magarusulmarius Postat Iulie 12, 2019 Share Postat Iulie 12, 2019 Acum 2 ore, Speedy.K a spus: A, da, salutare si de la mine colegului de acum cateva zile de la Piata Galati. Eram in graba mare! salutare , eu eram, acum inteleg de ce ti-ai ales nick ul speedy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 13, 2019 Share Postat Iulie 13, 2019 Ha ha, chiar n-are legatura, cand mi-am facut contul, prin 2005, calaream un amarat de IJ care nu stia d-astea. Porecla mi se trage de la baschet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 In sfarsit, a venit si kit-l de reparatie bendix, montat, invarte bine,fara dat in gol sau alte probleme, numai ca..... Mobra este cam incapatanata, porneste intr-un cilindru, iar al 2-lea intra doar la turatie, la ralanti doar da cate un "buf", precum ar vrea sa porneasca. Am verificat bujiile, au scanteie pe ambele, de altfel sunt noi. Daca scot luleaua la cilindru din dreapta, se opreste motorul, daca o scot la cel din stanga, nu se intampla nimic, merge intr-unul ,in continuare. Deci, problema este pe cilindrul stang! Am inversat bujiile, acelasi rezultat. Verificat cu bujia scoasa, are scanteie. La prima pornire,cu motorul rece si socul tras, se simte cum invarte greu. Fara soc invarte bine. Am incercat sa-i fac sincronizare, dar nu o pot face daca nu functioneaza ambii cilindri. Ma gandesc sa verific si jocul la supape ca la ce reglaje am gasit prin carburatoare nu m-ar mira sa le gasesc ca la tractor. Ati mai avut careva aceiasi problema ? Un sfat, o parere de la cineva mai priceput ar fi bine binevenit/a ! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 (editat) Verifica si compresia pe cilindrul cu probleme. Editat Iulie 19, 2019 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Voi face si un test de compresie, dar dupa ce voi verifica supapele, altfel nu cred ca este concludent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 (editat) ...sper sa nu ai ghinionul sa gasesti segmentii rupti si cilindrul zgariat. Editat Iulie 19, 2019 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Sa speram ca nu ! Motorul a mers bine cand l-am testat, in prima data, apoi a dou-a zi m-am dus din nou dupa el, de data asta cu sofer de schimb si am venit acsa cu el pe roti Slatina-Craiova. A mers bine, se infigea bine cand bagam mana un gaz, nu avea zgomote suspecte. Problemele au aparut a doua zi cand nu a mai vrut sa porneasca cu toate ca ,cu o zi inainte pornise la sfert. Apoi cand m-am apucat de dat jos, am inceput sa descopar: vas de expansiune spart, gol, bendixul obosit, dadea in gol uneori, carburatoarele varza, distantierul dintre volanta si pinionul de pornire lipsa. Mi-e teama sa nu aibe garnitura de chiulasa arsa. Am rezolvat carburatoarele, bendixul, vasul de expansiune schimbat, antigel, ulei. Ramane sa verific si supapele, pornire greoaie poate fi si de acolo, probabil au umblat in el niste ciobani, ca altfel nu-i pot numi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 Apropos de mersul intr-un piston verifica o chestie simpla: gaura de evacuare a apei de la locasul bujiei. Mie la un moment dat mi se infundase cu tarana dupa niste treceri prin balti mari si ramasese apa acolo, furandu-mi scanteia. Am curatat gaurica aia cu o sarma, locasul bujiei suflat cu un compresor si s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 20, 2019 Share Postat Iulie 20, 2019 Salut Speedy ! Orificiile sunt curate, am compresor, iar inainte sa scot bujiile am suflat bine , ca sa nu intre mizerie in motor. Sper sa am timp Luni sa ma ocup de supape, ca sa mai elimin o cauza. Verificat si jocul supape. A necesitat reglaje deoarece erau distantele cam mari, dar mobra continua sa fie incapatanata. Benzineste, scanteieste, dar...nu porneste! Gpz-ul nu mi-a facut niciodata probleme, curatam carburile, le sincronizam si mergea brici, este totusi acelasi motor... !!! Inca nu i-am luat compresia, o s-o fac si pe asta, apoi o sa caut un "doctor" priceput ... Lantul de distributie pare in regula, nu are joc pe pinioane. O mica nelamurire am avut la cilindrul 1 (stang). Semnele de pe pinioanele axelor cu came nu se aliniau la fel ca in manualul de service. In cazul cilindrului 2(drept) semnele se aliniau exact ca in manual . Nu am putut verifica pozitia pe volanta deoarece nu este originala ( probabil a fost schimbata,este cu protectie magneti) si nu are semnele pe ea. Salutare tuturor ! Am nevoie de o volanta de Kle originala, nu conteaza starea, doar sa aibe marcajele pentru punerea motorului la punct. Aveti idee , cea de Gpz este conpatibila, daca are aceleasi marcaje ? Am volanta model cu protectie magneti, dar nu are marcajele aferente si cred ca de acolo pleaca toate problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Dupa n'spe mii de verificari, distributie, supape, carburatoare ,bujii 3 seturi, am dat ,cred eu ,de mama tuturor problemelor si anume cdi-ul. Am pornit-o ,in final, dar intr-un cilindru, am facut proba de drum, cilindrul 1 lucra pe pofte, dar cand intra, ma ridica pe o roata sau simteam ca pleaca de sub mine, la viteza mai mare. Exact cum faceau IJ-urile pe timpuri cand nu lucra o bujie. Am inversat bobinele, crezand si sperand ca acolo este buba...dar pe cilindrul 2 lucreaza ambele, iar pe cilindrul 1 nici una. Deci singurul vinovat ar fi cdi-ul! Se poate sa dea semnal doar pe un cilindru? Credeam ca atunci cand se duce, nu mai da deloc! Se poate repara, a mai incercat cineva ? Sau... Cumpar cdi kawa kle 500/1993 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 ...sau intrerupatorul (platina) de semnal de pe cilindrul 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Da, se poate sa se f.ta o juma’ de CDI. Am patit-o eu acum vreo 9 ani. Am schimbat CDI cu unul sh din dezmmbrari. La mine a fost din cauza unei improvizatii la releulnde incarcare, mi-a ajuns bateria in scurt si mi-a prajit jumatate de CDI. La momentul ala aflasem ca se poate repara, cica, inlocuind piesa arsa, dar am renuntat. S-ar putea sa am si acum pe undeva CDI vechi, nu sunt sigur. Daca vrei scormonesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Am masurat senzorul de aprindere si este in regula, 135 ohmi, deasemenea si bobinele, 3,1 respectiv 3,2 pe primar si 17,85-17,72 pe secundar. Secundarul este putin peste manualul de service care prevede maxim 16,5. Am "sunat" firele de la bobine si nu sunt intrerupte. Speram sa fie bobinele,dar in mod sigur este cdi-ul. Deci, Speedy , se pare ca ai dreptate, am jumatate de cdi dus. Daca nu-ti mai trebuie cdi-ul si mi-l poti trimite, o sa fac un experiment pe el, poate reusesc sa-l repar, eventual sa-l dau pe-al meu unui electronist care sa faca din doua, unul bun. Totdata caut unul bun , sh. Trece vara si eu stau cu mobra pe dreapta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Vezi că "sunatul" te poate păcăli! Aparatul sună și la câțiva ohmi, rezistență care poate însă compromite funcționarea. Dar pare într-adevăr cdi defect, m-am gândit că e bine să știi treaba cu sunatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 Ma uit si-ti zic daca il gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Multumesc Speedy! Am gasit unul second, in Bucuresti, pe publi24, dar nu am cum sa-l testez. M-ai putea ajuta,te rog ! O sa incerc sa obtin telefonul tipului si poate este aproape de tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Da, nicio problema. Iti dau nr. meu pe mesaj. PS Culmea coincidentei e ca eu l-am luat acum 9 ani pe ala SH din Craiova... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 Sper sa fie bun. Inca nu mi-a raspuns la telefon tipul. John17, care ar fi cea mai buna metoda de verificare a continuitatii ? O mica nelamurire am ! Cand an " sunat" pe firele de la bobine, rosul era comun , duceau un aceiasi pini ai cdi-ului. Cel verde si cel negru, corespundeau cu pini diferiti. Deci, nu este normal ca bobinele sa fie mufate identic. Ca sa va dati seama despre ce vorbesc, atasez pozele urmatoare. Iata si schema electrica unde se vde clar ca firele rosii sunt comune iar verdele si negrul separate.Deci , nu ar fi normal ca firul verde sa vina la borna colorata de pe bobina. Fac referinta la cilindrul drept, cel care functioneaza bine, deoarece la cel stang, cu probleme, firele le-am gasit invers, dupa cum se vede ,verdele duce la borna colorata si nu rosul.La voi cum sunt mufate bobinele ? Ceva poze printre carene ,se poate, va rog! Am "operat" cdi-ul si am gasit buba, pe un canal s-a dus un tranzistor . vestea buna este ca se poate repara, cel putin asa mi-a zis electronistul. Speedy, ramane cum am stabilit, prefer sa am varianta de rezerva ! Iata inculpatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 In sfarsit ... mergeeee !!! Cdi reparat, porneste la " sfert". Testat la drum, trage bine, 170km/h , dar foarte incomod avand in vedere ciclistica si protectia la vant. Ramane de vazut cat va rezista reparatia la cdi ! Multumesc tuturor pentru sprijin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Bravo. Maine ma intalnesc cu omu sa testez varianta de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Multumesc! Te astept cu vesti, bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 13, 2019 Share Postat August 13, 2019 Pfff, mobra posedata !!! Azi , exact cand am ajuns la serviciu, m-am trezit cu motorul blocat , cu tot cu roata spate. Noroc ca eram in treapta 2, abia plecasem de pe loc. Si tocmai ma bucurasem ca , in fine porneste si la rece, ceva mai greu,iar la cald , la sfert. Mi-e groaza de ce as putea gasi. Nu a avut nici un simptom, sunet ciudat, scartait, troncanit sau altceva. Ulei ,filtru, antigel ,bujii, filtru aer noi. Amestecul putin ca sarac, bujiile albe, urma sa ma ocup, din nou , de carburatoare saptamana viitoare, dar ,indaratnica , mi-a facut surpriza ... Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 13, 2019 Share Postat August 13, 2019 Acum 46 minute, cupi_34 a spus: Sa vezi distractie s-o imping 4 km pana acasa pe caldura asta !!! Ai doua posibilitati, ori chemi o platforma si te scuteste de effort contra a 150 lei (?) sau o impingi pana acasa si de suma asta cumperi bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Cu berea ai ghicit-o, ma astepta acasa la rece :). Era mai mare deranjul sa chem platforma. Am facut 50' pana acasa, cu un consum de 1,5 l de apa si completata cu bere la destinatie . Distractia o sa inceapa cand ma voi apuca de demontat, ca sa vad ce draci mai are prin ea. Am invartit motorul , la mana, si merge greu pe un cilindru. Mi-e teama de ce zicea un coleg ,in posturile anterioare, sa nu gasesc vreun segment rupt sau piston fisurat ! Mobra asta are un narav, merge bine 50km, apoi , pauza de lucru ! Am un prieten popa, o sa-l chem ca s-o stropeasca cu ceva aghiasma, poate se lecuieste asa ! Drumuri bune sa aveti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 14, 2019 Share Postat August 14, 2019 Acum 2 ore, cupi_34 a spus: sa nu gasesc vreun segment rupt sau piston fisurat ! Asta e varianta light, sa nu fie blocat pe arbore ca direct alt motor scrie pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.