Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai ne uitam la consum....ca daca la sfarsitul anului vad ca din cauza unui filtru obosit trag linie si-mi luam din diferenta de benzina consumata unu sport sau chiar doua atunci se justifica...

sau uite daca a ta consuma 10 si a mea 7 (pur ipotetic vorbind!) pe acelasi model atunci cred ca o sa apara niste "invidii"...

e bine sa monitorizam consumul macar la inceput si la sfarit de sezon..in felul asta putem aprecia starea generala a motocicletei..desigur ca aici nu ma refer daca avem becuri arse sau placuta de numar desprinsa...

 

numai de bine

 

vreau sa cumpar macheta Honda CBR 900 RR fireblade 1998-1999!!!!! pls help!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afara sc 28 lua 5,5.......6 la fiecare suta

am o intrebare stie cineva cum se modifica bordul de 954 sa nu mai am consumul afisat in km/l

eu vreau sa arate normal ca la masina l/km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou.

 

 

nush de ce mi-a consumat atat atunci (poate am calculat io gresit ceva...), dar intre timp am facut plinul si-am mers pe centura din sud pana la RAR pe o aglomeratzie imposibila, si restu' de pana la 100km i-am facut prin orash, am refacut plinul si-am bagat fix 9l... deci ar fi acceptabil ma gandesc eu

 

 

ink n-am apucat sa fac treaba asta la drum intins, dar abia astept ceva soare sigur :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, ai luat super motor, sa bagi si poze. bafta cu ea.

dak io am luat super motor, de tine ce sa mai zic? ara marfa rau anterioara, dar asta roshie e sublima....

oricum, poa la anu' o veni si apogeu' - 1000rr....

 

pakt k tipu de la galatzi kre mi-a vandut-o a omis sa-mi spuna k statorul kre l-a schimbat era lovit, si avea un capat spart, asa k binentzeles pe drumul spre casa (ditamai lapovitza) m-a lasat bateria si-am avut de impins de mi-au sarit ochii din cap....gheatza pe jos, nu tu aderentza....si dupa ce l-am secat pe fostu' proprietar sa-mi spuna ce deraq are, statoru sau releu (el zicea k le-a schimbat pe amandoua cu unele "noi noutze", mi-a zis "hai k tzi-o zic si p'asta, statoru kre l-am pus era spart/lovit", dar nu credea k se phute asa repede.... ata ete, noroc k s-a potrivit de la 919 kree in garaj, doar a treit sa-i schimb mufa.

 

 

si ca problemele sa fie si mai tari, am achizitzionat o toba bos de la un user (Biker_Boys) - propietar de 954 - din tulcea - ( /index.php?...=173287&hl= ), kre pe langa faptul k o ureche de prindere din cele trei era taiata si ramasese juma de filet, dupa cateva zile de la pus pe motoreta si utilizat s-a desprins partea de sus care se prinde sub scaritza, observand k era prinsa cu ceva silicon sau poxipol. tzin sa-i multzumesc insistent de intens pe aceasta cale si dak mai are ceva de vanzare sa ma anuntze si pe mine, k-mi place f mult senzatza ce mi-o da descoperirea unei tzepe... :cheers:

 

 

mai vroiai sa ne si intalnim knd vii prin buc.....tzepar obosit

 

o s apun niste poze cu poxipolu' maine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e toba, lipita cu prenadez cre-ca, tipu mai are la vanzare dif chestii, asa ca avetzi grija... :D.

 

oricum motoreta sunt f multzumit de ea, arata si mere nemaipomenit, singura cestie e ca are capacul de la stator de alta culoare fatza de celalalt, dar tipul a zis k asha a luat-o... dak makr dadea un sms dupa ce am plecat cu ea de la galatzi pe ditamai lapovitza sa-mi spuna k are probleme cu statoru si bateria e varza....ar fi fost pe jumatate om.

 

am pozat si motoreta azi, da' nu mai am baterii sa scot pozele. intradevar e minunata.......

 

--- Mesaj completat în 08 Mar 2008 17:44 -------------
...

 

--- Mesaj completat în 08 Mar 2008 18:09 -------------
ha! si motoreta!

 

(m-au stresat catzeii k vor si ei poze cu ea, asha k a trei sa-i pozez si pe ei...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare frate

eu m-am dus la galati dupa motorul ala cu vechea mea bijuterie un sc 28 superb

ma cautat omul pe net m-ia facut capul calendar,ne-am inteles la bani si cand am ajuns acolo a inceput sa se vaite stai ca asta e din 93 modelul asta sa fabricat atunci e varza lantul cu toate ca era nou si asa mai departe asa ca nu i-am mai dat cei 2000 de euro si am venit la bucuresti. cand ajung in bucuresti hai frate mai vi inapoi ca facem schimbul dar mai pune niste bani un NESIMTIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasim nashule gasim.... se pune problema? cat despre bord astept un raspuns de la nemtzi....

a pornit bufnita dupa o luna jumate. conteaza foarte mult bateria. trebuie sa fie incarcata full sa o ia din prima. cum s-a si intamplat mie.

 

tin sa multumesc pe aceasta cale lui sorin(nasu) care e un super tip si tine la motoretele lui.

 

XENON RULZZZ... in film o sa se vada mai bine...

 

Imag043.jpg

 

--- Mesaj completat în 09 Mar 2008 00:26 -------------
v-am gasit si cover la seaua spate... comanda america

 

pret total in tara va ajunge in jur de 150 de dolari.

 

 

:D

 

--- Mesaj completat în 09 Mar 2008 00:27 -------------
am uitat de poza 1124814822860_Picture_322.jpg

 

--- Mesaj completat în 09 Mar 2008 01:18 -------------
si am promis si un film... lasati comentarii :D)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la intrebarea nasului cu bordul... esti aproape imposibil sa faca asa ceva. bordurile care indica l-km sunt la versiunea fabricata pentru germania. restu sunt in km-l sau mile-l o sa mai cercetez situatia.

 

asa vrei nu? sv100780998.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.... daca ai lovele poti lua asta care costa 200 dolari.

 

 

daca nu ai bani destui, exista varianta ca la 954, poza ai mai sus, care e la acelasi pret. in jur de 150 dolari.

 

--- Mesaj completat în 10 Mar 2008 18:44 -------------
haideti sa vorbim un pic de puterea la roata si puterea la iesirea arborelui cotit din motor.... adica la ambreiaj.

 

 

vorbeam cu nashu mai demult despre emisiunea de pe tvr2, motomagia si a fost pus pe dyno un 954. din 154 de cai stoc iau iesit 129 de cai la roata. acum sunt multe controverse.....

 

am un prieten din germania care are sc28, fix ca a mea. a facut un dyno, si i-au iesit 129 cai la roata. are doar toba schimbata. am si graficul testului, dar e la servici si il pun maine. de unde iese atata putere.... nu stiu. cert e ca fiecare aparat e diferit(parerea mea). voi ce parere aveti? o sa o puneti pe tester?

post-10226-1205141641_thumb.jpg

post-10226-1205141649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...