mertan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 vreau si eu !!! ( Unde le-ai facut??? tu vrei cu 929? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) arata bine, acum nu uitati sa va tatuati pe fund 900rr si sa frezati Kawasaki-uri. Dupa ce le depasiti, stiti ce urmeaza, nu? Ma gandeam sa-mi tatuez pe fund, in semn de "respect", un ZX10R, iar pe buca cealalta, un 2006. Dup-aia cred ca stii ce urmeaza. Editat Februarie 19, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 o sa fie dureros cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) cred ca cbr-ul e cel mai bun motor pe care am mers vreodata, daca nu eram indragostit de 954 ramaneam pe sc33. Acum noua mea dragoste este un zx10r din 2006, negru. sunt curios cat rezist. vechea mea mobra este la vanzare, 3500euro neg. Dupa ce-mi termin de platit motorul actual, mai "urcam o treapta" si daca il mai ai de vanzare, vedem cum negociem. Dar, stai linistit, oricum o sa-mi duc fundul la solar, mi-l fac negru, dupa care-mi tatuez ZX10R-ul` pe-o parte si 2006 pe cealalta. Editat Februarie 19, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Am gasit un filmuletz interesant.ZX9 din 98 vs. CBR Fireblade din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Dupa ce-mi termin de platit motorul actual, mai "urcam o treapta" si daca il mai ai de vanzare, vedem cum negociem. Dar, stai linistit, oricum o sa-mi duc fundul la solar, mi-l fac negru, dupa care-mi tatuez ZX10R-ul` pe-o parte si 2006 pe cealalta. problema e ca am mers cu una...... uhaaaaaaaaa --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 23:54 ------------- Am gasit un filmuletz interesant.ZX9 din 98 vs. CBR Fireblade din 98 am vazut si eu acest filmulet, e cel putin ciudat, nu cred ca merge cbr-ul peste 280, sincer. cai mi se par ok, dar viteza de varf nu cred ca e reala desi cineva spunea ca zx9r-ul are alt pinion, deci alt raport de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 filmuletul e irelevant ..raportul la zx9r e cu siguranta scurt ..astfel se explica viteza top mica si puterea mare la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) am vazut si eu acest filmulet, e cel putin ciudat, nu cred ca merge cbr-ul peste 280, sincer. cai mi se par ok, dar viteza de varf nu cred ca e reala desi cineva spunea ca zx9r-ul are alt pinion, deci alt raport de transmisie. Al meu merge peste 280. Au schimbat baietii pinionul rotii din spate, in Italia. Au pus unul mai mic. Au "sarit" si doua zale la lant. Editat Februarie 20, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ai top speed. dar nu ai demaraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 stai linistit ca nu merge mai mult de 270 reali, indiferent de ce iti arata tie km acolo cel mai mult am vazut 290 cu rr'ul dar nu erau reali ..in jur de 270 reali maxim. avea akrapovic complet, dynojet si KN, reglat foarte bine in italia nu are cum sa ajunga la 280 .. decat cu un tuning foarte costisitor la motor .. ca sa mearga bine la RR tre sa ii pui 2 dinti in spate sau -1 in fata , nu sa lungesti ulterior rapoartele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 sa incerce pe un radar.... sa vorbeasca cu cineva si sa vada cat prinde maxim. eu am sa incerc cu radaru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Interesant... Personal n-am mers cu 280. Doar din ce mi-au spus prietenii de aici. Am mers cat am considerat ca pot s-o stapanesc. Cum se poate sa fie "delay-ul" atat de mare? 20 km/h diferenta intre reali si ce arata pe bord, mi se mare mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 incercati cu gps-ul, mie mai mult de 269 nu mergea sc33-ul din 99, si din seria de 900rr din 92-99, editia din 98-99 avea cea mai ridicata viteza, cu 6% mai mult decat sc33-ul din 96-97. Viteza max undeva la 272. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 am avut si eu un cbr 900 rr din `99 cu filtru k&n sport, bujii ngk iridium, toba mivv, cauciuc spate de 190 (batlax) si cel mai mult (cat am putut eu) am mers 270 (2 pers pe el).......si inca mai urca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 cea mai mare prostie pe care am facut-o cu cbr-ul meu e a fost sa-i pun un cauciuc de 190 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 cea mai mare prostie pe care am facut-o cu cbr-ul meu e a fost sa-i pun un cauciuc de 190 pe spate. sunt de acord ..am pus un m3 de 190 pe spate ..dupa 1000km l'am dat jos .. daca are careva nevoie de un set de m3 in perfecte conditii....120 cu 190 ...jumate de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 De ce e o prostie sa pui 190? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ptr ca ai un ca 190 a fost construit ptr o janta cu canal de 6", in schimb tu il pui pe o janta cu un canal de 5,5" ceea ce duce la deformarea carcasei si modificarea profilului. practic va fi mai putin manevrabil decat cu 180 iar pe inclinari vei avea o suprafata de contact mai mica..deci total neproductiv. in schimb poti monta guma de 190/55 care sta binicel pe 5,5 si ai suprafata de sprijin mai mare. problema e ca marea parte 190/55 sunt racing. alta problema, se modifica ciclistica, lantul s'ar putea sa nu fie suficient de lung, iar rapoartul final se lungeste foarte mult. practic cine monteaza 190/55 pe spate tre sa puna -1 pe fata ptr a compensa lungirea raportului concluzie: in afara de design, 190 nu iti aduce nimic in plus..doar dezavantaje. sper ca am fost destul de detaliat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Ok acum am inteles, deci tre sa il dau jos,mersi mult Mac pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 929 are 190 din fabrica pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 sunt de acord ..am pus un m3 de 190 pe spate ..dupa 1000km l'am dat jos .. daca are careva nevoie de un set de m3 in perfecte conditii....120 cu 190 ...jumate de pret zi si tu un pret, ma intereseaza, si daca vreodata cumpar cauciucuri de la ciuneva de pe forum, sigur tu vei fi. 929 are 190 din fabrica pe spate? da, vine cu 190 din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 sergiuvsn si dopeman ..ati primit preturile emilio a cumparat un set nou in final acum "este" toti lamuriti cum e cu guma pe spate la fireblade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) La ce drumuri sunt, cel putin in Bistrita-Nasaud, o sa-mi dau jos gumele si-mi pun Âşenile. Editat Februarie 20, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 acum "este" toti lamuriti cum e cu guma pe spate la fireblade lamuriti lamuriti lamuriti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.