popmihairadu Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 O sa scot benzina si o bag la masina, aia e nu e asa cu fite si o sa i pun noua, cat despre filtru nu e murdar ca l-am schimbat acum 300 km, e nou. Cat despre blana pe a2 ... la varsta mea nu imi mai arde mie de blana, eu acolo cu bosorogii la admirat peisaju. Ma gandesc asa, anu asta se fac 20 de ani de cand mi-am cumparat primu motor. Daca am scapat atata timp cred ca e ok sa sed pe curu meu si sa nu ma omor tocmai acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Salutare tuturor. Sunt detinator de 929 de 7 ani, timp in care am vazut cateva tari din Europa cu el, dar tot in acest timp am schimbat si mai multe piese si parti din motor, mai putin distributia. Postez despre problema asta deoarece nu am gasit ceva concret aici pe forum. Undeva la 5000 de ture a inceput sa se auda un zgomot in plus, nu tare si nici deranjant, dar indeajuns sa nu ma lase sa dorm noaptea. Se aude pe liber, in accelerare, dar si in decelerare. Eu spun ca de vina ar fi distributia. M-am informat cat am putut de mult de pe youtube, din manualul de reparatii si nu numai, dar tot ar mai fi cateva detalii de aflat inainte sa ma apuc de treaba. - Garnitura de cauciuc de la capacul axelor cu came trebuie schimbata de fiecare data cand se desface? - Am vazut pe youtube cateva filmulete in care se strange intinzatorul de distributie si se da drumul dintr-o data, sa impinga mai tare patina. Credeti ca e o idee buna? - Din cunostintele voastre, care parte cedeaza mai des la acest model? Lantul sau intinzatorul? Va rog fara comentarii rautacioase, vreau doar sa invat cat mai mult si sper ca acest forum e unul din locurile din care pot culege informatii utile. Orice detaliu despre distributie e binevenit. Mai jos o sa las o poza cu o veioza facuta de mine din mai multe parti auto si moto, dintre care si o oala de ambreiaj de 929. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 (editat) Salutare tuturor. Sunt detinator de 929 de 7 ani, timp in care am vazut cateva tari din Europa cu el, dar tot in acest timp am schimbat si mai multe piese si parti din motor, mai putin distributia. Postez despre problema asta deoarece nu am gasit ceva concret aici pe forum. Undeva la 5000 de ture a inceput sa se auda un zgomot in plus, nu tare si nici deranjant, dar indeajuns sa nu ma lase sa dorm noaptea. Se aude pe liber, in accelerare, dar si in decelerare. Eu spun ca de vina ar fi distributia. M-am informat cat am putut de mult de pe youtube, din manualul de reparatii si nu numai, dar tot ar mai fi cateva detalii de aflat inainte sa ma apuc de treaba. - Garnitura de cauciuc de la capacul axelor cu came trebuie schimbata de fiecare data cand se desface? - Am vazut pe youtube cateva filmulete in care se strange intinzatorul de distributie si se da drumul dintr-o data, sa impinga mai tare patina. Credeti ca e o idee buna? - Din cunostintele voastre, care parte cedeaza mai des la acest model? Lantul sau intinzatorul? Va rog fara comentarii rautacioase, vreau doar sa invat cat mai mult si sper ca acest forum e unul din locurile din care pot culege informatii utile. Orice detaliu despre distributie e binevenit. Mai jos o sa las o poza cu o veioza facuta de mine din mai multe parti auto si moto, dintre care si o oala de ambreiaj de 929. Multumesc anticipat. Salut! Poate fi distributia. Banuiesc ca zgomotul de ambreiaj iti e deja familiar. Nu te complica sa ajustez intinzatorul si nici nu iti recomand intinzator cu reglaj manual. Daca schimbi distributia pune atat lant nou cat si intinzator. Nu e exclus sa fie si o patina afectata. Eu am patit la 954. Am gasit o bucatica in baia de ulei. Nu s-a intamplat nimic dezastruos. Garnitura capacului de distributie se schimba doar in caz ca e foarte deformata. In nici un caz nu se inlocuieste la fiecare demontare. E posibil sa o poti folosi refolosi. Un strat subtire de Victor Reinz la montaj te poate scapa de o cheltuiala daca nu e deformata grav. Editat Aprilie 5, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 Oala de ambreiaj originala face parte din veioza acum. Am schimbat-o din cauza ca era prea galagioasa. O sa verific cu atentie toate cele trei patine atunci cand o sa desfac motorul. Nici nu vreau sa aud de intinzatorul manual. Am trecut siliconul Victor Reinz pe lista de cumparaturi. Multumesc mult de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 11, 2018 Share Postat Aprilie 11, 2018 Am o mica problema cu un 900RR SC28 '95 893cmc. Auzeam de anul trecut un zgomot subtire la primul cilindru (din partea stanga a motocicletei), zgomot ca de bujie. Peste iarna i-am montat o toba carbon, mai galagioasa, am mers sezonul asta cu ea si ieri am revenit la toba veche, mult mai linistita, moment in care mi-am dat seama ca acel sunet s-a accentuat destul de mult, duce deja inspre sunet de tachet si creste o data cu turatia, dar dupa 5-6k ture e acoperit de sunetul evacuarii si nu.mi pot da seama daca se aude inca. Acuma nu stiu ce sa zic, mi-am bagat putin mana pe la fisa cilindrului ca am reusit sa inec atat de tare motocicleta la inceput de sezon incat am reusit sa o pornesc tractata cu masina, asta dupa ce am incercat sa ii scot bujiile sa i le curat, fara succes insa pentru ca nu am cheia potrivita. De atunci am observat ca nu mai porneste "la sfert", adica invarte sa zic de 2 ori si apoi o ia, in special la cald. Bun, credeti ca tacaneala aia e de la faptul ca nu am pus corect fisa la loc sau se duce motorul pe ..la? De mers merge bobocel, trage foarte bine, ulei nu prea papa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Salut. Vreau sa achiziționez și eu O Honda cbr 900rr din 1993... As dori daca se poate sa îmi spuneți la ce sa mă aștept din parte ei. Fiabilitate, iartă greșeli, piese. Și dacă știți vreuna de vânzare...dati de știre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Sunt vechi, abuzate si vai mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Salut. Vreau sa achiziționez și eu O Honda cbr 900rr din 1993... As dori daca se poate sa îmi spuneți la ce sa mă aștept din parte ei. Fiabilitate, iartă greșeli, piese. Și dacă știți vreuna de vânzare...dati de știre Ai gasit , cred, una foarte ieftina si visezi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 Ai gasit , cred, una foarte ieftina si visezi frumos. Nu este foarte ieftina. 2000 euroi. E preț ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 19, 2018 Share Postat Mai 19, 2018 Mai motoreta e ok ... de incepatori nu e clar, dar e distractiva si trage bine si in ture joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 2000e,preț ok pe un 919 din '93?!?la ce piață te uiți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 900RR sub 98 nu mi-as lua niciodata. Ala a fost anul cand au schimbat regula jocului. Avand totusi de-a lungul timpului atat un 929 cat si un 954, pot spune fara sa exagerez ca pentru diferenta de cateva sute de euro, nu merita sa cumperi nimic sub 929. 954 e vis atat din punct de vedere tehnic cat si optic. Desi mai “ascutit“, te tine in priza de uiti de orice probleme Cauciucul fata pe 17“ si cele aproape 10 kg in minus au facut din 929 si, apoi din 954 doua motoare fantastice atat pe autostrada la 250+, cat si pe un traseu bine virajat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fly Alex Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 Salutare tuturor, sunt in cautarea unei mobre si am gasit un 954 frumos in it, am vb cu cineva de acolo, a fost sa o vada si a zis ca e totul, doar ca e o problema,se aude o bataie la motor, undeva sus, în partea stanga, se aude si la rece si la cald, ceva idei va rog? Am si o filmare o sa incerc sa o postez, multumesc. » Post actualizat in 07 Jun 2018 05:40 Nu e foarte pronuntata, se aude pe fundal si constant, si la rece si la cald, si appo, 954 nu se gasesc chiar asa usor, chiar si in it.mai ales la un pret decent » Post actualizat in 07 Jun 2018 05:36 Update, filmuletul cu respectiva mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 Sunetul ala il au multe 954 E stiut insa si faptul ca rasucitul cuzinetilor pe vibrochen se poate intampla din senin. Motorul de 954 nu se aude oricum foarte silentios. Al meu facea zgomotul asta pret de cateva secunde la rece. Cu 954 e loterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 (editat) Nu stiu daca pica chiar din senin si degeaba, de cele mai multe ori e de la dat in trometa cu motorul rece si ulei prost. Editat Iunie 7, 2018 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Intrebare, acum vreo 5 ani am mers in Polonia si am pus gume pireli diablo corsa noi la plecare. Cand am ajuns guma spate avea sarmele iesite pe mijloc. S-a consumat in sub 1000 km. Ce guma sa pun acuma pe ea tinand cont ca doresc sa fac un drum de 2500 , majoritatea de autostrada, si doresc un set de anvelope nu pentru circuite, nu fac acrobatii, nu o inclin peste masura, vreau sa ma duc ca si cu un touring sau un chooper intr-o excursie si nu vreau sa schimb gumele de 2 ori pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 In premiera aud așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Premiera sau nu, am patit treaba asta. Am cumparat un set de gume diablo corsa noi, am dat si o gramada de bani pe ele. Am plecat de la Baia Mare la Krakow, sunt sub 1000 km dar am mai mers prin Budapestea o zi deci sa zicem 1000. Cand am intrat pe M3 i-am cam dat 200 + si era cald afara, cam peste tot pe unde am prins autostrada i-am dat dar pe linie dreapta, viteza a fost cam 160 constant. Cand am ajuns am parcat si am vazut intr-un loc iesita o sarma din roata si se vedea uzura mare pe mijloc. Am venit inpoi cu mare grija si incet, cam cu 90 la ora pentru ca nu am gasit anvelopa si la vreo 5 km de dorolt am facut pana spate si am chemat un prieten cu o duba dupa mine sa ma duca acasa. Asa ca pe bune, ce anvelope sa ii pun sa nu mai patesc de astea ? Vreau sa plec cu ea in Danemarca pentru ca nu am in veci vreme sa ma dau, asa ca o sa plec cu honda in loc de avion cu cazare la mijloc de drum. Is 2480 km total. Si inapoi i aduc in duba ca mi-o las aici. Vreau sa vad daca mai ma tin oasele sa fac asa o excursie si sa mai ma dau cu motorul. Anu asta am facut cu ea un drum de 10 min pana la magazin. Anul trecut nici macar 500 km. E mobila in living nu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Parerea mea pentru ce s-a intamplat este ca, anvelopa ta spate a atins bascula din cauza deformari ei la viteza respectiv forta centrifuga. Cauze: 1.Anvelopa mai mare in talon de cat cea prescrisa de fabricant. 2.Kit de lant cu lungime incorecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popmihairadu Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) Nu pricep cum poate afecta kitul de lant o roata care se invarte pe rulmenti pe un ax fix. Daca avea atata intindere cat sa frece in bascula e posibil, dar nu in cazul meu ca am avut guma originala 190 50 r17 si are mult pana la bascula. De se intindea atata cred ca eram mort. Poate faptul ca pe linie dreapta am vrut sa vad cat prinde si cred ca am depasit indicele de viteza a anvelopei pentru ca am mers cu 300 vreo 10 minute si era pe asfalt cald vara, linie dreapta ... poate aia a distrus anvelopa. Oricum motoru meu e stock, n-am schimbat nimic la el decat manere incalzite si geamul din fata negru dar in rest nimic, nici anvelope de alte dimensiuni nu am pus. Editat Iunie 17, 2018 de popmihairadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) 929 vine din fabrica cu 190 55 17! Cu 300 timp de 10 minute? =))))))))))))) Editat Iunie 17, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
10maRIus20 Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 BMW, da-mi voie sa te contrazic. 929 vine cu 190 50 17 din fabrica, nu cu 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Înseamnă ca nu mi mai aduc bine aminte. Greșeala mea atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Un lant mai scurt sau pinioane mai mari duce roata in fata,si micsoreaza spatiul dintre roata si bascula. Cumulat cu o anvelopa cu un talon mai mare ,este combinatia fatala. In plus ai sa fii surprins cat se deformeaza o anvelopa si cu cat isi mareste diametrul la 250km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 Iti trebuie mai mult de 2 dinti in plus. Am avut combinatia asta la un R1 2000, incalzitorul de anvelopa abia mai intra intre bascula si anvelopa, totusi, cauciucul nu a atins bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.