dopeman1979 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 sa vezi cand o sa descoperi ca poti sa-ti muti centrul de greutate si poti ajuta virarea si cu "curu"..... Mertan, pilot te facem..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 cu fundu stiu... ca trebuie sa il mut. mai stiu si cu varful piciorului care trebuie sa fie in varful scaritei. si tot timpul privirea dicteaza traseul. capul sus si ochii pe traseu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 sa vezi cand o sa descoperi ca poti sa-ti muti centrul de greutate si poti ajuta virarea si cu "curu".....Mertan, pilot te facem..... Se cheama dans din buric, da?????? cu fundu stiu... ca trebuie sa il mut. mai stiu si cu varful piciorului care trebuie sa fie in varful scaritei. si tot timpul privirea dicteaza traseul. capul sus si ochii pe traseu Cu teoria stai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 da, da... si pui geninchiul jos in curba, sa ai idee cam pe unde esti si daca poti, te mai si sprijini.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 da, da... si pui geninchiul jos in curba, sa ai idee cam pe unde esti si daca poti, te mai si sprijini.... Asta daca ai slidere, bine inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Asta daca ai slidere, bine inteles Stiam eu ca mi-a scapat ceva de mi-am julit genunchii in viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 observ multi sportivi pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 observ multi sportivi pe aici... Eu am fost ironic. N-am nici macar un an de cand e A-ul pe permis. Blade-ul e prima mea motocicleta. Pana acum n-am avut necazuri. Cand am facut greseli (gen intrat prea tare in viraje) am avut norocul ca n-a venit nimeni de pe contrasens. Ma iubeste "Cineva" acolo sus. Mai e mult pana departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 pai tocmai asta e interesant pe curbe stramte...vine sau nu vine pe contrasens?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) ...mai interesant e cand tu esti in poponeata pe asfalt langa mobra cazuta si vine de pe contrasens......pe cheia..... Stati linistiti pe strazi baieti si o sa va vedeti nepotii. Asfalt curat! @ brembo: am primit sms. te sun maine, cand aflu cum va arata duminica mea.... Editat August 15, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 mie mi'a venit saptamana trecuta ...doar ca era el pe sensul meu in depasire .. am inghetat ..si eu si fz1 din fata mea ..dar am scapat ca prin minune .. strazi de cacao ..si soferi iresponsabili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 mda...uitasem ca mai au si conservarii ceva de spus cand e vorba sa ne vedem nepotii.......exemplul tau e ilustrativ...... Dar daca ai putut sa franezi si ai si ramas pe roti, inseamna ca mergeai cu cap. Macar daca ar trage lumea concluzii din povestile noastre..... A bon etendeur, salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 eu fac slalom urias cu cei de pe contrasens, cu cei care nu vad drumul drept si ii fug ochii de pe oglinzi samd. important e sa fim noi atenti, mai nou obosesc psihic, nu fizic pe motor. e mai greu decat dupa opt ore de birou. vreau pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) mda...uitasem ca mai au si conservarii ceva de spus cand e vorba sa ne vedem nepotii.......exemplul tau e ilustrativ......Dar daca ai putut sa franezi si ai si ramas pe roti, inseamna ca mergeai cu cap. Macar daca ar trage lumea concluzii din povestile noastre..... A bon etendeur, salut! am scapat ptr ca eram obositi, era 9.30 dimineata ..si am dormit rau noaptea ..deci mergeam 20-30 mai putin pe curbe decat de obicei .. daca mergeam ca atunci cand iesim sa ne dam ...eram doar o amintire azi probabil numai bine maine plec in germania ..imi iau remorca ..si treaba e facuta ..pista fratilor ca nu mai e loc pe strazi la terasa ies cu scooterul Editat August 15, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 mac, e loc pe strazi, dar de mers, nu de "dat"...la kilometrii tai, e clara treaba, au aparut instinctele demult! de aceea vorbim acum. Un incepator poate s-ar fi "dat" si obosit si nedormit, etc... Baieti, in alta ordine de idei, azi mi-a incaput pe mana un CB1000R. Il frec pana luni. Daca aveti ocazia, nu ratati, e incredibil de misto naked-ul asta. Phooooaaaa.... motorul de Blade 2007, scazut in putere, crescut in cuplu la turatii joase...vrea numa' pe o roata...bicicleta geniala.....I'm speachless!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 km am facut destui , accidente am avut , concluziile le'am tras pe mine stiti ce ma bate gandul ? una din asta : in paralel cu cea de pista dar problema e ca as face foarte putini km cu ea ..as scoate'o odata pe saptamana ..sau la 2 ..si ar fi cam trist nu credeti ma fascineaza versiunea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 e un rsv modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Nu confundati pista cu strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Dopeman frumos motorul tau. Am trecut joi seara prin M. Ciuc si m-ai depasit cu un tip cu CBR. M-am luat dupa tine sa dau buna ziua, dar eu am luat-o spre Gheorgheni asa ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Dopeman frumos motorul tau. Am trecut joi seara prin M. Ciuc si m-ai depasit cu un tip cu CBR. M-am luat dupa tine sa dau buna ziua, dar eu am luat-o spre Gheorgheni asa ca crezi ca mai cunoaste lumea de cand are 954? ) am glumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) Verificate si la 80/h - PRO-TEK, sint de departe the best,am citiva prieteni care si-au pus PRO-TEK si le-au si folosit din pacate. Jmecheria e sa aibe suprafata de contact cu cadrul cit mai mare,care trebuie sa fie si moale,nu din Al ,nu acelea care se subtziaza in zona de prindere. Copii bune dupa PRO-TEK mai fac Diamond Powersport si Lighting Performance. Plasticul din care sint facute trebuie sa fie Delrin nu polietilena din care sint facute Powerbronze-cele care crapa in sectiune la prima usoara fortzare. Binentzeles,forma tubulara, goale pe interior, ajuta la preluarea partziala a socului printr-o usoara deformare. Referitor daca punem sau nu crashpaduri. Cind circulam pe strada ,da ,e bine sa punem, cadrul se poate rupe si daca se loveste de borduri, pomi, masini, sintem norocosi daca mai putem macar sa povestim cuiva, c-am rup cadrul. Pe circuit de viteza, e de preferat sa nu punem, daca-o scapati in curba,se duce tiris pina la vibrator si de-acolo e proiectata in sus invirtindu-se - hasta la vista cadru. Nu cred ca cineva de pe sectiunea asta merge pe circuite de viteza,asa ca bagati crash-pads dar alegeti-le pe cele cu cit mai putzin Al. protectii carbon capace. le vad mai utile ca si crash-urile. daca dai cu capacul de la ulei si il sfarami nu mai pleci nicaieri de acolo. cu carena sparta/crapata mai poti merge. Nu vb aici de impact atat de puternic incat sa rupa cadrul. am nevoie de oglinzi de 929 .. merg si alea de pe cbr f4i. am probat. Cineva .. ceva? Editat August 16, 2008 de matematik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 protectii carbon capace. le vad mai utile ca si crash-urile. daca dai cu capacul de la ulei si il sfarami nu mai pleci nicaieri de acolo. cu carena sparta/crapata mai poti merge. Nu vb aici de impact atat de puternic incat sa rupa cadrul. am nevoie de oglinzi de 929 .. merg si alea de pe cbr f4i. am probat. Cineva .. ceva? cred ca sunt mai scumpe carenele decat un capac la 100 euro sa nu mai zic de cadru ca il poti atinge si daca vrei sa vinzi vreodata motoru......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) km am facut destui , accidente am avut , concluziile le'am tras pe mine stiti ce ma bate gandul ? una din asta : in paralel cu cea de pista dar problema e ca as face foarte putini km cu ea ..as scoate'o odata pe saptamana ..sau la 2 ..si ar fi cam trist nu credeti ma fascineaza versiunea asta Ala-i un RSV '99- '03 necarenat sau un Tuono? Cred ca-i RSV,nu? De fapt dupa franele radiale si jantele OZ cred ca-i un Mille R, dupa '01, nu? LE: strike that shit, e Tuono R, '03? Editat August 16, 2008 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 chiar imi pare rau ca nu m-ai oprit, kcuf_di, cu ce motor erai? de multe ori sunt curios cine sunt cei din spatele monitorului, eu sunt un tip destul de timid (pantera poate sa confirme) , imi pare rau ca la bv nu am avut ocazia, eu unul eram foarte bolnav si aveam o gramada de medicamente in mine, nici nu trebuia sa ma urc pe motor. pe borosz1978 il cunosc, adica ne cunoastem mai demult dar nu stiam, pa narcis aka coxaru l-am cunoscut, pe Jagi il cunosc ca de la el am multe piese si si mai multe sfaturi, pa mac as vrea sa-l cunosc mai putin, sa nu fiu gresit inteles, as prefera sa ne duelam putin pe o pista..... pe bogdan aka barthez D-zeu sa-l odihneasca l-am cunoscut, si inca cativa membrii de pe forum pe care i-am vazut, i-am recunoscut dar timid fiind, n-am prea vrut sa vorbesc cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Nu eram cu motorul, eram cu maÂşina, d.aia am rămas in urmă in trafic si n-am putut sa te mai ajung. Pe data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.