Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

hahaahahahaaa

e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?)

cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev.

majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda.

954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc.

de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca nu zdrangane e stricata

asa este ahaha iar valva aia htev e primul lucru care ar trebui eliminat ..daca aveti idei ..daca nu ..vi le dau eu :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

new love......

 

Frumoasa sa ai parte de ea si de momente frumoase impreuna!

 

--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 01:53 -------------
Si 929 se aude la fel ca 954!! hi hi hi! e cidat tare dar te obijnuiesti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

 

s'a stricat statorul si probabil iti da mult V in plus fata de normal ..asta ducand la supraincalzirea circuitului. in felul asta iti prajeste si releul de incarcare.

sau se poate sa mai fie un scurt pe fire undeva ..si atunci obtii acelasi rezultat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33-

asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. sc33

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea este ca valva htev se poate elimina si inlocui cu o flansa intermediara care ii tine locul. constructia e simpla, trebuie sa fii doar practic cu aparatul de sudura. o sa caut ceva poze cu flansa respectiva.

in felul asta vei avea o evacuare completa (vorba vine) dar cu diametre si lungimi diverse de o completa racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaahahahaaa

e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?)

cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev.

majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda.

954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc.

de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta

 

 

multam fain de raspuns; e o optiune de cumparare;

 

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o mare porcarie, da senzatia de on-off la 3500 si la 7000rpm. primul lucru de inlocuit. imp sa lasi motorasul acolo fixat bine ca sa nu primesti eroare FI pe bord.

caut pozele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929!

 

Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929?

Din cate am vazut nuu....

Editat de Coxaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929!

 

Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929?

Din cate am vazut nuu....

 

Iete culori originale !!! :bigstar:

 

CBR germania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mai multe variante, la 929 imi place schema de culori din state

http://www.cbr1000rr.de/frame.html

intri la farbcodes si le gasesti pe toate.

 

 

--- Mesaj completat în 31 Jan 2008 19:11 -------------

sunetul meu de pe RR sper sa va placa.

iete sunet la baiatu.....

 

--- Mesaj completat în 31 Jan 2008 19:12 -------------
borosz, te asteptam la comunitati moto regionale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peste cateva zile, poate chiar azi pot sa va propun eliminarea valvei HTEV si transformarea evacuarii intr'un sistem semi complet :bigstar:

 

Se strica, daca nu ai un PW. A incercat si Balamuc, nu avea in fata motocicletei mele nici o sansa la iesirea din curbe, si credeti-ma, Balamuc merge mult mai bine ca mine. E o abordare gresita dar, stiti vorba aia, pina nu simti pe pielea ta nu crezi. Mai e si clapeta suplimentara de aer din cutia filtrului de aer care se deschide la 8000 tr, eu am scos-o de tot dar tot nu i-a facut bine, pur si simplu se strica echilibrul combustiei si pierde din cuplu. Asta se vede mergind la 3500 de ture si incercind din gaz o broscuta. Am montat la loc clapeta si a revenit la normal. Daca va uitati pe hartile si combinatiile Dynojet pt 954 o sa vedeti ca nu prea se strofoaca cu filtre sport,ca la alte modele, ci mai mult doar pe evacuare.

Va doresc succes in cercetari si sper sincer sa ma fi inselat, sa fi gresit eu la ceva, am dat o gramada de bani incercind sa-i fac ceva cu trecerea aia enervanta de la 3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...