Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile.

la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine

la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles

din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm??

la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm

 

Acu' in pauza de masa am coborat si io in parcare cu pdf-ul printat si am incercat cate ceva, dar inca nu am priceput 100%.. mai incerc acasa.. setarea standard nu vreau sa o folosesc dar parca aia de track e prea dura pt sosele, chiar daca se merge mai sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.

tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba vedeti in orglinzile alea ? ..ca eu nu pot nici sa ma dau cu ruj in ele :D

 

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! :D

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! ;)

 

io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.

tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! ;)

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! :D

 

 

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

 

hihi..cine stie ce drumuri aveti voi pe acolo...aici e ceva asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! ;)

 

Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! :D

 

M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! :D

 

 

 

Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura :D

 

 

la multe motoare nu vezi mare lucru in oglinzi, parerea mea

eu mi-am pus niste oglinzi mai patratoase si cu bratele mai lungi ca sa pot vedea cat de cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

eu merg cu urmatoarele setari :

 

furca fata:

apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max

revenire (reglajul de jos) - 1/2

arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara

 

amortizor spate

apasare (reglajul de sus) - 1

revenire (reglajul de jos) - 1.5

arc - 4 trepte de la max

 

setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg cu urmatoarele setari :

 

furca fata:

apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max

revenire (reglajul de jos) - 1/2

arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara

 

amortizor spate

apasare (reglajul de sus) - 1

revenire (reglajul de jos) - 1.5

arc - 4 trepte de la max

 

setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire)

 

 

ok..mersi de sfaturi :D acum o luna am bagat-o in service pt a schimba semeringurile si uleiul din furca, mecanicul a spus ca toate componentele furcii sunt in stare perfecta, deci e in regula.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg cu urmatoarele setari :

 

furca fata:

apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max

revenire (reglajul de jos) - 1/2

arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara

 

amortizor spate

apasare (reglajul de sus) - 1

revenire (reglajul de jos) - 1.5

arc - 4 trepte de la max

 

setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire)

 

 

Vezi ca le incurci grosolan.

 

La furca fata reglajul de sus e pt revenire. La spate e pt apasare. O revenire prea rapida te scoate de pe trasa, o largeste, si iesi pe exterior, asta e cel mai important. Cu o tura cum e la tine, nu ai sa mergi ever sub 1.17. Oricum, pe ultima tura se obtine ceva reglaj palpabil.

 

apasarea (compresion) este JOS la furcile UP

revenirea (rebound'ul) este sus.

gresesc?

 

 

La cum mergi tu preventiv, adica slow, nu prea are importanta reglajul. E bine sa citesti manualul si sa le reglezi standart, mai ales ca ai si o greutate normala. Reglaje hard, numai la curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum mergi tu preventiv, adica slow, nu prea are importanta reglajul. E bine sa citesti manualul si sa le reglezi standart, mai ales ca ai si o greutate normala. Reglaje hard, numai la curse.

 

Si daca mersul e putin spre necivilizat (vb lui Balamuc :D ) cum ar fi ok setarile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca le incurci grosolan.

 

La furca fata reglajul de sus e pt revenire. La spate e pt apasare. O revenire prea rapida te scoate de pe trasa, o largeste, si iesi pe exterior, asta e cel mai important. Cu o tura cum e la tine, nu ai sa mergi ever sub 1.17. Oricum, pe ultima tura se obtine ceva reglaj palpabil.

 

pai ai putea sa dai share la informatii :D daca nu sunt secrete :D

 

ce ar trebui sa fac daca bladeul meu manca umpic de ulei?e uleiul prost(castrol am pus in el); de aia zicea cineva k scoate fumul acela

 

in functie de nr de km pe care il are motocicleta si istoric de mers se alege cifra si tipul de ulei.

 

daca zici ca iti papa ulei poti sa incerci un ulei mai gros, dar sa sti ca orice motor (de masina, barca, avion, moto) daca tragi de el consuma ulei.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice sa incerci sa mergi civilizat pe strada.. :D

 

Nu neaparat in oras :D Dar ma gandeam la Amkart, Selena..

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat in oras :D Dar ma gandeam la Amkart, Selena..

 

 

Ti-arat la Amck. Totul e relativ, conteaza si uzura supapeleor, a arcurilor, uleiul.

Adevarul gol golut e ca daca mergi civilizat 100% pe strada si nu te duci sa te descarci pe pista vei renunta devreme la fenomenul moto. Pe urma mai e vorba si de talent, daca esti anti, chiar te lasi la un moment dat de motociclism. Am 2 prieteni in aceasta situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-arat la Amck. Totul e relativ, conteaza si uzura supapeleor, a arcurilor, uleiul.

Adevarul gol golut e ca daca mergi civilizat 100% pe strada si nu te duci sa te descarci pe pista vei renunta devreme la fenomenul moto. Pe urma mai e vorba si de talent, daca esti anti, chiar te lasi la un moment dat de motociclism. Am 2 prieteni in aceasta situatie.

 

Ai dreptate!

Eu civilizat am mers la inceput, cand am invatat ce-i aia motocicleta. Acum imi mai permit unele nebunii, unde e loc. Iar cum pe sosea nu prea e loc, ma gandeam sa incerc si circuitul pentru ca e posibil sa am o surpriza placuta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un capac monopost pentru 954 aveti de vanzare? Si as mai vrea o sugestie pentru un parbriz DB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezbrac vițeluÂşa... dacă vreți careva carene, far sau stop de 929, acu' e momentu'. Fața a plecat deja la Tulcea. :D

Cat e halatul, cat e halatul ????? (scuze, perna) :D

 

 

Cineva poate sa-mi spuna un pret pt Motul v300 double ester? 10w-40 sau 10w-50

Sau alt ulei pt blade !!

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat e halatul, cat e halatul ????? (scuze, perna) :D

 

 

Cineva poate sa-mi spuna un pret pt Motul v300 double ester? 10w-40 sau 10w-50

Sau alt ulei pt blade !!

 

288ron 4 litri 15w50 ,direct de la motul.ro. pe la Luica pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sautare prieteni ... am revenit cu drag la 954 :D

nu am mai postat pe aici demult.... din oct. 2008 din cauza ca am vandut 954 ....

acum de cateva zile am achizitionat altu ...

sper sa iesim la cateva plimbari de lung metraj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand orice piesa de 954.pentru detalii pm sau accidentat pe pret bun:P

extra am un amortizor de ghidon ohlins cu kit de prindere si o toba mivv carbon in stare pefrecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-mi un pret pt amortizor si toba :baldy: cum s-a intamplat ? am auzit si eu azi .... imi pare rau pt tine ...

si crash pade daca le mai ai

Editat de Andr3y 954
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...