Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

trebuia sa o faca cineva si pe asta nu?

 

HAYABUSA OFF-ROAD :friends:

 

aia ar mai lipsi ..o busa de genul

am vazut poze cu un 1000 rr pe aratura cu crampoane .. jalnic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe motorul acesta n-as pune ghidon inaltat, dar ma gandesc ca in viitorul, sper eu, nu prea apropiat, sa-mi cumpar ceva orientat mai mult spre touring, de ex un VFR, sau un BMW GS.

motorul tau are 11mii de km? am vazut bine?

 

Da ai vazut bine acuma are vrio 15.000 :friends: ... pozele erau facute prin vara imediat ce l-am adus din germania.L-am cumparat cu 9.200 km

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni daca tot vorbim de HONDUTE... si unii poate au afacerea sa....cineva cu inima de motociclist si nu are ados colosal la un amortizor de ghidon second hand...pentru 954 si e in stare buna ...imi puteti da un mail la adresa dizelas_cbr@yahoo.com.... si un nr de telefon ...merciiii.....am mers cu micuta mea jucarie si are nevoie urgent de amortizor de ghidon...bani abia peste 3 saptamani fac rost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu 2 intrebari pentru detinatorii de 954:

- zgomotul motorului de 954 e altfel decat la Fireblade-urile mai vechi? Am ascultat azi 2 buc de 954 si sunau exact la fel: un "cloncanit" ce se aude in partea stanga a motorului chiar si dupa ce temperatura motorului a ajuns la valoarea normala de functionare (aprox 100 grade C);

 

- e normal ca motorul sa galopeze (adica sa oscileze turatia - se vede si pe turometru cum se plimba sus-jos cu o amplitudine de aprox 2 mm) chiar si dupa ce s-a incalzit?

 

Am auzit multe motoare de CBR-uri, intr-adevar cele de 900 suma mai grav, mai aspru decat cele de 600, dar nu am auzit parca zgomote parazite ca astazi.

 

 

Multumesc anticipat!

 

 

(daca e cineva cu un 954 dispus sa ma lase intr-o zi sa ii ascult motorul... mi-ar de un real ajutor; dau si bere :bigstar:)

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaahahahaaa

e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?)

cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev.

majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda.

954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc.

de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu zdrangane e stricata

asa este ahaha iar valva aia htev e primul lucru care ar trebui eliminat ..daca aveti idei ..daca nu ..vi le dau eu :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

new love......

 

Frumoasa sa ai parte de ea si de momente frumoase impreuna!

 

--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 01:53 -------------
Si 929 se aude la fel ca 954!! hi hi hi! e cidat tare dar te obijnuiesti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

 

s'a stricat statorul si probabil iti da mult V in plus fata de normal ..asta ducand la supraincalzirea circuitului. in felul asta iti prajeste si releul de incarcare.

sau se poate sa mai fie un scurt pe fire undeva ..si atunci obtii acelasi rezultat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. sc33

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...