Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

datorita marimii discurilor cu dioametru mare, 954 beneficiaza de una dintre cele mai bune frane, ca se pot strica daca nu esti atent e alta poveste, se pot strica la orice motor

 

daca gasesti una buna iao, nu am auzit oameni care sa fie dezamagiti de 954 - repet 954 in stare tehnica buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu uita ca R1 98-2003 e un biet mielusel daca comparam cit de saltareata e directia cind se deschide gazul puternic, in trepte inferioare, practic, fara amortizor de ghidon e sinucidere. La 2500euro, gasesti numai gunoaie(vopsite frumos).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 este o motocicleta foarte buna. Depinde enorm cum a fost intretinuta; deci, cand o iei, verific-o bine de tot. Varianta peste ea daca suplimentezi bugetul ar fi un k2,k3,k4 de 1000, chiar si 750 e o racheta usoara. Cand cumperi, orice te decizi sa cumperi, verifica bine tehnic, este cel mai important. off topic: urmatoarea mobra pe care mi-o iau o sa fie peste 2009 ca sa nu o mai vand curand. M-am saturat sa bag o gramada de bani in intretinerea mobrei si sa o vand pe nimic din cauza "concurentei" care vinde cazane... Spor cr1s71 !

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as zice.

K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000.

954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun.

Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste.

Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala.

Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt diferentza de 3 grade nu ai liniste? Oricum, peste 80grd, uleiul este apa, si deaici apare uzura motorului. La asta ar trebui sa te gindesti. E vorba si de senzorii de temperatura, motoretele au peste 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat ca nu am liniste. Dar am constatat lucrul asta si daca am posibilitatea sa fac o verificare, o fac. Un fel de sondaj. Nu sunt genul sa mi duc moto/masina la service doar cand se strica.. Mai bine previn, daca este cazul, de aceea am pus intrebarea :D .. Deci, a ta la ce temp ajunge in oras ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.. Detin un 954 2003, iar zilele trecute am iesit la o tura cu inca un amic care detine tot un 954, dar 2002. Pe la Unirii, aglomeratie mare si caldura la fel. La semafor, m am uitat la temperatura apei si indica 104 grade, lucru pe care l am mai intalnit, dar a prietenului meu ii indica 101 grade. Am crezut ca am dat eu mai tare in ea si s a incins. Dupa ce am plecat de la semafor, apa a scazut la 100-101 grade, iar la semafor... 104 grade la mine, 100-101 la prietenul meu. Si s a repetat faza pana am iesit la drum intins unde si a mentinut temperatura normala.

Intrebare intrebatoare.. ce temp aveti voi la 954 in regim de oras si temp ~30-35 grade afara, in conditii de trafic aglomerat ? Electroventilatorul are mai multe trepte de functionare? Multumesc anticipat.

 

Mi-a recomandat cineva lichid de racire motul motocool expert, nu pot sa zic daca e mai bun sau nu, deoarece pe la noi de vreo 2 saptamani nu sunt mai mult de 15 grage afara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, deaia se maresc radiatoarele, in loc sa puna lichide "minune", fabricile maresc sistemul de racire de la generatie la generatie. Nu mai visati cai verzi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ideea e ca nu faptul ca mi a ajuns la 104 gr. ma ingrijoreaza, mi a ajuns cel mai mult la 107 la un mars moto, unde s a mers in coloana si erau 1000 grade afara. Ma interesa diferenta dintre a mea si a prietenui meu, care nu vroia sa urce mai mult de 101 grade. O diferenta este, poate fi un semn ca e electroventilatorul puturos ? Noi ne am uitat la ele, sunt identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C sa nu te mai tin in tensiune, ceea ce spui, mi s-a intimplat si mie de nspe ori, vara, inclusiv la o defilare moto (spre Snagov). 104-105 grd arata, nu-i nimic deosebit. E posibil la amicul tau sa se fi decalibrat senzorul. Eu am montat un contact electric manual si porneam cu acesta ventilatorul sa mearga non stop in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu electroventilatorul comanda gradele...ci termostatul, ala poate fi uzat.

Jagi, daca uleiul e apa la 80 de grade, de ce temperatura optima este de 90?

eu am vazut niste comparatii, iar gradele erau cele din atmosfera nu din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 80grade afisate te bord, temp lichidului de racire care CIRCULA prin punctul unde este instalat senzorul de temp, uleiul are temperaturi mult mai mari, nu avem in cazul acesta radiator de ulei. In realitate , uleiul are aproape 100grd. Cind pui ulei nou, e OK 90grdC, dupa 1000-2000km, nu mai este deloc in parametri. Nici nu este greu sa-ti dai seama, dupa zgomotele care apar in motor dupa 80grd. Ai vazut, opresti motorul, lasi cheia in contact, si temp lichidului urca grav, asta din cauza ca lichidul necirculind, ajunge la temperatura motorului. Nu schimba nimeni uleiul la 1000km, dar multi ii dau blana la 100grd, cu ulei de 5000km.

 

In motoarele de curse temperatura optima sta intre 70 si 80grd. Optim la temp ridicate e doar pt neutralizarea mai buna a poluantilor, a conserva viatza motorului trebuie racit mult mai mult. Poti sa faci un test Dyno , cu motorul la 80 si 104grd.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as zice.

K1-K2 mie mi-au dat impresia de sport-touring.K3-K4 nu cunosc.K5 e tatic,dar ala e peste 5000.

954 mi se pare o moto foarte speciala.919 si 929 imi dau aceeiasi impresie ca si K1-K2,numai ca sunt mai usoare.Insa cu 954,cei de la Honda au scos ceva total atipic lor : o moto entertaining.Au crescut puterea si prin acea greutate mica (parca vreo 170 la gol) a iesit o motoreta extraordinara.Are caracter.E dura,dar are caracter.Da,vobleaza,e nervoasa daca o calci pe coada,dar e fun.

Bine,acum depinde ce vrei.954 e pur-sange,nu e un F4 mai mare.Desi arata ca un dulap,nu e deloc asa,e alta poveste.

Insa dupa cum a zis si Jagi,deschide bine ochii,ca sunt f multe forjate,fwtute,cazute si vopsite.La 2500 mare mirare sa gasesti una ok.Cauta pe la cei care aduc din afara,pe la 3000 poate iei una neinmatriculata in stare ok.

k5 1000 stare perfecta si cu extrase frumoase la mine in anunturi la 3900 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...