mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Pare a fii vorba de distributie ... ps: am vazut R1 rn12 la 32-34k km cu problema de gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 incerc iar Nice Acu nu fa si tu ca ala la reclama cu masina si ii spune unu de la o terasa Nice si el ii in stare sa il ia de gar...doar nice??? Glumeam....superba si sa o folosesti sanatos! Poate sap viitoare o sa imi prezint si eu noua achizitie... Pana atunci.... drumuri bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 @NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat. Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km). Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista. Deci, e destul de ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 acolo pare a fi un corp strain in camera. se vad batai pe chiulasa si pe piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 @NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat. Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km). Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista. Deci, e destul de ciudat... Mama ce urat !! Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta. Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt. Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 acolo pare a fi un corp strain in camera. se vad batai pe chiulasa si pe piston. S-a spart pistonul. Dupa ce au dat jos esapamentul, l-au scuturat si cadeau bucati de piston din el. Mama ce urat !! Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta. Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt. Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva. Motorul a mers 3-4.000 km si in tara. L-am luat de la prieteni, cu siguranta nu a umblat nimeni in el. Bine ca nu ne-am tavalit pe undeva. Sa fie si sanatatea mea in pioneze si motorul varza. Il facem si suntem iar pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 am patit si eu exact la fel cu un kawasaki zx7r. cauza? arcurile de la supape slabite, pistonul a ajuns in urma o supapa, aceasta s-a rupt si a cazut in camera de ardere unde a facut "curatenie". faza e ca la anumiti ani si anumiti km se fac anumite revizii, peste care noi trecem, pentru ca nu avem service-uri normale, si avem doar mecanici care repara cand ceva se schimba. reparatia o sa te coste undeva la 800euro, cam cu atat gasesti motor in germania. bafta si repar-o cat mai repede. Am gasit motor (fara anexe) la 600 euro, in Bucuresti. Astazi aflu cand pot sa ma duc dupa el. O sa-l fac si o sa-l vand. Tot raul inspre bine. Ridicam stacheta. Trecem la un 929 sau poate chiar un 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Am gasit motor (fara anexe) la 600 euro, in Bucuresti. Astazi aflu cand pot sa ma duc dupa el. O sa-l fac si o sa-l vand. Tot raul inspre bine. Ridicam stacheta. Trecem la un 929 sau poate chiar un 954. dak l-ai gasit pe cel de la sibiu, de la sorin, ia-l cu toata increderea e super ok baiatu'. dak nu, pt viitor dak avetzi nevoie de ceva, incercatzi la nr.0745763024 di pacate numai o chestie nu gaseste si eu am mare nevoie, un far de fireblade an 99, asa k dak stitzi careba pe undeva, merci, lasatzi un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 dak l-ai gasit pe cel de la sibiu, de la sorin, ia-l cu toata increderea e super ok baiatu'. dak nu, pt viitor dak avetzi nevoie de ceva, incercatzi la nr.0745763024 di pacate numai o chestie nu gaseste si eu am mare nevoie, un far de fireblade an 99, asa k dak stitzi careba pe undeva, merci, lasatzi un semn Nu, nu e la Sibiu. Am sunat la numarul care l-ai dat. Nu m-a putut ajuta. Era Sorin? Daca nu, da-mi, te rog, o modalitate de contact al lui. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 le-am aratat la nemti situatia... au zis ca... 1.era motor de whelly, si a mers mult asa.... si nu a avut ulei acolo. 2.sau s-a bulit ceva la distributie... adica a lovit supapele pistonul, sau ceva de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 le-am aratat la nemti situatia... au zis ca... 1.era motor de whelly, si a mers mult asa.... si nu a avut ulei acolo. 2.sau s-a bulit ceva la distributie... adica a lovit supapele pistonul, sau ceva de genu. Alex, nu e motor de wheelie. Are pinionul pe spate micsorat cu 2 dinti. Si eu ma gandesc sa fie de la distributie. Ar fi singura explicatie. Intr-adevar a lovit pistonul in supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 lantul de distributie cum e? s-a largit? rotile alea dintate? axu cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 sau sa fi sarit o bucata de prin admisie, de pe la supape... o bucata de material... si s-a frecat pe acolo tot timpu. e o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tobias Ripper Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 urata treaba cu motorul ala la masina am patit ceva asemanator de la distributie, la un V6 a ramas blocata o rampa si s-a rupt pinionul cu tot cu distributie.... spor la reparatii. apropo de far pt 98, am nevoie de un far pt un sc 33 din 98 - farul poate fi spart / praf / zob am nevoie doar de partea spate a farului - oglinda vreau sa fac cateva incercari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 tind sa cred ca pleaca de la distributie toata treaba. arc rupt....supapa care ramane pe deschis ..pistonul care o loveste sanatos.. alt motor ..si n'ai treaba ..sau mai stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 cred ca la toti le sta urmatoarea intrebare pe limba: Cum se poate preveni asa o "bucurie"? condoleante pentru patania cu motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Cum se poate preveni asa o "bucurie"? condoleante pentru patania cu motorul! ulei bun... verificarea periodica a distributiei... cbr 900 rr are boala la distributie... adica bate. am vazut la multe. in rest..... nu stiu ce ar mai putea fi.... verificate arcurile supapelor, rotile dintate de la, lantul de distributie.... etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 lantul de distributie cum e? s-a largit? rotile alea dintate? axu cu came? Din cate mi-au spus baietii, n-au nicio problema. [...] Bafta la reparatie! Merci! tind sa cred ca pleaca de la distributie toata treaba. arc rupt....supapa care ramane pe deschis ..pistonul care o loveste sanatos.. alt motor ..si n'ai treaba ..sau mai stii Maine seara pleaca frate-mio dupa un motor in Bucuresti. Gasit ieftin. Sa vedem acum cum o sa mearga. [...] condoleante pentru patania cu motorul! Oricum, am ajuns la concluzia ca asa nu se mai poate. In consecinta, o sa-l fac, il vand, mai strang din "umeri" si imi iau un 954. Va multumesc pt sustinere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 mai .chiar nu au probleme la domeniul asta ..ce s'a intamplat aici e un fenomen foarte rar la sc28-33. sunt motoare de 150mii km fara mari probleme ..evident cu distributia schimbata periodic la km indicati de producator. a fost doar ghinion parerea mea, nimic mai mult, un stres in material care in final a cedat, dar e foarte rar. poti sa faci schimb periodic de ulei ..sa pupi pe toate partile motorul respectiv ..cand cedeaza materialul ..nu ai cum sa il previi ..si nici nu poti prevedea o chestie de genul gaseste repede alt motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 mai .chiar nu au probleme la domeniul asta ..ce s'a intamplat aici e un fenomen foarte rar la sc28-33. sunt motoare de 150mii km fara mari probleme ..evident cu distributia schimbata periodic la km indicati de producator. a fost doar ghinion parerea mea, nimic mai mult, un stres in material care in final a cedat, dar e foarte rar. poti sa faci schimb periodic de ulei ..sa pupi pe toate partile motorul respectiv ..cand cedeaza materialul ..nu ai cum sa il previi ..si nici nu poti prevedea o chestie de genul gaseste repede alt motor E gasit. Vineri dupa-masa e la Bistrita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Stau de 6 chiar imi pare rau pentru motorul tau,stiu destul de bine cum e sa te lase in drum si sa repari mult(deh am avut aprilia si am reparat de mi-au sarit ochii). Acum va mai arat ceva poze(linkuri de fapt ca nu ma lasa sa uploadez) cu noua mobra cam nasoale,facute pe un frig de tremuram tot:).Trebuie guma noua pe fata si bujii noi ca astea de pe ea nu stiu cati KM au,ce bujii ar trebui?am inteles ca NGK CR9EIX(d'alea cu iridium)asa e? Are buloate Motrax,semnale mici carbon style,rimestrips care sunt lipite cam stramb dar o sa le dau jos sa pun altele bine si un alt suport de numar. Am o toba GPR scurta de vanzare in 3 suruburi care se potriveste la 954,la ce s'o mai potrivi nu stiu dar pot masura distanta. 1 http://bikepics.com/pictures/1222399/ 2 http://bikepics.com/pictures/1222397/ 3 http://bikepics.com/pictures/1222392/ 4 http://bikepics.com/pictures/1222390/ 5 http://bikepics.com/pictures/1222387/ 6 http://bikepics.com/pictures/1222385/ 7 http://bikepics.com/pictures/1222381/ 8 http://bikepics.com/pictures/1222379/ 9 http://bikepics.com/pictures/1222378/ 10 http://bikepics.com/pictures/1222376/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 sal,am si io o honda 929 sc 44 din 2001,aveti idee daca farul fata e capsulat? vreu sa mi pun angel eyuri si nu stiu cum sa fac. am gasit la 2 milione 2 bucati ,culoare rosie.avand in vedere ca moto e tot rosu,zic ca o sa dea bine,dar nu stiu cum sa fac cu montajul.aveti vre o sugestie,multumesc. dau si o bere:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 sal,am si io o honda 929 sc 44 din 2001,aveti idee daca farul fata e capsulat? vreu sa mi pun angel eyuri si nu stiu cum sa fac. am gasit la 2 milione 2 bucati ,culoare rosie.avand in vedere ca moto e tot rosu,zic ca o sa dea bine,dar nu stiu cum sa fac cu montajul.aveti vre o sugestie,multumesc. dau si o bere:) eu ma ocup cu asa ceva. inele sunt cu neon sau cu leduri?pune o poza cu ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Stau de 6 chiar imi pare rau pentru motorul tau,stiu destul de bine cum e sa te lase in drum si sa repari mult(deh am avut aprilia si am reparat de mi-au sarit ochii). Acum va mai arat ceva poze(linkuri de fapt ca nu ma lasa sa uploadez) cu noua mobra cam nasoale,facute pe un frig de tremuram tot:). [...] Sambata sper sa-i aud din nou glasul. Felicitari pt noua achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.