Sari la conținut

Rejeting carburatoare dupa schimb de evacuare


dan.c.
 Share

Postări Recomandate

Va salut!

Stiu ca sunt resurse gramada pe net dar m-am incurcat in ele :D

Motocicletei in cauza (Fzs600) i-am schimbat evacuarea cu una mai "permisiva" si in plus am mai scurtat si din galerie. Se pot vedea poze in semnatura. In ture inalte parca a devenit mai lenesa. Pana in primavara vreau sa fac un pic "curat" prin carburatoare :D si as vrea sa incerc sa mai ajustez un pic treburile pe acolo. :D La ce sa umblu?

Detin scula de sincronizat. (cele 4 ceasuri).

Ar fi cazul sa ii pun si un filtru mai permisiv sau pot sa raman cu cel stock?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepe distractia!

 

Este foarte greu sa calibrezi carburatoare pe alte jicloare,si filtru sport.

Incepe cu pasi mici,doar o modificare de ex. (o tura la surub de reglaj)noteaza tot ce faci si efectul lor,daca este ceva in neregula revii la setarea initiala.

Trebuie sa ai rabdare multa si sa faci multe multe teste pe toats plaja de turatii si incarcare.

Daca nu faci asta o sa ne mai auzim sigur aici!

Eu iti doresc multa bafta!

PS.Daca nivelul tau de cunostinte mecanice este doar de amator...eu spun sa nu te aventurezi mai mult de cat stapanesti.

 

Asta este doar parerea/sfatul meu.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu schimb jicloarele, carburatoarele sunt stock. Scuze, cred ca rejeting asta presupune, schimb de jicloarele, m-am exprimat eu greșit. As vrea sa reglez ce am dacă se poate. Eventual cu filtrul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci daca doar vrei sa cureti si sa reglezi ceea ce ai,sau cu un filtru sport este mai usor.

Curatare,sincronizare,reglat amestec.

Dupa care la drum,testat in diferit regim de turatie si incarcare.

Notezi comportamentul,mai dai sau iei benzina,si vezi ce se schimba.Ar fi ideal sa vezi si bujiile cum arata,dar sa nu o lasi la relanti cand vrei sa le scoti.

Asa cu pasi mici te apropii de optim.

 

Atentie!

De preferat aceste teste sa se faca vara.

Setarile de acum cu aerul mai dens si mai rece,nu se va potrivi cu cele de vara.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ideal sa vezi si bujiile cum arata,dar sa nu o lasi la relanti cand vrei sa le scoti.

 

Bujiile le verific cu ea oprita, nu inteleg cum as putea sa o las la relanti :D

Inainte de a ma apuca sa dau jos carburatorul o sa verific culoarea bujiilor, desi dupa rateurile pe care le da pe decelerare banuiesc ca ma confrunt cu un amestec bogat. Cum trebuie sa invart suruburile de amestec pt a reduce nivelul de benzina? Spre inchis sau spre deschis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG se referea la faptul ca motorul sa nu mearga mult timp la relanti inainte de a da bujiile afara. Ori faci o tura scurta, o opresti imediat si scoti bujiile sau o lasi sa mearga 1-2 min. la o turatie medie, oprit imediat. Ideea este ca, dupa ce a mers la relanti si daca motorul nu este nici cald culoarea bujiilor nu va fi semnificativa, vor fi mai afumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Salut,

 

te putem ajuta noi, avem deja experienta in rejetarea multor motociclete. Operatiunea este deosebit de laborioasa, presupune demontarea carburatoarelor de mai multe ori (3-4 ori chiar) si alezarea jigloarelor (main jet in special, pilot jet-urile) precum si ridicarea acelor de dozaj, pe langa sincronizare si reglaje.

Pentru o oferta, PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu schimb jicloarele, carburatoarele sunt stock. Scuze, cred ca rejeting asta presupune, schimb de jicloarele, m-am exprimat eu greșit. As vrea sa reglez ce am dacă se poate. Eventual cu filtrul stock.

in primul rand spune-le jiglere, defapt zi-le cum vrei tu doar cu G.

 

daca nu schimbi jiglerele principale nu faci nici o smecherie

 

 

NU TE DUCE LA ALEX_EN !!! ZENKKAGARAGE, nu are experienta cu absolut nimic

 

chiar vrei sa-ti umble la motocicleta unul care spune asa ceva???

 

Forta de frecare nu depinde de greutate ci doar de natura suprafetelor in contact. Asadar conteaza compozitia cauciucurilor EXCLUSIV pentru a nu derapa.

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spus ca are probleme in ture înalte,a devenit mai lenesa, încearcă onainte de toate sa ridici cu un canal cuiele de dozaj,daca nu ai canale,poti incerca cu o saiba subtire,apoi teeci la rejet si suruburile de amestec.A bujiile, vezi înainte de toate culoarea lor.Salurari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma duc la nimeni, incerc sa imi fac singur ce se poate. Daca nu se poate, ma multumesc cu o simpla curatare si sincronizare, pe care stiu sa le fac. Nu ma apuc de schimbat/alezat lucruri prin carburatoare deoarece e o motocicleta pt plimbari la mine. Ma intereseaza destul de mult consumul si mari performante sunt constient ca nu am de unde sa cer. Vreau doar sa functioneze cat mai in parametri.

 

In principiu, cred ca am inteles esentialul: Curat si sincronizez cat mai bine, pun suruburile de amestec in pozitia din manual, apoi in functie de amestecul bogat/sarac pe care il verific dupa culoarea bujiei sau cu ajutorul unei bujii transparente ma mai joc un pic din suruburile de amestec.

Daca tot nu ma multumeste rezultatul aleg calea lui @catas_him.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le verific cu ea oprita, nu inteleg cum as putea sa o las la relanti :D

Inainte de a ma apuca sa dau jos carburatorul o sa verific culoarea bujiilor, desi dupa rateurile pe care le da pe decelerare banuiesc ca ma confrunt cu un amestec bogat. Cum trebuie sa invart suruburile de amestec pt a reduce nivelul de benzina? Spre inchis sau spre deschis?

Amestec sarac deobicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul bogat nu e "bogat in benzina"? Eu stiam ca rateurile le da benzina nearsa care se aduna pe evacuare.

De asta nu e bine cu netul asta, citesti toate parerile si le faci varza, nu stii ce sa mai intelegi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateu in admisie (carburatoare), zgomot mai infundat - amestec sarac in benzina, rateu in evacuare, zgomot mai tare, pocnete - amestec bogat in benzina. Cand se schimba ceva un circuitul gazelor, admisie - evacuare (filtru aer - toba) este greu de refacut echilibrul mai ales in cazul carburatiei, la injectie se mai drege singura dar si acolo mai trebuie o remapare. TNG stie ! In cazul de fata, o bujie transparenta este cel mai bun ajutor.

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Da, e asa cum zici referitor la amestecuri, sarace sau bogate.Echilibrul amestecului in carburatie se face prin incercari, daca se ajunge la prea multe, atunci problema e de la cel ce incearca sa faca acel echilibru, de cele mai multe ori.

In cazul baiatului, el nu vine si cu un filtru de aer mai permisiv, ci cu o toba, o evacuare usor golita si taiata, eu cred si asta-i parere mea ca nu are nevoie neaparat de rejetare, daca o face, nu trebuie schimbat doar jiglerele principale, ci si alea de relanti, asta in cazul in care vine cu filtru mai permisiv.

El vine deja cu un amestec bogat, daca din culoarea bujiilor ajunge la aceiasi concluzie ca trebuie reglat amestecul, problema se duce in turele inalte, de aceia, o ridicare a cuielor de dozaj (sigurantelor de pe canale), ar rezolva problema.Din reglarea amestecului nu rezolva aceasta problema.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

e greu cu amestecul....mai ales cand e etilic

 

in "ture" si acceleratia deschisa 100% ai deja cuiul sus , deci daca-l mai ridici ce crezi ca o sa se intample?

 

sau asa se face tiuning la voi in sat?

 

p.s. daca partaie un pic pe decelerare nu inseamna ca da rateuri

p.p.s. se pare ca jigler se scrie cu C, pm de francezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mama......ce spiritual esti, esti suparat ca nu ai facut cativa maruntei cu colindu?

Ti-au dat aia din Limburg numai nuci si samburi de prune si esti nervos ca nu ai iesit cu firmituri in barba?

Eu te stiu baiet istet, dar mai dai si tu cu mucii in fasole.

Cam cat de sus e cuiu la acceleratie 100%, e chiar sus sus, tu posibil sa-l fi vazut iesit prin rezervor, dar ala nu era cuiu.

Ma beculetule, vino cu o atitudine de baiat fin, apoi dupa ce rezolvi cu carburatoru asta, ca.ca.te pe tine.

 

Si ca sa-ti raspund la intrebare, daca il mai ridica o sa fie bine, tu ce crezi, ia sa-mi dai niste siptome, crezi ca se innadusa mai tare.

Daca esti deranjat, ia un supozitor si revino dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uite, daca tot nu am reusit sa-l ajut pe baiat in nici un fel si nici tu desigur cu pregatirea ta, incerc sa te sfatuiesc, pentru a nu mai avea starea asta de nervozitate in preajma Craciunului, sa nu te mai duci la colindat cu colindele lu Hrusca, de aia nu ti-a iesit nimic, incerarca si tu pt anii ce vor veni, sa inveti cateva din capul locului.

Despre pregatirea mea nu vorbesc, te las pe tine sa ma contrazici cu argumente.

Din atitudine, esti slab educat, crezi ca le cunosti, prea sigur pe el, banuiala mea e ca le banui pe bajbaite si nimic mai mult.

Craciun fain si sa zic cuie ridicate baiatului sau rejetare de jiglere si atat, vorba ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe net prin forumuri setari exacte pentru motocicleta ta. S-ar putea sa gasesti.

 

Daca ai schimbat evacuarea, trebuie musai sa schimbi jiglere, sa setezi acul samd. Cand bagi mai mult aer, trebuie sa faci gaura in carburator mai mare, ca sa intre aceeasi cantitate de benzina. Pentru o ardere optima trebuie sa ai un raport benzina/aer foarte exact.

 

Eu unul nu m-as duce la un garaj care spune ca iti "mareste" gaurile la jigloare. Am inteles ca diametrul ala trebuie sa fie foarte exact; adica zecimi de mm. Pot ei sa faca asta? de cate 4 ori, exact la fel? Nu stiu ...

 

Un jiglor nu costa mult, si il cumperi doar o data. Bine, dezavantajul tau e ca ai nevoie de 4 seturi - probabil vreo 8 bucati. Gaseste pe net forumul pt motocicleta ta, si vezi cam ce marimi iti trebuie. Cumperi vreo 2-3 variante, vezi ce merge. Ce nu merge poti sa vinzi, eventual.

 

Ca sa iti dai seama cam ce teste ai de facut, uite aici:

 

http://www.650ccnd.com/trouble.htm

 

Clickaie si prin linkurile din josul paginii, mai ales theory write-up. Succese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aship grozav linkul. Nu mi-a trecut prin minte faza cu socul, iar cea cu banda e geniala. Practic, daca setez toate carburatoarele la setarile de fabrica imi raman de facut astea doua teste sa descopar daca e amestecul bogat sau sarac si in functie de asta mai strang sau slabesc suruburile. Inca nu imi e clar ce trebuie sa fac, daca strang sau slabesc in caz ca e amestecul bogat spre exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aship grozav linkul. Nu mi-a trecut prin minte faza cu socul, iar cea cu banda e geniala. Practic, daca setez toate carburatoarele la setarile de fabrica imi raman de facut astea doua teste sa descopar daca e amestecul bogat sau sarac si in functie de asta mai strang sau slabesc suruburile. Inca nu imi e clar ce trebuie sa fac, daca strang sau slabesc in caz ca e amestecul bogat spre exemplu.

 

Manualul motocicletei te poate ajuta. Daca nu, cauta specificatiile carburatorului tau. Sau, vezi ce scriu baietii din acest forum:

 

Turning mixture screws in leans the mixture – Turning out enrichens the mixture

 

 

 

S-ar putea sa nu iti fie de ajuns doar sa slabesti/strangi suruburile de amestec. Daca ajungi la schimbat jiglere, citeste aici:

 

http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html

 

Mai sunt si alte teste pe acolo. Citeste inainte sa schimbi, si nu uita sa iti notezi pozitia in care este motocicleta acum, ca sa stii sa refaci in caz de nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...