Jump to content

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Recommended Posts

Mai fratilor nu glumesc. Chiar am mers cu 299 cu ea. Nu cred ca o sa mai repet vreodata chestia asta, nu m-am simtit deloc in siguranta. Eram tanar si cam prost ce sa-i faci.

Nu am schimbat niciodata nici o piesa pe motoru asta decat cu piese originale in marimile date de producator, kitul de lant este pus si el standard, anvelopele sunt cele scrise in carte, eu is pe principiul ala ca daca o gasca de ingineri or calculat ca asa trebuie sa fie no sa ma gasesc eu mai destept ca ei sa fac altfel.

Mersi de sfat, o sa cumpar un set de alea de road 5. Chiar ma bucur ca is Michelin, tot de alea am si pe masina, is foarte multumit de brandu asta.

Legat de presiune eu pun cat scrie acolo pe bascula, are un sticker. Am compresoru la garaj si fix atata pun. Uleiu la fel, full sintetic cu schimb la 3000 km sau anual , filtrele la fel. Nu fac nici un fel de schimbari, cum zice in manual asa o intretin.

 

Apropo nu a fost 299 continuu, a fost cu aceelerari si decelerari cam la 2 min, naiba mai retine exact, in total au fost vreo 10 min de maxim. Au trecut vreo 10 ani de atunci ... o la dracu, acuma imi dau seama ca mobra mea abia are 38.000 in bord si am luat-o cu 11.000 de la bietu Oti care mi-o adus-o din Germania, Dumnezeu sa-l hodineasca ca e mort saracu in accident de motor. N-am prea circulat cu ea....

Edited by popmihairadu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest goe 75

Ti-am dat link-ul cu cele de touring pt ca ai zis ca asta vrei sa faci ...dar eu personal nu ti le recomand daca zici ca nu prea faci km.Alea sunt pentru cine baga multi km pe an .La cat de putin mergi ,poti foarte bine sa-ti pui Dunlop SportMax din ultima generatie si sa le schimbi la doi ani si aia e.

Nu am mers cu Road 5 ,doar cu generatia precedenta si fata era ok dar spatele era extrem de slab ca aderenta pe acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Daca e careva interesat de 954-le din semnatura, feel free .

 

Am schimbat categoria :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare prieteni! Vin si eu cu o intrebare la cunoscatori! Unde pot face sau cumpara o cheie de contact cu cip pt 929? cea originala este aproape rupta...sper sa nu fiu nevoit sa cumpar alt contact pt o cheie... :peace:

Link to comment
Share on other sites

Ebay si muti cipul din cheia veche in cea noua. Sau din cate am inteles sunt cateva persoane care fac copii de chei in bucuresti, mergi la ei sa iti dea o cheie blank si sa o taie, probabil tot ei or sa iti schimbe si cipul din manerul cheii vechi in cea noua.

Link to comment
Share on other sites

Mi a rămas mie o cheie noua de Honda, netaiata. Cum a spus colegul, doar muți cipul după ce o tai. Dacă te ajuta, da mi de știre.

Salutare prieteni! Vin si eu cu o intrebare la cunoscatori! Unde pot face sau cumpara o cheie de contact cu cip pt 929? cea originala este aproape rupta...sper sa nu fiu nevoit sa cumpar alt contact pt o cheie... :peace:

Edited by BMWs1000RR
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Nu caut una perfecta, mecanic sa fie ok, sa fie dispus propietarul sa verificam compresia motorului si sa nu fie cadrul stramb sau alte chestii de genu. La plastice mai trec cu vederea. As vrea 954 pt ca imi place f mult cum arata botul :)) daca nu voi gasi atunci probabil ma voi orienta spre altceva

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Dupa ce am citit toate postarile am hotarat sa cumpar si eu o protectie pt capacul din stanga la 954. Acum intrebarea e cat de mult silicon rezistent la caldura trebuie sa aplic ? Pe toata suprafata sau in varful capacului ? Si cam cat de gros sa fie stratul de silicon dupa presare

20190307_114510.jpg

Edited by Klaus Cata
Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Eu am folosit doar silicon negru pentru garnituri( parca scrie pe el ca este bun pana la 280°),cumparat de la Norauto( cca 8 ron tubul). Am folosit aproape un tub intreg  pentru un capac de genul cum ai tu  .Am aplicat in spirala plecand din centru . Inca nu am pierdut niciunul si s-au comportat perfect la impact si abraziune ,cand am facut gimnastica la sol.

Dar eu am comandat toate capacele doar de la Carbonadi...si sunt facute de asa natura ca reteta mea a functionat.Este posibil ca daca ai de la alta firma sa fie putin mai largi si sa fie nevoie de mai mult silicon ... Testeaza intai pe uscat sa vezi cam cat de fix vine...si asa iti faci o idee despre cat de gros trebuie aplicat siliconul.

Am vazut cateva zburand , la alti colegi ...si sunt cam scupe pt asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Eu am avut curaj sa folosesc motoreta dupa cca 1 ora , pentru ca eram si la circuit si eram disperat sa nu pierd o intrare... ,dar mai ales pentru ca am simtit la mana cat de fix a intrat si ce bine s-a asezat dupa cativa pumni si palme. Numai cu o ranga as mai fi putut sa-l dau jos.

Iti pun imediat si o poza cu siliconul pe care il folosesc eu.

20190309_113804.jpg

Daca folosesti tot tubul ala si ai suprafetele curate si uscate , trebuie sa se intepeneasca bine de tot.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

😁

Ok, o sa ramai la fel de bogat pentru ca nu beau alcol deloc.

Sper sa prind o tura pe acolo pentru un gulas la Ciaunul Tihnit si clasica de Cheia/Siriu.

Link to comment
Share on other sites

Se potriveste capacul perfect din fericire, dar nu l am montat inca. Vreau si eu sa fac o tura de cheia/siriu. Am descoperit de curand ruta. Problema e ca abia am luat salariul vineri si am ramas fara bani :)) asa ca vreo 2 saptamani cred ca va sta in garaj mobra. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma abonez si eu aici.
De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat)
Musai sa-mi iau amortizor de ghidon...
Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea.
 

cbr1.jpg

cbr2.jpg

cbr3.jpg

cbr4.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Klaus Cata said:

Felicitari ! Ma bucur sa mai vad ca exista interes pt 954 :D. Daca a fost intretinuta si o sa ai si tu grija nu vei avea probleme cativa ani


Mersi!
Inca nu am iesit cu ea la plimbare, o sa revin cu un review.
Am mai mers cu 954 si mi s-a parut foarte manevrabila, chiar m-a surprins.

O sa-i vopsesc codita neagra si o sa-i scurtez toba. :)

Link to comment
Share on other sites

Am cam avut numai tobe scurte puse jos langa bascula. Avand Y-ul acela acolo jos o sa fie mai complicat sa montez una acolo jos, asa ca o voi scurta pe asta, este prea mare! 

N-o s-o fac micuta rau, doar o s-o injumatatesc. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...