rocky33 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 La un BMW k 1300 GT, exista posibilitatea incarcarii acumulatorului prin bricheta? Am inteles de la cineva ca s-ar putea,se lucreaza din contact ,dar cum?Youtoubele nu mi-a gasit nimic.Ca nu as demonta motocicleta sa ajung la acumulator.Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 daca bricheta este legata pe direct pe baterie, se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Multumesc mult ,da asta nu o aflu decat desfacand,ceea ce nu am vrut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 (editat) apoi daca iti functioneaza bricheta si fara cheia de contact atunci este pe direct si se poate, cum a zis si Florin in ipoteza ca amperajul sigurantei brichetei este mai mare decat amperajul incarcatorului.... Editat Decembrie 28, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Multumesc mult,verific acest aspect,si daca merge bricheta fara contact,pun redresorul si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 redresorul de la 220 are iesire de 12 si mufa de bricheta (pe langa cei doi crocodili) sau adaptezi tu oarece? daca incepi sa adaptezi / mesteresti, atunci nu e mai simplu sa incarci bateria ''normal'' ? ai grija sa nu confunzi polaritatea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Redresorul e cu crocodili,cred ca nu merita inovatiile,rabdare si demontare, e mult mai sigur.Oricum, multumesc pentru sfaturi,e o idee, pe viitor,un electronist priceput sa puna la redresor si o mufa de bricheta.O zi placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 La unele modele BMW trebuie activat intai bricheta (din fabrica) pentru incarcare. Sunt incarcatoare care fac asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2015 Admin Share Postat Decembrie 28, 2015 @Falkenberg, exact! Electrica la modelele BMW dupa 2005 este prin sistem can-bus, Ecu intrerupe dupa un anumit timp curentul catre prize si alti consumatori tocmai pentru a preintampina golirea accidentala a bateriei. Prin urmare ai doua solutii: 1.Iti trebuie un incarcator can-bus cu functia de transmitere a unui impuls catre sistemul ECU care sa preintampine taierea alimentarii la priza motocicletei si asta costa bani (Optimate 4 sau original BMW), de exemplu Optimate este in jur de 350 lei. 2.Dai carena jos si alimentezi direct la bornele bateriei. La BMW (totul) este putin altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Decembrie 28, 2015 Autor Share Postat Decembrie 28, 2015 Multumesc,orice informatie e binevenita.An Nou Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia Optimate si ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Exact. http://tecmate.com/products/optimate4cb/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 ai 2 suruburi si un capacel de plastic ca sa ajungi la baterie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Daca decizi sa alimentezi direct, ideal e sa te asiguri ca ai si o siguranta de 10A undeva pe traseu, daca nu, pune tu una. Te va scuti de surprize. Mi-am pus la mobra anterioara exact asa, pe direct de la baterie -> siguranta -> bricheta; mi-am facut o mufa cu cabluri ce le conectam la redresor, si in 5 secunde puneam bateria la redresat cand vroiam. Dar mno, nu stiu ce ai tu acolo, a mea era o batranica, fara ECU si alte avioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Acel optimate promite ca are si o detectie pentru prezenta de electronica pe circuit - in caz de bench charging (baterie scoasa) incarca altfel. Cica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2015 Admin Share Postat Decembrie 28, 2015 De ce nu citesti atent? Omul a intrebat altceva, nu daca poate sa-si monteze bricheta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Nu trebuie sa-ti face probleme d.p.d.v al curentului de incarcare pentru ca la acumulatorii de motociclete acestia sunt de valori scazute, practic 10% din capacitatea acumulatorului( ex. la un acumulator de 12Ah, I=1,2 A, etc) In plus, un incarcator de genul acesta are un control asupra incarcarii, o protectie la scurtcircuit si la conexiunea inversa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 De ce nu citesti atent? Omul a intrebat altceva, nu daca poate sa-si monteze bricheta.. pai titlul ales de om a fost: "incarcare acumulator prin mufa de bricheta", si exact la asta m-am referit si eu, la bricheta folosita pentru incarcarea acumulatorului, nu inteleg, unde nu am fost atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2015 Admin Share Postat Decembrie 28, 2015 Daca decizi sa alimentezi direct, ideal e sa te asiguri ca ai si o siguranta de 10A undeva pe traseu, daca nu, pune tu una. Te va scuti de surprize. Mi-am pus la mobra anterioara exact asa, pe direct de la baterie -> siguranta -> bricheta; mi-am facut o mufa cu cabluri ce le conectam la redresor, si in 5 secunde puneam bateria la redresat cand vroiam. BMW-ul are mufa de bricheta din fabrica, din ce inteleg din firul discutiei tu te referi la montajul unei brichete pe motor, nu? La un BMW k 1300 GT, exista posibilitatea incarcarii acumulatorului prin bricheta? Poti cumpara redresor si mufa adaptor pt.bricheta BMW (care este mai mica in diametru decat una normala) si de la Louis.de https://www.louis.de/artikel/procharger-xl-can-bus-lade-und-diagnosegeraet/10004600?list=134674799&filter_article_number=10004600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 BMW-ul are mufa de bricheta din fabrica, din ce inteleg din firul discutiei tu te referi la montajul unei brichete pe motor, nu? da, dar discutia era intr-un context, eu nu stiu cum vine BMW-ul din fabrica, lumea zice mai sus ca alimentarea ar fi controlata de ECU, fiind taiata in stationare dupa un timp de.... in contextul asta a venit vorba (chiar tu i-ai propus din cate vad) sa isi lege pe direct bricheta. Tot ce-am zis eu, e sa se asigure ca face legatura directa printr-o siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2015 Admin Share Postat Decembrie 28, 2015 Nestiind ca BMW are priza pt.bricheta ai interpretat gresit, eu i-am propus ca a doua varianta sa ataseze direct la baterie redresorul, nu bricheta ..In fine, s-a lamurit si el ce si cum..numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 (editat) Excluzand cazul BMW, can si alte alea, ma intreb cat de safe e pt electronica motocicletei sa cuplezi redresorul fara a deconecta bateria de la instalatie... Nu de alta dar am bateria sub rezervor (trebe demontate si niste carene interioare pt a-l ridica - e un FZ6 S) si m-ar coafa de minune varianta cu bricheta pe perioada stationarii. Si cred ca o mufa de bricheta legata la redresor nu necesita chiar un electronist! Editat Decembrie 28, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Nestiind ca BMW are priza pt.bricheta ai interpretat gresit, eu i-am propus ca a doua varianta sa ataseze direct la baterie redresorul, nu bricheta ..In fine, s-a lamurit si el ce si cum..numai bine! da, in cazul asta intr-adevar nu am citit atent, my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Excluzand cazul BMW, can si alte alea, ma intreb cat de safe e pt electronica motocicletei sa cuplezi redresorul fara a deconecta bateria de la instalatie... Nu de alta dar am bateria sub rezervor (trebe demontate si niste carene interioare pt a-l ridica - e un FZ6 S) si m-ar coafa de minune varianta cu bricheta pe perioada stationarii. Si cred ca o mufa de bricheta legata la redresor nu necesita chiar un electronist! In cazul in care nu ai nu sistem can, trebuie sa deconectezi minusul de la acumulator daca doresti sa-ti atasezi o priza exterioara. Nu faci incarcarea cu bornele instalatiei pe acumulator, sunt noduri de circuite/ramificatii, etc. Nu este indicat. de ce? o deschidem un topic pentru explicatii si nu are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 In cazul in care nu ai nu sistem can, trebuie sa deconectezi minusul de la acumulator daca doresti sa-ti atasezi o priza exterioara. Nu faci incarcarea cu bornele instalatiei pe acumulator, sunt noduri de circuite/ramificatii, etc. Nu este indicat. de ce? o deschidem un topic pentru explicatii si nu are sens. nu este indicat nici sa pornesti motorul, iti baga curent pe baterie si cel mai urat lucru iti consuma benzina din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.