Ortan Rares Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Salutare, am nevoie de niste sfaturi, recent am cumparat o batranica din 92 gpz500 motorul nu a fost pornit de doi trei ani,incerc de ceva timp sa il pornesc...am reusit doar odata si atunci dupa 1 minut sa oprit si sa auzit un "clantanit"brutal...trecem peste am curatat carburatoarele, am scos bujiile si am dat la electromotor am vazut ca circula uleiul, motorul merge usor(cand are bujiile scoase) scanteie are,dar nu porneste (la inceput cand dadeam la electromotor parca era intepenit) vibrochenul) mi am comandat bujii noi astept sa anunga... Pana una alta as avea nevoie de niste sfaturi mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Sfat: Ai benzina?Ai baterie? Benzineste?Scanteieste?...Cauta un mecanic... ps.Cum ai vazut ca circula uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Probabil i s-a stins becul din bord cind dadea la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Cum a sunat "clantanitul" ala brutal? E boala cunoscuta la modelele pre-'94 faptul ca se dezlipesc magnetii la alternator si se macina acolo... .am reusit doar odata si atunci dupa 1 minut sa oprit si sa auzit un "clantanit"brutal...trecem peste am curatat carburatoarele, am scos bujiile si am dat la electromotor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 16, 2016 Autor Share Postat Martie 16, 2016 Se vede pe geamul de vizitare ca circula ulei,mai exact cand dai la electromotor scade putin nivelul » Post actualizat in 16 Mar 2016 16:56 Clantanitul a sunat din motor, la alternator am verificat e ok tot » Post actualizat in 16 Mar 2016 16:57 Plus de asta am incercat adineauri sa o pornesc, dar cand ii pun bujiile nu mai imi duce electromotorul(dau curent de la.masina)cand scot bujiile merge ca uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Ar mai fi , verificarea distributiei , filtrul de aer , masurarea compresiei , egalizarea si reglarea carburatoarelor . Trebuie verificat totul de la inceput , ca sa stii ce calaresti . Zgomotul respectiv , ar putea fi si de la demaror , in cazul in care bateria nu are destui amperi , demarorul "paseste" , adica nu se mai roteste ci face cursa , dute-vino , fara ca lantul sa se miste . Vanzatorul ti-a spus ca nu a pornito de vreo 2-3 ani , dar poate fi mai mult , din acest motiv s-ar putea ca unul din cilindri , s-au poate amandoi , sa fi prins oleaca de rugina . in cazul de fata , iti recomand sa pui cu siringa putin ulei in capul pistoanelor si sa il rotesti fara bujii . Dupa verificarea totala , daca nu porneste , ajuta motorul , in timp ce dai la automat , cu un sprei de pornire , s-au chiar WD 40 , pe la filtru de aer , s-au direct la aspiratia carburatorului . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 16, 2016 Autor Share Postat Martie 16, 2016 Acum motorul se roteste usor...am incercat si cu spray dadea semne maine o sa incerc cu baterie mai mare de duba » Post actualizat in 16 Mar 2016 18:58 Cum pot egaliza carburatoarele? Si distributia cum sa o verific mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Verifica sa nu traga aer fals pe langa carburatoare. Verifica cauciucurile care fac legatura dintre carburatoare si admisie. Cand incerci sa o poresti fa-o cu rezervorul pus si ambele furtune conectate. Verifica si uleiul, e posibil ca unul din carburatoare sa nu f inchis benzina, aceasta ajungand in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 17, 2016 Autor Share Postat Martie 17, 2016 Care mai exact ambele furtune conectate? Era doar unu pus la rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Carburatoarele de la modelul tau de motocicleta au prostul obicei sa inunde admisia si benzina ajunge in baia de ulei. Verifica mai intai nivelul de ulei din baie. Daca este mult peste maxim, cu siguranta ai patit acest necaz. Dupa ce demontezi bujiile, dai la automat cu ele scoase, ca sa arunce din cilindri benzina. Apoi servisezi carburatoarele, schimbil uleiul si ai rezolvat-o. Inspecteaza interiorul rezervorului sa nu fie ruginit. Sunt sanse mari. Daca nu cureti rugina din interior, se va intampla din nou acelasi fenomen, foarte curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 17, 2016 Autor Share Postat Martie 17, 2016 Din păcate nu stiu de ce nu mai invarte electromotorul(acesta fiind bun)daca rotesc de magneto se invarte foarte greu » Post actualizat in 17 Mar 2016 09:56 Ce ziceti se merita sa o dau pe piese,este cineva interesat? » Post actualizat in 17 Mar 2016 09:58 Fac preturi avantajoase sau chiar pentru tot motorul » Post actualizat in 17 Mar 2016 09:58 Aprinderea e buna magnetoul e ca nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Care mai exact ambele furtune conectate? Era doar unu pus la rezervor... Pai cred ca de aceia nu porneste ca nu se alimenteaza. Din rezervor trebuie sa plece un furtun mai gros care intra undeva intre carburatoare si un furtunasi subtire care pleaca de la carburatorul din stanga pe la stutul unde se face sincronizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 17, 2016 Autor Share Postat Martie 17, 2016 Parca se blocheaza motorul... Nu mai incerc,o dezmembrez daca sunteti interesati pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Pacat de dezmembrat numai pentru ca nu porneste. Sunt mecanici care te pot ajuta. Eu zic ca sunt motoare foarte fiabile. (daca nevasta iti face o data o mancare care nu-ti place ce faci divortezi? ) Indiferent ce motor iti cumperi toate se pot strica. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Pacat de dezmembrat numai pentru ca nu porneste. Sunt mecanici care te pot ajuta. Eu zic ca sunt motoare foarte fiabile. (daca nevasta iti face o data o mancare care nu-ti place ce faci divortezi? ) Indiferent ce motor iti cumperi toate se pot strica. Numai bine Asa este... ar fi pacat. Sunt motoare fiabile si daca sunt intretinute te tin o viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 17, 2016 Autor Share Postat Martie 17, 2016 Eu chiar nu stiu ce sa ii fac... Am desfacut aprinderea am curatat spanul de acolo dupa a aparut la loc...motorul parca e înțepenit odata isi da drumu odatu nu...de ex dimineata i am dat fara bujii si nla mers uaor, dupa parca sa înțepenit... Ok nu il dezmembrez...suneti interesati careva de el?200 €...am avut un ktm 450 din 2007l am dat si mi am luat batranica asta tot asa cu gandul ca pe anul viitor cand pot face permisul mi o pun la punct cum imi place mie... Dar din pacate nu cred ca o sa ma bucur de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Insista mai mult,calm,uitat-te peste manual, reverifica tot....pana la urma din ce oras esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 17, 2016 Autor Share Postat Martie 17, 2016 Din Zalău... Manual nu am...as vrea maine sa desfac motorul sa il curat sa vad de unde vine spanul ala si de ce se invarte greu...daca sunteti binevoitori sa imi spuneti la ce ar trebui sa fiu atent sau sfaturi in legatura cu "crăparea motorului in doua"....cum se curata galeriile de ungere si asa mai departe » Post actualizat in 17 Mar 2016 21:27 Si o parere...de ce uneori motorul se roteste foarte usor iar apoi parca se blocheaza...deabea il invarti cand pui cheia pe magneto... Spuneti ce ar trebui sa verific...Maine sper sa ma pot uita si la distribuție... Si daca are cineva o schita /filmulet cum se monteaza distributia raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Descarca asta: https://www.dropbox.com/s/l2yz5uper23sho4/Kawasaki_EX_500_GPZ_500_S_1987_1993.pdf?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Pune totul in buna ordine si incearca s-o pornesti impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Daca invarte greu e posibil sa fie motorul defect/intepenit asta in cazul in care partile de angrenaj sunt ok. Spanul probabil vine de la uzura rotilor dintate sau a lantului....sau ce a scris zappy, mai degraba : Cum a sunat "clantanitul" ala brutal? E boala cunoscuta la modelele pre-'94 faptul ca se dezlipesc magnetii la alternator si se macina acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 Ma apuc indata sa ii dau jos motorul si sa il desfac bucatele...(ma rog nu chiar bucățele) dar sa vad cum e lantul pinioanele si sa curat cobductele de ungere apoi sa il montez inapoi... Imi poate lasa cineva u nr de telefon in pm sa il sun sa il intreb cate ceva in legatura cu motorul...e cam lungbde scris )stiu ca distributia trebuie sa fie aliniata dar înăuntru trebuie aliniat ceva? Ma refer la alte roti dintate etc... » Post actualizat in 18 Mar 2016 20:23 Se pare ca am ceva rupt in motor... Nu preavad bine nu am reusit sa desfac de tot motorul am uzat trei tubulare de 8...dar acolo pare ceva rupt mai exact in partea stanga (cum privesti motorul de la baia de ulei spre evacuare) si rămășițe metal...sper sa fie un cuzinet sau ceva ce se poate inlocui usor... » Post actualizat in 18 Mar 2016 20:23 Se pare ca am ceva rupt in motor... Nu preavad bine nu am reusit sa desfac de tot motorul am uzat trei tubulare de 8...dar acolo pare ceva rupt mai exact in partea stanga (cum privesti motorul de la baia de ulei spre evacuare) si rămășițe metal...sper sa fie un cuzinet sau ceva ce se poate inlocui usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Daca desfaci motorul te costa o caruta de bani daca vrei am un motor bun nu-i blocat pui alternator si garantez ca merge bine nu trebuie sa reglezi nimic are si electromotor . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ortan Rares Postat Martie 19, 2016 Autor Share Postat Martie 19, 2016 Se la privire se pare ca roata dintata (aia mare)care e actionata de electromotor pare ca freaca în carcasa nu reusesc sa dau jos oala cu rulmenți... » Post actualizat in 21 Mar 2016 09:51 Am desfacut motorul(nu am dat jos cilindrii),am verificat rotile dintate inauntru lanturile nu au nimic...dar cand invart de magneto se aude un scartait in cilindru drept... » Post actualizat in 21 Mar 2016 09:51 Nu este un mecanic priceput la gpz uri prin apropiere de zalau/cluj care sa ma poata ajuta? Sau ceva omuleț priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorin11 Postat Octombrie 13, 2022 Share Postat Octombrie 13, 2022 Salutare, de curand am cumparat un gpz si dupa 200 km motorul s-a blocat. Parea ca a fiert apa dar pe radiator puteam tine mana. Am desfacut capacul la altelnator si am gasit mult span prins de magndetou iar pe langa asta roata dintata din spatele magnetoului era blocata. Nu se invartea in sens invers pentru a decupla electromotorul. Ce sa verific? De arunci nu l-am mai pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.