ruud914 Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 dar trebuie sa aiba o anumita lungime? e bine sa fie cat mai iesit in afara pentru a proteja mai mult ( nu exagerat de iesit ) asta cu cat de lung e paote doar la estetic sa te deranjeze! Aviz celor care critica ca arata bine mobra mea e o parere ( fiecare e liber sa gandeasca si sa spuna ce vrea ) poate mie imi face placere sa bag bani in ea sa fie cat mai diferita si mai personalizata. Momentan vin sarbatorile dar dupa cred ca voi monta pe ea quik shifter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Quik shifter? Ce e ala? As vrea sa stiu si eu cu ce se mananca asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Quik shifter? Ce e ala? As vrea sa stiu si eu cu ce se mananca asa ceva? la masini... poate si la motociclete... este o chestie ce se pune la maneta schimbatorului(la mecanism) si iti scurteaza cursa schimbatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Mersi pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 La moto se foloseste pentru a schimba fara maneta de ambreiaj! ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele. in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul in concluzie: BANI ARUNCATI dar repet, e alegerea ta. dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 ptr utilizare stradala e total neindicat. quickshifterul il folosesti pe pista cand schimbi numai la turatii mari 10-11mii. ma indoiesc ca in strada vei schimba asa vitezele. in plus se foloseste doar ptr up-shift. in jos, folosesti ambreiajul in concluzie: BANI ARUNCATI dar repet, e alegerea ta. dynojet poti pune numai daca montezi si ignition module. in total minim 400€ Dl Mac iarasi a pus punctul pe i !!!!! Ca de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 pai trebuie, altfel aruncati banii aiurea, desi sunteti liberi sa o faceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri. Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara? Eu as merge... chiar mam gandit, dar cam la cat ajunge drumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Vezi tu e alegerea fiecaruia dar mie imi face o deosebita placere sa bag bani in moto! in cazul asta ii bagi intr'o chestie care nu prea functioneaza, cel putin nu la utilizarea pe care o faci tu. o sa te lase repejor ambreiajul, vei vedea. daca imi spui ca tie iti trebuie in pista toata treaba asta, atunci te inteleg si sprijin, eventual iti spun la cate milisecunde sa setezi schimbarea vitezei, etc. ptr 1'a, 2'a ..... dar ptr o utilizare stradala e aproape periculos si neproductiv. la mine in lista ar fi una din ultimele modificari pe care le'as face. incepe cu: o pompa de frana radiala placute de frana bune furtune frana fata racing (metalice), pe spate inutile amortizator de ghidon transmisie finala buna, eventual un pas 520 complet cauciucuri proaspete stradale (nu racing, dar nici macadam) si lista continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 mac, poti dezvolta te rog ideea cu ignition module ? Am pc usb III .. si n-am ignition module, ce face el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) mac, poti dezvolta te rog ideea cu ignition module ? Am pc usb III .. si n-am ignition module, ce face el ? http://www.powercommander.com/powercommand...ion_module.aspx Editat Decembrie 15, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 daca mesteci engleza textul de mai jos iti sugereaza faptul ca e cam inutil in romania sa iti pui ign. module dintr'un singur motiv: nu are cine sa ti'l seteze. Due to different states of tune, fuel quality, and engine modifications we found it is best to leave the ignition timing stock for safety reasons. To have your ignition curve fine tuned Dynojet recommends bringing your bike to one of our Authorized Power Commander Tuning Centers. These centers have the necessary dynamometer equipment to extract the most performance out of the Ignition Module. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 (editat) Nu vii la Serres pe 23 martie? Pe bune. Mai ia-ti si niste cauciucuri. Ps: Care dintre posesorii de Fireblade mai veniti in Grecia la Primavara? Serres?? detaliaza eu merg de obicei la Brno dar in august! mergem mai multi prieteni! Si eu am Pwer Comander 3 simplu fara ignition.......... Editat Decembrie 16, 2007 de ruud914 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 si eu merg la Brno, dar la motogp. incepe sa devina obicei, avem deja tabara noastra din Budapesta si ne certam cu niste polonezi....... Pe pista inca nu am fost, dar as merge cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Serres?? detaliaza eu merg de obicei la Brno dar in august! mergem mai multi prieteni! Si eu am Pwer Comander 3 simplu fara ignition.......... Nu stiu, la Brno poti sa te dai pe circuit? Cit costa? La Serres mergem sa ne dam ,nu sa ne uitam. La MotoGP, mergem in excursie, e alta indeletnicire. In Grecia pt 100euro platiti pina pe 31 ianuarie ai acces pe pista 3 zile. E ceva,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ci siguranta e. La anul o sa ma dau in Ungaria pe pista, am mai fost si e ok. cat despre Serres, am auzit numai de bine, sper sa ajung si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 probabil ca sunt offtopic....daca ar fi sa alegeti, ce ati prefera: fireblade 900 din 2002 sau kawa zx 12 r?poate a avut careva ocazia sa le incerce pe ambele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ahhh ...... Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 probabil ca sunt offtopic....daca ar fi sa alegeti, ce ati prefera: fireblade 900 din 2002 sau kawa zx 12 r?poate a avut careva ocazia sa le incerce pe ambele... Acu', pe bune... ce te asteptai sa iti raspunda gramada de posesori de RR 900??? Ca e mai bun ZXR'ul??? Cum adica ce am prefera??? Pai e foarte clar ce am preferat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 preferintele sunt clare zic eu, iar zx12r face parte dintr'o clasa diversa cu siguranta fireblade ptr mine, desi momentan sunt tradator cat platiti ptr o zi intreaga in BRNO? eu ptr inceput ma organizez in Ungaria datorita distantei relativ mici (Hungaroring, euroring si panonia) problema e pana in serres sunt 700km, pana in brno la fel. rijeka iar e o buna alternativa ptr mine ..700km si 80-90€ ziua intreaga de pista. om vedea ce ne rezerva 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Eu ma refeream ca merg la Brno asa in exursie sa vad cursa de moto gp dar as merge si la serres cati KM sunt si cam ce costuri implica?? stie Cineva detalii?? Honda!! din 2002 e 954 fireblade!! oho !! Frumoasa scula!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Eu ma refeream ca merg la Brno asa in exursie sa vad cursa de moto gp dar as merge si la serres cati KM sunt si cam ce costuri implica?? stie Cineva detalii?? Honda!! din 2002 e 954 fireblade!! oho !! Frumoasa scula!!! Vezi pe www.firemotorsport.ro, sau www.sbz.ro / numai cauciucurile te costa minim 350eur, cazare 40/noapte, papa, transport pt moto in functie de cum te descurci dar e cca. 60eur pe platforma. Si foarte important- carenele nene. E sinucidere sa te dai cu cele originale. Chiar daca pare mult pt cei neinitiati, merita toti banii sa mergeti macar o data in viata. Dupa ce veniti de acolo sigur n-o sa va mai arda de sporturi "extreme" pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.