Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

De ce o dezmembrezi man??? :baldy:

 

ACCIDENT la medgidia. alex te-am sunat da nu raspundeai. am auzit de la adidas ce ai patit. imi pare foarte rau alex. lasa man, bine ca nu ai patit tu nimic.

 

 

proaspat intors dintr-un trip de 1000 km. numai de bine pot spune de fireblade. chiar este un model reusit. sta bine pe curbe, stabilitate pe ploaie torentiala, consum decent.... toate bune si frumoase.

 

@... chiar daca e honda si fireblade, plang dupa un bmw r 1200 gs adv... sunt om de aprox 5000 km pe luna, una din chestii ar fi sheaua cam necomfortabila la drumuri lungi, rezervorul de 18 litri si as mai vrea sa merg si pe transalpina cu un motor.

 

CINE VREA UN MOTOR PUTIN MAI MARICEL, SI CARE IARTA DESTUL DE BINE este firebladul sc28 si sc33, cele mai reusite firebladuri. zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e mai bun 7100 decat 300v ? dar de 5100 10w40 ce parere aveti ? am gasit azi in talcioc ( 40 ron litru )

 

Am bagat si eu 5100 si nu e prea reusit. Cu prima ocazie imi iau 300v 15W 50 :wacko:

 

Le: 5100 aveau la motoriders cu 135 lei 4 litri anu' trecut...da' sincer sa fiu,atata timp cat va doriti motoare mari si aveti banii pt un 954 nu inteleg cum de va zgarciti la ulei :baldy:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mertane, thx de stickere. Impecabile :)

 

Acum m-am intors si eu de la mare. La dus am facut 220 km cu un plin, fara sa intru pe rezerva, mers decent, iar la intors 172 km si a intrat pe rezerva, dar sub 200 km/h a vazut doar la plecare si la oprire :lol:

 

Jagi de ce zici ca 954 nu se pupa cu DB? Oricum tind sa-ti dau dreptate, la 250 km/h e ok comparativ cu fostul F4i sport care cu parbriz stock la 160 deja se simtea aiurea :wacko:

 

 

PS. I love my Bike! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat si eu 5100 si nu e prea reusit. Cu prima ocazie imi iau 300v 15W 50 :wacko:

 

Le: 5100 aveau la motoriders cu 135 lei 4 litri anu' trecut...da' sincer sa fiu,atata timp cat va doriti motoare mari si aveti banii pt un 954 nu inteleg cum de va zgarciti la ulei :baldy:

 

corect ( in legatura cu zgarceala )

eu intreb ... vad peste tot ca se vb de 5100 si 7100 eu anu trecut cand am avut celalalt 954 i-am pus de 2 ori 300v dubluester 10W40 ... de la scorpio dupa stefan cel mare .... cred ca si la moto actual o sa bag la fel ...

p.s. imi place mirosu :) de guma turbo

p.s.1 maine seara iese cineva pe afara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers intotdeauna cu putoline, am pus in toate motociclete pe care le-am avut, am avut si fireblade cu care am mers aprox 40.000km fara probleme.

n-as pune niciodata altceva, uleiul il schimb intotdeauna la 5.000km. cred ca in 2003 sau in 99 cand au fabricat motoarele noastre nici nu existau uleiuri asa de bune calitativ ca cele de azi asa ca stati linistiti, daca nu bagati ulei de masline, nu se intampla nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io dupa cautari indelungate ..m'am intors la bardahl ..pe deasupra la un pret optim :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va tot stresati de ce ulei sa bagati, mai bine v-ati regla distributiile la intervalul stabilit de producator. Am constatat ca abia cind se aude distributia de la capatul strazii, poate atunci se intreaba cineva cit o costa operatiunea asta. Sau inca mergeti orbeste pe ideea ca moto fabricat acum 6 ani are 15 000km si abia la 25k va ocupati si de distributie?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesire de 1 mai... :baldy:

 

Cum se comporta BT-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se comporta BT-urile?

 

Pfu`, sunt de poveste! :lol: (multumiri lu` mac) :)

Prima data cand am pus genunchiu` jos, in spate, pe fundal, aveam zapada. :wacko:

Am pus clipu` si pe youtube, dar sunt la munca si am restrictionat youtube-ul, asa ca-ti pot da link-ul deseara. :baldy:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule ..scoate corpul mai in afara ..casca pe unde ti'e oglinda interioara curbei si ia mana de pe ambreiaj si frana ..degetele ..

ai sa vezi ca o sa fie mai bine

 

bt'urile imp e sa le tii la presiuni corecte , au o carcasa foarte tare deci presiuni inferioare fata de pire-metz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot neam sa merg fara cate un deget pe ambreiaj si pe frana...

PS. Mac, au sosit crashurile? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule ..scoate corpul mai in afara ..casca pe unde ti'e oglinda interioara curbei si ia mana de pe ambreiaj si frana ..degetele ..

ai sa vezi ca o sa fie mai bine

 

S-a inteles! Incercam, exersam. Vointa este, gume sunt, presiunea e cea corecta. Doar vremea sa tina cu noi. Eu ma dau doar sambata si duminica (sunt motociclist de weekend :wacko: ). Merci de sfaturi! :baldy:

 

Probabil o sa te sune un prieten astazi, sa-ti ceara cateva lamuriri despre cauciucuri. O sa aiba nevoie cel putin de guma spate.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum depinde ce iti permite si suspensia, la mine 919 incepea sa danseze sub mine la curbe luate mai in forta. 954 e alta poveste, arcuri fata schimbate, ulei schimbat, suspensie reglata ca la carte atat fata cat si spate si sta in curbe intr-un mare fel. normal conteaza si cauciucurile. important e ca incerci sa inveti sa mergi corect pe motor si nu cauti ceva mai mare si mai puternic sa compenseze lipsa ta de cunostinta. stiu pe cineva care la un moment dat vroia xx pentru ca i se parea fireblade-ul prea mic...... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum depinde ce iti permite si suspensia, la mine 919 incepea sa danseze sub mine la curbe luate mai in forta. 954 e alta poveste, arcuri fata schimbate, ulei schimbat, suspensie reglata ca la carte atat fata cat si spate si sta in curbe intr-un mare fel. normal conteaza si cauciucurile. important e ca incerci sa inveti sa mergi corect pe motor si nu cauti ceva mai mare si mai puternic sa compenseze lipsa ta de cunostinta.

 

Tocmai de aia sper ca urmatorul motor sa fie un 954 + sistemul de franare.:wacko:

 

P.S. M-am tot uitat in cutia postala. Niciun semn de sticla de Unicum. :baldy:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum depinde ce iti permite si suspensia, la mine 919 incepea sa danseze sub mine la curbe luate mai in forta. 954 e alta poveste, arcuri fata schimbate, ulei schimbat, suspensie reglata ca la carte atat fata cat si spate si sta in curbe intr-un mare fel. normal conteaza si cauciucurile. important e ca incerci sa inveti sa mergi corect pe motor si nu cauti ceva mai mare si mai puternic sa compenseze lipsa ta de cunostinta. stiu pe cineva care la un moment dat vroia xx pentru ca i se parea fireblade-ul prea mic...... :lol:

 

:baldy: Si a mea danseaza,dar doar pe curbele luate f tare. In Bulgaria sunt curbe ce pot fi luate si cu 200 de catre un rider experimentat care mai cunoaste si drumu'. Noi ne-am limitat la 160 si a fost arhisificient. :wacko: Eu unu sincer prefer curbele ceva mai stranse,gen Cheia & dupa si nu numai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setarile mi le-a facut un tip cineva care se pricepe, arcurile le-am schimbat pentru ca erau varza.

sticla de unicum o primesti, nici o problema, dar trebuie sa-mi areti in schimb trasele bune pe ruta rupea-brasov..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sticla de unicum o primesti, nici o problema, dar trebuie sa-mi areti in schimb trasele bune pe ruta rupea-brasov..... :baldy:

 

Hai ca facem altcumva. Dau eu o sticla de Jack, celui care pune cotu` jos in curba. :lol: Indiferent de trasa abordata, traseul unde se intampla, pozitia piciorului pe scarita, etc., etc. :wacko:

Desigur, mac si jagi sunt exclusi din aceasta lista.

 

Good luck! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa ii schimb cat de curand kitul de lant,uleiul,filtrele si placutele spate...de cauciuc inca n-am bani asa ca o sa merg cu mult mai mult bun simt(batraneste :baldy: )

post-11570-1241515337_thumb.jpg

post-11570-1241515411_thumb.jpg

post-11570-1241515454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa ii schimb cat de curand kitul de lant,uleiul,filtrele si placutele spate...de cauciuc inca n-am bani asa ca o sa merg cu mult mai mult bun simt(batraneste :baldy: )

pai daca poza e facuta recent eu zic ca poti sa mai mergi linistit cu cauciucul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa ii schimb cat de curand kitul de lant,uleiul,filtrele si placutele spate...de cauciuc inca n-am bani asa ca o sa merg cu mult mai mult bun simt(batraneste :baldy: )

 

In prima poza..cauciucul e intact pe margini :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii cat de vechi este? :baldy:

 

 

este un mic chenar alcatuit din 4 cifre. primele 2 sunt saptamana si ultimile 2, anu. gen 0808 sapt a 8-a, anul 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...