Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel?

Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi.

Exercitiu de imaginatie: la zde mi de km la ora,in depasire se rupe lipitura?! ce faci?..nu cred ca este scump acel senzor....nici n ou nici de la dezmembrare...nu va jucati cu viata vostra pr 100 200 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou este aproximativ vreo 170 euro, cred ca atat o sa ajunga la noi in tara daca in State e cam 120 dolari. O lipitura facuta bine nu se rupe. Dupa cum spuneam, o sa incercam sa facem treaba asa cum trebuie... daca nu se poate sunt cat se poate de acord ca trebuie schimbat. Aia fusese si prima mea parere atunci cand am vazut de unde s-a rupt.... dar aia nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu banii atata vreme cat exista o sansa de reparatie.... ce se intampla daca se rupe lipitura? simplu, frana de motor...... cred ca din aia se descurca sa iasa oricine care are ceva kilometrii pe mobra......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun.

La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare.

Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie.

Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea.

Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune.

Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm.

Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred.

 

Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa.

Care, dupa ce o schimbi cu una noua, aceasta va bate si ea dupa 2000km. Asa am facut eu la 954, degeaba m-au asigurat mecanicii de la INTERMOTOCYCLE ca fac operatiunea degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Am dat mobra si mi-a ramas

 

Geaca de piele personalizata HONDA CBR

 

 

 

 

 

 

 

Pret nou 280 lei

 

 

edaz.jpg

 

 

Masurile pentru geaca sunt

In umeri= 52 cm

Piept(sub maneca) =62 cm

Jos =57 cm(reglabil in minus cca 10 cm )

Lungime maneca = 69 cm

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baietii am nevoie de ajutorul vostru!


Vreau sa fac 954-le sa traga mai bine!


Sunt dispus sa renunt la cativa zeci de km pe ora viteza maxima!


Daca merge 240 sunt extrem de multumit!


Da sa ajunga mai repede la viteza aia!


Mobra are power commander si quick shifter!


Mappingu e facut in Germania de fostul proprietar deci nu ma intrebati ca sunt pe dinafara!


Nu vreau sa o vand fiindca imi e tare draga!


Dar trec miarele astea noi pe langa mine destul de usor!


Nu vreau sa le bat fiindca e imposibil ci vreau doar ca pana in 240 sa stau cat de cat langa ele! :P


Tall order ha?


:))


Ma gandeam sa schimb pinionul din cutie cu unul cu niste dintisori mai multi!


La axe cu came nu vreau sa ma bag ca asta ar insemna sa deschid chiulasa si nu vreau sa dezigilez mobra...vreau sa ramana virgina!


Daca mai aveti alte sugestii va ascult!


Merci mult de tot!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic,

:wink:post-74410-0-96948800-1384707902_thumb.jpg stiu e cbr 929, doar ca idee. si furca din fata e modificat ceva la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc).

Hm eu tin minte de la bicicleta ca atunci cand lantu era pe pinionul mare de la pedala puteam accelera cu mai putin efort!

Si ma gandeam ca Fizica a ramas la fel din 1995 incoace!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tii minte prost. La bicicleta, poti accelera cel mai rapid/usor pe combinatia foaie mica - pinion mare. Deci pentru o acceleratie mai buna, tre' sa micsorezi foaia si/sau sa maresti pinionul de la roata.

Merci de sfat!

Si ce foaie sa ii pun!?

Cu un dinte mai putin?

Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus?

Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce foaie sa ii pun!?

Cu un dinte mai putin?

Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus?

Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat!

 

Cel mai mare raport de transmisie pe care l-am avut pe 954 a fost 3. Adica pinion de atac cu 15 dinti si foaie 45.

Nu mi-a placut foarte mult si am pus pe spate un pinion de 44 de dinti. Mi-a placut mai mult asa.

 

Nu prea ai ce-i face motorului stoc. poti lua in calcul o marire de cilindree - se mareste diametrul fiecarui cilindru si se alezeaza la cota +1 mm. vei castiga ceva dar nu pot sa zic exact cat.

Exista pistoane si segmenti aftermarket pe cota asta.

 

Totusi, problema cu 954 nu ar fi ca nu ajunge la 200-220 rapid chiar si cu echiparea stoc, ci ca nu prea mai are suflu peste vitezele astea. Daca ai evacuare full de curse, filstru sport, pair valves eliminate/astupate, PC3, ai nevoie de dyno run ca sa ii faci o harta buna. Fara aa ceva, se pierde mult cuplu in ture medii la motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca 140 are...mobra are filtru sport BMC,bujii NGK iridium,full exhaust arrow,power comm,si quick shifter!(double bubble si damper arrow)

Nu e Hayabusa stiu dar e usoara si micuta si asta imi place la ea de aia nu prea as vrea sa o schimb!

Mappingu e facut de fostul proprietar in Jermania deci nu ma stiu!

Cert e ca am mers cu 954 stock si diferenta e destul de serioasa!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140cai???? Pe liniile drepte, 954 se intrebuinteaza foarte serios sa bata un R6 2006+, la clasa 1000 e cea mai slaba moto , ca PUTERE, nicidecum ca ciclistica. Intr-adevar, pina la 200km/h, bate multe motorete, problema e peste 200. Am avut asa ceva, eram megaincintat de ea, problemele au aparut la circuit, unde luam bataie clar de la toti competitorii de 1000 , pe liniile drepte , asta inainte de perioadele de frinare. Cu R1, rar de tot ma mai bate cite un BMW (pe liniile drepte).



954 are rapoartele 1 2 3 4 din cutia de viteza foarte scurte, deaici si demarajul extraordinar pina in 200km/h. Cu un raport la foaie roata/pinion atac 15/45, powercommander, full yosimura, la start cu plecare de pe loc, nici macar nu trebuie sa patinezi ambreiajul, doar foarte putin, si ai sanse 9/10 sa bati cam tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o setare de suspensie spate mai soft.

 

Cred ca isi prinde urechile daca se apuca de lucrat la ea si nu stie ce face.

Apar efecte nedorite de la un raport de transmisie prea mare: dat gaz prea tare si prea devreme pe viraj = derapaj spate, highside. tendinta de wheelie accentuata dar, mai ales, la 954, intra voblaj. E obligatoriu sa aiba un amortizor de ghidon pentru siguranta lui.

Foarte important ar fi ca, la 15/45 sa faca motoreta "mai lunga" cu un lant de 110 zale in loc de 108. Va fi mai putin agila la intrarea in viraj dar pe strada nu ar trebui sa se simta.

Combinat cu lantul mai lung, o anvelopa spate cu talon mai inalt - ori 190/55 ori 200/55. Modificarea asta ajuta in special la iesirea din viraje.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Am nevoie de niste informatii si sfaturi.

De unde fac rost, de un set de suruburi pt carenajul unui CBR 929RR?

Am probleme cu 2 dintre suruburi, dar m-am gandit ca nu strica sa le schimb pe toate daca ma apuc de cautat.

Trebuie neaparat sa cumpar de la Louise sau Polo, sau gasesc si altundeva la un pret accesibil?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...