Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cel mai indicat ptr motoarele noastre este 10W40

in caz ca nu se gaseste puneti 10W-50 care este ptr motoare deja mai pompate (elaborate).

evitati 10w60 care este pur racing ptr motoare elaborate, in cele mai grele conditii de exploatare, unde protectia este lucrul cel mai important in detrimentul celo2 2-3 caluti pierduti.

 

este adevarat ca majoritatea vanzatorilor sunt nestiutori si v'ar da si 0w-20 doar de dragul de a vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga 10w40 ..e cel mai indicat ptr uzul pe care il faci si ptr clima din romania.

15w50 e ptr Vtwin

 

 

Salut.

 

Am si eu o nelamurire ... de ce difera 15w50 pt Vtwin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr simplul fapt ca un vtwin necesita gradatia respectiva ptr a functiona in parametrii ganditi de fabrica. sunt alte solicitari in vtwin fata de 4l.

 

ideea este: fiecare motor atunci cand este proiectat este gandit sa funtioneze cu un anumit tip de lubrifiant, care are o anumita vascozitate la rece-cald.

de asta fabricantii recomanda : gradatia cutare ptr motorul x si gradatia yyy ptr motorul Y.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

In manual din cate am citit producatorul recomanda 10w40.

Motorul este un Suzuki TL 1000s.

 

Exista posibilitatea sa cauzeze administrarea in motor a uleiului de tip 10w40 (5100 motul) ?

 

:cheers:

 

Edit: Am observat ca in momentul cand il las sa se incalzeasca destul (60 - 70 grade) cupleaza mai bine . Poate aceasta problema sa fie datorita uleiului ?

Editat de ovi84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah da greu se mai baga protectia aia de plastic de deasupra fiselor..am crezut ca-mi rup degetele si firele din bobine... pana mea de japonezi cu manutele lor micute si descurcarete.

Asfalt uscat si numai de bine

 

 

e f importanta acea prot de cauciuc?

 

am uitat sa o pun la schimbarea bujiilor, si am omis sa ma apuc sa dau iar rez jos, si am mers prin oras si fre-o 2 ture pana la predeal.

 

 

in alta ordine de idei, la ultima iesire, la predeal s-a aprins beculetzu de la benzina si am facut plinul. am strabatut cei 130 km pana-n buc (ce-i drept de la otopeni coada, dar mers "strecurat"), si azi dupa fre-o 10 km in orash s-a aprins becul again....asta-nseamna fre-o 15 l la 150km? mers normal, ne-turata etc...model 2000, deci injectzie = consum mai mic fatza de anterioara, an 96 - carburatzie.....nu?

 

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am vazut fireblade pe injectie sa consume asa putin ca unul pe carburatoare setat bine :cheers: si crede'ma numai cu 929-954 si 1000RR ieseam in italia in grupul fireblade.it ..eram singurul cu vechitura..

consumau considerabil in plus fata de mine la acelasi ritm de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 919, tura prin Italia Austria Croatia si Romania media de consum a fost 6.3l, si mergeam ca cu varfuri de 160-180km/h, deci mers moderat. am fost impresionat de cat consuma. am bagat exact atata benzina cat baga amicul meu in cbr-ul de 600. odata a consumat 4.3l la suta de km. si nu am mers foarte incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fosta mea motocicleta din 1994 sc28 consuma 8 in bucuresti

si actuala 954 consuma cca 10

deci sustin cele spuse

 

:cheers:

 

929rr - in oras consuma intre 7 - 10/100 !!!!!!

(nasol este ca inca nu mi-am dat seama cum s-o tin la 7) :cheers:

 

Sa-mi explice si mie cineva, aproximativ care este diferenta in consum de benzina, intre un filtru de aer stock, si unul sport ??

Si care este motivul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mare n-ar trebui sa fie mare diferenta, un filtru aer stock, permite o anumita circulatie a aerului, iar unul "sport" permite o mai mare circulatie deci un amestec mai bogat in aer si mai sarac in combustibil sau stie naiba, dar oricum nu are de-a face cu consumul de benzina, asta in conditii ideale in care amandoua sunt curate, pentru ca daca nu, se schimba treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ne uitam la consum....ca daca la sfarsitul anului vad ca din cauza unui filtru obosit trag linie si-mi luam din diferenta de benzina consumata unu sport sau chiar doua atunci se justifica...

sau uite daca a ta consuma 10 si a mea 7 (pur ipotetic vorbind!) pe acelasi model atunci cred ca o sa apara niste "invidii"...

e bine sa monitorizam consumul macar la inceput si la sfarit de sezon..in felul asta putem aprecia starea generala a motocicletei..desigur ca aici nu ma refer daca avem becuri arse sau placuta de numar desprinsa...

 

numai de bine

 

vreau sa cumpar macheta Honda CBR 900 RR fireblade 1998-1999!!!!! pls help!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afara sc 28 lua 5,5.......6 la fiecare suta

am o intrebare stie cineva cum se modifica bordul de 954 sa nu mai am consumul afisat in km/l

eu vreau sa arate normal ca la masina l/km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou.

 

 

nush de ce mi-a consumat atat atunci (poate am calculat io gresit ceva...), dar intre timp am facut plinul si-am mers pe centura din sud pana la RAR pe o aglomeratzie imposibila, si restu' de pana la 100km i-am facut prin orash, am refacut plinul si-am bagat fix 9l... deci ar fi acceptabil ma gandesc eu

 

 

ink n-am apucat sa fac treaba asta la drum intins, dar abia astept ceva soare sigur :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, ai luat super motor, sa bagi si poze. bafta cu ea.

dak io am luat super motor, de tine ce sa mai zic? ara marfa rau anterioara, dar asta roshie e sublima....

oricum, poa la anu' o veni si apogeu' - 1000rr....

 

pakt k tipu de la galatzi kre mi-a vandut-o a omis sa-mi spuna k statorul kre l-a schimbat era lovit, si avea un capat spart, asa k binentzeles pe drumul spre casa (ditamai lapovitza) m-a lasat bateria si-am avut de impins de mi-au sarit ochii din cap....gheatza pe jos, nu tu aderentza....si dupa ce l-am secat pe fostu' proprietar sa-mi spuna ce deraq are, statoru sau releu (el zicea k le-a schimbat pe amandoua cu unele "noi noutze", mi-a zis "hai k tzi-o zic si p'asta, statoru kre l-am pus era spart/lovit", dar nu credea k se phute asa repede.... ata ete, noroc k s-a potrivit de la 919 kree in garaj, doar a treit sa-i schimb mufa.

 

 

si ca problemele sa fie si mai tari, am achizitzionat o toba bos de la un user (Biker_Boys) - propietar de 954 - din tulcea - ( /index.php?...=173287&hl= ), kre pe langa faptul k o ureche de prindere din cele trei era taiata si ramasese juma de filet, dupa cateva zile de la pus pe motoreta si utilizat s-a desprins partea de sus care se prinde sub scaritza, observand k era prinsa cu ceva silicon sau poxipol. tzin sa-i multzumesc insistent de intens pe aceasta cale si dak mai are ceva de vanzare sa ma anuntze si pe mine, k-mi place f mult senzatza ce mi-o da descoperirea unei tzepe... :cheers:

 

 

mai vroiai sa ne si intalnim knd vii prin buc.....tzepar obosit

 

o s apun niste poze cu poxipolu' maine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...