theos_ Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Am cam avut numai tobe scurte puse jos langa bascula. Avand Y-ul acela acolo jos o sa fie mai complicat sa montez una acolo jos, asa ca o voi scurta pe asta, este prea mare! N-o s-o fac micuta rau, doar o s-o injumatatesc. Quote Link to post Share on other sites
Klaus Cata Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Sa faci un videoclip cu inainte si dupa. Sunt curios de diferenta Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 La 17.04.2019 la 9:29, theos_ a spus: Ma abonez si eu aici. De curand posesor de 954 2003, 36.000 km (daca or fi reali... stiu sigur ca in ultimii 3 ani a cam stat) Musai sa-mi iau amortizor de ghidon... Am luat-o putin cu inima stransa, am tot auzit ca au probleme cu a doua si oala. Motocicleta e ok numai ca, stiti cum e, mi-e frica sa nu apara pe viitor problemele astea. Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei. Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :))) Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Sa inteleg ca are boala r6-lui?! (cuzinetii) Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente A mea avea 26000 km, cu carte service. Quote Link to post Share on other sites
jakk Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 (edited) 1 oră în urmă, Gixu. a spus: Da. E o problema a lor. Moarte subita, fara avertismente A mea avea 26000 km, cu carte service. Nu chiar! Sunt cazuri in care au crăpat la 20.000 km cum se poate intâmpla la orice motor dar per total este un model reușit , sunt multe in RO care se apropie de 100.000 km , fără zgomote sau măcar să mănânce vrun gram de ulei , defectul principal e oala de ambreiaj care face ca dracu mai ales cand e rece .si asta la fel , nu la toate modelele dar in mare parte la majoritatea e deja supărător zgomotul ala . Edited April 23, 2019 by jakk Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 9, 2019 Share Posted May 9, 2019 jajajajaja On 19.04.2019 at 13:46, Gixu. said: Cuzinetii in motor sunt problema. Cutia face figuri doar daca a fost data intensiv pe o roata iar oala,oala e "ambreiajul uscat" al Ondei. Km sunt clasicii km la care stagneaza toate motocicletele in Romania :))) am gresit, 36.000 km avea in bord un k5 de 600 pe care dorisem sa-l cumpar (dar era varza). RR-ul meu are 27.000 de km in bord Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 13, 2019 Share Posted May 13, 2019 Asamblata! Cel mai probabil o sa vopsesc jantele negre, asa cum sunt se murdaresc foarte usor (cu toate ca imi place cum arata cu jantele portocalii). Quote Link to post Share on other sites
Gixu. Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. Cateva detalii schimba radical imaginea motorului. Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 3 hours ago, Gixu. said: Vorbeste cu userul Motofan si fa rost de un set de "actipilde" pentru carene. Cateva detalii schimba radical imaginea motorului. Danke! Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo. Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? Quote Link to post Share on other sites
Santon Posted May 16, 2019 Share Posted May 16, 2019 (edited) La 14.05.2019 la 14:20, theos_ a spus: Danke! Cred ca o sa scot "clapeta" de exup din galerie si cablurile, motorasul il las acolo. Am testat clapeta din airbox si vad ca functioneaza.... s-o scot si pe aia? Si de ce bujiile au pret dublu fata de cele de gsxr? Daca scoti melcu din htev + clapeta din airbox fara un power commander o sa pierzi cuplu in ture mici (sesizabil) Si bujiile sunt scumpe pentru ca 954 . Vezi la motovip.ro ca acolo avea cele mai ieftine bujii. P.S: daca scoti melcu (cu tot cu arcul exterior) din valva ti-l cumpar eu Edited May 16, 2019 by Santon Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta. Meanwhile: Quote Link to post Share on other sites
mad.alin Posted May 17, 2019 Share Posted May 17, 2019 Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi? In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie. Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 On 17.05.2019 at 23:11, mad.alin said: Asta pare un amortizor stock de zx10r. Stiu ca este reglabil electronic. Ai gasit vreo metoda sa il reglezi? In plus, din moment ce nu poti folosi prinderea din kit pe amortizor nu o sa il poti monta daca urechea de pe el nu este fix unde ai nevoie. Am comandat din UK piesa aceea mica de aluminiu care inlocuieste partea comandata electric/electronic. Nu va fi reglabil dar va fi ok. Sper sa reusesc sa montez amortizorul, vad eu... mai o sarma, mai o saiba... Quote Link to post Share on other sites
mad.alin Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 Foarte interesant. Cat costa piesa din aluminiu? Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 20, 2019 Share Posted May 20, 2019 50 lire Are la comentarii mailul sa-i poti plati cu paypal. Quote Link to post Share on other sites
piticot Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 (edited) La 17.05.2019 la 21:07, theos_ a spus: Am vazut undeva bujii Denso Iridium pe la 70 - 80 lei bucata. Nu ma grabesc cu ele deoarece merge bine motocicleta. Meanwhile: Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine luai unul clasic care avea si reglaje...parerea mea Edited May 21, 2019 by piticot Quote Link to post Share on other sites
theos_ Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 7 minutes ago, piticot said: Am avut eu un ZX10R 2015 care dadea constant eroare la amortizorul de directie... mai bine lui unul clasic...parerea mea O sa devina unul simplu, fara reglaj. Priveste filmuletul de mai sus. Quote Link to post Share on other sites
alex.alexey Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Salutare! Stie cineva care sunt setările de fabrica la suspensia fata a unui cbr 919 sc33 1997? Dar scris în română, nu le am cu engleza prea bine. Multumesc! As mai avea o problema cu motorul. Prima oara cand l am pornit dupa 3 ani, a mers bine cateva secunde. Merge in 3 pistoane, parca mi porneste si cil4. Galeriile 1,2,3 sunt încinse, pe a 4-a pot pune mana linistit. Mai da rateuri, scanteie are. Bujiile sunt noi. Am desfăcut paharele sa le curat dar nu aveau mizerie. Fostul proprietar spune că are dynojet. Mobra a stst de aproximativ 3 ani nepornită. Ceva idei ce as mai putea verifica? 20190522_180105.mp4 Quote Link to post Share on other sites
goe 75 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Suspensia fata : Preload : 4 linii vizibile Revenire : 1.5 ture inapoi de la max catre dreapta Compresie: 1 tura inapoi de la max catre dreapta . uite si sursa : http://www.simonreid.net/fireblade/garage/suspension.htm Quote Link to post Share on other sites
alex.alexey Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 (edited) 1 oră în urmă, goe 75 a spus: Suspensia fata : Preload : 4 linii vizibile Revenire : 1.5 ture inapoi de la max catre dreapta Compresie: 1 tura inapoi de la max catre dreapta . uite si sursa : http://www.simonreid.net/fireblade/garage/suspension.htm Super! Multumesc frumos! De fapt? Rebound si compresia o strâng de tot si o desfac o tură? Sau le desfac de tot si strâng o tură? Edited June 9, 2019 by alex.alexey Quote Link to post Share on other sites
goe 75 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Te duci la max catre dreapta ( adica " strans" ) si te intorci inapoi o tura la compresie si 1.5 la revenire. Am folosit "max dreapta " pentru ca "strans" nu este chiar potrivit in cazul de fata . La reglajele alea se lucreaza cu finete si cam trebuie sa simti cand ajungi la capat fara sa fortezi foarte tare. Quote Link to post Share on other sites
alex.alexey Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Perfect. Mersi mult de tot. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.