cred ca desface nimeni un motor dupa rodaj sa curete acel filtru. Acces ca sa vezi starea lui ai chiar prin gaura surubul de golire care este amplasat sub acest filtru.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Ei vezi asta e diferenta intre mine si tine. eu inainte ma documentez, c

diferenta este ca eu nu umblu cu imitatii, nu trag concluzii dupa imitatiile mele... pentru ca n-am, ma documentez daca sunt platit sau am interes in ceva anume altfel sa se documenteze cine e direct interesat de problema.

Link to post
Share on other sites

"ma documentez daca sunt platit sau am interes in ceva anume" interesant te aflii pe aici doar ca sa te distrezi.

Dar nici sa pui pe cineva sa caute in balarii cum se curata sau schimba filtrul ala cand nu e cazul, pentru ca tu nu ai habar, nu se face. Daca vrei sa dai o mana de ajutor mai bine taci decat sa dezinformezi.

Eu am interesul sa invat, cea mai mare bucurie este daca pot sa si ajut.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

deci pentru tine e greu sa desurubezi cateva surupe ca sa cureti un filtru dupa rodaj, in timpul rodajului avand acolo cea mai mare cantitate de span acumulata pe durata de viata a motorului.... bv nu degeaba esti inginer care se documenteaza pe forumul asta,

 

nu curata pustiu filtru, nu schimba nici uleiu ca e original si tine 50k lejer,

Link to post
Share on other sites

deci pentru tine e greu sa desurubezi cateva surupe ca sa cureti un filtru dupa rodaj, in timpul rodajului avand acolo cea mai mare cantitate de span acumulata pe durata de viata a motorului.... bv nu degeaba esti inginer care se documenteaza pe forumul asta,

 

nu curata pustiu filtru, nu schimba nici uleiu ca e original si tine 50k lejer,

Hai sa fim seriosi toate motoarele au acest filtru, nu e greu sa-l cureti, dar nu o face nimeni dupa rodaj, de la caz la caz la asta se umbla intre 10-15k.

Este ca ti-e greu sa te abtii sa dai la gioale? :D Sincer tu dupa rodaj la-i curatat?

Link to post
Share on other sites

Hai sa fim seriosi toate motoarele au acest filtru, nu e greu sa-l cureti, dar nu o face nimeni dupa rodaj, de la caz la caz la asta se umbla intre 10-15k.

Este ca ti-e greu sa te abtii sa dai la gioale? :D Sincer tu dupa rodaj la-i curatat?

"toate motoarele"... N_AU filtru ca asta... poate Multe scutere...sita aia e tot ce au fost in stare sa conceapa japonicii pentru c90 , vad ca inca folosesc acelasi sistem... dureaza 10 minute toata operatia... e greu cand esti injiner de interneti

 

 

eu n-am avut motocicleta luata de noua pana acum, poate la anu, o sa primeasca schimb de ulei si filtru dupa 100-200km, apoi la 1000, apoi la cat scrie in carte, costa cativa europeni, dar stai linistit ca ai facut tot ce puteai,

Link to post
Share on other sites

"toate motoarele"... N_AU filtru ca asta... poate Multe scutere...sita aia e tot ce au fost in stare sa conceapa japonicii pentru c90 , vad ca inca folosesc acelasi sistem... dureaza 10 minute toata operatia... e greu cand esti injiner de interneti

 

 

eu n-am avut motocicleta luata de noua pana acum, poate la anu, o sa primeasca schimb de ulei si filtru dupa 100-200km, apoi la 1000, apoi la cat scrie in carte, costa cativa europeni, dar stai linistit ca ai facut tot ce puteai,

Ba au, identic clar nu dar ianinte de pompa se pune un filtru de "sorb". Tocmai ti-ai retrogradat motorul la rang de scuter e greu sa-ti recunosti balbaiala.

http://www.ebay.co.uk/itm/03-Yamaha-FZ1-FZ-1-FZS1000-FZS-1000-Fazer-engine-oil-pump-pickup-pick-up-sump-/400794531524

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Ba au, identic clar nu dar ianinte de pompa se pune un filtru de "sorb". Tocmai ti-ai retrogradat motorul la rang de scuter e greu sa-ti recunosti balbaiala.

http://www.ebay.co.uk/itm/03-Yamaha-FZ1-FZ-1-FZS1000-FZS-1000-Fazer-engine-oil-pump-pickup-pick-up-sump-/400794531524

stai la o coada la carne, ceva mai productiv, ia cardu de sanatate si cauta-i pinu... voteaza cu udrea la prezidentiale ...dar mai important, vezi-ti de chinezariile tale

Link to post
Share on other sites

stai la o coada la carne, ceva mai productiv, ia cardu de sanatate si cauta-i pinu... voteaza cu udrea la prezidentiale ...dar mai important, vezi-ti de chinezariile tale

Mi-ai dovedit inca odata ca esti "off" si la propriu si la figurat, habarnist cat cuprinde, nici macar nu stii ce ai intre picioare.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...