sorin83 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 NTV-isti cum stati la capitolul consum cu agregatele voastre? Ma intereseaza in special consumul in Bucuresti la mers normal si consumul la 90-130 km/h. Deocamdata nu am A-ul dar mi-am propus ca intr-o luna sa ma apuc de scoala. Credeti ca la 1.80 si 80 kg o sa stau bine pe ea si o sa o pot misca pe loc sau o sa ma chinui avand in vedere faptul ca e destul de joasa si are 200 kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Am cumparat-o,nu este nimic ce nu se poate face. Ambreiajul lucreaza bine,nu era reglat . Acum fac schimbul la lichide,ulei motor/cardan,filtre vreau sa-i fac un reglaj la supape si cam atat. Am facut 300 de km deja,este fantastica,ciclistica,consum,cuplu exact ce cautam dupa ce am cochetat cu mai multe modele. Ce ulei folositi,a-ti incercat ceva cu vascozitate mai mare decat 10w-40? Iti recomand sa mergi pe ulei Motul, gama 7100(integral sintetic) si vascozitate 20W50(special creat pt motoare 2 in V). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Iti recomand sa mergi pe ulei Motul, gama 7100(integral sintetic) si vascozitate 20W50(special creat pt motoare 2 in V). salut am si yo o intrebare in legatura cu uleiu ce zici tu k ar fi bun pentru ntv, yo pana aku am mers ku motul 5100 pt motoare touring(din ce am vazut pi anbalaj) ar fi vreo problema k nu am folosit ulei special pt V2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) salut am si yo o intrebare in legatura cu uleiu ce zici tu k ar fi bun pentru ntv, yo pana aku am mers ku motul 5100 pt motoare touring(din ce am vazut pi anbalaj) ar fi vreo problema k nu am folosit ulei special pt V2? Nu-i problema, doar ca exista si ulei creat special pentru motoare cu pozitionarea cilindrilor in "V"(de ex: motoarele in "v" nu merg in ture inalte, motoarele in "v" au nevoie de un ulei mai gros si la rece-adica cifra dinaintea "W" sa fie mai mare,etc...). Poti folosi ce ulei doresti, dar iti recomand(e parerea mea personala avand in vedere si ceva cunostinta de mecanica, despre uleiuri,etc.) sa folosesti ulei in intregime sintetic(gama 5100 nu este), iar din exeperienta proprie cu NTV-ul, daca folosesti un ulei mai subtire la rece il cam haleste. Eu am folosit chiar 10W60 de la Motorex(e cel mai tare din gama lor) si tot l-a halit deoarece acest ulei are vascozitate scazuta la rece chiar daca la cald e destul de gros (60) pentru ca este gandit pentru motoare ce merg in ture inalte. Daca doresti sa aprofundezi informatiile despre uleiuri cauta pe site-uri de specialitate, cu cat ai mai multe informatii cu atat vei sti ce-i mai bun pentru motorul tau. Bafta multa si numa' bine ! Editat Iunie 14, 2011 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Iti multumesc simpatic THE LORD, o sa tin cont de sfatul tau de acum incolo. Respect si toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) La a mea folosesc 10W40 Castrol mineral din '06 si nu papa ulei,decat consumul dat de fabrica.Am folosit si 10W50 Castrol semisintetic si tot asa merge. Cu ulei Yacco 10W40 instant au inceput sa bata supapele( imediat dupa schimb),cu ulei Mobil 10W40 numai la cald. Uleiul recomandat de constructor e 10W40 1.pdf pag2. La motoarele in V racite cu aer e recomandat un ulei mai gros,20W... dar NTV-ul e racit cu apa.La cele racite cu aer ,temperatura atinsa de motor in functionare e mai mare. Ce nu se incadreaza la 10W40,e uzat /defect motorul(etansare piston-cilindru,etansare supape,etansare garnituri). @Sorin83 3,8...6% in functie de incheietura maini drepte.Daca mergi in a doua pe autostrada,rupi hamul. @The Lord Partea cu pompa de ulei nu prea o inteleg,ca daca trupa aia de ingineri buimaci cu ochii oblici au facut traseele uleiului asa inguste si bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul,noroc ca exista supapa by-pass... La turati inalte(a mea mobra sare repede de 5000,oricum in a 5 a,te uiti la kilometraj sau turometru,indicatorul tot p'acolo e) e normal sa deschida supapa by-pass,dar si la turatii joase?Si apoi la pornire are nevoie de un timp mai mare pana se ung toate piesele => uzura prematura. @ pantera002 Oala de ambreiaj se reazama pe o bucsa; daca aceea e uzata,huruie. Eu am schimbat si rulmentul de presiune,dar cu toate acestea uruitul nu a disparut,s-a diminuat. Cauza e uzura cutieide viteza. Editat Iunie 24, 2011 de mottofreee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) Am facut joc supape,curatat/sincronizat/reglat amestecul la carburatoare si acum se simte altfel.Schimbat semeringuri+ulei in furca si cablu de ambreiaj. Trage super bine,trepidatiile au cam disparut si are o frana de motor de zici ca-ti taie contactul Mers cu 2 persoane la viteza medie 100-120 km/h am scos consum de 4,3 la suta,consum mixt. Oala de ambreiaj huruie dar nu tot timpul,are toane.Eu am bagat Motorex 15w-50 dar o sa schimb cu Castrol. Imi aduce aminte de cbr-ul (1000F din 1992) pe care l-am avut,indiferent de vreme sau de cat timp a stat o ia la sfert fara discutii. Editat Iunie 25, 2011 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) Fiecare cu parerea lui....iar parerea mea e sa nu te iei dupa ce scrie la manual pt ca mobra nu mai e noua sa functioneze exact in aceeasi parametrii. Eu i-am recomandat uleiul pe baza experientei proprii corelata cu cateva sugestii din partea unor mecanici(d-aia cu acte care lucreaza in service nu d-aia de fac "service" la ei in curte,adica prind experienta pe mobrele altora ). El trebuie sa filtreze toate parerile pertinent exprimate si sa concluzioneze singur. Bafta si numa' bine! PS:"bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul" - chiar ai vazut asa ceva ?!?!...io cred ca e cam din filme...parerea mea! Editat Iunie 25, 2011 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midnight_rain Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Și mie îmi picură pompa de benzină, cred că pe la ax. Știe cineva de la ce alte modele ar fi compatibile cu cea de pe NTV650? În ce măsură există diferențe de debit, presiune etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 La a mea folosesc 10W40 Castrol mineral din '06 si nu papa ulei,decat consumul dat de fabrica.Am folosit si 10W50 Castrol semisintetic si tot asa merge. Cu ulei Yacco 10W40 instant au inceput sa bata supapele( imediat dupa schimb),cu ulei Mobil 10W40 numai la cald. Uleiul recomandat de constructor e 10W40 1.pdf pag2. La motoarele in V racite cu aer e recomandat un ulei mai gros,20W... dar NTV-ul e racit cu apa.La cele racite cu aer ,temperatura atinsa de motor in functionare e mai mare. Ce nu se incadreaza la 10W40,e uzat /defect motorul(etansare piston-cilindru,etansare supape,etansare garnituri). @Sorin83 3,8...6% in functie de incheietura maini drepte.Daca mergi in a doua pe autostrada,rupi hamul. @The Lord Partea cu pompa de ulei nu prea o inteleg,ca daca trupa aia de ingineri buimaci cu ochii oblici au facut traseele uleiului asa inguste si bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul,noroc ca exista supapa by-pass... La turati inalte(a mea mobra sare repede de 5000,oricum in a 5 a,te uiti la kilometraj sau turometru,indicatorul tot p'acolo e) e normal sa deschida supapa by-pass,dar si la turatii joase?Si apoi la pornire are nevoie de un timp mai mare pana se ung toate piesele => uzura prematura. @ pantera002 Oala de ambreiaj se reazama pe o bucsa; daca aceea e uzata,huruie. Eu am schimbat si rulmentul de presiune,dar cu toate acestea uruitul nu a disparut,s-a diminuat. Cauza e uzura cutieide viteza. cum pana mea bat supapele? si daca te referi la tacheti... ce legatura are jocul (bataia) cu uleiul? WTF?!? mecanica din evul mediu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 salutare . am si eu un NTV de curand luat din Germania, si un pic fatza e sifonata, in sensu de far , ceasuri, claxoane si toata partea din spatele ei . plus un suport de frina de la roata din fata . stiti cineva care are piese din dezmembrari? Logigan Andrei 0741270924 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Și mie îmi picură pompa de benzină, cred că pe la ax. Știe cineva de la ce alte modele ar fi compatibile cu cea de pe NTV650? În ce măsură există diferențe de debit, presiune etc.? poti cauta de TRANSALP sau NTV DEUVILLE ...folosesc acelasi motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gedan Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 salut, sunt nou posesor de ntv si am urmatoarele probleme: motorul este luat de mine de afara si fostul propietart a scurtat coada si seaua, ca sa fie mai smecher. pentru ca sunt incepator vreau sa refac sasiul asa cum a fost original, asa ca am nevoie de sea, capaca laterale si un model ca sa pot suna la loc coada. partea mecanica merge brici, l-am dat la o firma specializata si mi-au pus-o la punct; am gume noi, toba noua, bujii, etc;motorul are un cuplu fantastic, de abia pot sa-l tin drept! are cineva piesele de care am nevoie? voi reveni cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crystyyo Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Salut ! Am si eu un NTV revere din '90 merge impecabil. Am o singura problema : din telescopul spate a inceput sa imi curga ulei. Daca are cineva unul din dezmembrari sau daca stiti cumva dace se potriveste unul de pe alt model.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 salut, sunt nou posesor de ntv si am urmatoarele probleme: motorul este luat de mine de afara si fostul propietart a scurtat coada si seaua, ca sa fie mai smecher. pentru ca sunt incepator vreau sa refac sasiul asa cum a fost original, asa ca am nevoie de sea, capaca laterale si un model ca sa pot suna la loc coada. partea mecanica merge brici, l-am dat la o firma specializata si mi-au pus-o la punct; am gume noi, toba noua, bujii, etc;motorul are un cuplu fantastic, de abia pot sa-l tin drept! are cineva piesele de care am nevoie? voi reveni cu poze am o motocicleta avariata nereparabila (lovita rau in fatza) de la care poti lua tot spatele dar trebuie cativa cm indreptati sub sha partea dreapta (rezolvabil),am si plasticele laterale si din spate,shaua completa ,doar de retapitat .....sunt din Constanta , tel 0740598467 , pe yahoo : mihai_nightrideer_86 .... preturi decente.....vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gedan Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 ok, vorbim pe private Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 are ideie cineva la cati km se schimba uleiul din cardan? si cam ce cantitate intra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 are ideie cineva la cati km se schimba uleiul din cardan? si cam ce cantitate intra Conform manualului de intretinere, uleiul din cardan se schimba la 36.000km sau 3 ani si cantitatea necesara este de 110cc(aprox 110g) de ulei "SAE 80 Hypoid gear oil". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 La Multi Ani! Cam liniste pe aici Ce a-ti mai facut pe la motoare,operatii de intretinere etc. Eu am luat o anvelopa Metzeler Tourance pe spate,filtru aer+ulei si astept sa vina uleiul.Anul acesta vreau sa incerc uleiul Bardahl sa vedem ce si cum. In rest,sa vina caldura sa bagam kilometri. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 La Multi Ani! Cam liniste pe aici Ce a-ti mai facut pe la motoare,operatii de intretinere etc. Eu am luat o anvelopa Metzeler Tourance pe spate,filtru aer+ulei si astept sa vina uleiul.Anul acesta vreau sa incerc uleiul Bardahl sa vedem ce si cum. In rest,sa vina caldura sa bagam kilometri. Sa auzim de bine. L a multi ani si tie, pe la motoare nu cred k a mai facut nimeni nimik ca e frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Stiu ca sunt off topic,dar cu scuzele de rigoare,caut un disc de frana fata pt NTV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Stiu ca sunt off topic,dar cu scuzele de rigoare,caut un disc de frana fata pt NTV parerea mea ca poti sa incerci sa vezi dak se potriveste de la alta motocicleta ca de ntv nush daca gasesti, da oricum yo iti urez bafta la cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the lord Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Stiu ca sunt off topic,dar cu scuzele de rigoare,caut un disc de frana fata pt NTV Cauta pe siteuri de piese ! E evident, dar daca ti-e lene uite aici o singura exemplificare pe pagina: http://www.louis.de/_1071f6f96265141bdb936b3bf4bd70bf31/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=220&wgr=512&list_total=9&anzeige=0&artnr_gr=10043600 cauti tipul de motor in lista si gasesti articolul cu codul 10043640 si pretul este de 119.95euro. ! Mura in gura !!!! PS: Mai miscati din neuroni ca o sa anchilozati ! Editat Ianuarie 31, 2012 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat)  vand cadru ntv nelovit ......40 e neg Editat Martie 11, 2012 de FlorinSg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 am si eun un Ntv , stiti careva care ar avea piese de dezmembrari? mi=ar trebui o aripa fata ! 0741270924 andrei -cluj  vand cadru ntv nelovit ......40 e neg nu ai aripa fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.