Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Ntv 650 Revere


styx
 Share

Postări Recomandate

NTV-isti cum stati la capitolul consum cu agregatele voastre?

Ma intereseaza in special consumul in Bucuresti la mers normal si consumul la 90-130 km/h.

Deocamdata nu am A-ul dar mi-am propus ca intr-o luna sa ma apuc de scoala.

Credeti ca la 1.80 si 80 kg o sa stau bine pe ea si o sa o pot misca pe loc sau o sa ma chinui avand in vedere faptul ca e destul de joasa si are 200 kg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 257
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am cumparat-o,nu este nimic ce nu se poate face.

Ambreiajul lucreaza bine,nu era reglat .

Acum fac schimbul la lichide,ulei motor/cardan,filtre vreau sa-i fac un reglaj la supape si cam atat.

Am facut 300 de km deja,este fantastica,ciclistica,consum,cuplu exact ce cautam dupa ce am cochetat cu mai multe modele. :friends:

 

Ce ulei folositi,a-ti incercat ceva cu vascozitate mai mare decat 10w-40?

Iti recomand sa mergi pe ulei Motul, gama 7100(integral sintetic) si vascozitate 20W50(special creat pt motoare 2 in V).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa mergi pe ulei Motul, gama 7100(integral sintetic) si vascozitate 20W50(special creat pt motoare 2 in V).

 

 

salut am si yo o intrebare in legatura cu uleiu ce zici tu k ar fi bun pentru ntv, yo pana aku am mers ku motul 5100 pt motoare touring(din ce am vazut pi anbalaj) ar fi vreo problema k nu am folosit ulei special pt V2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut am si yo o intrebare in legatura cu uleiu ce zici tu k ar fi bun pentru ntv, yo pana aku am mers ku motul 5100 pt motoare touring(din ce am vazut pi anbalaj) ar fi vreo problema k nu am folosit ulei special pt V2?

Nu-i problema, doar ca exista si ulei creat special pentru motoare cu pozitionarea cilindrilor in "V"(de ex: motoarele in "v" nu merg in ture inalte, motoarele in "v" au nevoie de un ulei mai gros si la rece-adica cifra dinaintea "W" sa fie mai mare,etc...). Poti folosi ce ulei doresti, dar iti recomand(e parerea mea personala avand in vedere si ceva cunostinta de mecanica, despre uleiuri,etc.) sa folosesti ulei in intregime sintetic(gama 5100 nu este), iar din exeperienta proprie cu NTV-ul, daca folosesti un ulei mai subtire la rece il cam haleste. Eu am folosit chiar 10W60 de la Motorex(e cel mai tare din gama lor) si tot l-a halit deoarece acest ulei are vascozitate scazuta la rece chiar daca la cald e destul de gros (60) pentru ca este gandit pentru motoare ce merg in ture inalte. Daca doresti sa aprofundezi informatiile despre uleiuri cauta pe site-uri de specialitate, cu cat ai mai multe informatii cu atat vei sti ce-i mai bun pentru motorul tau.

Bafta multa si numa' bine !

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La a mea folosesc 10W40 Castrol mineral din '06 si nu papa ulei,decat consumul dat de fabrica.Am folosit si 10W50 Castrol semisintetic si tot asa merge.

Cu ulei Yacco 10W40 instant au inceput sa bata supapele( imediat dupa schimb),cu ulei Mobil 10W40 numai la cald. Uleiul recomandat de constructor e 10W40 1.pdf

pag2.

La motoarele in V racite cu aer e recomandat un ulei mai gros,20W... dar NTV-ul e racit cu apa.La cele racite cu aer ,temperatura atinsa de motor in functionare e mai mare.

Ce nu se incadreaza la 10W40,e uzat /defect motorul(etansare piston-cilindru,etansare supape,etansare garnituri).

@Sorin83

3,8...6% in functie de incheietura maini drepte.Daca mergi in a doua pe autostrada,rupi hamul.

 

@The Lord

Partea cu pompa de ulei nu prea o inteleg,ca daca trupa aia de ingineri buimaci cu ochii oblici au facut traseele uleiului asa inguste si bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul,noroc ca exista supapa by-pass...

La turati inalte(a mea mobra sare repede de 5000,oricum in a 5 a,te uiti la kilometraj sau turometru,indicatorul tot p'acolo e) e normal sa deschida supapa by-pass,dar si la turatii joase?Si apoi la pornire are nevoie de un timp mai mare pana se ung toate piesele => uzura prematura.

 

@ pantera002

Oala de ambreiaj se reazama pe o bucsa; daca aceea e uzata,huruie.

Eu am schimbat si rulmentul de presiune,dar cu toate acestea uruitul nu a disparut,s-a diminuat. Cauza e uzura cutieide viteza.

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut joc supape,curatat/sincronizat/reglat amestecul la carburatoare si acum se simte altfel.Schimbat semeringuri+ulei in furca si cablu de ambreiaj.

Trage super bine,trepidatiile au cam disparut si are o frana de motor de zici ca-ti taie contactul :laugh:

Mers cu 2 persoane la viteza medie 100-120 km/h am scos consum de 4,3 la suta,consum mixt.

Oala de ambreiaj huruie dar nu tot timpul,are toane.Eu am bagat Motorex 15w-50 dar o sa schimb cu Castrol.

Imi aduce aminte de cbr-ul (1000F din 1992) pe care l-am avut,indiferent de vreme sau de cat timp a stat o ia la sfert fara discutii.

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cu parerea lui....iar parerea mea e sa nu te iei dupa ce scrie la manual pt ca mobra nu mai e noua sa functioneze exact in aceeasi parametrii. Eu i-am recomandat uleiul pe baza experientei proprii corelata cu cateva sugestii din partea unor mecanici(d-aia cu acte care lucreaza in service nu d-aia de fac "service" la ei in curte,adica prind experienta pe mobrele altora :rusinica: ). El trebuie sa filtreze toate parerile pertinent exprimate si sa concluzioneze singur.

Bafta si numa' bine! :bigstar:

PS:"bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul" - chiar ai vazut asa ceva ?!?!...io cred ca e cam din filme...parerea mea! ;)

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La a mea folosesc 10W40 Castrol mineral din '06 si nu papa ulei,decat consumul dat de fabrica.Am folosit si 10W50 Castrol semisintetic si tot asa merge.

Cu ulei Yacco 10W40 instant au inceput sa bata supapele( imediat dupa schimb),cu ulei Mobil 10W40 numai la cald. Uleiul recomandat de constructor e 10W40 1.pdf

pag2.

La motoarele in V racite cu aer e recomandat un ulei mai gros,20W... dar NTV-ul e racit cu apa.La cele racite cu aer ,temperatura atinsa de motor in functionare e mai mare.

Ce nu se incadreaza la 10W40,e uzat /defect motorul(etansare piston-cilindru,etansare supape,etansare garnituri).

@Sorin83

3,8...6% in functie de incheietura maini drepte.Daca mergi in a doua pe autostrada,rupi hamul.

 

@The Lord

Partea cu pompa de ulei nu prea o inteleg,ca daca trupa aia de ingineri buimaci cu ochii oblici au facut traseele uleiului asa inguste si bagand ulei mai gros presiunea vine sa sparga blocul,noroc ca exista supapa by-pass...

La turati inalte(a mea mobra sare repede de 5000,oricum in a 5 a,te uiti la kilometraj sau turometru,indicatorul tot p'acolo e) e normal sa deschida supapa by-pass,dar si la turatii joase?Si apoi la pornire are nevoie de un timp mai mare pana se ung toate piesele => uzura prematura.

 

@ pantera002

Oala de ambreiaj se reazama pe o bucsa; daca aceea e uzata,huruie.

Eu am schimbat si rulmentul de presiune,dar cu toate acestea uruitul nu a disparut,s-a diminuat. Cauza e uzura cutieide viteza.

cum pana mea bat supapele? si daca te referi la tacheti... ce legatura are jocul (bataia) cu uleiul?

 

WTF?!? mecanica din evul mediu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare . am si eu un NTV de curand luat din Germania, si un pic fatza e sifonata, in sensu de far , ceasuri, claxoane si toata partea din spatele ei . plus un suport de frina de la roata din fata . stiti cineva care are piese din dezmembrari?

Logigan Andrei

0741270924

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și mie îmi picură pompa de benzină, cred că pe la ax. Știe cineva de la ce alte modele ar fi compatibile cu cea de pe NTV650? În ce măsură există diferențe de debit, presiune etc.?

 

poti cauta de TRANSALP sau NTV DEUVILLE ...folosesc acelasi motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

sunt nou posesor de ntv si am urmatoarele probleme: motorul este luat de mine de afara si fostul propietart a scurtat coada si seaua, ca sa fie mai smecher.

pentru ca sunt incepator vreau sa refac sasiul asa cum a fost original, asa ca am nevoie de sea, capaca laterale si un model ca sa pot suna la loc coada.

partea mecanica merge brici, l-am dat la o firma specializata si mi-au pus-o la punct; am gume noi, toba noua, bujii, etc;motorul are un cuplu fantastic, de abia pot sa-l tin drept!

 

are cineva piesele de care am nevoie?

 

voi reveni cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu un NTV revere din '90 merge impecabil. Am o singura problema : din telescopul spate a inceput sa imi curga ulei. Daca are cineva unul din dezmembrari sau daca stiti cumva dace se potriveste unul de pe alt model....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

sunt nou posesor de ntv si am urmatoarele probleme: motorul este luat de mine de afara si fostul propietart a scurtat coada si seaua, ca sa fie mai smecher.

pentru ca sunt incepator vreau sa refac sasiul asa cum a fost original, asa ca am nevoie de sea, capaca laterale si un model ca sa pot suna la loc coada.

partea mecanica merge brici, l-am dat la o firma specializata si mi-au pus-o la punct; am gume noi, toba noua, bujii, etc;motorul are un cuplu fantastic, de abia pot sa-l tin drept!

 

are cineva piesele de care am nevoie?

 

voi reveni cu poze

 

am o motocicleta avariata nereparabila (lovita rau in fatza) de la care poti lua tot spatele dar trebuie cativa cm indreptati sub sha partea dreapta (rezolvabil),am si plasticele laterale si din spate,shaua completa ,doar de retapitat .....sunt din Constanta , tel 0740598467 , pe yahoo : mihai_nightrideer_86 .... preturi decente.....vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

are ideie cineva la cati km se schimba uleiul din cardan? si cam ce cantitate intra :peace:

Conform manualului de intretinere, uleiul din cardan se schimba la 36.000km sau 3 ani si cantitatea necesara este de 110cc(aprox 110g) de ulei "SAE 80 Hypoid gear oil".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

La Multi Ani! :cheers:

Cam liniste pe aici :moto:

Ce a-ti mai facut pe la motoare,operatii de intretinere etc.

Eu am luat o anvelopa Metzeler Tourance pe spate,filtru aer+ulei si astept sa vina uleiul.Anul acesta vreau sa incerc uleiul Bardahl sa vedem ce si cum.

In rest,sa vina caldura sa bagam kilometri.

Sa auzim de bine. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani! :cheers:

Cam liniste pe aici :moto:

Ce a-ti mai facut pe la motoare,operatii de intretinere etc.

Eu am luat o anvelopa Metzeler Tourance pe spate,filtru aer+ulei si astept sa vina uleiul.Anul acesta vreau sa incerc uleiul Bardahl sa vedem ce si cum.

In rest,sa vina caldura sa bagam kilometri.

Sa auzim de bine. :wave:

 

L a multi ani si tie, pe la motoare nu cred k a mai facut nimeni nimik ca e frig :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Stiu ca sunt off topic,dar cu scuzele de rigoare,caut un disc de frana fata pt NTV

 

parerea mea ca poti sa incerci sa vezi dak se potriveste de la alta motocicleta ca de ntv nush daca gasesti, da oricum yo iti urez bafta la cautari :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt off topic,dar cu scuzele de rigoare,caut un disc de frana fata pt NTV

Cauta pe siteuri de piese ! E evident, dar daca ti-e lene uite aici o singura exemplificare pe pagina: http://www.louis.de/_1071f6f96265141bdb936b3bf4bd70bf31/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=220&wgr=512&list_total=9&anzeige=0&artnr_gr=10043600 cauti tipul de motor in lista si gasesti articolul cu codul 10043640 si pretul este de 119.95euro. ! Mura in gura !!!!

PS: Mai miscati din neuroni ca o sa anchilozati ! :wink:

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...