Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

eu am avut un sc33 fara pompa!

Si exact cum spune Zeno...ii naspa cand dai pe rosu din mers, ca nici indicator de benzina pe rosu nu are....

Ideea e ca o simteam din prima secunda cand ramanea fara benzina si nu apucau carburile sa ramana fara licuarea vieti in ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am auzit ca k&n-ul pus pe sc50 ii scade in mod ciudat puterea. si asta combinat cu un can aftermarket fara pc. am citit pe niste forumuri din Anglia. Interesant.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm.... eu zic ca baga un sc50 pe dyno si sa vedem ce zice. ori cu filtru ori fara.... faza e ca k&n astea sunt testate pe fiecare motor in parte nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am, stiu doar ca buretele lasa aerul sa treaca mai repede decat hartia..... eu am de hartie si ma gandeam sa iau un k&n. astept pareri de la cine are pe sc50. am avut pe 919 dar nu simteam nici o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, tocmai asta e diferenta, deci puterea e masurata fara power comander. au pus un filtru k&n pe un sc50 care avea doar o toba aftermarket, daca tin bine minte era vb de un Jardine, au pus motorul pe dyno si erau cp mai putini decat inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca benzina ii vine prin "cadere" ca la comuniste.....

 

Ai dreptate sa traiesti !!! :)

 

Multumesc mult ! totusi ma gandeam ca daca ea nu a avut filtru de benzina din fabrica nu ar trebui sa ii pun nici eu pentru ca o va ingreuna la modul ca trebuie debit de benzina mare ca sa treaca prin filtru (asa cred eu).Pai si pana la urma ea este prin cadere sau prin vacumuri si alte prostii??

 

Nu-ti face griji, filtrul trebuie instalat in partea unde este 'caderea libera' si nu deranjeaza, n-o sa ramai fara benzina, nici fara cai !! :P

 

eu am avut un sc33 fara pompa!

Si exact cum spune Zeno...ii naspa cand dai pe rosu din mers, ca nici indicator de benzina pe rosu nu are....

Ideea e ca o simteam din prima secunda cand ramanea fara benzina si nu apucau carburile sa ramana fara licuarea vieti in ele!

 

Ce bine ca eu am injectie :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca k&n-ul pus pe sc50 ii scade in mod ciudat puterea. si asta combinat cu un can aftermarket fara pc. am citit pe niste forumuri din Anglia. Interesant.....

 

Simplu, de acum incolo sa nu citesti nici un forum din anglia :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrey... pune un k&n

 

cam cat costa unu ? si de unde il iau ?

p.s. - urata vreme .....

 

andrey... pune un k&n

 

cam cat costa unu ? si de unde il iau ?

p.s. - urata vreme .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt informatii false. un kn si evacuarea finala race nu va da cai mai putini decat stock ..ci foarte putini in plus.

la honda day in italia am vazut destule lansari pe bancul de proba pus la dispozitie ..si e un zvon fals.

castigul e mic ..e adevarat ..1,5-2 cai putere in plus la roata maxim.

respira motorul mai bine si cam atat.

 

ptr un pret de filtru BMC sau KN esti rugat sa imi trimiti un PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste proasta, imi pare rau sa fiu io ala care o da aici: intrunirea de la Valea Ierii NU SE MAI TINE! :) :P

Asadar Fireblade Fest trebe reprogramat.

Acest lucru m-a enervat asa de mult, incat m-am apucat de crosetat la mobra, urmarind doua teme principale:

1. Amplificarea luminii de bord (meteahna tipica SC 28). Si asta a iesit.

2. Inglobarea semnalelor spate in partea superioara a stopului (nu am inteles niciodata de ce l-au construit asa japonezii - partea de sus e pur si simplu un spatiu gol). Asta e rezultatul.

:laugh: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. lasa ca am apuc eu de a meu.... ai sa vezi tu

2. in loc sa apesi frana ai apasat ambreiaju :laugh:) tare domnu... tare... oricum ai sa vezi cum imi fac eu stopu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. lasa ca am apuc eu de a meu.... ai sa vezi tu

2. in loc sa apesi frana ai apasat ambreiaju :laugh:) tare domnu... tare... oricum ai sa vezi cum imi fac eu stopu :))

Eu filmam, cel din film e un prieten. Si, culmea, e si el motociclist, inca mult mai vechi decat mine. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste proasta, imi pare rau sa fiu io ala care o da aici: intrunirea de la Valea Ierii NU SE MAI TINE! :) :P

Asadar Fireblade Fest trebe reprogramat.

Acest lucru m-a enervat asa de mult, incat m-am apucat de crosetat la mobra, urmarind doua teme principale:

1. Amplificarea luminii de bord (meteahna tipica SC 28). Si asta a iesit.

2. Inglobarea semnalelor spate in partea superioara a stopului (nu am inteles niciodata de ce l-au construit asa japonezii - partea de sus e pur si simplu un spatiu gol). Asta e rezultatul.

:laugh: :(

 

buuuuaaaaaaaiiiii... :D

 

Propun sa-l batem pe Hellicks !!! :D (pt ca se plimba pe motor cu o casca urata, si pt ca ne da vesti nasoale)

 

PS Ca sa nu vorbesc de pernita de pe rezervor :D

 

lasa mane... ca daca se strica si injectia ai puso.... am vazut eu la un suzuki ce figuri face.

 

Daca se strica injectia sar pe geam (noroc ca stau la etajul 1)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot nu se mai tine intrunirea de la Cluj, cred ca ar fi "sexy" sa ne adunam in alta locatie, eventual in aceeasi data.

Ma gandeam la Zalau. Sa luam legatura cu cineva de acolo (pentru o cazare ok) si sa facem o plimbarica in weekendu` respectiv. Daca nu de vineri dupa-masa, de sambata dimineata am putea merge, bem o bere, ne cunoastem si duminica ne intoarcem spre casa. Poate ne adunam mai multi in Cluj si mergem in haita pana acolo. Drumul de la Cluj la Zalau e poezie. Sa nu mai vorbim de Dealul Mesesului.

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun sa-l batem pe Hellicks !!! :P (pt ca se plimba pe motor cu o casca urata, si pt ca ne da vesti nasoale)

PS Ca sa nu vorbesc de pernita de pe rezervor :)

Cel neprihanit sa ridice primul piatra... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, io-s nou' posesoru' fericitu'. nu m-am putut abtzine, cu toate ca am zis ca o fac p-aia veche....

 

 

la cum suna a lu' nasu', dragostea a fost la prima vedere, adik alaltaieri. vazut-placut-negociat-luat acasa.

 

pe langa micile defecte optice, avand in vedere k e incarcata cu o grama-da-chestii, e super tare.

 

vorba lu' nasu', m-a surprins si pe mine usurimea, park e mult mai usoara ca 929, nu mai zic de 919....o fi de vina furcafatza de 1000rr?

 

oricum, o intalnire tre sa se faca acu' k s-au pus bazele ei, chiar dak nu la cj (desi ar fi fost excelent acolo) macar bv sau zalau cum se vorbea mai sus....nu mai conteaza unde, sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si io o problema la motor,poate ma ajutati cu o parere...

cand e rece motoru,il pornesc si aici incepe treaba,se aude un zgomot ciudat(nu sunt sigur dar cred ca de la cutia de viteze),ca un tzacanit(metal pe metal).se aude de doua-trei ori dupa care urca la 2 mii de ture,sta un pic pana se incalzeste si totu revine la normal.. pana acu 3 saptamani nu se auzea si nu stiu ce draq se intampla si ma ingrijoreaza... o sa il bag la service dar ma gandeam sa va intreb si pe voi,poate v-ati lovit de aceeasi problema. aaa este vorba de 929.

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...