blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 intrebarea mea vizeaza doar pe cei care au mai facut sau au habar despre aceasta operatiune.In urma investigatiilor la YAMAHA R6 2000 am descoperit cilindrul 1 si 2 fisurati in partea de sus.Bun,am gasit un atelier in Cluj..unde ”maistru” ne-a zis ca se pot busca cilindrii cu camasi de fonta.Am vazut pe unu in Bucuresti ce si-a facut aceeasi treaba si la R6 a mers motorul....nu stiu cat ca nu a mai scris nimeni pe topicul ala.Stiind ca, camasiile originale sunt nikasil...trebuie sa precizez PENTRU TOTI ,CA YAMAHA ESTE UN cacao DE BRAND si sa nu isi cumpere nimeni veci R1 si R6..ca is niste fiare cu performanta si fiabilitate 0..scuzati paranteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 La 16 ani ai ei si prin cate maini o fi trecut mai ai pretentii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 cate yamaha ai mai avut????de curios...ai avut cumva R1 sau R6?probabil ca nu...eu am R1 2003..deja am schimbat stator,TPS ..si are doar 50000...ca sa iti faci o idee..TPS-ul a fost 935 de lei....mda..e Yamaha...arata bine...suna beton...fiabilitate zero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 intrebarea mea vizeaza doar pe cei care au mai facut sau au habar despre aceasta operatiune.In urma investigatiilor la YAMAHA R6 2000 am descoperit cilindrul 1 si 2 fisurati in partea de sus.Bun,am gasit un atelier in Cluj..unde ”maistru” ne-a zis ca se pot busca cilindrii cu camasi de fonta.Am vazut pe unu in Bucuresti ce si-a facut aceeasi treaba si la R6 a mers motorul....nu stiu cat ca nu a mai scris nimeni pe topicul ala.Stiind ca, camasiile originale sunt nikasil...trebuie sa precizez PENTRU TOTI ,CA YAMAHA ESTE UN cacao DE BRAND si sa nu isi cumpere nimeni veci R1 si R6..ca is niste fiare cu performanta si fiabilitate 0..scuzati paranteza... In afara de incoerenta specifica, lipseste esenta din titlu: intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 ??meennn...why?why everytime the same senseless replies....intrebarea se refera la fiabilitatea acestei lucrari....daca a mai facut cineva si daca a tinut...whatever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 De cati km si ani ai R1 2003 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 vezi ca sant firme care renicaliseasa cilindrii,sincer nu cred ca exista asa buni mesteri in romania care sa sa frezeze bocul motor sa il buccese tolerantele sant destul de mici avand in vedere ca e un motor de turatie nu e un tractor care are maxim 2000 ture si tolerante mari,poat ma insel insa mesterii adevarati in au cam disparut si ma refer la strungari pompagii si alti.eu zic ca e mai bine sa iti cauti alt bloc motor si ca posesor de yamaha (xtx660)pot zice ca e un brand care se respecta si care are motoare foare fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Ca să înțeleg și eu, ai luat o janghină de mobră, ruptă în gură de 100 de tâmpiți și meșterită țigănește de alți 100. Ai luat-o fără să o verifici, vrei să îi faci și tu o țigănie și ai auzit că o să meargă, așa că Yamaha e de căcat. Editat Martie 18, 2016 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) In Ungaria se face renicasilare. Cost? Mai bine alta! Am vazut undeva pe net mai de mult , 200€ per cilindru! Editat Martie 18, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 apreciez efortul fiecarui user care a postat...eu sunt userul BICA dar am primit acum 2 ani BAN pentru ca unu ma tepuise cu o piesa pt un motor..postasem aici toata chestia si din tot scandalul...eu am primit BAN...BAN care nu mi s-a scos pana azi desi am rugat adminii..etc...in fine...am intrat de pe userul prietenului meu care e posesorul motorului R6...eu ii fac reparatia...in primul rand...nu m-as grabii sa vorbesc in necunostinta de cauza...nu cred ca in Romania asta exista un R6 in starea in care este acesta...EU L-AM CUMPARAT si mergea impecabil..asta fiind in 2013...i l-am vandut lui..si dupa cateva luni a inceput sa se comporte ciudat mentionez ca eu am facut cateva mii de km cu acest motor..mergea impecabil..PENTRU CEI CARE NU STIU SI IN VIATA LOR NU AU DESFACUT UN MOTOR ,VA ANUNT OFICIAL CA ACEST MODEL 5EB IN SPECIAL,ARE NISTE DEFECTE DE FABRICATIE:CILINDRII SLABI SI CRABOTII CUTIEI SLABI...asta orice mecanic veritabil poate sa confirme...bun..pentru posesorul de xt660 spun doar ca am avut in posesie MUZ Baghira 660 care e motor de xt 660...da!un motor exceptional..nu degeaba s-a pus motorizarea pe un milion de modele... Bun,acum ca sa nu fiu catalogat ca fiind ipocrit...am detinut vreo 6 yamaha.. deci stiu ce vorbesc...R1-le arde statoare la 40000 sa nu mai zic de TPS-urile de pe modelul 2003 sau Fz1 ,FZ 6 etc...sa nu mai zic de cutia de R6 sau R1 modele 1999-2001...no wonder ca ulterior au facut pinioanele cu cativa craboti in plus nemernicii de la Yamaha...dar nu au facut recall pt cutie...ci au afirmat ca nu se exploateaza conform, aceste modele...mda..de-aia au inbunatatit cutia...in fine..nu vreau sa deviez de la scopul acestui topic..doar ca ma dispera cei care isi dau aiurea cu parerea si ei sunt plante... Acum on topic...i-am explicat inginerului ce motor este,ce turatii are ce compresie etc..si mi-a zis ca ok..va merge...maine urmeaza sa bucatzesc motorul si luni duc cilindrii sa vada care e besina cu ei...hai sa punem si doua poze sa le dam niste palme la bikeri astia rautaciosi... » Post actualizat in 18 Mar 2016 19:34... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Eu am același model, produs în 1999. Îl am din 2010. Compresia e aceeași de când l-am luat, 11,6 verificată în fiecare an. Într-o lună, două, o să aibă 150,000 km. 100,000 i-am făcut împreună, ceilalți erau pe bord când l-am cumpărat. E adevărat că am schimbat instalația electrică de 4 ori, e adevărat că nu lucește așa vopseaua pe el dar nu m-aș arunca să afirm că Yamaha e zero la capitolul performanță și fiabilitate. Editat Martie 18, 2016 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 Mda..daca citeai atent ce am scris in primul post nu afirmai aberatii...am zis la capitolul FIABILITATE nu performanta!!si te anunt ca 11,6 nu e cea mai buna compresie la R6 care are 15 bari de fabricatie compresia...pe unu din cilindrii fisurati bine de tot,aveam compresie 10 si ceva...deci...))nu te bucura si nu te lauda ca s-ar putea sa te vedem pe forum la anu...nu vorbii aiurea ca nu are rost...nu am facut topicul pentru jigniri sau alte haiducisme...voiam sa stiu daca cumva a mai facut careva operatiunea asta la modelul asta...atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) .in fine...am intrat de pe userul prietenului meu care e posesorul motorului R6...eu ii fac reparatia...in primul rand...nu m-as grabii sa vorbesc in necunostinta de cauza...nu cred ca in Romania asta exista un R6 in starea in care este acesta...EU L-AM CUMPARAT si mergea impecabil..asta fiind in 2013...i l-am vandut lui..si dupa cateva luni a inceput sa se comporte ciudat mentionez ca eu am facut cateva mii de km cu acest motor..mergea impecabil..PENTRU CEI CARE NU STIU SI IN VIATA LOR NU AU DESFACUT UN MOTOR ,VA ANUNT OFICIAL CA ACEST MODEL 5EB IN SPECIAL,ARE NISTE DEFECTE DE FABRICATIE:CILINDRII SLABI SI CRABOTII CUTIEI SLABI...asta orice mecanic veritabil poate sa confirme.. ... confirm si eu ,in 2 ani e al 5-lea r6 din generatia aia care ajunge la urechea mea cu problema asta.am un prieten mecanic care asta toamna s-a pricopsit cu un client cu aceeasi problema,si mi-a mai povestit el de inca 2 . a luat alt motor functional,ghici ,la demontare avea si ala crapatura,dar f ffina,era pe cale "sa nasca"...confirm si despre cutiile de viteza,si nu numai la r6,anul trecut am testat noua super tenere de 1200,totul senzational exceptand cutia de viteze...m-am plans la baietii de la dealer si cloncanea cutia zici ca e honda mea de acum 24 ani...raspuns : nu dom'ne ca nu stii tu cum sa mergi.....si peste 2 luni,apare pe tot netul rechemare modele r1 la nivel global din cauza cutiei de viteze cu defecte de fabricatie.... tot din auzite de la amicul meu,stia de o firma de prin nordul tarii nu mai retin daca baia mare sau cluj,care poate rectifica,bucsa,honui la nivel extra profi orice cilindru/chiloasa auto/moto,dar pretul e undeva in jurul unui motor complet second cu tot cu acte deci...nush daca se merita. intre timp maine imi vand honda si raman cu yamaha diversion 900,care se pare ca n-ar avea boala suratelor ei sportive de generatie mai noua....(sper,dar n-am auzit nimic de rau la modelul asta si unii au si 300.000mile cu ele) mult succes Editat Martie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 mersi man...apreciez.!ce sa faci..cine nu stie..vorbeste....dar e in regula..experienta ne invata in timp...atelierul este in Cluj,in Dambul rotund...oamenii cu asta se ocupa..par profesionisti...am mai alezat cilindrii de 2T la ei...acuma sa vedem ce va iesii...motor nu gasim nicaieri nebubuit..ce am gasit pe Romania aveau compresie slabutza..deci e clar ca nu erau in regula...carcase cu virbochen si biele imperecheate nu gasim...sa luam carcase si sa le imperechem cu vibrochenul e mult de munca..trebuie cuzineti la cota etc...batai de cap... Si da..nu va bucurati prea tare...fisurile astea degenereaza in timp..si motorul poate sa mearga inca „bine”..si apoi sa abereze... » Post actualizat in 18 Mar 2016 20:34Mad Max..da..am avut si eu un fz de 750 din 86..super sport pe vremea aia...motor GENESIS YAMAHA....arta frate...20 de supape hi-tech...desfacut motor in 2010 pt un rulment la axul pinionului de atac..vreau sa spun ca motorul era impecabil pe dinauntru..impecabil....!Da ...alea erau motoare...nu e de mirare ca Eddie Lawson a castigat la greu pe fz750.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Da oare un cazan de 5000 lei merita atat efort , suntem in 2016 si noi reparam mobre de pe vreamea cand ne jucam cu puta in tarana si alti scoteau duhul din ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 Jakk...tu inca te joci cu puta in tarana...si ai face bine sa ramai acolo...ca motoarele nu sunt pentru tine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Este o firma in Satu Mare ( particulara ) face cam orice un cilindru nu este o problema important este finisajul ( prelucrarea) daca vrei iti dau numarul de telefon. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 mircea,chiar te rog!lasa-mi numarul sa vad.. » Post actualizat in 18 Mar 2016 21:10nu e cumva Moto Shop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Oatrik de la ambulanta moto stiu ca trimite in italia l la o firma care iti reface stratul de nikasil si iti aduce cilindru la cota 0,dar cred ca era 268 de euro la un motor monocilindru de 600,poate exista vreun pachet pentru 4 cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Imi place cum toti cei care sunt de acord cu tine au dreptate si restu nu stiu despre ce vorbesc, inclusiv baiatu care vorbeste de ceva mii bune de km pe model. si da am avut si eu un r6 99 6 ani si peste 30.000 km si nu am avut probleme cu motorul si nici cu cutia (poate daca ai grija de ele cum trebuie ... nu stiu) si acum de inca 2 ani motorul este la un prieten si merge totul foarte bine. si cum mai zicea cineva ... totusi vorbesti de motoare care au avut 20 proprietari si care au peste 15 ani... nu stiu la ce sa te posti astepta. Si daca faceai postul DOAR PENTRU PROBLEMA TA nu te aruncai la afirmatii aiurea si la alte lucruri care poate le spui acum la nervi ca sa busit ceva la motor. Editat Martie 18, 2016 de NeoZealot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 prietene,,,ai desfacut vreodata vreun motor?...nu vreau sa fiu rautacios sau recalcitrant...dar intrebarea era pentru cei CARE AU MAI FACUT ASTA SAU AU HABAR...deci nu pentru tine...da,iau in seama doar pe cei care imi dau dreptate pentru ca stiu ca am dreptate...nu am deschis topicul ca sa ma contrazic...eu intreb doar asa ca sa aud pareri vizavi de lucrarea asta....si da...din pacate faci si tu afirmatii aiurea...baiatul e al 3-lea proprietar in tara...motorul avand un singur proprietar in italia....dar ma rog...iarasi discutii futile....etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 spui ca nu e ca sa te contrazici si totusi asta faci fara sa stii ce A FACUT ORI NU celalalt si degeaba a avut doar 3 propr daca nu ii stii istoricul ei ..... in fine bafta la rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 bucsare cu fonta la motor de r6??? mor... te mai dai si semizeu'... un nu clar. renicasilare... daca fisura insa este in bloc, atunci alt propulsor din dezmembrari. stiu, ou kinder si ala. sau repere noi. stiu. ff scump. dar si renicasilare la 4 cilindrii + 4 seturi de segmenti e scump rau aia daca vor mai fi ok pistoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 pai normal ca asta fac..involuntar...pentru ca se trezeste cate-un cealapa sa faca afirmatii nefondate....lasa boss treaba cu proprietarii si hau hau...ca stiu eu bine ce e in motorul ala....un motor abuzat nu arata asa...asta e boala de fabricatie...stiu ca va doare pe multi care aveti cazane yamaha...dar asta e adevarul... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:51jerry,,,un coment fara ironii dinastea de doi lei nu se poate???nu ma dau semizeu...dar de ce trebuie sa faceti toti comenturi dinastea asa..batjocoroase???nu va inteleg ma....care e problema cu voi ??...daca nu poti explica afirmatia ta decat facand pe desteptu,taci...serrios...pentru cultura ta generala Malossi si polini si multi altii fac cilindrii de fonta pentru motoare de turatii mari si pt competitie.....in fine... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:57rog un admin sa inchida acest topic ...e inutil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Ce atitudine scarboasa de cocalar ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.