dopeman1979 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 id-ul meu e in profil, am deja cativa blade-ri in lista, oricine e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 id-ul meu e in profil, am deja cativa blade-ri in lista, oricine e binevenit ai zis ca pleci la somn --- Mesaj completat în 23 Mar 2008 23:52 ------------- incerc iar unde sunt stikerele alea multe multe multe? urmeaza? foarte frumos motorul. xenon... traditie... hmmmm..... rimstrips...... toba carbon... sa o porti sanatos sorine.... sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 nuuuuuuuuu...va rog nu yahoo group ...e super naspa .. forumul e mult mai simplu de urmarit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 nuuuuuuuuu...va rog nu yahoo group ...e super naspa .. forumul e mult mai simplu de urmarit ... Se pare ca Mac nu vrea sa vorbeasca cu noi !! Pe mine ma deranjeaza forumul, pt ca merge naspa, te chinui 10 min sa trimiti ce ai de spus, iti scrie ca 'fucking error' si ca nu l-a trimis, dupa 5 incercari reusesti, dar pe forum apare de postul tau de 5 ori !!! --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 09:48 ------------- am vazut cateva filmulete cu dispozitive de basculat numarul pe youtube si mi se pare foarte simpla treaba.cu un actuator de 200 000 lei vechi 2 m de fir si un intrerupataor e gata treaba.a si o balama.maine imi comand stopul de grana cu geam clar si leduri si in 2 sapt cd vine si o sa treb sa l montez ma ocup si de numar.o sa pun poza sa vedeti cum a iesit treaba. deocamdata am folosit cu succes alt sistem.adica mai precis de vara trecut pana acum.numarul prins doar in 2 inele si o mica tija pe care sa sprijine.la viteza din cauza curentului se ridica si devine orizontal.darpt vara asta vreau o treaba sigura,nu bazandu ma pe aer ). aaa....dati mi un sfat,!!!!!!! am f iesit azi cu ea .... merge ce merge,se opreste vitezometru,indica 0 mai merg ce mai merg se aprinde si FI si becul rosu.motoru merge perfect.opresc repede.iiiau contactul,astept 2 secunde si pornesc iar,merge perfect.cum sar de 6000 de ture iar se opreste vitezometru. treaba cu aprinsul FI si bec rosu nu e corelata din ce mi am dat seama cu eroarea de la vitezometru.poat merge uneori si 15 km cu vitezometru pe 0 fara sa se aprinda FI si bec rosu.alteori aproape simultan. ce sa aiba? Probleme. Cel mai posibil un senzor. Tocmai din cauza asta mi-a fost frica sa cumpar motor cu atata electronica. Iti zic eu ca la un service 'normal' n-o sa-si dea seama nimeni care este problema. Trebuie pus pe tester, ai o mufa sub sa, cred ca pe partea stanga daca te uiti din fata. Problema este ca n-am ideie unde gasesti asa ceva, poate la un service Honda autorizat !! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 nu o sa gasesti nici in service, e problema de contact... vezi ca ai pe bord, un beculet rosu, MIL, daca ala incepe sa palpaie, trebuie sa numeri de cate ori o face si sa citesti diagnosticul. (gasesti in cartea service codul). atentie mare insa la contacte, ia-le pe toate si curatale pana iti f....e toata electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 cine are un buson in plus de la canea? ala on off rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salve am 929 pornesc mobra si merg cu ea fara ca indicatorul de viteza sa miste ceva sta pe 0 pana in momentul in care se incalzeste mobra 90-100grade si de atunci incepand merge normal parca nu ar avea nimic si daca mai scade temp. merge normal o opresc si o las o ora doua si merge normal fara probleme dar cum o las de pe o zi pe alta gata nu mai merge pana nu se incalzeste sti cineva cum se rezolva problema ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salve am 929 pornesc mobra si merg cu ea fara ca indicatorul de viteza sa miste ceva sta pe 0 pana in momentul in care se incalzeste mobra 90-100grade si de atunci incepand merge normal parca nu ar avea nimic si daca mai scade temp. merge normal o opresc si o las o ora doua si merge normal fara probleme dar cum o las de pe o zi pe alta gata nu mai merge pana nu se incalzeste sti cineva cum se rezolva problema ( ai aceeasi pb cu un baiat de pe forum......e ciudata treaba. eu zic ca e de la senzorul de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Am dat bordul jos am curatzat toate contactele fume tot "clean" si nici o schimbare problema e ca ma scoate din minti trebuie sa rezolv ca mor nu mai am somn noaptea!! si asta serios vorbind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 incercati sa verifica-ti incaracrea sa-r putea sa fie si de acolo e o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 am facut rost de niste manuale pt partrea electronica.unul in germana si unul in engleza.pe ala in germana se vad mai bine pozele,dar mai greu cu tradusu.pe ala in engleza insa sunt mai naspa scanate.din 2 unul bun.) treaba e ca iti tre ampermetru,voltmetru,sa masorori si sa verifici in o grama de locuri.... tot o mana avizata trebuie. sau unu care se pricepe sa lucreze cat de cat pe partea electrica. inconcluzie maine sau poimaine,depinde de vreme,la giurgiu zici ca e vestu salbatic,asa bate vantu,...desfac ,curat ..trag de mufele alea pe acolo pe sub sa,si poate dau si rezervoru jos,ca undeva sub se conecteaza mufa de la senzor la nu stu ce alte mufe(asa arata in manual),daca nu merge.....dati mi un service unde sa pierd o zi si la sf sa mi zica ca nu stie de la ce e.... sau unul care sa mi rez problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 oky daca afli ceva repede anuntzama si pe mine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 La mine a inceput vitezometrul sa "cada", acu' cateva luni, stare in care continua si azi... insa "cade" foarte des. In schimb, turometrul l-a ajuns din urma: acum o luna a "cazut" acul de vreo 2 ori, iar acu'... gata! E mort de tot! Probabil ca tot de la contacte o fi ceva... O sa dau jos bordul sa vad. A, al meu e din '95. Bafta si mai vorbim, sa comparam rezultatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) La mine a inceput vitezometrul sa "cada", acu' cateva luni, stare in care continua si azi... insa "cade" foarte des. In schimb, turometrul l-a ajuns din urma: acum o luna a "cazut" acul de vreo 2 ori, iar acu'... gata! E mort de tot! Probabil ca tot de la contacte o fi ceva... O sa dau jos bordul sa vad. A, al meu e din '95. Bafta si mai vorbim, sa comparam rezultatele! Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. Poate nu-l mai schimb. Sau postez un anunt: Schimb SC28 pe 954 + diferenta. Editat Martie 25, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Praetor Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Asa cum ma laudam mai sus, am luat motorul. Problema e ca ambreiajul prinde doar spre finalul cursei manetei si e cam dificil de dozat. Nu imi doresc plecari pe o roata in primii km. Se poate regla din cablu, sau ma adresez unor persoane mai competente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Asa cum ma laudam mai sus, am luat motorul. Problema e ca ambreiajul prinde doar spre finalul cursei manetei si e cam dificil de dozat. Nu imi doresc plecari pe o roata in primii km. Se poate regla din cablu, sau ma adresez unor persoane mai competente? Adica tine sus,se poate regla foarte usor din reglajul cablului.Poti incerca si tu,nu ai ce strica.Se regleaza de sus de la maneta de ambreiaj este o rotita.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Prea multe probleme la nepotii SC28-ului. a mea nu are nicka.... vreau doar sa ii scot stikerele si sa pun "comutatorul" de la canea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 deci ??? mai nimic eu cred ca ma duc cu motoreta la importator! si leo pun in bratze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 deci ??? mai nimic eu cred ca ma duc cu motoreta la importator! si leo pun in bratze! Daca vrei sa mergi la sigur, dute la o reprezentanta, sau service autorizat HONDA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 nici aia nu sunt mai breji, mai bine ia cartea service si fuga la un atelier electric. o sa te ajuta mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Eu am avut o pasarica si am luat rulmenti ,cu tot cu garnituri si ce mai e pe acolo din bucuresti pentru sc 28 la 130 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? la reprezentanta honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Eu am avut o pasarica si am luat rulmenti ,cu tot cu garnituri si ce mai e pe acolo din bucuresti pentru sc 28 la 130 de euro mii de multumiri lui NASU care mi-a dat la salon tot de zice el mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Rulmenti originali honda pentru furca fata,pentru un cbr900rr din 1996,stiti pe unde as putea gasi si la ce pret? Ii dai jos si te duci cu ei in mana la " LAROMET" Prin bucuresti noi - chitila!! gasesti cu siguranta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.