Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

varianta 1 of course.

varianta 2 doare si acum.

ruud 914, las-o asa. ai grija de tine si de motocicleta. have fun!

 

 

Asa m-am gandit si eu. :crack:

 

Chiar daca as scapa fara nici o zgarietura, nu as vrea sa-mi vad motorul in halul asta niciodata !!! (si nici motorul altuia) :crack:

 

PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa asa

 

Fa din ea streetfighter !!! :crack:

 

Din multe puncte de vedere JAGI are dreptate, sau gandeste cat se poate de realistic.

 

DAR daca ne-am gandi asa, cred ca multi nu ne-am mai urca pe motor, ca nu cumva s-o .....

 

Idea este, ca daca ai grija de ea, si o tratezi cu respect, o sa aiba si ea grija de tine !!!! :crack:

 

Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc.

Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta.

Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are.

Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc.

Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta.

Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are.

Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri.

 

Sa nu te superi pe mine, ca n-am avut intentia sa te jignesc. :crack:

 

Exact despre asta vorbeam, despre dreptul de a alege motocicleta si stilul de a circula cu ea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!!

 

 

Csaba probabil bestii are prin pantaloni ca motoare prin garaj, nu prea....... :crack: :crack:

 

--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 18:30 -------------

Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc.

Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta.

Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are.

Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri.

 

 

ft ft bun punctul tau de vedere.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu-mi place in mod special 929-le, dar al lui puric chiar imi place, din cate m-am uitat pe poze arata chiar ft bine si nu are greseli. succes la vanzare, cine stie, poate iti mai fac o oferta

Ms pt compliment!,chiar e un motor frumos si arata bn intradevar!,in legatura cu oferta astept poate ne intelegem,am vazut k ai terminat-o! :crack:

id mess: nurofen23

 

--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 20:17 -------------

ms la fel....am sa intreb daca intereseaza pe cineva...tu esti multumit de modelu asta?

Da sunt multumit de ea dar stii cum e omul vara vrea motor si iarna masina! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar trebuie sa aiba o anumita lungime? e bine sa fie cat mai iesit in afara pentru a proteja mai mult ( nu exagerat de iesit ) asta cu cat de lung e paote doar la estetic sa te deranjeze!

Aviz celor care critica ca arata bine mobra mea e o parere ( fiecare e liber sa gandeasca si sa spuna ce vrea ) poate mie imi face placere sa bag bani in ea sa fie cat mai diferita si mai personalizata. Momentan vin sarbatorile dar dupa cred ca voi monta pe ea quik shifter!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj!

 

ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele.

in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul :crack:

in concluzie: BANI ARUNCATI

dar repet, e alegerea ta.

 

dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele.

in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul :crack:

in concluzie: BANI ARUNCATI

dar repet, e alegerea ta.

 

dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€

 

Dl Mac iarasi a pus punctul pe i !!!!! Ca de obicei :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto!

 

 

Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri.

 

Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto!

 

in cazul asta ii bagi intr'o chestie care nu prea functioneaza, cel putin nu la utilizarea pe care o faci tu. o sa te lase repejor ambreiajul, vei vedea.

daca imi spui ca tie iti trebuie in pista toata treaba asta, atunci te inteleg si sprijin, eventual iti spun la cate milisecunde sa setezi schimbarea vitezei, etc. ptr 1'a, 2'a .....

dar ptr o utilizare stradala e aproape periculos si neproductiv.

la mine in lista ar fi una din ultimele modificari pe care le'as face.

 

incepe cu:

o pompa de frana radiala

placute de frana bune

furtune frana fata racing (metalice), pe spate inutile

amortizator de ghidon

transmisie finala buna, eventual un pas 520 complet

cauciucuri proaspete stradale (nu racing, dar nici macadam)

si lista continua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...