Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

dar trebuie sa aiba o anumita lungime? e bine sa fie cat mai iesit in afara pentru a proteja mai mult ( nu exagerat de iesit ) asta cu cat de lung e paote doar la estetic sa te deranjeze!

Aviz celor care critica ca arata bine mobra mea e o parere ( fiecare e liber sa gandeasca si sa spuna ce vrea ) poate mie imi face placere sa bag bani in ea sa fie cat mai diferita si mai personalizata. Momentan vin sarbatorile dar dupa cred ca voi monta pe ea quik shifter!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj!

 

ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele.

in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul :crack:

in concluzie: BANI ARUNCATI

dar repet, e alegerea ta.

 

dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele.

in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul :crack:

in concluzie: BANI ARUNCATI

dar repet, e alegerea ta.

 

dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€

 

Dl Mac iarasi a pus punctul pe i !!!!! Ca de obicei :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto!

 

 

Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri.

 

Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto!

 

in cazul asta ii bagi intr'o chestie care nu prea functioneaza, cel putin nu la utilizarea pe care o faci tu. o sa te lase repejor ambreiajul, vei vedea.

daca imi spui ca tie iti trebuie in pista toata treaba asta, atunci te inteleg si sprijin, eventual iti spun la cate milisecunde sa setezi schimbarea vitezei, etc. ptr 1'a, 2'a .....

dar ptr o utilizare stradala e aproape periculos si neproductiv.

la mine in lista ar fi una din ultimele modificari pe care le'as face.

 

incepe cu:

o pompa de frana radiala

placute de frana bune

furtune frana fata racing (metalice), pe spate inutile

amortizator de ghidon

transmisie finala buna, eventual un pas 520 complet

cauciucuri proaspete stradale (nu racing, dar nici macadam)

si lista continua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mesteci engleza textul de mai jos iti sugereaza faptul ca e cam inutil in romania sa iti pui ign. module dintr'un singur motiv: nu are cine sa ti'l seteze.

 

Due to different states of tune, fuel quality, and engine modifications we found it is best to leave the ignition timing stock for safety reasons. To have your ignition curve fine tuned Dynojet recommends bringing your bike to one of our Authorized Power Commander Tuning Centers. These centers have the necessary dynamometer equipment to extract the most performance out of the Ignition Module.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri.

 

Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara?

 

 

Serres?? detaliaza

eu merg de obicei la Brno dar in august! mergem mai multi prieteni!

 

Si eu am Pwer Comander 3 simplu fara ignition..........

Editat de ruud914
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu merg la Brno, dar la motogp. incepe sa devina obicei, avem deja tabara noastra din Budapesta si ne certam cu niste polonezi.......

Pe pista inca nu am fost, dar as merge cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serres?? detaliaza

eu merg de obicei la Brno dar in august! mergem mai multi prieteni!

 

Si eu am Pwer Comander 3 simplu fara ignition..........

 

Nu stiu, la Brno poti sa te dai pe circuit? Cit costa?

La Serres mergem sa ne dam ,nu sa ne uitam. La MotoGP, mergem in excursie, e alta indeletnicire.

In Grecia pt 100euro platiti pina pe 31 ianuarie ai acces pe pista 3 zile. E ceva,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca sunt offtopic....daca ar fi sa alegeti, ce ati prefera: fireblade 900 din 2002 sau kawa zx 12 r?poate a avut careva ocazia sa le incerce pe ambele...

Acu', pe bune... ce te asteptai sa iti raspunda gramada de posesori de RR 900??? Ca e mai bun ZXR'ul???

Cum adica ce am prefera??? Pai e foarte clar ce am preferat, nu? :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preferintele sunt clare zic eu, iar zx12r face parte dintr'o clasa diversa

cu siguranta fireblade ptr mine, desi momentan sunt tradator :kick:

 

cat platiti ptr o zi intreaga in BRNO?

 

eu ptr inceput ma organizez in Ungaria datorita distantei relativ mici (Hungaroring, euroring si panonia)

problema e pana in serres sunt 700km, pana in brno la fel.

rijeka iar e o buna alternativa ptr mine ..700km si 80-90€ ziua intreaga de pista. om vedea ce ne rezerva 2008

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refeream ca merg la Brno asa in exursie sa vad cursa de moto gp dar as merge si la serres cati KM sunt si cam ce costuri implica?? stie Cineva detalii??

 

Honda!! din 2002 e 954 fireblade!! oho !! Frumoasa scula!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refeream ca merg la Brno asa in exursie sa vad cursa de moto gp dar as merge si la serres cati KM sunt si cam ce costuri implica?? stie Cineva detalii??

 

Honda!! din 2002 e 954 fireblade!! oho !! Frumoasa scula!!!

 

 

Vezi pe www.firemotorsport.ro, sau www.sbz.ro / numai cauciucurile te costa minim 350eur, cazare 40/noapte, papa, transport pt moto in functie de cum te descurci dar e cca. 60eur pe platforma. Si foarte important- carenele nene. E sinucidere sa te dai cu cele originale. Chiar daca pare mult pt cei neinitiati, merita toti banii sa mergeti macar o data in viata. Dupa ce veniti de acolo sigur n-o sa va mai arda de sporturi "extreme" pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...