Roberte Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile.la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm?? la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm Acu' in pauza de masa am coborat si io in parcare cu pdf-ul printat si am incercat cate ceva, dar inca nu am priceput 100%.. mai incerc acasa.. setarea standard nu vreau sa o folosesc dar parca aia de track e prea dura pt sosele, chiar daca se merge mai sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica. tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ce naiba vedeti in orglinzile alea ? ..ca eu nu pot nici sa ma dau cu ruj in ele Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura hihi..cine stie ce drumuri aveti voi pe acolo...aici e ceva asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura la multe motoare nu vezi mare lucru in oglinzi, parerea mea eu mi-am pus niste oglinzi mai patratoase si cu bratele mai lungi ca sa pot vedea cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu merg cu urmatoarele setari : furca fata: apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max revenire (reglajul de jos) - 1/2 arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara amortizor spate apasare (reglajul de sus) - 1 revenire (reglajul de jos) - 1.5 arc - 4 trepte de la max setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu merg cu urmatoarele setari : furca fata: apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max revenire (reglajul de jos) - 1/2 arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara amortizor spate apasare (reglajul de sus) - 1 revenire (reglajul de jos) - 1.5 arc - 4 trepte de la max setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire) ok..mersi de sfaturi acum o luna am bagat-o in service pt a schimba semeringurile si uleiul din furca, mecanicul a spus ca toate componentele furcii sunt in stare perfecta, deci e in regula. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu merg cu urmatoarele setari : furca fata: apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max revenire (reglajul de jos) - 1/2 arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara amortizor spate apasare (reglajul de sus) - 1 revenire (reglajul de jos) - 1.5 arc - 4 trepte de la max setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire) Vezi ca le incurci grosolan. La furca fata reglajul de sus e pt revenire. La spate e pt apasare. O revenire prea rapida te scoate de pe trasa, o largeste, si iesi pe exterior, asta e cel mai important. Cu o tura cum e la tine, nu ai sa mergi ever sub 1.17. Oricum, pe ultima tura se obtine ceva reglaj palpabil. apasarea (compresion) este JOS la furcile UPrevenirea (rebound'ul) este sus. gresesc? La cum mergi tu preventiv, adica slow, nu prea are importanta reglajul. E bine sa citesti manualul si sa le reglezi standart, mai ales ca ai si o greutate normala. Reglaje hard, numai la curse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) ce ar trebui sa fac daca bladeul meu manca umpic de ulei?e uleiul prost(castrol am pus in el); de aia zicea cineva k scoate fumul acela Editat Aprilie 30, 2009 de monster madness Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 La cum mergi tu preventiv, adica slow, nu prea are importanta reglajul. E bine sa citesti manualul si sa le reglezi standart, mai ales ca ai si o greutate normala. Reglaje hard, numai la curse. Si daca mersul e putin spre necivilizat (vb lui Balamuc ) cum ar fi ok setarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Vezi ca le incurci grosolan. La furca fata reglajul de sus e pt revenire. La spate e pt apasare. O revenire prea rapida te scoate de pe trasa, o largeste, si iesi pe exterior, asta e cel mai important. Cu o tura cum e la tine, nu ai sa mergi ever sub 1.17. Oricum, pe ultima tura se obtine ceva reglaj palpabil. pai ai putea sa dai share la informatii daca nu sunt secrete ce ar trebui sa fac daca bladeul meu manca umpic de ulei?e uleiul prost(castrol am pus in el); de aia zicea cineva k scoate fumul acela in functie de nr de km pe care il are motocicleta si istoric de mers se alege cifra si tipul de ulei. daca zici ca iti papa ulei poti sa incerci un ulei mai gros, dar sa sti ca orice motor (de masina, barca, avion, moto) daca tragi de el consuma ulei....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Eu as zice sa incerci sa mergi civilizat pe strada.. Nu neaparat in oras Dar ma gandeam la Amkart, Selena.. Editat Aprilie 30, 2009 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Nu neaparat in oras Dar ma gandeam la Amkart, Selena.. Ti-arat la Amck. Totul e relativ, conteaza si uzura supapeleor, a arcurilor, uleiul. Adevarul gol golut e ca daca mergi civilizat 100% pe strada si nu te duci sa te descarci pe pista vei renunta devreme la fenomenul moto. Pe urma mai e vorba si de talent, daca esti anti, chiar te lasi la un moment dat de motociclism. Am 2 prieteni in aceasta situatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Ti-arat la Amck. Totul e relativ, conteaza si uzura supapeleor, a arcurilor, uleiul. Adevarul gol golut e ca daca mergi civilizat 100% pe strada si nu te duci sa te descarci pe pista vei renunta devreme la fenomenul moto. Pe urma mai e vorba si de talent, daca esti anti, chiar te lasi la un moment dat de motociclism. Am 2 prieteni in aceasta situatie. Ai dreptate! Eu civilizat am mers la inceput, cand am invatat ce-i aia motocicleta. Acum imi mai permit unele nebunii, unde e loc. Iar cum pe sosea nu prea e loc, ma gandeam sa incerc si circuitul pentru ca e posibil sa am o surpriza placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Un capac monopost pentru 954 aveti de vanzare? Si as mai vrea o sugestie pentru un parbriz DB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 fratilor,ma bate gandu sa o tai de la munca si sa merg la Amckart, se baga cineva? asa ad-hoc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Dezbrac vițeluÂşa... dacă vreți careva carene, far sau stop de 929, acu' e momentu'. Fața a plecat deja la Tulcea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Dezbrac vițeluÂşa... dacă vreți careva carene, far sau stop de 929, acu' e momentu'. Fața a plecat deja la Tulcea. Cat e halatul, cat e halatul ????? (scuze, perna) Cineva poate sa-mi spuna un pret pt Motul v300 double ester? 10w-40 sau 10w-50 Sau alt ulei pt blade !! Editat Aprilie 30, 2009 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Cat e halatul, cat e halatul ????? (scuze, perna) Cineva poate sa-mi spuna un pret pt Motul v300 double ester? 10w-40 sau 10w-50 Sau alt ulei pt blade !! 288ron 4 litri 15w50 ,direct de la motul.ro. pe la Luica pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) despre ulei de motor Ipone stie cineva ceva , este bun , nu este ??? pareri !? Editat Aprilie 30, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 182 roni Motorex 1oW40 la MyMoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 sautare prieteni ... am revenit cu drag la 954 nu am mai postat pe aici demult.... din oct. 2008 din cauza ca am vandut 954 .... acum de cateva zile am achizitionat altu ... sper sa iesim la cateva plimbari de lung metraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Vand orice piesa de 954.pentru detalii pm sau accidentat pe pret bun:P extra am un amortizor de ghidon ohlins cu kit de prindere si o toba mivv carbon in stare pefrecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) fa-mi un pret pt amortizor si toba cum s-a intamplat ? am auzit si eu azi .... imi pare rau pt tine ... si crash pade daca le mai ai Editat Mai 1, 2009 de Andr3y 954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Crash pad sunt dinstruse ambele. amortizor de ghidon cu kit de prindere si toba 500 euro Ghinion..revin cu r1..in cateva luni sper:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.