Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun.

Am schimbat doua iar pe al treilea am incercat sa-l repar cu piese noi. N-a tinut nici ala. :haha: In 3 ani am schimbat 3 motoare. :rusinica: Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, conteaza...Intre cele 2 generatii sunt diferente maricele.

 

Ca idee, oriunde apari faci spam...Pe topicul de GSXR ti-ai declarat dragostea pentru SRAD si ai creat 1000 de discutii degeaba, acum ai pus ochii pe un Blade (suna frumos numele,nu?) si continui aici cu posturile moralizatoare...Ce urmeaza? R1 e deja luat, ce zici de un zx9 sau un zx 10?

 

Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km. Motorul e pus la vanzare de mult iar pozele sunt in mare aceleasi. O spun ca sa intelegi faptul ca cei 4-5 mii de km sunt pusi la plezneala, ca sa justifici intr-un fel "noua alegere".

 

Honda nu mai e Honda de mult. Ca idee, ca tot ti-e egal ce model de Blade e, Nicu(stau de 6) a schimbat 2 motoare la un sc28. De distributie, sau electrica nu mai spun.

 

Nu veni cu texte gen "Honda e Honda" ca sa perii audienta. Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba...

 

Spor la...tastat!

Multumesc ca mi-ai urmarit activitatea pe forum. Am spus-o si aici, ador SRAD-urile si astea erau in plan! Raman in continuare modelul meu preferat pana in 2000. Acum, nr. meu de km conteaza mai putin, daca e mobra pusa la vanzare asta inseamna ca sta in garaj ? De aia mi-am luat eu geaca si toate cele ? Ca sa ma uit la ea cum sta in fata blocului ?Am luat-o la 37 sau 38000 dekm, acum are 42.000, vrei sa fac o poza ?

 

Eu m-am gandit in naivitatea mea ca pe sectiunea asta voi gasi detalii de la posesori nu critici si shtouri ieftine ( vezi comentariul tau ). Le multumesc mult baietilor ca mi-au raspuns si ca nu m-au aruncat in bulk folder dupa cum prea bine meritam ( ha! ).

 

Tie evident nu mai am ce sa iti zic din moment ce esti capabil sa anticipezi ceea ce urmeaza sa zic. Te felicit pentru experienta mai mare decat a mea dar aroganta asta denota anumite lucruri. Stai ca acum am vazut, esti moderator. Pai asta e atitudinea unui moderator ? Sa iei la misto userii???? Care e problema pana la urma, suntem pe un forum aici, credeam ca stii asta ;)

 

Gata Gixule, nu ma mai vezi pe topicul asta. Motocicleta de care va vorbeam a fst implicata intr un accident azi in pipera. Multumesc tuturor pt pareri dar se pare ca nu prea mai e cazul .....

Editat de biancocelleste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, oriunde apari faci spam

Acum nu f mult timp n-aveai 1000 km.

Oricum, dupa cum ai spus, pana in primavara poate faci 10000 km si aduni bani de un Desmosedici...Sa vezi atunci valva si discutii degeaba...

 

Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat doua iar pe al treilea am incercat sa-l repar cu piese noi. N-a tinut nici ala. :haha: In 3 ani am schimbat 3 motoare. :rusinica:

 

Nu ai stiut sa-l repari. Cuzinetii nu se monteaza la voia intimplarii, trebuie plastic gauge sa masori imprealabil jocul la piesele mobile, trebuie ca shuruburile care string vibrochenul sa fie si ele scoase din pungulitzele de la Honda, nu se refolosesc cele vechi. Si mai sint. Modelul tau avea, putea sa aibe, sute de mii de km, nu aveai de unde sa stii. Per total, motoarele din generatiile 90-2000 duceau lejer 100 000km, cele actuale ramin sub semnul intrebarii. E greu sa gasesti o motoreta de 15 ani cu doar "50 000km". Normal ca daca iei o motoreta cu 120 000km pe ea , dar bordul afisheaza doar 40-50 000km, crapa propulsorul, ai sa zici ca modelul e prost. Fraier este cel care ia de buna o motoreta cu doar 30-50 000km veche de peste 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@art, ai reusit sa vinzi blade-ul?

 

Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. :) Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constat ceva ceva "suferinta" de grade... zisa si graditidita :)

 

Cesar strikes again! N-are rost sa continui discutia, vorba aia, doar nu vrem sa ajungem la polemici interminabile si amenintari cu mafie si portbagaje, nu? :crack:

 

Hai spor la pozat in Zana Maseluta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bang bang, ce-ai inteles si ce noapte e la tine pe strada.

Treat the man right!

Are relevanta cati km a bagat si cate experienta are, moderator puppet?

 

De grade suferim toti, pana la un punct.

Need to acknowledge! You're in denial

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@art, ai reusit sa vinzi blade-ul?

 

Sunt de acord cu jagi. Nu ai cum sa treci prin 3 motoare in 3 ani chiar daca Honda nu mai e Honda. :) Am vazut destule modele 2002-2003 trecute de 100k pe forumuri sa imi dau seama ca motoarele merg. Dar intra bani in ele. Se numeste service interval si la noi nu se respecta asta decat la schimb de ulei. Poate ca tu ca posesor esti pregatit sa o intretii corect dar daca a parcurs deja 80-90k fara sa fie tinuta calumea, nu te poti astepta la mare lucru. Mai cumperi un motor din dezmembrari la care istoricul se poate dovedi pe ultimele 3 zile si totul e parfum...

 

Foarte important este sa si gasesti pe cineva care sa-ti poata efectua acest interval. La noi, jocul supapelor si alte fineturi sunt uitate (vinovat, recunosc), iar intretinerea consta in mare in schimbul de lichide, placute, etc.

 

Acum sa privim si partea cealalta, atata timp cat nimeni nu vinde motor cu carte service, si aici ma refer inclusiv la motoarele scumpe, de unde ar trebui sa ne dam seama ce, cand si unde a fost remediat?

 

Ca idee, in primavara am cautat sa-mi iau de aici din nou un 919. Cu greu gasesti unu` sub 60000 km. De pret nu mai spun, un model ok costa de la 2300 eu in sus. Acum sincer, la 1500 eu (poate mai putin), cu cat se da un 919 la noi, ce pretentii putem avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba.

 

LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-cbr-900-rr-sc33-bremen/168525608.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cbr&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=84&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1992-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=20000&cubicCapacities=FROM_751_TILL_1000

 

 

@art felicitari, cred. :) Ce urmeaza? Sau are deja urmas?

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gixu pai cum crezi tu ca vei gasi un 919 sub 60k? E motor de 14 ani. Cine l-a luat sa il tine piesa de muzeu nu il va vinde la 2500. Am vazut acu vreo 6 luni un R1 98 cu una mie si ceva mile, complet original. Gumele erau dot 2003. Stii cat cerea??? 11000. Plus gandeste-te ca furtunele erau probabil praf pe ea. Aveai de schimbat si acolo una alta ca nu e sanatos nici sa stea degeaba.

 

LE: uite, un exemplar excelent la pret decent. Sau cat ai fi dispus sa dai pe un Blade cu km putini? http://suchen.mobile...M_751_TILL_1000

 

 

@art felicitari, cred. :) Ce urmeaza? Sau are deja urmas?

 

 

Eu iti inteleg dilema, dar aici vorbim de valoare de piata. Cu 4000 iti cumperi 954, R1 (02-03) cu putini km, reali.

 

Anuntul in cauza are cateva hibe, cunosc asta pentru ca asta vara am cautat frenetic o mobra ok si la vizionare, toti uita sa mentioneze lucruri importante.

 

In anunt nu spune al catalea propietar este(?) si nici nu aduce vorba de vreo carte service(?). Daca are mai multi propietari si n-are carte service, Km sunt irelevanti, chiar si in Germania. Inca ceva care mie nu-mi place, vanzatorul ofera imediat un motiv pt care vinde motocicleta, iar asta nu e ok.

 

Am trecut anu asta prin suficiente situatii astfel incat sa nu mai cred ce scrie in fiecare anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gixu: deci la toti "ni" greu :D.

 

@art: aveam da. A trebuit sa ma scap de el pe considerente de... fonduri pt autovehicul prin primavara si acum nu stiu cum sa ajung inapoi pe 2 roti chiar daca suntem in prag de iarna... As mai lua un 954 fara sa stau pe ganduri dar sunt in dilema descrisa mai sus de gixu plus o boala grava, adica lipsa de bani pt un motor bun.

 

Am ajuns sa ma uit deja la soft enduro, cafe racere, trackere, buse, gixxere si tot intre. Nu multe se pot compara cu un 954 si smoothnessul motorului si cadrului dar simt ca merita sa imi diversific portofoliul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva ce distanta este intre axele de la roti la 954? merci

 

1400 mm.

 

Depinde si de reglajul lantului. Cota reala e undeva intre un minim si un maxim. Depinde acum la ce iti trebuie si de ce precizie ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...