Jump to content

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


Recommended Posts

Am o mica problema cu un 900RR SC28 '95 893cmc.

Auzeam de anul trecut un zgomot subtire la primul cilindru (din partea stanga a motocicletei), zgomot ca de bujie.

Peste iarna i-am montat o toba carbon, mai galagioasa, am mers sezonul asta cu ea si ieri am revenit la toba veche, mult mai linistita, moment in care mi-am dat seama ca acel sunet s-a accentuat destul de mult, duce deja inspre sunet de tachet si creste o data cu turatia, dar dupa 5-6k ture e acoperit de sunetul evacuarii si nu.mi pot da seama daca se aude inca.

Acuma nu stiu ce sa zic, mi-am bagat putin mana pe la fisa cilindrului ca am reusit sa inec atat de tare motocicleta la inceput de sezon incat am reusit sa o pornesc tractata cu masina, asta dupa ce am incercat sa ii scot bujiile sa i le curat, fara succes insa pentru ca nu am cheia potrivita.

De atunci am observat ca nu mai porneste "la sfert", adica invarte sa zic de 2 ori si apoi o ia, in special la cald.

 

Bun, credeti ca tacaneala aia e de la faptul ca nu am pus corect fisa la loc sau se duce motorul pe ..la? De mers merge bobocel, trage foarte bine, ulei nu prea papa.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 8.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Vreau sa achiziționez și eu O Honda cbr 900rr din 1993... As dori daca se poate sa îmi spuneți la ce sa mă aștept din parte ei. Fiabilitate, iartă greșeli, piese. Și dacă știți vreuna de vânzare...dati de știre

Link to post
Share on other sites

Salut. Vreau sa achiziționez și eu O Honda cbr 900rr din 1993... As dori daca se poate sa îmi spuneți la ce sa mă aștept din parte ei. Fiabilitate, iartă greșeli, piese. Și dacă știți vreuna de vânzare...dati de știre

Ai gasit , cred, una foarte ieftina si visezi frumos.

Link to post
Share on other sites

 

Ai gasit , cred, una foarte ieftina si visezi frumos.

Nu este foarte ieftina. 2000 euroi. E preț ok...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

900RR sub 98 nu mi-as lua niciodata. Ala a fost anul cand au schimbat regula jocului.

 

Avand totusi de-a lungul timpului atat un 929 cat si un 954, pot spune fara sa exagerez ca pentru diferenta de cateva sute de euro, nu merita sa cumperi nimic sub 929. 954 e vis atat din punct de vedere tehnic cat si optic. Desi mai “ascutit“, te tine in priza de uiti de orice probleme :)

 

Cauciucul fata pe 17“ si cele aproape 10 kg in minus au facut din 929 si, apoi din 954 doua motoare fantastice atat pe autostrada la 250+, cat si pe un traseu bine virajat.

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, sunt in cautarea unei mobre si am gasit un 954 frumos in it, am vb cu cineva de acolo, a fost sa o vada si a zis ca e totul, doar ca e o problema,se aude o bataie la motor, undeva sus, în partea stanga, se aude si la rece si la cald, ceva idei va rog? Am si o filmare o sa incerc sa o postez, multumesc.

» Post actualizat in 07 Jun 2018 05:40

Nu e foarte pronuntata, se aude pe fundal si constant, si la rece si la cald, si appo, 954 nu se gasesc chiar asa usor, chiar si in it.mai ales la un pret decent

» Post actualizat in 07 Jun 2018 05:36

Update, filmuletul cu respectiva mobra

Link to post
Share on other sites

Sunetul ala il au multe 954 :) E stiut insa si faptul ca rasucitul cuzinetilor pe vibrochen se poate intampla din senin.

 

Motorul de 954 nu se aude oricum foarte silentios.

 

Al meu facea zgomotul asta pret de cateva secunde la rece.

 

Cu 954 e loterie :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Intrebare, acum vreo 5 ani am mers in Polonia si am pus gume pireli diablo corsa noi la plecare. Cand am ajuns guma spate avea sarmele iesite pe mijloc. S-a consumat in sub 1000 km.

Ce guma sa pun acuma pe ea tinand cont ca doresc sa fac un drum de 2500 , majoritatea de autostrada, si doresc un set de anvelope nu pentru circuite, nu fac acrobatii, nu o inclin peste masura, vreau sa ma duc ca si cu un touring sau un chooper intr-o excursie si nu vreau sa schimb gumele de 2 ori pe drum.

Link to post
Share on other sites

Premiera sau nu, am patit treaba asta. Am cumparat un set de gume diablo corsa noi, am dat si o gramada de bani pe ele. Am plecat de la Baia Mare la Krakow, sunt sub 1000 km dar am mai mers prin Budapestea o zi deci sa zicem 1000. Cand am intrat pe M3 i-am cam dat 200 + si era cald afara, cam peste tot pe unde am prins autostrada i-am dat dar pe linie dreapta, viteza a fost cam 160 constant. Cand am ajuns am parcat si am vazut intr-un loc iesita o sarma din roata si se vedea uzura mare pe mijloc.

Am venit inpoi cu mare grija si incet, cam cu 90 la ora pentru ca nu am gasit anvelopa si la vreo 5 km de dorolt am facut pana spate si am chemat un prieten cu o duba dupa mine sa ma duca acasa.

 

Asa ca pe bune, ce anvelope sa ii pun sa nu mai patesc de astea ? Vreau sa plec cu ea in Danemarca pentru ca nu am in veci vreme sa ma dau, asa ca o sa plec cu honda in loc de avion cu cazare la mijloc de drum. Is 2480 km total. Si inapoi i aduc in duba ca mi-o las aici. Vreau sa vad daca mai ma tin oasele sa fac asa o excursie si sa mai ma dau cu motorul. Anu asta am facut cu ea un drum de 10 min pana la magazin. Anul trecut nici macar 500 km. E mobila in living nu motocicleta.

Link to post
Share on other sites

Parerea mea pentru ce s-a intamplat este ca, anvelopa ta spate a atins bascula din cauza deformari ei la viteza respectiv forta centrifuga.

Cauze:

1.Anvelopa mai mare in talon de cat cea prescrisa de fabricant.

2.Kit de lant cu lungime incorecta.

Link to post
Share on other sites

Nu pricep cum poate afecta kitul de lant o roata care se invarte pe rulmenti pe un ax fix.

Daca avea atata intindere cat sa frece in bascula e posibil, dar nu in cazul meu ca am avut guma originala 190 50 r17 si are mult pana la bascula. De se intindea atata cred ca eram mort.

Poate faptul ca pe linie dreapta am vrut sa vad cat prinde si cred ca am depasit indicele de viteza a anvelopei pentru ca am mers cu 300 vreo 10 minute si era pe asfalt cald vara, linie dreapta ... poate aia a distrus anvelopa.

 

Oricum motoru meu e stock, n-am schimbat nimic la el decat manere incalzite si geamul din fata negru dar in rest nimic, nici anvelope de alte dimensiuni nu am pus.

Edited by popmihairadu
Link to post
Share on other sites

Un lant mai scurt sau pinioane mai mari duce roata in fata,si micsoreaza spatiul dintre roata si bascula.

Cumulat cu o anvelopa cu un talon mai mare ,este combinatia fatala.

In plus ai sa fii surprins cat se deformeaza o anvelopa si cu cat isi mareste diametrul la 250km/h.

Link to post
Share on other sites

Iti trebuie mai mult de 2 dinti in plus. Am avut combinatia asta la un R1 2000, incalzitorul de anvelopa abia mai intra intre bascula si anvelopa, totusi, cauciucul nu a atins bascula.

Link to post
Share on other sites

 

In plus ai sa fii surprins cat se deformeaza o anvelopa si cu cat isi mareste diametrul la 250km/h.

Conteaza foarte mult si presiunea sau doar mi se pare mie?

» Post actualizat in 18 Jun 2018 08:20

@ popmihairadu

 

Uite si gume de touring ,se numesc Road 5

 

http://www.gumi7.ro/ro/tire/156412/MICHELIN-ROAD+5-190-50-R17.html

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...