Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu am modificat nimic ,pe mine nu ma deranjeaza deloc...eu vad cu el...si in plus arata mai bine...cel putin asa mi se pare mie :)

 

Pai da, ca in poza merge si faza lunga. :moto:

 

Sunt sigur, ca cu faza scurta, care este la mijloc, si tre sa treaca lumina prin actibild, nu vezi chiar asa de bine !!! (dar arata bine, ce sa zic)

 

Am mai facut niste poze si eu.

post-8669-1209220552_thumb.jpg

post-8669-1209220565_thumb.jpg

post-8669-1209220602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa vitelusa! Apreciez in special galeriile alea impecabile si furtunele imbracate in metal... atinge-o si cu niste manere si pahar de frana Rizoma, sa vezi ce beton o sa arate.

Dar ce zic eu, important e sa MEARGA BETON... nu-i asa, Mac? :)

Si daca tot e cu pozi, iaca si viteaua mea

Editat de Hellicks Hellmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa vitelusa! Apreciez in special galeriile alea impecabile si furtunele imbracate in metal... atinge-o si cu niste manere si pahar de frana Rizoma, sa vezi ce beton o sa arate.

Dar ce zic eu, important e sa MEARGA BETON... nu-i asa, Mac? :blbl:

Si daca tot e cu pozi, iaca si viteaua mea

 

Mamah che tare este !!! :lol:

Apreciez discurile de frana, manerele, si seaua custom !!! :)

 

Nu stiu ce inseamna sa 'mearga beton' dar stie mult mai mult decat am eu nevoie. :moto:

 

P.S. Ca sa nu vb de faptul, ca este cea mai frumoasa bicicleta din lume, pt ca este a mea !! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

printr-o anume conjuctura am ajuns sa am un 929 fara motor si un 919 complet, inafara de carene si far....

 

 

pt cine se pricepe pls, ce pot lua de pe 929 si pune pe 919? carenele si farul o sa le pun, ma refer la celelalte parti.

 

manere discuri de frana etriere etc

 

codita oare se poate scoate si schimba cu totu' sa nu schimb doar carenele? nu vreau sa fac diverse modificari pt suruburile de la carene...

 

farul la 919 are doar 2 becuri, pe cand la 929 are 3

 

 

care le avetzi si a-tzi mai facut dinastea pls un pic de help

 

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un 919 modificat in 929... urat... nasol. cel mai sfant e cum l-a lasat fabrica.

 

 

 

sunt obligat sa fac treaba asta

de ce?

 

in garaj am 919 care din octombrie anul trecut sta accidentata si nu o pot repara sau vine pt nu s-a terminat treaba pe la procuratura cu cel ce m-a lovit, el mintind in declaratii si initial scatzandu-ma pe mine vinovat, eu trebuind sa-l dau un judecata pe cale civila.

acum 3 luni am luat 929 cu ceva mari sacrificii si imprumuturi, sperand ca la terminarea procesului si luand asigurarea vinovatului o sa mai amortizez din investitie cu dauna totala si cu ce-mi mai luam din vanzarea lu' 919 asa bulit sau pe bucatzi...

 

acum 2 sapt mi-a dat-o unu calumea cu 929, mi-a pus piciorul in gips, dar "din pacate" cu scoaterea gipsului in 5-7zile. eu am omis sa-i zic ca tre sa-l tzin doar 5-7 zile si el speriat de urmarire penala, cazier, judecata, daune morale etc a zis sa ne intelegem intr-un fel.

eu i-am propus (el dovedindu-se a fi un tip ok pana la urma urmei) sa ne uitam pe net, el i-mi ia o motoreta fix ca a mea, si cand mi-a cumpara, eu ii fac acontract de vanz cump la a mea si-i fac si procura sa se ocupe cu asigurarile si sa-si ia el banii. el da 5 mii pe moto, ia de la asig 2 mii si ramane pagupa 3 mii...din pacate era de acord cu propunerea, dar nu a avut de unde face rost de 5 mii, asa ca a venit el cu propunerea net mai avantajoasa pt mine (eu dadusem 4mii2sute pe 929): da el 3 mii banu' jos,treaba mea ce fac cu asigurarile, iau dauna totala, dar sa-idau lui motoreta la gata sa mai amortizeze din paguba.... zis si facut. facem procura, el da banu (io mi-am scos gipsu intre timp si mi-am rev aprox total, deci slabe sanse sa se dea inceperea urmaririi penala la dosaru nostru, deci treia sa trag repede cu orice intzelegere sa nu-l scap) si acuma ramane sa astept cu asig, sa se termine dosaru', sa se NUP etc etc, deci ink fre-o 2-3luni.

 

intre timp m-am gand la urmatoarea treaba: oricum eu eram f multumit de carburatzie-919, dar ca aspect i-mi placea f mult 929, si ieri am vaz un 919 cu carene de 929 si mi-a picat fisa: oricum avand de gand sa dezbrac 929 sa-i pun carenele la 919 sa o pot vinde de ce sa nu iau tot ce pot ua de pe ea sa fac upgrade la 919 si sa raman cu ea si cu restu de bani pe care-i pot investi in altceva...stiu ca-s destul de bulangiu, dar ata ete, dak nu erau cizmele nu mai aveam picior plus ca bulangiu' nici nu s-a uitat in dr desi a auzit claxonu si avea cedeaza.....(a recunoscut asta)

 

 

deci pt un upgrade intreb ce pot lua de pe una sa pun pe alta? sper ca macar coditza cu totu' sa nu treiasca sa fac cine stie ce chitzibusuri sa prind plasticele (nu se potrivesc la gauri cred)

 

PS. dak sta si el pe forum sau vede din intamplare postu' e bine, sa nu mai treiasaca sa fie surprins cand dupa ce termin cu asig vede motoreta dezbracata...

 

nu ma blamatzi, da' ata ete....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea sa pui janta spate cu canal de 6" si guma de 190/55 (atentie, nu pe /50)

in felul asta ridici putin de spate 900'ele care este oricum prea asezat

pe fata daca poti mergi pe o janta de F3 care monteaza fara modificari. eu am avut janta de hornet cu 3 spite.

in felul asta poti sa montezi cele mai bune gume si la preturi mai mici :) trust me, i know

 

eu am vrut sa fac modificarea asta, am cumparat si janta dar am lasat'o balta ptr ca am reusit sa montez un amortizator spate WP total reglabil, si am marita inaltimea amortizatorului cu 1,5 cm ..

ca urmare lua curbele mult mai bine si consuma mai regular gumele pe pista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954?

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954?

 

nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon....

 

am auzit de reimbracare in carbon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon....

 

am auzit de reimbracare in carbon...

A zis titan.

Poti incerca cu acel set de lustruit aluminu de la louis e posibil sa mai lustruiasca si sa scoata din micile zgarieturi(desi titanul este mult mai dur decat aluminiul)

Editat de alexutzzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba dar poti zambi ptr ca s'a sfarsit totul cu bine

combinatia chiar nu e una din cele mai bune..gume diverse fata spate ..comportament divers pe curbe, temperaturi diverse de exercitiu..

gumele se incalzesc cam in 2-3 km de tras ..nu dupa 500m

bine ca ai scapat teafar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decand ma dau pe motor, e singura data cand am avut cauciucuri diferite fata spate, si ultima. cat despre incalzitul cauciucului, e o lectie pe care trebuie sa o invat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul cu emblemele pt motor cred ca gasesti la orice atelier de publicitate care lucreaza cu autocolant.spre exemplu un prieten cu un f4 si le a facut pe toate la un atelier in giurgiu si culme doar 150 000. 15 ron

in ceea ce priveste zgarietaurile de pe toba poate cu un polish profesional in serviceurrile auto.

sau cum am vazut pe louis.de pt toba mea akrapovic au doar sitele de vanzare,sau vata aia izolatoate sau invelisul exterior.

 

 

care stiti un service moto in bucuresti langa foisorul de foc. m a trimis un baiat numai ca strada care mi a zis o el nu exista acolo.

 

mi a zis ca e langa dragon la foisorul de foc. pe strada puisor.dar strada asta nu exista pe nici o harta.

e un service specializat din ce am inteles pe problemele electrice.

 

nici acum n am rezolbat buba la moto meu.

e enervant rau cand se aprind senzorii aia si ramane fara curent. nu pot sa plec prea departe cu ea.numai pe langa oras ma plimb :)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. [...]

 

Imi pare rau pentru tine. :blbl: Stiu cat de neplacut a fost sa stau o saptamana langa motor pentru ca s-a spart un piston, d-apoi sa ne tavalim...

Pentru stickere, vorbeste cu mertan. S-ar putea sa te ajute el. :moto:

 

Spor la reparat! Si asteptam poze cu ea reparata cat mai repede. :)

:moto:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista un service si un electrician care sa stie treaba?nu sa stau eu cu cartea langa el?

un manual am da nu complet si mai e si in germana :)(

e enervant rau...ce cred io ca are: fura cumva curent.....si nu i mai ajunge pt scanteie,si daia se aprinde senzoru de injectie,si daia n are destul curent nici pt vitezometru.are momentecd isi revine.cand e cald motoru...si apoi de la trepidatii iar se intrerupe.

vreu si io sa mi ziceti un loc unde s o duc dar sa stie aia meserie nu sa stau io langa ei.

am sunat la service honda la bucuresti si au zis ca doar sa mi testeze injectia atat pot sa mi faca,la restu nu se baga:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...