Jump to content

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


Recommended Posts

Am cam avut numai tobe scurte puse jos langa bascula. Avand Y-ul acela acolo jos o sa fie mai complicat sa montez una acolo jos, asa ca o voi scurta pe asta, este prea mare! 

N-o s-o fac micuta rau, doar o s-o injumatatesc. :D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 17.04.2019 la 9:29, theos_ a spus:

Ma abonez si eu aici.
De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat)
Musai sa-mi iau amortizor de ghidon...
Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea.
 

cbr1.jpg

cbr2.jpg

cbr3.jpg

cbr4.jpg

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente :)

 

A mea avea 26000 km, cu carte service.

Nu chiar! Sunt cazuri in care au crăpat la 20.000 km cum se poate intâmpla la orice motor dar per total este un model reușit , sunt multe in RO care se apropie de 100.000 km , fără zgomote sau măcar să mănânce vrun gram de ulei , defectul principal e oala de ambreiaj care face ca dracu mai ales cand e rece .si asta la fel , nu la toate modelele dar in mare parte la majoritatea e deja supărător zgomotul ala .

Edited by jakk
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

jajajajaja 😎

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.15.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.21.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.28.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.34.jpeg

WhatsApp Image 2019-05-08 at 18.41.47.jpeg

On 19.04.2019 at 13:46, Gixu. said:

Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei.

 

Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :)))


am gresit, 36.000 km avea in bord un k5 de 600 pe care dorisem sa-l cumpar (dar era varza).
RR-ul meu are 27.000 de km in bord :D

Link to post
Share on other sites

Asamblata!
Cel mai probabil o sa vopsesc jantele negre, asa cum sunt se murdaresc foarte usor (cu toate ca imi place cum arata cu jantele portocalii).

60035816_294047348198778_6638922865745854464_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. 

 

Cateva detalii schimba radical imaginea motorului.

 

 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Gixu. said:

Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. 

 

Cateva detalii schimba radical imaginea motorului.

 

 

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Link to post
Share on other sites
La 14.05.2019 la 14:20, theos_ a spus:

Danke!

Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo.
Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? :D

Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? 😮

Daca scoti melcu din htev + clapeta din airbox fara un power commander o sa pierzi cuplu in ture mici (sesizabil)

Si bujiile sunt scumpe pentru ca 954 :). Vezi la motovip.ro ca acolo avea cele mai ieftine bujii. 

 

P.S: daca scoti melcu (cu tot cu arcul exterior) din valva ti-l cumpar eu :) 

Edited by Santon
Link to post
Share on other sites

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Link to post
Share on other sites

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.

Link to post
Share on other sites
On 17.05.2019 at 23:11, mad.alin said:

Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi?

In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie.


Am comandat din UK piesa aceea mica de aluminiu care inlocuieste partea comandata electric/electronic. Nu va fi reglabil dar va fi ok.


Sper sa reusesc sa montez amortizorul, vad eu... mai o sarma, mai o saiba...

Link to post
Share on other sites
La 17.05.2019 la 21:07, theos_ a spus:

Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta.

 

Meanwhile:

 

IMG_20190517_184814.jpg

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine luai unul clasic care avea si reglaje...parerea mea

Edited by piticot
Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, piticot said:

Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine lui unul clasic...parerea mea


O sa devina unul simplu, fara reglaj. Priveste filmuletul de mai sus.

 

IMG_20190517_184814.jpg.71c14401a5e8c0e5358abaf015d5f9ca.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare! Stie cineva care sunt setările de fabrica la suspensia fata a unui cbr 919 sc33 1997? Dar scris în română, nu le am cu engleza prea bine. Multumesc!🍻

20190608_153530.jpg

As mai avea o problema cu motorul. Prima oara cand l am pornit dupa 3 ani, a mers bine cateva secunde.  Merge in 3 pistoane, parca mi porneste si cil4. Galeriile 1,2,3 sunt încinse, pe a 4-a pot pune mana linistit. Mai da rateuri, scanteie are. Bujiile sunt noi.  Am desfăcut paharele sa le curat dar nu aveau mizerie. Fostul proprietar spune că are dynojet. Mobra a stst de aproximativ 3 ani nepornită.  Ceva idei ce as mai putea verifica?

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, goe 75 a spus:

Suspensia fata :

 

Preload :  4 linii vizibile 

Revenire :  1.5 ture inapoi de la max catre dreapta 

Compresie:  1 tura inapoi de la max catre dreapta .

 

 

uite si sursa :

http://www.simonreid.net/fireblade/garage/suspension.htm

Super! Multumesc frumos! De fapt? Rebound si compresia o strâng de tot si o desfac o tură? Sau le desfac de tot si strâng o tură?

Edited by alex.alexey
Link to post
Share on other sites

Te duci la max catre dreapta ( adica " strans" ) si te intorci inapoi o tura la compresie si 1.5 la revenire.

 

Am folosit "max dreapta " pentru ca "strans" nu este chiar potrivit in cazul de fata . La reglajele alea se lucreaza cu finete si cam trebuie sa simti cand ajungi la capat fara sa fortezi foarte tare.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...