cristilvk Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 datorita marimii discurilor cu dioametru mare, 954 beneficiaza de una dintre cele mai bune frane, ca se pot strica daca nu esti atent e alta poveste, se pot strica la orice motor daca gasesti una buna iao, nu am auzit oameni care sa fie dezamagiti de 954 - repet 954 in stare tehnica buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Merci frumos de recomandare, momentan sa vedem daca se concretizeaza vanzarea f4i-ului Daca as suplimenta bugetul pana pe la 3500, as putea sa gasesc ceva pret/calitate mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Nu uita ca R1 98-2003 e un biet mielusel daca comparam cit de saltareata e directia cind se deschide gazul puternic, in trepte inferioare, practic, fara amortizor de ghidon e sinucidere. La 2500euro, gasesti numai gunoaie(vopsite frumos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) 954 este o motocicleta foarte buna. Depinde enorm cum a fost intretinuta; deci, cand o iei, verific-o bine de tot. Varianta peste ea daca suplimentezi bugetul ar fi un k2,k3,k4 de 1000, chiar si 750 e o racheta usoara. Cand cumperi, orice te decizi sa cumperi, verifica bine tehnic, este cel mai important. off topic: urmatoarea mobra pe care mi-o iau o sa fie peste 2009 ca sa nu o mai vand curand. M-am saturat sa bag o gramada de bani in intretinerea mobrei si sa o vand pe nimic din cauza "concurentei" care vinde cazane... Spor cr1s71 ! Editat Septembrie 18, 2013 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Mare dreptate ai LKss ...Zici ca, k2-k4 sunt peste 954 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) N-as zice. K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000. 954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun. Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste. Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok. Editat Septembrie 18, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Motocicleta cazatura/cazan/f*tuta se cam vede dupa o tura data mai tare. Iau in considerare si sa mai strang bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Daca vrei 954 fara bube, putem discuta si nu trebuie sa faci eforturi mari ca sa te incadrezi in bugetul actual. Am o singura conditie - ii montezi singur carenele de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 O vinzi pe a ta Cesar ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 E ca si vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Bv. Sa o stapaneasca sanatos noul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 dupa secuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala. Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pt diferentza de 3 grade nu ai liniste? Oricum, peste 80grd, uleiul este apa, si deaici apare uzura motorului. La asta ar trebui sa te gindesti. E vorba si de senzorii de temperatura, motoretele au peste 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu neaparat ca nu am liniste. Dar am constatat lucrul asta si daca am posibilitatea sa fac o verificare, o fac. Un fel de sondaj. Nu sunt genul sa mi duc moto/masina la service doar cand se strica.. Mai bine previn, daca este cazul, de aceea am pus intrebarea .. Deci, a ta la ce temp ajunge in oras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 104 nu este o teperatura cu probleme. Motocicletele pot urca lejer si la 110 in trafic urban si mediu cald chiar si asa este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala. Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat. Mi-a recomandat cineva lichid de racire motul motocool expert, nu pot sa zic daca e mai bun sau nu, deoarece pe la noi de vreo 2 saptamani nu sunt mai mult de 15 grage afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Da, deaia se maresc radiatoarele, in loc sa puna lichide "minune", fabricile maresc sistemul de racire de la generatie la generatie. Nu mai visati cai verzi. Editat Septembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Oarecum. Dar nu prea o mai folosesc si ar fi mai bine sa invarta rotile pentru altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Bun, ideea e ca nu faptul ca mi a ajuns la 104 gr. ma ingrijoreaza, mi a ajuns cel mai mult la 107 la un mars moto, unde s a mers in coloana si erau 1000 grade afara. Ma interesa diferenta dintre a mea si a prietenui meu, care nu vroia sa urce mai mult de 101 grade. O diferenta este, poate fi un semn ca e electroventilatorul puturos ? Noi ne am uitat la ele, sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 C sa nu te mai tin in tensiune, ceea ce spui, mi s-a intimplat si mie de nspe ori, vara, inclusiv la o defilare moto (spre Snagov). 104-105 grd arata, nu-i nimic deosebit. E posibil la amicul tau sa se fi decalibrat senzorul. Eu am montat un contact electric manual si porneam cu acesta ventilatorul sa mearga non stop in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu electroventilatorul comanda gradele...ci termostatul, ala poate fi uzat. Jagi, daca uleiul e apa la 80 de grade, de ce temperatura optima este de 90? eu am vazut niste comparatii, iar gradele erau cele din atmosfera nu din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) la 80grade afisate te bord, temp lichidului de racire care CIRCULA prin punctul unde este instalat senzorul de temp, uleiul are temperaturi mult mai mari, nu avem in cazul acesta radiator de ulei. In realitate , uleiul are aproape 100grd. Cind pui ulei nou, e OK 90grdC, dupa 1000-2000km, nu mai este deloc in parametri. Nici nu este greu sa-ti dai seama, dupa zgomotele care apar in motor dupa 80grd. Ai vazut, opresti motorul, lasi cheia in contact, si temp lichidului urca grav, asta din cauza ca lichidul necirculind, ajunge la temperatura motorului. Nu schimba nimeni uleiul la 1000km, dar multi ii dau blana la 100grd, cu ulei de 5000km. In motoarele de curse temperatura optima sta intre 70 si 80grd. Optim la temp ridicate e doar pt neutralizarea mai buna a poluantilor, a conserva viatza motorului trebuie racit mult mai mult. Poti sa faci un test Dyno , cu motorul la 80 si 104grd. Editat Septembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Oke, va multumesc mult. Iar ideea cu electroventilatorul pe buton este geniala, am mai citit undeva chestia asta. Ca o paranteza, dimineata, cand am iesit de la munca erau 9 grade. Cel putin nu mi am facut griji ca se incinge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 N-as zice. K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000. 954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun. Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste. Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok. k5 1000 stare perfecta si cu extrase frumoase la mine in anunturi la 3900 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.