dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 hahaahahahaaa e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?) cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev. majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda. 954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc. de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata asa este ahaha iar valva aia htev e primul lucru care ar trebui eliminat ..daca aveti idei ..daca nu ..vi le dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 detaliaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 new love...... Frumoasa sa ai parte de ea si de momente frumoase impreuna! --- Mesaj completat în 30 Jan 2008 01:53 -------------Si 929 se aude la fel ca 954!! hi hi hi! e cidat tare dar te obijnuiesti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 practic e acelasi motor cu diferentre minime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- s'a stricat statorul si probabil iti da mult V in plus fata de normal ..asta ducand la supraincalzirea circuitului. in felul asta iti prajeste si releul de incarcare. sau se poate sa mai fie un scurt pe fire undeva ..si atunci obtii acelasi rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- asa era si la mine si de vina era releul de incarcare defect. e primul semn. sc33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPQR Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 ideea este ca valva htev se poate elimina si inlocui cu o flansa intermediara care ii tine locul. constructia e simpla, trebuie sa fii doar practic cu aparatul de sudura. o sa caut ceva poze cu flansa respectiva. in felul asta vei avea o evacuare completa (vorba vine) dar cu diametre si lungimi diverse de o completa racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 hahaahahahaaa e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?) cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev. majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda. 954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc. de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta multam fain de raspuns; e o optiune de cumparare; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 e o mare porcarie, da senzatia de on-off la 3500 si la 7000rpm. primul lucru de inlocuit. imp sa lasi motorasul acolo fixat bine ca sa nu primesti eroare FI pe bord. caut pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 sunetul meu de pe RR sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Editat Ianuarie 31, 2008 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 intri aici si vezi: http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RR1 http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Iete culori originale !!! CBR germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Esti sigur ca sunt doar astea doua??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 sunt mai multe variante, la 929 imi place schema de culori din state http://www.cbr1000rr.de/frame.html intri la farbcodes si le gasesti pe toate. --- Mesaj completat în 31 Jan 2008 19:11 ------------- sunetul meu de pe RR sper sa va placa. iete sunet la baiatu..... --- Mesaj completat în 31 Jan 2008 19:12 -------------borosz, te asteptam la comunitati moto regionale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Multan frumos! Raman dator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 e culoarea originala, iar prietenul tau e cu siguranta fan suzuki daca nu cunoaste combinatile de culori de pe fireblade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 peste cateva zile, poate chiar azi pot sa va propun eliminarea valvei HTEV si transformarea evacuarii intr'un sistem semi complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 sunt curios car de tare se simte valva acea in mers, de ex am mert vreo 100km cu un vfr din 2004 la care aceasi valva ma dispera, nu-mi placea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 peste cateva zile, poate chiar azi pot sa va propun eliminarea valvei HTEV si transformarea evacuarii intr'un sistem semi complet Se strica, daca nu ai un PW. A incercat si Balamuc, nu avea in fata motocicletei mele nici o sansa la iesirea din curbe, si credeti-ma, Balamuc merge mult mai bine ca mine. E o abordare gresita dar, stiti vorba aia, pina nu simti pe pielea ta nu crezi. Mai e si clapeta suplimentara de aer din cutia filtrului de aer care se deschide la 8000 tr, eu am scos-o de tot dar tot nu i-a facut bine, pur si simplu se strica echilibrul combustiei si pierde din cuplu. Asta se vede mergind la 3500 de ture si incercind din gaz o broscuta. Am montat la loc clapeta si a revenit la normal. Daca va uitati pe hartile si combinatiile Dynojet pt 954 o sa vedeti ca nu prea se strofoaca cu filtre sport,ca la alte modele, ci mai mult doar pe evacuare. Va doresc succes in cercetari si sper sincer sa ma fi inselat, sa fi gresit eu la ceva, am dat o gramada de bani incercind sa-i fac ceva cu trecerea aia enervanta de la 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.