Balicu Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 nu am modificat nimic ,pe mine nu ma deranjeaza deloc...eu vad cu el...si in plus arata mai bine...cel putin asa mi se pare mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 nu am modificat nimic ,pe mine nu ma deranjeaza deloc...eu vad cu el...si in plus arata mai bine...cel putin asa mi se pare mie Pai da, ca in poza merge si faza lunga. Sunt sigur, ca cu faza scurta, care este la mijloc, si tre sa treaca lumina prin actibild, nu vezi chiar asa de bine !!! (dar arata bine, ce sa zic) Am mai facut niste poze si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) Frumoasa vitelusa! Apreciez in special galeriile alea impecabile si furtunele imbracate in metal... atinge-o si cu niste manere si pahar de frana Rizoma, sa vezi ce beton o sa arate. Dar ce zic eu, important e sa MEARGA BETON... nu-i asa, Mac? Si daca tot e cu pozi, iaca si viteaua mea Editat Aprilie 26, 2008 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Frumoasa vitelusa! Apreciez in special galeriile alea impecabile si furtunele imbracate in metal... atinge-o si cu niste manere si pahar de frana Rizoma, sa vezi ce beton o sa arate.Dar ce zic eu, important e sa MEARGA BETON... nu-i asa, Mac? Si daca tot e cu pozi, iaca si viteaua mea Mamah che tare este !!! Apreciez discurile de frana, manerele, si seaua custom !!! Nu stiu ce inseamna sa 'mearga beton' dar stie mult mai mult decat am eu nevoie. P.S. Ca sa nu vb de faptul, ca este cea mai frumoasa bicicleta din lume, pt ca este a mea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 printr-o anume conjuctura am ajuns sa am un 929 fara motor si un 919 complet, inafara de carene si far.... pt cine se pricepe pls, ce pot lua de pe 929 si pune pe 919? carenele si farul o sa le pun, ma refer la celelalte parti. manere discuri de frana etriere etc codita oare se poate scoate si schimba cu totu' sa nu schimb doar carenele? nu vreau sa fac diverse modificari pt suruburile de la carene... farul la 919 are doar 2 becuri, pe cand la 929 are 3 care le avetzi si a-tzi mai facut dinastea pls un pic de help ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 nimic, dar absolut nimic. crede-ma pe cuvant. incearca sa le vinzi asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 era un 919 modificat in 929... urat... nasol. cel mai sfant e cum l-a lasat fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 era un 919 modificat in 929... urat... nasol. cel mai sfant e cum l-a lasat fabrica. sunt obligat sa fac treaba asta de ce? in garaj am 919 care din octombrie anul trecut sta accidentata si nu o pot repara sau vine pt nu s-a terminat treaba pe la procuratura cu cel ce m-a lovit, el mintind in declaratii si initial scatzandu-ma pe mine vinovat, eu trebuind sa-l dau un judecata pe cale civila. acum 3 luni am luat 929 cu ceva mari sacrificii si imprumuturi, sperand ca la terminarea procesului si luand asigurarea vinovatului o sa mai amortizez din investitie cu dauna totala si cu ce-mi mai luam din vanzarea lu' 919 asa bulit sau pe bucatzi... acum 2 sapt mi-a dat-o unu calumea cu 929, mi-a pus piciorul in gips, dar "din pacate" cu scoaterea gipsului in 5-7zile. eu am omis sa-i zic ca tre sa-l tzin doar 5-7 zile si el speriat de urmarire penala, cazier, judecata, daune morale etc a zis sa ne intelegem intr-un fel. eu i-am propus (el dovedindu-se a fi un tip ok pana la urma urmei) sa ne uitam pe net, el i-mi ia o motoreta fix ca a mea, si cand mi-a cumpara, eu ii fac acontract de vanz cump la a mea si-i fac si procura sa se ocupe cu asigurarile si sa-si ia el banii. el da 5 mii pe moto, ia de la asig 2 mii si ramane pagupa 3 mii...din pacate era de acord cu propunerea, dar nu a avut de unde face rost de 5 mii, asa ca a venit el cu propunerea net mai avantajoasa pt mine (eu dadusem 4mii2sute pe 929): da el 3 mii banu' jos,treaba mea ce fac cu asigurarile, iau dauna totala, dar sa-idau lui motoreta la gata sa mai amortizeze din paguba.... zis si facut. facem procura, el da banu (io mi-am scos gipsu intre timp si mi-am rev aprox total, deci slabe sanse sa se dea inceperea urmaririi penala la dosaru nostru, deci treia sa trag repede cu orice intzelegere sa nu-l scap) si acuma ramane sa astept cu asig, sa se termine dosaru', sa se NUP etc etc, deci ink fre-o 2-3luni. intre timp m-am gand la urmatoarea treaba: oricum eu eram f multumit de carburatzie-919, dar ca aspect i-mi placea f mult 929, si ieri am vaz un 919 cu carene de 929 si mi-a picat fisa: oricum avand de gand sa dezbrac 929 sa-i pun carenele la 919 sa o pot vinde de ce sa nu iau tot ce pot ua de pe ea sa fac upgrade la 919 si sa raman cu ea si cu restu de bani pe care-i pot investi in altceva...stiu ca-s destul de bulangiu, dar ata ete, dak nu erau cizmele nu mai aveam picior plus ca bulangiu' nici nu s-a uitat in dr desi a auzit claxonu si avea cedeaza.....(a recunoscut asta) deci pt un upgrade intreb ce pot lua de pe una sa pun pe alta? sper ca macar coditza cu totu' sa nu treiasca sa fac cine stie ce chitzibusuri sa prind plasticele (nu se potrivesc la gauri cred) PS. dak sta si el pe forum sau vede din intamplare postu' e bine, sa nu mai treiasaca sa fie surprins cand dupa ce termin cu asig vede motoreta dezbracata... nu ma blamatzi, da' ata ete.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 eu in schimb sunt ptr modificari nu tre sa ramana ceva stock pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 mac, dupa ce termin cu schimbarile, o sa vreau si eu un set de cauciucuri, dar ink nu striu cu ce jante raman pe 919... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 ai putea sa pui janta spate cu canal de 6" si guma de 190/55 (atentie, nu pe /50) in felul asta ridici putin de spate 900'ele care este oricum prea asezat pe fata daca poti mergi pe o janta de F3 care monteaza fara modificari. eu am avut janta de hornet cu 3 spite. in felul asta poti sa montezi cele mai bune gume si la preturi mai mici trust me, i know eu am vrut sa fac modificarea asta, am cumparat si janta dar am lasat'o balta ptr ca am reusit sa montez un amortizator spate WP total reglabil, si am marita inaltimea amortizatorului cu 1,5 cm .. ca urmare lua curbele mult mai bine si consuma mai regular gumele pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954? Editat Aprilie 27, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Ma indruma cineva unde pot cumpara o baterie pentru honda cbr 929.sau catre cineva care aduce de pe polo ca am gasit acolo la pret acceptabil. Codul bateriei este YTX9-BS 12v 9Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954? nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon.... am auzit de reimbracare in carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 toba e din titan si are niste zgarieturi superficiale, nu adanci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon.... am auzit de reimbracare in carbon... A zis titan. Poti incerca cu acel set de lustruit aluminu de la louis e posibil sa mai lustruiasca si sa scoata din micile zgarieturi(desi titanul este mult mai dur decat aluminiul) Editat Aprilie 27, 2008 de alexutzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 mda, se pare ca mi-am dat de lucru... la sfatul prietenilor am sa tin motorul asta, sa vedem ce iese..... sper sa iasa ca noua si sa ploua pana termin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 se pare ca am pierdut ceva: ai facut accident?? zgarieturile de pe titaniu mai greu de scos ..obisnuieste'te cu gandul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 nasoala treaba dar poti zambi ptr ca s'a sfarsit totul cu bine combinatia chiar nu e una din cele mai bune..gume diverse fata spate ..comportament divers pe curbe, temperaturi diverse de exercitiu.. gumele se incalzesc cam in 2-3 km de tras ..nu dupa 500m bine ca ai scapat teafar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 decand ma dau pe motor, e singura data cand am avut cauciucuri diferite fata spate, si ultima. cat despre incalzitul cauciucului, e o lectie pe care trebuie sa o invat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 kitul cu emblemele pt motor cred ca gasesti la orice atelier de publicitate care lucreaza cu autocolant.spre exemplu un prieten cu un f4 si le a facut pe toate la un atelier in giurgiu si culme doar 150 000. 15 ron in ceea ce priveste zgarietaurile de pe toba poate cu un polish profesional in serviceurrile auto. sau cum am vazut pe louis.de pt toba mea akrapovic au doar sitele de vanzare,sau vata aia izolatoate sau invelisul exterior. care stiti un service moto in bucuresti langa foisorul de foc. m a trimis un baiat numai ca strada care mi a zis o el nu exista acolo. mi a zis ca e langa dragon la foisorul de foc. pe strada puisor.dar strada asta nu exista pe nici o harta. e un service specializat din ce am inteles pe problemele electrice. nici acum n am rezolbat buba la moto meu. e enervant rau cand se aprind senzorii aia si ramane fara curent. nu pot sa plec prea departe cu ea.numai pe langa oras ma plimb ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 solutia e sa mergi la un atelier electric si sa-ti masoare continuitatea din tiate firele. ideal ar fi sa mergi cu o carte service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. [...] Imi pare rau pentru tine. Stiu cat de neplacut a fost sa stau o saptamana langa motor pentru ca s-a spart un piston, d-apoi sa ne tavalim... Pentru stickere, vorbeste cu mertan. S-ar putea sa te ajute el. Spor la reparat! Si asteptam poze cu ea reparata cat mai repede. Editat Aprilie 28, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 nu exista un service si un electrician care sa stie treaba?nu sa stau eu cu cartea langa el? un manual am da nu complet si mai e si in germana ( e enervant rau...ce cred io ca are: fura cumva curent.....si nu i mai ajunge pt scanteie,si daia se aprinde senzoru de injectie,si daia n are destul curent nici pt vitezometru.are momentecd isi revine.cand e cald motoru...si apoi de la trepidatii iar se intrerupe. vreu si io sa mi ziceti un loc unde s o duc dar sa stie aia meserie nu sa stau io langa ei. am sunat la service honda la bucuresti si au zis ca doar sa mi testeze injectia atat pot sa mi faca,la restu nu se baga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.