borosz1978 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 varianta 1 of course. varianta 2 doare si acum. ruud 914, las-o asa. ai grija de tine si de motocicleta. have fun! Asa m-am gandit si eu. Chiar daca as scapa fara nici o zgarietura, nu as vrea sa-mi vad motorul in halul asta niciodata !!! (si nici motorul altuia) PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Asa asa Fa din ea streetfighter !!! Din multe puncte de vedere JAGI are dreptate, sau gandeste cat se poate de realistic. DAR daca ne-am gandi asa, cred ca multi nu ne-am mai urca pe motor, ca nu cumva s-o ..... Idea este, ca daca ai grija de ea, si o tratezi cu respect, o sa aiba si ea grija de tine !!!! Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. Sa nu te superi pe mine, ca n-am avut intentia sa te jignesc. Exact despre asta vorbeam, despre dreptul de a alege motocicleta si stilul de a circula cu ea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR... Interesant punctul tau de vedere... si foarte bine intemeiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!! Csaba probabil bestii are prin pantaloni ca motoare prin garaj, nu prea....... --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 18:30 ------------- Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. ft ft bun punctul tau de vedere. Editat Decembrie 9, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puric Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 mie nu-mi place in mod special 929-le, dar al lui puric chiar imi place, din cate m-am uitat pe poze arata chiar ft bine si nu are greseli. succes la vanzare, cine stie, poate iti mai fac o oferta Ms pt compliment!,chiar e un motor frumos si arata bn intradevar!,in legatura cu oferta astept poate ne intelegem,am vazut k ai terminat-o! id mess: nurofen23 --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 20:17 ------------- ms la fel....am sa intreb daca intereseaza pe cineva...tu esti multumit de modelu asta? Da sunt multumit de ea dar stii cum e omul vara vrea motor si iarna masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 fratilor nu stiti ce lungime are crash`padul original la 929? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 11 cm parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) 11 cm parca nu e cam mult?mie mi se pare prea lung ms oricum Editat Decembrie 11, 2007 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_I_G Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 totusi mai asteapta si parerea altor baieti ca ?! cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 totusi mai asteapta si parerea altor baieti ca ?! cine stie ok mersi oricum bafta shi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 dar trebuie sa aiba o anumita lungime? e bine sa fie cat mai iesit in afara pentru a proteja mai mult ( nu exagerat de iesit ) asta cu cat de lung e paote doar la estetic sa te deranjeze! Aviz celor care critica ca arata bine mobra mea e o parere ( fiecare e liber sa gandeasca si sa spuna ce vrea ) poate mie imi face placere sa bag bani in ea sa fie cat mai diferita si mai personalizata. Momentan vin sarbatorile dar dupa cred ca voi monta pe ea quik shifter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Quik shifter? Ce e ala? As vrea sa stiu si eu cu ce se mananca asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Quik shifter? Ce e ala? As vrea sa stiu si eu cu ce se mananca asa ceva? la masini... poate si la motociclete... este o chestie ce se pune la maneta schimbatorului(la mecanism) si iti scurteaza cursa schimbatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Mersi pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj! ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele. in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul in concluzie: BANI ARUNCATI dar repet, e alegerea ta. dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele. in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul in concluzie: BANI ARUNCATI dar repet, e alegerea ta. dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€ Dl Mac iarasi a pus punctul pe i !!!!! Ca de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 pai trebuie, altfel aruncati banii aiurea, desi sunteti liberi sa o faceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri. Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara? Eu as merge... chiar mam gandit, dar cam la cat ajunge drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! in cazul asta ii bagi intr'o chestie care nu prea functioneaza, cel putin nu la utilizarea pe care o faci tu. o sa te lase repejor ambreiajul, vei vedea. daca imi spui ca tie iti trebuie in pista toata treaba asta, atunci te inteleg si sprijin, eventual iti spun la cate milisecunde sa setezi schimbarea vitezei, etc. ptr 1'a, 2'a ..... dar ptr o utilizare stradala e aproape periculos si neproductiv. la mine in lista ar fi una din ultimele modificari pe care le'as face. incepe cu: o pompa de frana radiala placute de frana bune furtune frana fata racing (metalice), pe spate inutile amortizator de ghidon transmisie finala buna, eventual un pas 520 complet cauciucuri proaspete stradale (nu racing, dar nici macadam) si lista continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 mac, poti dezvolta te rog ideea cu ignition module ? Am pc usb III .. si n-am ignition module, ce face el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) mac, poti dezvolta te rog ideea cu ignition module ? Am pc usb III .. si n-am ignition module, ce face el ? http://www.powercommander.com/powercommand...ion_module.aspx Editat Decembrie 15, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.