Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incerc iar

Nice :rusinica:

Acu nu fa si tu ca ala la reclama cu masina si ii spune unu de la o terasa Nice si el ii in stare sa il ia de gar...doar nice??? :crack:

Glumeam....superba si sa o folosesti sanatos!

Poate sap viitoare o sa imi prezint si eu noua achizitie...

Pana atunci.... drumuri bune!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat.

Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km).

Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista.

Deci, e destul de ciudat... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat.

Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km).

Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista.

Deci, e destul de ciudat... :crack:

 

Mama ce urat !! :rusinica:

Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta.

Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt.

 

Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo pare a fi un corp strain in camera. se vad batai pe chiulasa si pe piston.

S-a spart pistonul. Dupa ce au dat jos esapamentul, l-au scuturat si cadeau bucati de piston din el.

 

Mama ce urat !! :crack:

Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta.

Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt.

 

Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva.

 

Motorul a mers 3-4.000 km si in tara. L-am luat de la prieteni, cu siguranta nu a umblat nimeni in el.

Bine ca nu ne-am tavalit pe undeva. Sa fie si sanatatea mea in pioneze si motorul varza.

Il facem si suntem iar pe drumuri. :crack:

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu exact la fel cu un kawasaki zx7r. cauza? arcurile de la supape slabite, pistonul a ajuns in urma o supapa, aceasta s-a rupt si a cazut in camera de ardere unde a facut "curatenie". faza e ca la anumiti ani si anumiti km se fac anumite revizii, peste care noi trecem, pentru ca nu avem service-uri normale, si avem doar mecanici care repara cand ceva se schimba. reparatia o sa te coste undeva la 800euro, cam cu atat gasesti motor in germania. bafta si repar-o cat mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu exact la fel cu un kawasaki zx7r. cauza? arcurile de la supape slabite, pistonul a ajuns in urma o supapa, aceasta s-a rupt si a cazut in camera de ardere unde a facut "curatenie". faza e ca la anumiti ani si anumiti km se fac anumite revizii, peste care noi trecem, pentru ca nu avem service-uri normale, si avem doar mecanici care repara cand ceva se schimba. reparatia o sa te coste undeva la 800euro, cam cu atat gasesti motor in germania. bafta si repar-o cat mai repede.

 

Am gasit motor (fara anexe) la 600 euro, in Bucuresti. Astazi aflu cand pot sa ma duc dupa el. O sa-l fac si o sa-l vand.

Tot raul inspre bine. Ridicam stacheta. Trecem la un 929 sau poate chiar un 954. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit motor (fara anexe) la 600 euro, in Bucuresti. Astazi aflu cand pot sa ma duc dupa el. O sa-l fac si o sa-l vand.

Tot raul inspre bine. Ridicam stacheta. Trecem la un 929 sau poate chiar un 954. :rusinica:

 

 

dak l-ai gasit pe cel de la sibiu, de la sorin, ia-l cu toata increderea e super ok baiatu'.

 

dak nu, pt viitor dak avetzi nevoie de ceva, incercatzi la nr.0745763024

 

 

di pacate numai o chestie nu gaseste si eu am mare nevoie, un far de fireblade an 99, asa k dak stitzi careba pe undeva, merci, lasatzi un semn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak l-ai gasit pe cel de la sibiu, de la sorin, ia-l cu toata increderea e super ok baiatu'.

 

dak nu, pt viitor dak avetzi nevoie de ceva, incercatzi la nr.0745763024

di pacate numai o chestie nu gaseste si eu am mare nevoie, un far de fireblade an 99, asa k dak stitzi careba pe undeva, merci, lasatzi un semn

 

Nu, nu e la Sibiu. Am sunat la numarul care l-ai dat. Nu m-a putut ajuta. Era Sorin? Daca nu, da-mi, te rog, o modalitate de contact al lui.

 

Merci! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am aratat la nemti situatia... au zis ca...

1.era motor de whelly, si a mers mult asa.... si nu a avut ulei acolo.

2.sau s-a bulit ceva la distributie... adica a lovit supapele pistonul, sau ceva de genu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am aratat la nemti situatia... au zis ca...

1.era motor de whelly, si a mers mult asa.... si nu a avut ulei acolo.

2.sau s-a bulit ceva la distributie... adica a lovit supapele pistonul, sau ceva de genu.

 

Alex, nu e motor de wheelie. Are pinionul pe spate micsorat cu 2 dinti.

Si eu ma gandesc sa fie de la distributie. Ar fi singura explicatie. Intr-adevar a lovit pistonul in supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu cum e la Honda, dar la kawasaki, arcurile de la supape erau slabite, deci nu putea sa traga supapa la timp inapoi si pistonul, la turatie mare, a atins supapa rupandu-l. asta e explicatia logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca te contrazic.

Motorul meu s-a "dus in tarile calde". :rusinica:

Bai, scoateti dracului pozele astea ogrish ca mi se face rau.. Nashpaaaa :crack:

 

Bafta la reparatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urata treaba cu motorul ala :rusinica: la masina am patit ceva asemanator de la distributie, la un V6 a ramas blocata o rampa si s-a rupt pinionul cu tot cu distributie.... spor la reparatii.

apropo de far pt 98, am nevoie de un far pt un sc 33 din 98 - farul poate fi spart / praf / zob :crack: am nevoie doar de partea spate a farului - oglinda :crack: vreau sa fac cateva incercari... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tind sa cred ca pleaca de la distributie toata treaba.

arc rupt....supapa care ramane pe deschis ..pistonul care o loveste sanatos..

alt motor ..si n'ai treaba ..sau mai stii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se poate preveni asa o "bucurie"?

condoleante pentru patania cu motorul!

 

ulei bun... verificarea periodica a distributiei... cbr 900 rr are boala la distributie... adica bate. am vazut la multe. in rest..... nu stiu ce ar mai putea fi.... verificate arcurile supapelor, rotile dintate de la, lantul de distributie.... etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul de distributie cum e? s-a largit? rotile alea dintate? axu cu came?

 

Din cate mi-au spus baietii, n-au nicio problema.

 

[...]

Bafta la reparatie!

Merci!

 

tind sa cred ca pleaca de la distributie toata treaba.

arc rupt....supapa care ramane pe deschis ..pistonul care o loveste sanatos..

alt motor ..si n'ai treaba ..sau mai stii

Maine seara pleaca frate-mio dupa un motor in Bucuresti. Gasit ieftin. Sa vedem acum cum o sa mearga.

 

 

[...]

condoleante pentru patania cu motorul!

:rusinica:

 

 

Oricum, am ajuns la concluzia ca asa nu se mai poate. In consecinta, o sa-l fac, il vand, mai strang din "umeri" si imi iau un 954. :crack:

 

Va multumesc pt sustinere!

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai .chiar nu au probleme la domeniul asta ..ce s'a intamplat aici e un fenomen foarte rar la sc28-33.

sunt motoare de 150mii km fara mari probleme ..evident cu distributia schimbata periodic la km indicati de producator.

a fost doar ghinion parerea mea, nimic mai mult, un stres in material care in final a cedat, dar e foarte rar.

poti sa faci schimb periodic de ulei ..sa pupi pe toate partile motorul respectiv ..cand cedeaza materialul ..nu ai cum sa il previi ..si nici nu poti prevedea o chestie de genul

gaseste repede alt motor :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...