Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

arata bine, acum nu uitati sa va tatuati pe fund 900rr si sa frezati Kawasaki-uri. Dupa ce le depasiti, stiti ce urmeaza, nu? :huh: :huh: ;)

 

Ma gandeam sa-mi tatuez pe fund, in semn de "respect", un ZX10R, iar pe buca cealalta, un 2006. :cheers:

Dup-aia cred ca stii ce urmeaza. :ok:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cbr-ul e cel mai bun motor pe care am mers vreodata, daca nu eram indragostit de 954 ramaneam pe sc33.

Acum noua mea dragoste este un zx10r din 2006, negru. sunt curios cat rezist. vechea mea mobra este la vanzare, 3500euro neg.

 

Dupa ce-mi termin de platit motorul actual, mai "urcam o treapta" si daca il mai ai de vanzare, vedem cum negociem. :huh:

Dar, stai linistit, oricum o sa-mi duc fundul la solar, mi-l fac negru, dupa care-mi tatuez ZX10R-ul` pe-o parte si 2006 pe cealalta. :huh:

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce-mi termin de platit motorul actual, mai "urcam o treapta" si daca il mai ai de vanzare, vedem cum negociem. :huh:

Dar, stai linistit, oricum o sa-mi duc fundul la solar, mi-l fac negru, dupa care-mi tatuez ZX10R-ul` pe-o parte si 2006 pe cealalta. :huh:

:cheers:

problema e ca am mers cu una...... uhaaaaaaaaa

 

--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 23:54 -------------

Am gasit un filmuletz interesant.ZX9 din 98 vs. CBR Fireblade din 98

 

am vazut si eu acest filmulet, e cel putin ciudat, nu cred ca merge cbr-ul peste 280, sincer. cai mi se par ok, dar viteza de varf nu cred ca e reala desi cineva spunea ca zx9r-ul are alt pinion, deci alt raport de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu acest filmulet, e cel putin ciudat, nu cred ca merge cbr-ul peste 280, sincer. cai mi se par ok, dar viteza de varf nu cred ca e reala desi cineva spunea ca zx9r-ul are alt pinion, deci alt raport de transmisie.

 

Al meu merge peste 280. :cheers: Au schimbat baietii pinionul rotii din spate, in Italia. Au pus unul mai mic. Au "sarit" si doua zale la lant. :huh:

:huh:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nu merge mai mult de 270 reali, indiferent de ce iti arata tie km acolo

cel mai mult am vazut 290 cu rr'ul dar nu erau reali ..in jur de 270 reali maxim. avea akrapovic complet, dynojet si KN, reglat foarte bine in italia

nu are cum sa ajunga la 280 .. decat cu un tuning foarte costisitor la motor ..

ca sa mearga bine la RR tre sa ii pui 2 dinti in spate sau -1 in fata , nu sa lungesti ulterior rapoartele

post-6062-1203494239_thumb.jpg

post-6062-1203494257_thumb.jpg

post-6062-1203494268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant...

Personal n-am mers cu 280. Doar din ce mi-au spus prietenii de aici. Am mers cat am considerat ca pot s-o stapanesc.

Cum se poate sa fie "delay-ul" atat de mare? 20 km/h diferenta intre reali si ce arata pe bord, mi se mare mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incercati cu gps-ul, mie mai mult de 269 nu mergea sc33-ul din 99, si din seria de 900rr din 92-99, editia din 98-99 avea cea mai ridicata viteza, cu 6% mai mult decat sc33-ul din 96-97.

Viteza max undeva la 272.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai mare prostie pe care am facut-o cu cbr-ul meu e a fost sa-i pun un cauciuc de 190 pe spate.

 

sunt de acord ..am pus un m3 de 190 pe spate ..dupa 1000km l'am dat jos ..

daca are careva nevoie de un set de m3 in perfecte conditii....120 cu 190 ...jumate de pret :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr ca ai un ca 190 a fost construit ptr o janta cu canal de 6", in schimb tu il pui pe o janta cu un canal de 5,5" ceea ce duce la deformarea carcasei si modificarea profilului. practic va fi mai putin manevrabil decat cu 180 iar pe inclinari vei avea o suprafata de contact mai mica..deci total neproductiv.

 

in schimb poti monta guma de 190/55 care sta binicel pe 5,5 si ai suprafata de sprijin mai mare. problema e ca marea parte 190/55 sunt racing. alta problema, se modifica ciclistica, lantul s'ar putea sa nu fie suficient de lung, iar rapoartul final se lungeste foarte mult. practic cine monteaza 190/55 pe spate tre sa puna -1 pe fata ptr a compensa lungirea raportului :cheers:

 

concluzie: in afara de design, 190 nu iti aduce nimic in plus..doar dezavantaje. sper ca am fost destul de detaliat :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord ..am pus un m3 de 190 pe spate ..dupa 1000km l'am dat jos ..

daca are careva nevoie de un set de m3 in perfecte conditii....120 cu 190 ...jumate de pret :cheers:

zi si tu un pret, ma intereseaza, si daca vreodata cumpar cauciucuri de la ciuneva de pe forum, sigur tu vei fi.

 

929 are 190 din fabrica pe spate?

da, vine cu 190 din fabrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiuvsn si dopeman ..ati primit preturile

emilio a cumparat un set nou in final :cheers:

acum "este" toti lamuriti cum e cu guma pe spate la fireblade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...