Sari la conținut

problema clapete carburatoare


Postări Recomandate

Salutare , am curatat carburatoare la transalpul meu pd 06 , si am observat ceva la clapete , le am pus in lumina soarelui si cu ele inchise nu etanseaza perfect , ci ramane un spatiu ( nu foarte mare ) prin care se vede lumina in partile laterale si daca misc de axul clapetei , stanga dreapta se misca putin si orificiul ramane ba in stanga ba in dreapta ( nu foarte bare dar in lumina se vede) , motorul se comporta bine , am sincronizat carburatoarele , relantiul fluctueaza putin insa si plus de asta am rateuri pe decelerare , posibil sa fie din cauza neetansarii clapetelor sau e ceva normal ? am sa pun o poza ca idee , multumesc

post-81713-0-29963300-1451775794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil putina uzura,au si ele ceva ani...dar sunt ok,stai linistit.

ok , e bine atunci , eu ma gandeam ca rateurile pe decelerare provin de acolo , insa am mai citit pe aici pe forum ca s a mai discutat problema asta ca fiind amestecul prea sarac la relanti si de asta se intampla asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TransAlp am intalnit joc insuficient la supape, admisie arsa de flacara, filteu aer ars.

Rateurile pot sa fie si de la neetanseitatea evacuarii,bujii defecte sau benzina proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TransAlp am intalnit joc insuficient la supape, admisie arsa de flacara, filteu aer ars.

Rateurile pot sa fie si de la neetanseitatea evacuarii,bujii defecte sau benzina proasta.

jocul la supape l am facut inainte de sincronizare si am facut conform manual 0.15 si 0.20 , rateurile pe decelerare le da si la rece deci nu cred ca i vorba de supape deschise pe aici .... face asa si cu toba stock dar se aud mai incet si cu una cu evacuare directa , bujiile urmeaza sa le schimb pentru ca sunt de 2 tipuri cele de sus sunt champion iar cele din lateral ngk , benzina bag doar din petrom...

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca da rateuri pe decelerare verifica si air cut-off valve! Dar mai intai carburatoarele sa fie curatate, nivelul reglat, evacuare etansa pe traseu etc!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat membranele la air cut si is ok nu sunt ciupite sau ceva...carb curate nivel 7 mm ca in manual. ramane sa schimb bujiile si sa mai deschid jumatate de tura suruburile pilot sa vedem apoi

» Post actualizat in 10 Jan 2016 22:29

ca sa nu mai deschid alt topic am gasit metoda asta de reglaj al suruburilor pilot screw de care sincer nu am mai auzit pana acum , este una corecta ? o pun mai jos

citez "la PD06 din '91 biblia Haynes zice ca suruburile de aer (pilot screw) trebuie dessurubate 2 ture si un sfert

Sunt 5 marimi de reglaj, in functie de anul de fabricatie al vacii nebune:

1987-1988 2+1/2 ture (doua ture si jumatate)

1989-1993 2+1/4 ture (doua ture si un sfert)

1994-1996 1+3/4 ture

1997-1999 2+1/4 ture

XL650 3 ture

Bun, asta zice biblia, dar uzura si benzina de diferite calitati fac ca aceste cifre sa varieze

 

Fii antena:

Ideea de baza e ca daca nu dereglezi in mod serios unul dintre carburatoare nu-l poti regla perfect pe celalalt

Deci il dreglezi pe unul prin insurubarea surubului de aer, si il reglezi pe celalalt pana obtii turaia maxima in relanti si mers cat mai regulat

In momentul asta ai un carb reglat , da?

Memorezi bine de tot pozitia celui reglat corect, il dereglezi cu un numar exact de ture (pe care ar fi bine sa il tii minte, de exemplu o tura si jumatate)

In momentul asta ai amandoua carburile dereglate, cu diferenta ca stii foarte bine care e pozitia corecta pentru primul

Te apuci de reglajul celui de-al doilea carb, il reglezi cat poti de bine, si cand te declari multumit de rezultat aduci surubul de reglaj al primului carburator in pozitia memorata (deci daca l-ai dereglat prin strangere cu o tura si jumatate il destrangi o tura si jumatate)"

» Post actualizat in 10 Jan 2016 22:29

Daca da rateuri pe decelerare verifica si air cut-off valve! Dar mai intai carburatoarele sa fie curatate, nivelul reglat, evacuare etansa pe traseu etc!

ca sa nu mai deschid alt topic am gasit metoda asta de reglaj al suruburilor pilot screw de care sincer nu am mai auzit pana acum , este una corecta ? o pun mai jos

citez "la PD06 din '91 biblia Haynes zice ca suruburile de aer (pilot screw) trebuie dessurubate 2 ture si un sfert

Sunt 5 marimi de reglaj, in functie de anul de fabricatie al vacii nebune:

1987-1988 2+1/2 ture (doua ture si jumatate)

1989-1993 2+1/4 ture (doua ture si un sfert)

1994-1996 1+3/4 ture

1997-1999 2+1/4 ture

XL650 3 ture

Bun, asta zice biblia, dar uzura si benzina de diferite calitati fac ca aceste cifre sa varieze

 

Fii antena:

Ideea de baza e ca daca nu dereglezi in mod serios unul dintre carburatoare nu-l poti regla perfect pe celalalt

Deci il dreglezi pe unul prin insurubarea surubului de aer, si il reglezi pe celalalt pana obtii turaia maxima in relanti si mers cat mai regulat

In momentul asta ai un carb reglat , da?

Memorezi bine de tot pozitia celui reglat corect, il dereglezi cu un numar exact de ture (pe care ar fi bine sa il tii minte, de exemplu o tura si jumatate)

In momentul asta ai amandoua carburile dereglate, cu diferenta ca stii foarte bine care e pozitia corecta pentru primul

Te apuci de reglajul celui de-al doilea carb, il reglezi cat poti de bine, si cand te declari multumit de rezultat aduci surubul de reglaj al primului carburator in pozitia memorata (deci daca l-ai dereglat prin strangere cu o tura si jumatate il destrangi o tura si jumatate)"

 

Edited by Effect20CM, Yesterday, 01:14 AM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Incalzeste motoreta; lasa apoi motorul sa mearga la ralanti 15 minute. opresti, scoti bujiile si te uiti la ele. Daca sunt prea albe ii mai dai benzina in regim de mers in gol. daca sunt prea negre ii mai iei.....

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...